Špatně pálí

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
strasilacek
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 07, 2013 01:40

Špatně pálí

Příspěvek od strasilacek » ned črc 07, 2013 01:50

ahoj nemohl by my někdo poradit?tata má renault 25 2,0i12v a nechal ho po zadření vyměnit za 2,2i 8-ventil.Problém je vtom že auto nastartuje a normálně běží,ale jakmile se šlápne plynový pedál a potom pustí padají otáčky a vždycky chcípne.Třeba na každém semaforu.A občas to běží na tři válce.Vyměnily jsme svíčky i kabeli ,ale je to pořád stejné.Ještě pro upřesnění musím říct že špatně pálí protože hrozně kouří a je to dost štiplavy kouř.Neměl by někdo tip na co se ted zaměřit?

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: Špatně pálí

Příspěvek od Jan Kalina » ned črc 07, 2013 11:54

A po prohození motoru to fungovalo dobře, nebo to blbne od samýho začátku co se dal ten 2.2 motor?
Kromě kabelů a svíček jsou největší problémy se zapalováním způsobený víčkem rozdělovače - u víc jetých motorů netěsní gufero na vačce a olej se dostane na kontakty ve víčku, stejně tak problémy způsobuje kondenzovaná vlhkost a to i na pružince pod středovým uhlíkem - nutno vyjmout a očistit víčko i pružinku od koroze a prachu.
Jaký motor 2.2 jste tam dali? S katem nebo bez, se škrtící klapkou nad sáním nebo pod sáním? A stav toho motoru před výměnou je známý, fungoval normálně, nebyl dlouho vymontovaný/odstavený?
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

strasilacek
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 07, 2013 01:40

Re: Špatně pálí

Příspěvek od strasilacek » ned črc 07, 2013 12:48

Ahoj motor fungoval normálně.je to 2.2 s kat.A škrtící kladku má nad sáním.Něco podobného jsem si myslel .Něco jako je rozdělovač a věci kolem něj.zkusím to očistit a dám vědět.zatím ti děkuju.Stav motoru znám moc není,je starší než karoserie.Ten co ho tam dal a sám nám ho i prodal říkal že je zachovalej že je z automatu,ale tomu se nedá věřit.

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: Špatně pálí

Příspěvek od Jan Kalina » ned črc 07, 2013 13:38

Jestli byl motor od automatu, jeho původní štítek by byl s "J7T B 733", ale to je celkem jedno.
Kat a klapka nahoře znamená nejběžnější verzi. O regulaci volnoběhu se stará regulační ventil Bosch, umístěný nad alternátorem, vedou do něho 2 hadice a 3-žílový kabel. Uvnitř je váleček, který natočením otevírá/uzavírá průchod a tím reguluje množství vzduchu. Bývá zatuhlý, postačí někdy prostříknout wédéčkem například.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

strasilacek
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 07, 2013 01:40

Re: Špatně pálí

Příspěvek od strasilacek » pon črc 08, 2013 16:52

Ahoj pročistil jsem to ,ale pořád to chcípá.nastartuješ to běží to sešlápneš plyn ,pustíš a konec.Ten ventil jsem sundal profoukl kompresorem namazal a vypadá že funguje.zkoušel jsem to s jednou nezapojenou hadicí abych na to viděl a je o.k.Spíš je problém velkej to že to kouří uplně černě.nevíš čím by to mohlo být?Ale vyloženě z toho lítaj saze jako z diesla.Tak jsem vyšrouboval ty nové svíčky a byli na koncích taky uplně černé.Ale to si myslím že nedělalo ,před tou vyměnou svíček.Tak jsem tam zkusil vrátit ty staré a je to pořád stejné.Už opravdu nevim co s tím.Blbej dotaz,nemůže na to mít vliv to, že tam teď dělali spojku?Ptám se na všechny možné eventualiti.

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: Špatně pálí

Příspěvek od Jan Kalina » pon črc 08, 2013 20:56

Teď nevím,jestli to na tohle může mít vliv,ale zkontroloval bych ještě MAP-snímač tlaku v sání. Ze sacího potrubí někde pod škrtící klapkou je tenká hadička a vede do černý krabičky cca 3x6cm s logem GM na levém podběhu. Hadička často zpuchří jak je nasunutá na trubičku a snímač pak snímá mesmysly.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatně pálí

Příspěvek od jakub » čtv črc 11, 2013 16:21

Jen taková otázka a vyměnili jste taky kabeláž a ECU?
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti