Renault 25 2,2i TX, RV 1987 - vsetko k R 25 TX

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
sesto
Advanced member
Příspěvky: 337
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » čtv srp 17, 2006 23:37

Skontroluj vypinace na oboch stranach
Pripadne ich skus medzi oknami povymienat
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 337
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » čtv srp 17, 2006 23:37

Prepacte ale kde najdem obrazok kde je vysvetlenie k VINu?
Aj som hladal ale
dik
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
ManDark
Člen RCČR
Příspěvky: 126
Registrován: pát črc 21, 2006 10:13
Bydliště: Slovakia / PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ManDark » pát srp 18, 2006 22:27

sesto píše:Skontroluj vypinace na oboch stranach
Pripadne ich skus medzi oknami povymienat
No vypinac by mal fungovat, skusal som prehodit zadne medzi sebou a siel, motorcek je v pohode funguje lebo sme to s kolegom manualne vytiahli hore pripojili na baterku a slo to pomalyyyy, tak lemravo ale islo a to aj po namazani tej listy.

Nejde to z vodicovej strany, ale z zadneho vypinaca to Dole ide ale hore uz nie ???? Nechapem preco.

A este ako sa menia ziarovky v prepinacoch na vodicovej strane v dverach, a im podobne.
Na tom strednom panely kde je El. Ovladanie Sedadiel to ide v pohode.
RENAULT 25 [color=silver:c059c8a4cc]TX[/color] (ale [color=red:c059c8a4cc][/color] to nieje len TX) 2.2i (J7T-7-32) r.v. 1990 - moje Prvé autíčko.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob srp 19, 2006 23:01

:ole: Všechny potíže vyřešeny :rocker:

Kdo by měl podobnou potíž se stahovánim oken, chyba byla v plošným spoji v dveřích řidiče. Po přepájkovaní všech spojů, výměně vadných žárovek ve vypínačech a pročistění všech spojů se rozběhlo stahování oken nejen vpředu ale taky vzadu.

Vyndávat vypínače na dveřích řidiče zhora nedoporučuji nakolik jsou zasunut v kontaktním poli plošního spoje pod nima. Raději to celý vyndat kompletně rozebrat a až pak vyndávat vypínače.

Jinak ty vypínače jsou podle mě nezničitelný a jediný co se na nich může podělat jsou žárovky.

Pokazil se vůbec někdy někomu z Vás v R25 nějaký vypínač ?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon zář 11, 2006 02:58

Kde hledat chybu pokud v R25 TX/GTX nedobíjí baterku ?
Po založení nový :) a nastartování kontrolka dobíjení zhasne, baterku ale nedobíjí vůbec takže auto jezdí jen podle kapacity baterky.
Nevím kde začít, zda u alternátoru, nebo u regleru.

Díky.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

sesto
Advanced member
Příspěvky: 337
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon zář 11, 2006 19:34

Anarki píše:Kde hledat chybu pokud v R25 TX/GTX nedobíjí baterku ?
Po založení nový :) a nastartování kontrolka dobíjení zhasne, baterku ale nedobíjí vůbec takže auto jezdí jen podle kapacity baterky.
Nevím kde začít, zda u alternátoru, nebo u regleru.

Díky.
Regler najpravdepodobnejsi ale aj alternator.
Skontroluj uhliky, vsetky kontakty pridadne ak mas nejaky regler tak ho vymen.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon zář 11, 2006 20:51

Samozrejme mám kulový :twisted: lebo sa to stalo hneď po návrate z ČR kde sme o náhradné diely do R25 zakopovali :cry:

Keby aspoň k altíku bol rozumný prístup a nie ako k ježkovy do brloha :x
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

sesto
Advanced member
Příspěvky: 337
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pát zář 15, 2006 23:14

Ved mas kamosa co ma tiez R25ku nie?
Skus iba prehodit navzajom a zistis.
Lahnes pod auto a za 3 hodky to musis mat odskusane
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » ned zář 17, 2006 15:00

Anarki - nastartuj, vem multimetr a druhýho člověka - do baterky musí jít víc, než 13V (ideálně okolo 14-14,2 - na baterce si změř napětí, bude mezi 11,5-12,5Vpřidáš-li plyn a bude-li se to měnit, je to 99% regler - ten se dá vyndat bez demontáže altíka - zespodu ho odšroubuješ, nejpravděpodobněji máš v háju uhlíky - dají se vyměnit :-) - vyndaný ho máš tak za 15-20 minut :-)
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
ManDark
Člen RCČR
Příspěvky: 126
Registrován: pát črc 21, 2006 10:13
Bydliště: Slovakia / PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ManDark » ned zář 17, 2006 16:20

Lucni Konik píše:Anarki - nastartuj, vem multimetr a druhýho člověka - do baterky musí jít víc, než 13V (ideálně okolo 14-14,2 - na baterce si změř napětí, bude mezi 11,5-12,5Vpřidáš-li plyn a bude-li se to měnit, je to 99% regler - ten se dá vyndat bez demontáže altíka - zespodu ho odšroubuješ, nejpravděpodobněji máš v háju uhlíky - dají se vyměnit :-) - vyndaný ho máš tak za 15-20 minut :-)
To uz sme spravili ale, ono to ani nedobija takze bude v cudu aj alternator, co uz je kus horsie, a skusali sme to aj samostatne napojit alternator ale nic, tak teraz neviem.
RENAULT 25 [color=silver:c059c8a4cc]TX[/color] (ale [color=red:c059c8a4cc][/color] to nieje len TX) 2.2i (J7T-7-32) r.v. 1990 - moje Prvé autíčko.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned zář 17, 2006 23:25

Mám takový pocit že tam dáme silnější altík spolu s reglerem (z R25 V6 Baccara)tuším 105 kw když už toho je v autě víc než je na R25 TX zvykem. A navíc další věci přibydou (Věž, tempomat, světla z R25 V6, nárazník....) takže těch pár kw navíc na altíku rozhodně nezůstane v klidu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Lubomir
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: sob dub 23, 2005 22:48
Bydliště: Bratislava

Regler, tempomat

Příspěvek od Lubomir » pon zář 18, 2006 02:41

K regleru sa da dostat (na J7T) po odmontovani vzduchoveho filtra celkom dobre aj z vrchu. + Nakolko som problem tempomat riesil v niektorom topiku neda mi este nepridat zistenie: Pokial nema vozidlo elektronicke snimanie pre rychlomer (elektronicka "pristrojovka" s OBC) tempomat tak lahko napojit nepojde. - Vlastne teoreticky pojde ale len nestandardnym sposobom a s velkou davkou laborovania.
R25 TX 2.2i `86, R25 TX 2.2i `90.

Uživatelský avatar
ManDark
Člen RCČR
Příspěvky: 126
Registrován: pát črc 21, 2006 10:13
Bydliště: Slovakia / PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Re: Regler, tempomat

Příspěvek od ManDark » čtv zář 21, 2006 09:06

Lubomir píše:K regleru sa da dostat (na J7T) po odmontovani vzduchoveho filtra celkom dobre aj z vrchu. + Nakolko som problem tempomat riesil v niektorom topiku neda mi este nepridat zistenie: Pokial nema vozidlo elektronicke snimanie pre rychlomer (elektronicka "pristrojovka" s OBC) tempomat tak lahko napojit nepojde. - Vlastne teoreticky pojde ale len nestandardnym sposobom a s velkou davkou laborovania.
Este v tejto problematike niesom dlho, tak ak tak mi prsim hod link kde je to rozpisane.
A "" (elektronicka "pristrojovka" s OBC) "" to znamena co, ??? Palubny pocitac mam snimanie bezinu je digitalne, nie rucickove.
A lanko vedie k prevodovke tera neviem presne ake oznacenie ma.
Takze asi tak.
No a podla Roberta by sa to malo dat spravit.
RENAULT 25 [color=silver:c059c8a4cc]TX[/color] (ale [color=red:c059c8a4cc][/color] to nieje len TX) 2.2i (J7T-7-32) r.v. 1990 - moje Prvé autíčko.

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pon zář 25, 2006 22:16

Hele Roberte, vážně tam chcete dát alternátor o takovém výkonu? Nevím nevím, ale to budete asi muset dát i nějaký pořádný řemen, přeci jen takový alternátor zatíží motor dost vysokým kroutícím momentem a tomu by mělo odpovídat i dimenzování profilu řemenu.
Jako pojízdná elektrocentrála to bude dobré, je-li mi ovšem známo, účinnost nemůže být vyšší než 1 a tím pádem bych doporučil zvýšit výkon i na motoru.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte zář 26, 2006 02:01

Klidně si nechám poradit, co by si na mém místě udělal ?
Nechal tam původní alternátor, vyměnil regler, nebo bys tam dal mírně silnější (80 - 90 A).

Já nemám nic proti původnímu altíku, jediný proč ho chci měnit za silnější je "nadstandardní vybavení." Stačí abych zapnul jedničky světla a celý auto svíti jako kosmická loď :) Každý vypínač má v sobě žárovku. Kolik jich tam je navíc to už asi víš. Když pak ještě přijedou postupně další věci
tak začnou doopravdy z altíku lítat iskry. :?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Lubomir
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: sob dub 23, 2005 22:48
Bydliště: Bratislava

Re: Regler, tempomat

Příspěvek od Lubomir » úte říj 03, 2006 22:54

ManDark píše:
Lubomir píše:K regleru sa da dostat (na J7T) po odmontovani vzduchoveho filtra celkom dobre aj z vrchu. + Nakolko som problem tempomat riesil v niektorom topiku neda mi este nepridat zistenie: Pokial nema vozidlo elektronicke snimanie pre rychlomer (elektronicka "pristrojovka" s OBC) tempomat tak lahko napojit nepojde. - Vlastne teoreticky pojde ale len nestandardnym sposobom a s velkou davkou laborovania.
Este v tejto problematike niesom dlho, tak ak tak mi prsim hod link kde je to rozpisane.
A "" (elektronicka "pristrojovka" s OBC) "" to znamena co, ??? Palubny pocitac mam snimanie bezinu je digitalne, nie rucickove.
A lanko vedie k prevodovke tera neviem presne ake oznacenie ma.
Takze asi tak.
No a podla Roberta by sa to malo dat spravit.
Potom je vsetko v poriadku, nakolko prave z elektronickej pristrojovej dosky ziskava riadiaca jednotka tempomatu informacie o aktualnej rychlosti (OBC - palubny pocitac). Navod ako to pozapajat by mal byt v Dialogyse, ja mam niekolko samostatnych PDFiek - mozem poslat (popis OBC, zapojenie tempomatu, popis pinov na riadiacej jednotke a odporov na volante).

Alternator: Pokial je zapojeny silnejsi alternator a je z neho odoberany rovnaky prud ako zo slabsieho mal by klast porovnatelny mechanicky odpor. +Pasuje tam vobec vacsi? +Vymenit regler je myslim jednoduchsie. +Aky alternator mala plne vybavena 25ka s J7T? velky alebo maly? Ako zaujmavost uvediem ze kolega na R Espace II ma alternator z FAVORITA...
R25 TX 2.2i `86, R25 TX 2.2i `90.

Uživatelský avatar
Lubomir
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: sob dub 23, 2005 22:48
Bydliště: Bratislava

Re: Regler, tempomat

Příspěvek od Lubomir » úte říj 03, 2006 22:55

K ziarovkam: v tlacidlach maju zanedbatelnu spotrebu, ja som ich vsak vymenil (v ramci zbytocnej roboty) za biele ledky - 3mm a 1.5 mm, jemne zabrusene brusnym papierom koli rozptylu svetla. Su v serii s 1 K odporom a tecie nimi len 10mA. Zeleny plast v tlacidle tak nieje tepelne namahany a nezcerna, ledky su lacnejsie (8 sk/ kus V GM oproti 20 sk/kus - mini ziarovka ) a su takmer vecne (resp preziju prevadzkovu dobu akehokolvek vozidla).
Naposledy upravil(a) Lubomir dne úte říj 03, 2006 23:11, celkem upraveno 1 x.
R25 TX 2.2i `86, R25 TX 2.2i `90.

Uživatelský avatar
Lubomir
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: sob dub 23, 2005 22:48
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Lubomir » úte říj 03, 2006 23:06

OT: tento prispevok mi odoslalo duplicitne a nakolko neviem ako sa mazu aspon som ho vycistil editom nech niesu dva rovnake za sebou.
R25 TX 2.2i `86, R25 TX 2.2i `90.

Uživatelský avatar
ManDark
Člen RCČR
Příspěvky: 126
Registrován: pát črc 21, 2006 10:13
Bydliště: Slovakia / PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ManDark » pát říj 13, 2006 17:47

Takze problem alternator vyrieseny, samotny Alternator bol vporiadku.

Odpalena jedna Dioda na tom mostiku (vyzera ako podkova), vymena vsetkych 3 Diod (ktore neboli rovnake) za nove namiesto 3A sme dali 6A.
Vymena Uhlikov (s takymi rozmermi som samozrejme nezohnal) takze kupa vacsich a nasledne pomale zbrusovanie na pozadovane rozmery.

Regler je nejaky RTL XXXX nieco podobne ako tam malo ist povodne nejak nahrada, ale podla jedneho dost dobreho mechanika je to jedno v podstate, len dobijanie Baterky.

V tom Regleri bola este taka Teplovodiva foia sklenena (stare spomienky na tranzistiry a sklenene podlozky) nahradene teplovodiovu Pastou :roll: dufam ze to vydrzi.

A po tychto opravach Alternator dobija jak sa parti, co som bol velmi poteseny :P , a zase sa potvrdilo pravidlo stare auto si opravis aj sam 8) za Presne 3 x 6 Sk za Diody a 2 x 60 Sk za Ulíky + vlastna robota a cas.
RENAULT 25 [color=silver:c059c8a4cc]TX[/color] (ale [color=red:c059c8a4cc][/color] to nieje len TX) 2.2i (J7T-7-32) r.v. 1990 - moje Prvé autíčko.

Uživatelský avatar
Lubomir
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: sob dub 23, 2005 22:48
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Lubomir » sob říj 14, 2006 02:19

ManDark píše: V tom Regleri bola este taka Teplovodiva foia sklenena (stare spomienky na tranzistiry a sklenene podlozky) nahradene teplovodiovu Pastou :roll: dufam ze to vydrzi.
Ta "folia" je pedovsetkym izolator (inak je to sluda), pasta sice vodi teplo ale spoj neodizoluje.
Ja som tiez menil diody v alternatore, lisoval som ich vodoinstalaterskymi redukciami, maticami a podlozkami v roznej kombinacii vo zveraku. Akurat cena za diodu bola trochu vyssia - cca 70 Sk / kus.
R25 TX 2.2i `86, R25 TX 2.2i `90.

Uživatelský avatar
ManDark
Člen RCČR
Příspěvky: 126
Registrován: pát črc 21, 2006 10:13
Bydliště: Slovakia / PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ManDark » sob říj 14, 2006 17:08

Len sa mi teraz objavil taky davnejsi problem co to robilo, ale tera to je dost citelne.

Ked pridavam klasika je to jedno aka je tam rychlost tak to auto skace nieco ako keby nezapalovalo alebo nedodavalo benzin, sa to tvari. Ale ked prekrocim otacky viac ako 4000 - 5000 tak to uz prestane, alebo potom ked uberam tak to tiez zacne cukat.

Ten regulator co otvara a zatvara pristup vzduchu som rozobral vycistil, tak ten to nieje.

Podla mna su len 2 moznosti najpravdepodobnjsie Lambda sonda, alebo Palivovy Filter (zanesene cerpadlo ???).

Alebo moze to robit aj kabel k sviecke ze kontakt nedolieha alebo neviem ?
RENAULT 25 [color=silver:c059c8a4cc]TX[/color] (ale [color=red:c059c8a4cc][/color] to nieje len TX) 2.2i (J7T-7-32) r.v. 1990 - moje Prvé autíčko.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob říj 14, 2006 18:22

Je to dosť nepríjemný problém. Dokiaľ bol výfuk deravý z každej strany auto nemalo problém s ťahom. No od kedy sme ho dali dohromady začalo s autom cukať počas akcelerácie. Pokiaľ sa vytáča tak sa stým ešte dá jazdiť ale akonáhle sa zaradí v nízkych otáčkach silnejší prevodový stupeň tak to cuká a skáče s väčšou intenzitou.
Prichádzajú do úvahy tieto veci:
Lamda Sonda
Katalyzáor
Palivový filter
Možno aj rozdeľovač a káble k sviečkam.

Začneme asi s kontrolou rozdeľovača a skúsime odpojiť lamda sondu ako sa to bude správať potom. Ak by nič tak pokračujeme s palivovým filtrom.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob říj 14, 2006 20:50

Takže Lamda Sonda to nerobí, mali sme ju odpojenú, dokonca aj vyšrubovanú a stále sa to správalo rovnako.

Po odpojení káblov k sviečkam, poohýbaní a založení naspäť sa to rapídne zlepšilo.

Pritom sme zistili zaujímavú skutočnosť a síce nevieme tie káble premerať. Prvé dve najdlhšie sme nemohli zmerať ani s kvalitným merákom a rozsahom 200MOhm. Keď sa s nimi pohýbalo tak na chvíľu nabehli na nejakých 5 MOhm a potom zase nič.
Dajú sa káble k sviečkam u R25 takto klasicky zmerať ?
Budú prelomené ?

Lebo u R5 mám asi trojročné káble a tie viem zmerať všetky bez problémov pričom majú odpor od 6 do 8 KOhm.

A pikoška na záver: Je možné uhlíkové káble nahradiť medenými ?
Čo na to zapaľovanie a sviečky :P
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

sesto
Advanced member
Příspěvky: 337
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon říj 16, 2006 09:56

Mavam tento isty problem.Po ubrani v nizsich otackach mi auto zacne brutalne skakat.Filter to asi nebude.Predpokladam ze bud nejake cidlo alebo tie kable.
Skusim si aj ja zmerat kable a dam vediet.Ake by mali mat hodnoty?

http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=5377

Niekde tu bola svojho casu linka na vyrobcu kablov na R25ku v CZ.Tesla alebo take nieco.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 337
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » úte říj 17, 2006 22:12

Neviete o tej fabrike de vyrabaju tie kable?Bolo to tu uz rozoberane ale neviem to najst.Dik
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host