Renault 25 2,2i TX, RV 1987 - vsetko k R 25 TX

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

zamky

Příspěvek od keso » stř říj 26, 2005 12:59

Prestavaju mi fungovat zamky na aute .. ted predny pravy uz nejde odomknut dlho a zacina robit problemy aj predny lavy ... po zasunuti klucika nim nejde potocit ....

Je sanca to nejako opravit ? vycistit ? alebo je potrebna vymena zamkov ... nechavat auto odomknute, alebo liezt do auta cez kufor nie je idelane riesenie.

Daju sa tie zamky kupit ? Za kolko ?
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř říj 26, 2005 13:35

Pokud nejsou ty vložky mechanicky poškozený, ale jen zatuhlý z důvodu nepoužívání (hlavně ten pravý), tak postačí vyčistit a namazat. Na 20ce jsou vložky stejný a s pravým zámkem jsem ani nepootočil (zřejmě to 20let nikdo nepoužíval). Stačilo ho vyndat, namočit do technickýho benzínu (úplně) na hodinu a pak už chodil. K namazání jsem použil Mazadlo na zámky FAB v rozprašovači, důkladně jsem to prostříkal zevnitř i zvenku a od tý doby žádnej problém 8)
Nad koupí novejch vložek ani neuvažuj a na cenu se ptát nechoď :twisted:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » stř říj 26, 2005 13:44

Jan Kalina píše:Pokud nejsou ty vložky mechanicky poškozený, ale jen zatuhlý z důvodu nepoužívání (hlavně ten pravý), tak postačí vyčistit a namazat. Na 20ce jsou vložky stejný a s pravým zámkem jsem ani nepootočil (zřejmě to 20let nikdo nepoužíval). Stačilo ho vyndat, namočit do technickýho benzínu (úplně) na hodinu a pak už chodil. K namazání jsem použil Mazadlo na zámky FAB v rozprašovači, důkladně jsem to prostříkal zevnitř i zvenku a od tý doby žádnej problém 8)
Nad koupí novejch vložek ani neuvažuj a na cenu se ptát nechoď :twisted:
ak s tym mas skusenosti tak mi pls prezrad ako sa vytiahnem zamok ? Treba dat dolu calunenie ?
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » stř říj 26, 2005 18:46

Caffte
Ja som mal problem ze prave predne a zadne dvere neboli dobre zamknute po zamknuti afta.Mam poplasne.Ked som zamkol tak knoflik ostal do polky.Vzdy som tomu musel pomoct.
Do jedneho zamku ani kluc nestrcim a do druheho strcim ale nepootocim.
Ked som riesil zamykanie afta tak som rozobral komplet cele calunenie a vybral mechaniku na zatvaranie dvery.To som poriadne vycistil benzinom a inymi sajrajtmi a potom pekne namazal novou vazelinkou.Podotykam ze cupliky idu krasne dole alebo hore a dvere sa z lahucka bez tieskania zatvaraju aj v zime.
Popri tom ako som to mal rozobrate som chcel vytiahnut zamok ale po polhodinovom bojovani som to vzdal :evil:
Proste som to nevedel dat dole a este k tomu ma znervoznoval moj foter :smajl13:
Z boku su 2 torksy ale co dalej treba povolit som nenasiel.
Sesto


PS:Nemas poplasne?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » čtv říj 27, 2005 21:42

sesto píše:PS:Nemas poplasne?
predpokladam ze si mal na mysli skorej centralne zamykanie. R25 ma ak sa nemylim standartne centrla, len originalne ovladanie ma dost slaby dosah .... z druhom aute bolo dialkove dorabane, budem musiet pozriet a prehodit to .....
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » čtv říj 27, 2005 23:03

keso píše:
sesto píše:PS:Nemas poplasne?
predpokladam ze si mal na mysli skorej centralne zamykanie. R25 ma ak sa nemylim standartne centrla, len originalne ovladanie ma dost slaby dosah .... z druhom aute bolo dialkove dorabane, budem musiet pozriet a prehodit to .....
Ja som bol v tom ze mas Synphony verziu.
Ja tam mam totis poplasne a uz aj zapojene na central.Takze klucik vobec nepouzivam.
A Startovaci kluc mam plosky bez elektroniky.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » pát říj 28, 2005 06:59

sesto píše:
Ja som bol v tom ze mas Synphony verziu.
Ja tam mam totis poplasne a uz aj zapojene na central.Takze klucik vobec nepouzivam.
A Startovaci kluc mam plosky bez elektroniky.
Terajsie auto je Symphony verzia, ale alram co tam bol bol montovany dodatocne ... tak som ho vycvakal von ....... startovaci klucik je tiez bez elektroniky ....
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pát říj 28, 2005 14:52

keso píše:
sesto píše:
Ja som bol v tom ze mas Synphony verziu.
Ja tam mam totis poplasne a uz aj zapojene na central.Takze klucik vobec nepouzivam.
A Startovaci kluc mam plosky bez elektroniky.
Terajsie auto je Symphony verzia, ale alram co tam bol bol montovany dodatocne ... tak som ho vycvakal von ....... startovaci klucik je tiez bez elektroniky ....
A preco si to poplasne dal prec?
Mas ho este?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » pát říj 28, 2005 14:57

sesto píše:A preco si to poplasne dal prec?
Mas ho este?
mam, anpis mi cez ICQ a mozes si prist, dam ti ho ......
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: dve otazky

Příspěvek od sesto » pát říj 28, 2005 18:11

keso píše:Po dlhsej dobe mam dve otazky:
1, mate niekto skusenosti ako vymenit tachometrove lanko na R25
2, kde presne sa nachadza regulator tlaku paliva ? na lavej/prednej casti sacieho potubia, prisrobovany na sacie potrubie dvomi skrutkami zdola :?: :kc:
Pomoze?
Obrázek
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Re: dve otazky

Příspěvek od keso » pát říj 28, 2005 18:30

sesto píše:Pomoze?
Dik,

uz som ho nasiel, je prisrobovany zospodu na sacom potrubi na jeho lavej strane (pri pohlade na motor). S tym rozdielom ze ten moj ma len dve bezninove pripojky a jeden prepoj do sacieho potrubia.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

klinovy remen - zvuk

Příspěvek od keso » stř lis 02, 2005 11:18

niektory klinovy remen (mozno oba) vydavaju taky jemny "suchotavy" zvuk. Daju sa remene niecim nastriekat, pripadne natriet ? Podla nazoru jedneho znameho pohybujuceho sa v tejto oblasti, je remen prilis "suchy".

dik za typ.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » stř lis 02, 2005 12:58

Mýdlem, ale brzo tě čeká asi výměna....:-(
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » stř lis 02, 2005 21:22

No taktiez poznam verziu s mydlom.
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » čtv lis 03, 2005 12:10

Jan Kalina píše:Pokud nejsou ty vložky mechanicky poškozený, ale jen zatuhlý z důvodu nepoužívání (hlavně ten pravý), tak postačí vyčistit a namazat. Na 20ce jsou vložky stejný a s pravým zámkem jsem ani nepootočil (zřejmě to 20let nikdo nepoužíval). Stačilo ho vyndat, namočit do technickýho benzínu (úplně) na hodinu a pak už chodil. K namazání jsem použil Mazadlo na zámky FAB v rozprašovači, důkladně jsem to prostříkal zevnitř i zvenku a od tý doby žádnej problém 8)
Nad koupí novejch vložek ani neuvažuj a na cenu se ptát nechoď :twisted:
Zamok vycisteny, namazany a funguje ako novy .. v zime asi rozhodim aj dalsie troje dvere .... myslim ze tym odstranim to, ze obcas sa dvere na prvy raz centralom nezamknu, treba este 2-3 krat "cvaknut" :)
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » čtv lis 03, 2005 17:31

Ak som vravel :lol:

A ako si dal dole ten zamok?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » čtv lis 03, 2005 23:26

Po kupe bovdenov a laniek rucnej brzdy som trosku vycistil mechanizmus v zadnych kotucoh, trochu som to namazal, vymenil a "nastavil" rucnu brzdu aby zaberala po dvoch cvaknutiach.Pred tym zaberala po cca 5-6 cvaknutiach :? .Auto od toho momentu brzdi rozhodne inac a lepsie.uz mam ten pocit ze brzdia aj zadne brzdy.Usmev uz je na mojej tvari :lol:
Inac regulator zataze afta v zadu som namazal a spojazdnil.Momentalne je ventil stlaceny aby to brzdilo ako zatazene.Teraz uz mi len ostava pod zadne struny prirobyt cca 1,5 cm podlozku aby bol zadok afta trosicku vyzsie nakolko sa mi zda ze je zadok moc dole.
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Friatec
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: ned čer 12, 2005 22:54
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Friatec » ned lis 13, 2005 13:01

Zdravim, prosim o radu. Potřebuji vyměnit olej v motoru, ale nevim jaký tam je teď.Dřívější majitel také neví, protože téměř nejezdil a tak ho ani neměnil.Co se může stát za problem.A zkuste prosim doporučit jaký oil tam nejlépe dát, Nechci o to auto přijít, tak ať neudělám nějakou blbost.
Děkuji moc.

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » pon lis 14, 2005 11:54

Friatec píše:Zdravim, prosim o radu. Potřebuji vyměnit olej v motoru, ale nevim jaký tam je teď.Dřívější majitel také neví, protože téměř nejezdil a tak ho ani neměnil.Co se může stát za problem.A zkuste prosim doporučit jaký oil tam nejlépe dát, Nechci o to auto přijít, tak ať neudělám nějakou blbost.
Děkuji moc.
Osobne by som to vyriesil vyplachnutim motora a dal tam bud mineralny, alebo polosyntetiku.

skus si precitat http://www.mjauto.cz/newdocs/oleje.htm, mozno budes mudrejsi .....

podobny problem som riesil pred cca rokom a zda sa ze vsetko je OK.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » pon lis 14, 2005 12:39

Friatec - ač mám R21, tak mám "skoro" stejný motor a dávám kvalitní polosyntetiku 10W40 s API SJ/GJ - mám natočeno zatím 324tisíc km a na tento olej (Unil Melia 2500) jezdím posledních 50 tisíc km a naprosto perfektní :-)
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
Friatec
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: ned čer 12, 2005 22:54
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Friatec » pon lis 14, 2005 20:01

OK díky moc. 8)

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » stř lis 23, 2005 15:30

Rad by som sa spytal ci existuje na R25 pelovy filter.Alebo aspon nejaka nahrada.A ak nie tak ci niekto tuto zalezitost riesil.
Dakujem
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

nestartujuci motor ...

Příspěvek od keso » pon lis 28, 2005 14:38

uz som tu viac krat riesil, ze obcas mi njedne nastartovat motor ..... cez vikend osm zacal podozrievat cidlo teploty nasavaneho vzduchu. Ked auto neslo nastartovat, odpojil som ho a nastartoval som, motor som vypol, zapojil cidlo auto nenastartovalo.

Neviete niekto ake hodnoty by malo mat to cidlo ? Dik
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » stř lis 30, 2005 03:53

keso: máš-li na mysli to čidlo, které je v sání, tak:
napájecí napětí: 5V
odpor: 280 - 300 ohms / 20°C
odpor: 310 - 330 ohms / 40°C

jsou to hodoty z R21, ale u R25 by to podle mého názoru mělo být stejné
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

ŠNR 2006

Příspěvek od keso » úte led 03, 2006 10:03

Kedže mi na aute funguje vsetko ako ma tak nebudem zatazovat otazkami, len chcem vsetkym popriat stastny novy rok 2006 a vela pokojnych kilometrov. :van015:
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti