Olejova vana & vypustny sroub

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Olejova vana & vypustny sroub

Příspěvek od sesto » ned srp 13, 2006 01:38

To bol fakt inteligent ktory navrhol vypustny sroub na motor R25
Mate vsetci stvorhrannu dieru na speci kluc vo vypustnom sroube?
Viete poradit kde zozeniem taky kluc?
Klucku od garazovich dveri som na tom zlomil :oops:
Ani za boha to nemozem odtiahnut.Bojim sa ze ked zozeniem stvorhranny kluc predpokladam ze to je osmicka tak utrhnem zavit a to cele znicim
Mate niekto s tym skusenosti?
Dik
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » ned srp 13, 2006 08:51

používal jsem klíč od univerzály soustruhu, a to samé v opačném provedení má převodovka a na to jsem koupil klíč ve velkobchodě nářadí a je to taky z nějkýho obráběcího stroje.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

JeanPierre
Člen RCČR
Příspěvky: 181
Registrován: sob led 10, 2004 13:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JeanPierre » pon srp 14, 2006 10:18

Je to čtyřhran 9mm, já s úspěchem používám hliníkovou kliku od dveří a páku si prodloužím nějakou trubkou. Musí se samozřejmě s citem :-)
----
18TX Break / 18TX Break / 21GTS / Super5 TL / Лада 1500-2107 / Citroën CX 25 IE Pallas

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon srp 14, 2006 18:38

JeanPierre píše:Je to čtyřhran 9mm, já s úspěchem používám hliníkovou kliku od dveří a páku si prodloužím nějakou trubkou. Musí se samozřejmě s citem :-)
No to sa ti pekne hovori
Ja som na tom klucku uuplne zohol :oops: :roll:
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » stř srp 16, 2006 21:19

Takze v jednej predajni som nasiel dane kluce a mozu mi 5 dielnu sadu na gola racnu objednat za pouhych 540 SK :?
Ale?
Isiel som dnes okolo jedneho servisu kde mali taky kluc vyrobeny.
Olej mi vymenili ale som zistil ze mi to po vymene oleja netesni a tece mi olej :evil:

Slak ma ide trafit
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » stř srp 16, 2006 21:59

Už se to tady několikrát řešilo, nemusíš kupovat nějakou golu za ty prachy, stačí ti dva nástavce. Já používám redukci z 1/2" na 3/8" na vypouštění, čtyřhran se trochu obrousí. Na převodovku jsem si pořídil 3/8" oříšek na imbus šrouby. Nasadíš na šroub a na šestihran si dáš jakýkoliv klíč, nebo golu. Dávám hliníkový podložky a ještě se mě nestalo aby něco teklo. :wink:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř srp 16, 2006 22:34

Mně tam padne úplně přesně klíč k vypoušťáku sekačky od Bédi Trávníčka :P
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

JeanPierre
Člen RCČR
Příspěvky: 181
Registrován: sob led 10, 2004 13:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JeanPierre » čtv srp 17, 2006 09:18

sesto píše: Olej mi vymenili ale som zistil ze mi to po vymene oleja netesni a tece mi olej :evil:

Slak ma ide trafit
Možná je to zbytečnej a blbej dotaz, ale dali pod ten výpušťák novou správnou podložku?
----
18TX Break / 18TX Break / 21GTS / Super5 TL / Лада 1500-2107 / Citroën CX 25 IE Pallas

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » čtv srp 17, 2006 16:59

JeanPierre píše:
sesto píše: Olej mi vymenili ale som zistil ze mi to po vymene oleja netesni a tece mi olej :evil:

Slak ma ide trafit
Možná je to zbytečnej a blbej dotaz, ale dali pod ten výpušťák novou správnou podložku?
To tazko.A hlane od kial by ju zobral :roll:

Dnes som kupil maly predlzovak od proxonu za pouhych 110 SK a karboskou som si ho prisposobil :twisted:
Jasne ze ten curifuk to poriadne nedotiahol.Dotiahol som to cca o 90 stupnov.
Rano kuknem ci sa mi bude zase nejaky ropak kupat pod autom :wink:
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Dawes » pon kvě 21, 2007 10:12

Na ojejovou nádrž mám ve svěráku ohnutou kulatinu cca 12mm, kterou jsem na konci obrousil flexou. Povoluju a utahuju s pákou cca 70cm "kam až to jde" bez vyloženě hrubého násilí. Podložky používám buď měděné, nebo miniaturní kapku modré těsnící pasty Wurth do spodního závitu. Taky sem se setkal s variantou "teflonová páska" :wink:
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon kvě 21, 2007 22:39

A viete mi povedat ake parametre ma ta podlozka?Ked nabuduce budem menit olej nech tam dam konecne novu po tych rokoch?
Dik
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » čtv čer 14, 2007 08:44

Nik neviete rozmery tej podlozky?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

podložka....

Příspěvek od Dawes » sob říj 20, 2007 17:47

protože mi došla Wurth žvejkačka, zalovil jsem v Autobenexu.. to měďené originál těsnění stojí asi 10,-Kč . není co řešit... najdeš to v katalogu dílů, teď přesně nevím pod čím, ale ODBORNÝ prodejce bude vědět.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
roman R25TX
Člen RCČR
Příspěvky: 580
Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od roman R25TX » sob říj 20, 2007 19:56

sesto píše:Nik neviete rozmery tej podlozky?
tloustka/sila( v mm) 2
vnitřní průměr [mm] 22
vnejsi prumer [mm] 16

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon říj 22, 2007 09:34

Supper
dik moc.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Joska
Starting member
Příspěvky: 88
Registrován: čtv lis 17, 2005 13:05
Bydliště: Praha

Příspěvek od Joska » pon říj 22, 2007 18:12

roman R25TX píše:
sesto píše:Nik neviete rozmery tej podlozky?
tloustka/sila( v mm) 2
vnitřní průměr [mm] 22
vnejsi prumer [mm] 16
Nedošlo k překlepu? Vnitřní průměr 16mm a vnější 22mm? Jinak já tam dávám podložku tuším z Favorita, kupuji v nejbližší prodejně ND asi za 2Kč kus. Je hliníková a na jedno použití. Nemá se dotahovat moc velkou silou.

Uživatelský avatar
ManDark
Člen RCČR
Příspěvky: 126
Registrován: pát črc 21, 2006 10:13
Bydliště: Slovakia / PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ManDark » čtv lis 22, 2007 23:48

AK uz sme pri oleji, aky olej doporucujete do Prevodovky, neviem kedy bol meneny auto mam uz vyse roka a urcire rok predtym meneny nebol, a ktovie ci vobec, oplati sa to ??? urcite ano podla mna, treba tam este nieco riesit ak tam budem davat Novy.

Dobre skusenosti mam z olejom SWEDOL, je nieco lepsie ?

Dik.
RENAULT 25 [color=silver:c059c8a4cc]TX[/color] (ale [color=red:c059c8a4cc][/color] to nieje len TX) 2.2i (J7T-7-32) r.v. 1990 - moje Prvé autíčko.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát lis 23, 2007 00:07

Olej do prevodovky daj "Originál" :idea:
Motor je chlap, ten znesie akúkoľvek pani olejovú :)

Prevodovka je prieberčivá žena, zvlášť ak je francúzka tá je verná svojmu pánovi Transelfovi :lol: Ak ju znásilníš iným olejom zahynie :cry:

Teraz vážne:
Olej sa mení raz za 5-10 rokov tak sa oplatí dať zaňho 1500 - 2000 SK.

Alebo dáš radšej 3000-5000 Sk za prevodovku z vrakoviska :?:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti