Renault 25 2,2i TX, RV 1987 - vsetko k R 25 TX

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pát bře 25, 2005 07:59

Oni jsou ty motory pěkný potvory, ta masivní ocelová nebo hliníková část je téměř bezproblémová, ale řídící elektronika a elektrika zlobí a zlobí. :?
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

moto straca vykon

Příspěvek od keso » čtv bře 31, 2005 12:08

Hi,

zopar krat sa mi stalo ze pri ustalenej jazde mi motor na 3-4 sekundy strati vykon, prestane tahat, vacsinou sa to deje pri cca 2700-3000 otackach ..... mam podozrenie na dodavku paliva, ale stava sa mi to dva tri krat za tyzden, takze netusim akym sposobom to diagnostikovat, vyriesit ... nemate nejake typi ?
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

ku kontrolke SERVICE

Příspěvek od keso » čtv bře 31, 2005 12:11

neviete nahodou akym sposobom je zabezpecene zapinanie tejto kontrolky ?
ci je len paralalne zapojena k prislusnym kontrolkam /benzin, voda v expanzke, oblozenie/ alebo je zapinana inak ?
Vymena pocitaca chybu neodstranila, zacinam mat chut ist po kablikoch a spojoch a zistit, skade tam ide stava ?
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » čtv bře 31, 2005 14:44

Když jsme u těch 25 - momentálně mě volnoběžný otáčky oscilují mezi chcípnutím a 1400 s frekvencí přesně 1,5 s. V karburátoru to není, sakra tak v čem. Je to absolutně pravidelné. Jako kdyby si motor řekl:"sakriš - chcípám, zvednu otáčky - sakriš - to je moc, chcípám... atd atd". Jenže motor s karburátorem tohle neumí...
Nejúžasnější je, že po nějaké době se to zastaví buď na 1400, nebo na cca 500 - naprosto náhodně. Zatím se tím víc bavím.


S pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

PO dlhsej dobe ....

Příspěvek od keso » čtv dub 21, 2005 12:26

Tak som s moju drahou absolvoval dlshsiu cestu, pocas ktorej som mal dve "nehody"

1. odislo mi tlakove cislo na olej a vytiekol olej. Taky krasny modry dym aky siel za mnou po dialnici ste nevideli ani na F1....

chcem sa ale spytat, na co su na R25tke dve olejove cidla ?


dik
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv dub 21, 2005 12:35

ehm... a ta druha "nehoda"? :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » čtv dub 21, 2005 12:38

DDT píše:ehm... a ta druha "nehoda"? :-)
odisiel alternator, asi uhliky .... cesta s5 na baterku 330 km som presiel, 15 km pred domovom auto skoncilo .... nastastie priniesli mi druhu baterku ...

dnes je uz vsetko poriesene ...
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » čtv dub 21, 2005 12:43

Jeden snímač má za úkol zhasnout kontrolku mazání, další slouží k měření hladiny oleje a úrovni tlaku mazání.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » čtv dub 21, 2005 13:11

Robert píše:Jeden snímač má za úkol zhasnout kontrolku mazání, další slouží k měření hladiny oleje a úrovni tlaku mazání.
vies mi povedat ktory je na co ? mne pri zapnutom zapalovani ukazuje rucicka vysku hladiny OK, po nastartovani kontrolka zhasne, ale rucicka padne uplne dolu, tak, ze je takmer kolmo dolu.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » čtv dub 21, 2005 13:36

Aby fungovalo vše, musí být snímače tři.

1) Snímač hladiny oleje - výstup ručička
2) Dynamicky pracující snímač tlaku oleje - výstup ručička
3) Staticky pracující snímač tlaku oleje - výstup kontrolka mazání

Který, je který z hlavy neřeknu snad jen, že snímač hladiny by měl mít dva dráty, snímač tlaku pro kontrolku mazání je jenom spínač, takže by mohl být z nich nejmenší.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » čtv dub 21, 2005 13:49

Robert píše:
1) Snímač hladiny oleje - výstup ručička
2) Dynamicky pracující snímač tlaku oleje - výstup ručička
3) Staticky pracující snímač tlaku oleje - výstup kontrolka mazání

Který, je který z hlavy neřeknu snad jen, že snímač hladiny by měl mít dva dráty, snímač tlaku pro kontrolku mazání je jenom spínač, takže by mohl být z nich nejmenší.
Takze mi nefunguje c. 2 :(
Ktore cidlo meria tlak pre rucicku ?
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » čtv dub 21, 2005 14:00

No, anebo je od něj přerušený kabel, anebo tam ten snímač vůbec není.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » čtv dub 21, 2005 14:09

Nechci Vám moc kecat do 25ek, ale opravdu u obyč 2.2i by měl budík ukazovat taky tlak oleje :?: Dost k tomuto se řešilo v jiným speciálním topicu, tlak to ukazuje jen u vyjímečných modelů (R5GT., R9/11Turbo, R21Turbo/12vTXI,..) - jinde před nastartováním ručička ukáže hladinu oleje a po nastartování spadne a už neukazuje nic. Pokud dojde k úbytku oleje a poklesu tlaku při mazání, rozsvítí se červená kontolka 8)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv dub 21, 2005 14:12

Základní verze neulazovaly dynamický tlak. za jízdy je ručička v poloze 0.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

M@tes
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: ned kvě 02, 2004 15:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od M@tes » čtv dub 21, 2005 14:20

Tak tak, R25 2.2 GTX jak starej tak i novej model ukazuje dyn. tlak

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » čtv dub 21, 2005 14:27

dakujem
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » čtv dub 21, 2005 14:30

Však píšu, že tam ten snímač patrně není.

Má bývalá R21 TL r.v. 1987 měla 4 x el. okna, centrál na DO, lampičky nad zadnimi sedačkami, dělené zadní sedačky, palubní desku s otáčkoměrem, páčku pod volantem k ovládání rádia (nebylo tam ovšem adekvátní rádio), repro vpředu i vzadu, anténu se zesilovačem, chromované kličky dveří, ventilátor na chladiči z R25, řekli byste, že na TL má slušnou výbavu, ale jak se tam dostala asi psát nemusím. Každopádně ta ručička, co ukazuje množství oleje a tlak, ta se nikdy ani nehla, bodejď by ne, vždyť když jsem to auto koupil, zíral jsem místo otáčkoměru na veliký palivoměr a ten ukazatel k oleji tam vůbec nebyl. :lol:
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartoval teply motor :(

Příspěvek od keso » pon dub 25, 2005 07:24

keso píše:vcera sa mis tala jedna vec, nemohol som nastartovat teply motor ..... starter nim tocil uplne v pohode, vyzeralo to ako keby sa sviecky vobec nesnazili palit. Bohuzial bol som sam, nemohol som pozriet ci sviecky palia, nemal mi kto zastartovat ....
skontroloval som vsetky kable, vytiahol palec z rozdelovaca trochu precistil ... a nic .... lahko tocilo, ale ani naznak ze sa ide chytit.
Zavada sa mi po dlhsej strane zase prejavila ... zistil som ze to asi nebude v zapalovani, sviecky zapaluju. Takze predpokladam, ze je problem v strekovani. Da sa nejako zistit ci vstrekovanie v tej chvili funguje ?

Rano zase auto nastartovalo na prvy raz, bez akykolvek naznaov problemu.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pon dub 25, 2005 08:16

Kontrola přeskoku jiskry na svíčce se dá provést, aniž bys měl pomocníka. Dokonce ani nemusíš mít vyndanou svíčku, stačí odpojit kabel na libovolném válci a připojit rezervní svíčku, kterou položíš na nějakou kovovou a ukostřenou část motoru. Při otevřené kapotě je od řidiče vidět na motor, skrz vykrojení v kapotě. Kontrolu je také možné provést přímo na přívodním VN kabelu od zapalovacího modulu, ten se pouze přiloží k ukostřené části karoserie.

Psal jsem ti už, že závada bývá na uhlíku v rozdělovači, reaguje to na vlhkost, pružinka bývá zoxidovaná a nepřenese dostatečný proud. I když zjistíš při této závadě jiskru, stejně nenastartuješ, protože jiskra je slabá.

Činnost vstřikování se kontroluje obtížně, protože není možné jentak a rychle demontovat vstřiky, na kterých bys viděl, zda palivo jde nebo nejde. Proto se kontroluje činnost palivového čerpadla a přítomnost tlaku paliva u regulátoru tlaku. Po zapnutí a vypnutí zapalování, musí být palivový systém mírně natlakovaný. Po mých zkušenostech zde stejně nebývá problém.
Ještě je možné měřit napětí na vstřicích při startování, jedná se o celkem nízké napětí.
Problémy také bývají ve snímači teploty chladící kapaliny, ale to by se asi projevovalo i během provozu, nikoliv jednou za čas.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » pon dub 25, 2005 10:22

Robert píše:Proto se kontroluje činnost palivového čerpadla a přítomnost tlaku paliva u regulátoru tlaku. Po zapnutí a vypnutí zapalování, musí být palivový systém mírně natlakovaný. Po mých zkušenostech zde stejně nebývá problém.
pls, kde je regulator tlaku paliva ?
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pon dub 25, 2005 10:31

Má tři vývody: přívod paliva, podtlak ze sání, odvod paliva do nádrže.
Najdeš ho u motoru.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

siber ... nefunguje, asi mechanicka zavada

Příspěvek od keso » pon kvě 23, 2005 12:33

vcera mi prestalo fungovat stresne okno, tentoraz nie je problem v elektrike, ale skorej ide o mechanicky problem .... motorcek na ovladanie reaguje, ale okno sa nepohne .... zhodil som dolu calunenie strechy ... ale nezistil som nic .. motorcek je umiestneny v streche tesne za konstrukciou stresneho okna.
Neviem sa ale nijako dostat k tiahlam, pripedne inemu mechanizmu, ktory okno posuva ...
neviete mi niekto prosim poradit, ako sa k tomu mechanizmu dostat.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » pon kvě 23, 2005 12:41

Robert ti určitě poradí přesněji, ale já jsem měl u R21 (předpokládám, že je to trochu podobné) pod čalouněním celek strěšního okda uchycený "asi" na deseti matkách a pak celé vyndat pátými dveřmi. Od koupi auta mi nefungovalo, byli zlomené "přetržená" táhla.
Nepochopil jsem jak to ten motorek mohl utrhnout, ale asi jo. Vzhledem k tomu, že jsem pak koupil celé okno za 2000,- nemělo cenu to opravovat, protože jsem se ptal všude po vrakáčích a nikde mi samotná táhla neprodali !!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » pon kvě 23, 2005 12:52

Márty píše:Robert ti určitě poradí přesněji, ale já jsem měl u R21 (předpokládám, že je to trochu podobné) pod čalouněním celek strěšního okda uchycený "asi" na deseti matkách a pak celé vyndat pátými dveřmi.
ROzmyslal som nad tym ako to cele vytiahnut von, len problem je v tom ze ja to mam uchytene na 12 nitoch /styri uchytky po tri nity/. Ak by som to chcel dat dolu, musel by som to odvrtat, co ma vcera vecer o pol deviatej nelakalo.

BTW. uz som to tu riesil, ale ako zistim ci je to okno original, alebo dorabane.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » pon kvě 23, 2005 13:12

Pakliže je to okno nýtované, bude zároveň možná přilepené lepidlem na kovy. Nejedná se podle mě o originál od výroby, ale to jde ještě poznat na způsobu zakončení vlastního otvoru ve střeše. Originál má hranu zahnutou dolů, dodělávky mají pouze vyříznutý přesný otvor, který je zapraven nějakou lištou.

Další nesrovnalostí je umístění ovládacího motorku, originál ho má v kufru auta, dodělávka ho může mít i ve střeše.

Vše, co popisuji platí pro nový model, ale zrovna v této věci se podle mě starý model nedělal jinak.

Pošli fotky a pak třeba vymyslíme více.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů