Renault 25 2,2i TX, RV 1987 - vsetko k R 25 TX
Moderátor: Moderators General
- keso
- Junior member
- Příspěvky: 127
- Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
- Bydliště: Stupava
- Kontaktovat uživatele:
zamky
Prestavaju mi fungovat zamky na aute .. ted predny pravy uz nejde odomknut dlho a zacina robit problemy aj predny lavy ... po zasunuti klucika nim nejde potocit ....
Je sanca to nejako opravit ? vycistit ? alebo je potrebna vymena zamkov ... nechavat auto odomknute, alebo liezt do auta cez kufor nie je idelane riesenie.
Daju sa tie zamky kupit ? Za kolko ?
Je sanca to nejako opravit ? vycistit ? alebo je potrebna vymena zamkov ... nechavat auto odomknute, alebo liezt do auta cez kufor nie je idelane riesenie.
Daju sa tie zamky kupit ? Za kolko ?
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Pokud nejsou ty vložky mechanicky poškozený, ale jen zatuhlý z důvodu nepoužívání (hlavně ten pravý), tak postačí vyčistit a namazat. Na 20ce jsou vložky stejný a s pravým zámkem jsem ani nepootočil (zřejmě to 20let nikdo nepoužíval). Stačilo ho vyndat, namočit do technickýho benzínu (úplně) na hodinu a pak už chodil. K namazání jsem použil Mazadlo na zámky FAB v rozprašovači, důkladně jsem to prostříkal zevnitř i zvenku a od tý doby žádnej problém
Nad koupí novejch vložek ani neuvažuj a na cenu se ptát nechoď
Nad koupí novejch vložek ani neuvažuj a na cenu se ptát nechoď
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- keso
- Junior member
- Příspěvky: 127
- Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
- Bydliště: Stupava
- Kontaktovat uživatele:
ak s tym mas skusenosti tak mi pls prezrad ako sa vytiahnem zamok ? Treba dat dolu calunenie ?Jan Kalina píše:Pokud nejsou ty vložky mechanicky poškozený, ale jen zatuhlý z důvodu nepoužívání (hlavně ten pravý), tak postačí vyčistit a namazat. Na 20ce jsou vložky stejný a s pravým zámkem jsem ani nepootočil (zřejmě to 20let nikdo nepoužíval). Stačilo ho vyndat, namočit do technickýho benzínu (úplně) na hodinu a pak už chodil. K namazání jsem použil Mazadlo na zámky FAB v rozprašovači, důkladně jsem to prostříkal zevnitř i zvenku a od tý doby žádnej problém
Nad koupí novejch vložek ani neuvažuj a na cenu se ptát nechoď
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Caffte
Ja som mal problem ze prave predne a zadne dvere neboli dobre zamknute po zamknuti afta.Mam poplasne.Ked som zamkol tak knoflik ostal do polky.Vzdy som tomu musel pomoct.
Do jedneho zamku ani kluc nestrcim a do druheho strcim ale nepootocim.
Ked som riesil zamykanie afta tak som rozobral komplet cele calunenie a vybral mechaniku na zatvaranie dvery.To som poriadne vycistil benzinom a inymi sajrajtmi a potom pekne namazal novou vazelinkou.Podotykam ze cupliky idu krasne dole alebo hore a dvere sa z lahucka bez tieskania zatvaraju aj v zime.
Popri tom ako som to mal rozobrate som chcel vytiahnut zamok ale po polhodinovom bojovani som to vzdal
Proste som to nevedel dat dole a este k tomu ma znervoznoval moj foter
Z boku su 2 torksy ale co dalej treba povolit som nenasiel.
Sesto
PS:Nemas poplasne?
Ja som mal problem ze prave predne a zadne dvere neboli dobre zamknute po zamknuti afta.Mam poplasne.Ked som zamkol tak knoflik ostal do polky.Vzdy som tomu musel pomoct.
Do jedneho zamku ani kluc nestrcim a do druheho strcim ale nepootocim.
Ked som riesil zamykanie afta tak som rozobral komplet cele calunenie a vybral mechaniku na zatvaranie dvery.To som poriadne vycistil benzinom a inymi sajrajtmi a potom pekne namazal novou vazelinkou.Podotykam ze cupliky idu krasne dole alebo hore a dvere sa z lahucka bez tieskania zatvaraju aj v zime.
Popri tom ako som to mal rozobrate som chcel vytiahnut zamok ale po polhodinovom bojovani som to vzdal
Proste som to nevedel dat dole a este k tomu ma znervoznoval moj foter
Z boku su 2 torksy ale co dalej treba povolit som nenasiel.
Sesto
PS:Nemas poplasne?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ja som bol v tom ze mas Synphony verziu.keso píše:predpokladam ze si mal na mysli skorej centralne zamykanie. R25 ma ak sa nemylim standartne centrla, len originalne ovladanie ma dost slaby dosah .... z druhom aute bolo dialkove dorabane, budem musiet pozriet a prehodit to .....sesto píše:PS:Nemas poplasne?
Ja tam mam totis poplasne a uz aj zapojene na central.Takze klucik vobec nepouzivam.
A Startovaci kluc mam plosky bez elektroniky.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
- keso
- Junior member
- Příspěvky: 127
- Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
- Bydliště: Stupava
- Kontaktovat uživatele:
Terajsie auto je Symphony verzia, ale alram co tam bol bol montovany dodatocne ... tak som ho vycvakal von ....... startovaci klucik je tiez bez elektroniky ....sesto píše:
Ja som bol v tom ze mas Synphony verziu.
Ja tam mam totis poplasne a uz aj zapojene na central.Takze klucik vobec nepouzivam.
A Startovaci kluc mam plosky bez elektroniky.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
A preco si to poplasne dal prec?keso píše:Terajsie auto je Symphony verzia, ale alram co tam bol bol montovany dodatocne ... tak som ho vycvakal von ....... startovaci klucik je tiez bez elektroniky ....sesto píše:
Ja som bol v tom ze mas Synphony verziu.
Ja tam mam totis poplasne a uz aj zapojene na central.Takze klucik vobec nepouzivam.
A Startovaci kluc mam plosky bez elektroniky.
Mas ho este?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: dve otazky
Pomoze?keso píše:Po dlhsej dobe mam dve otazky:
1, mate niekto skusenosti ako vymenit tachometrove lanko na R25
2, kde presne sa nachadza regulator tlaku paliva ? na lavej/prednej casti sacieho potubia, prisrobovany na sacie potrubie dvomi skrutkami zdola
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
- keso
- Junior member
- Příspěvky: 127
- Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
- Bydliště: Stupava
- Kontaktovat uživatele:
Re: dve otazky
Dik,sesto píše:Pomoze?
uz som ho nasiel, je prisrobovany zospodu na sacom potrubi na jeho lavej strane (pri pohlade na motor). S tym rozdielom ze ten moj ma len dve bezninove pripojky a jeden prepoj do sacieho potrubia.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987
- keso
- Junior member
- Příspěvky: 127
- Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
- Bydliště: Stupava
- Kontaktovat uživatele:
klinovy remen - zvuk
niektory klinovy remen (mozno oba) vydavaju taky jemny "suchotavy" zvuk. Daju sa remene niecim nastriekat, pripadne natriet ? Podla nazoru jedneho znameho pohybujuceho sa v tejto oblasti, je remen prilis "suchy".
dik za typ.
dik za typ.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Mýdlem, ale brzo tě čeká asi výměna....
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- keso
- Junior member
- Příspěvky: 127
- Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
- Bydliště: Stupava
- Kontaktovat uživatele:
Zamok vycisteny, namazany a funguje ako novy .. v zime asi rozhodim aj dalsie troje dvere .... myslim ze tym odstranim to, ze obcas sa dvere na prvy raz centralom nezamknu, treba este 2-3 krat "cvaknut"Jan Kalina píše:Pokud nejsou ty vložky mechanicky poškozený, ale jen zatuhlý z důvodu nepoužívání (hlavně ten pravý), tak postačí vyčistit a namazat. Na 20ce jsou vložky stejný a s pravým zámkem jsem ani nepootočil (zřejmě to 20let nikdo nepoužíval). Stačilo ho vyndat, namočit do technickýho benzínu (úplně) na hodinu a pak už chodil. K namazání jsem použil Mazadlo na zámky FAB v rozprašovači, důkladně jsem to prostříkal zevnitř i zvenku a od tý doby žádnej problém
Nad koupí novejch vložek ani neuvažuj a na cenu se ptát nechoď
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Po kupe bovdenov a laniek rucnej brzdy som trosku vycistil mechanizmus v zadnych kotucoh, trochu som to namazal, vymenil a "nastavil" rucnu brzdu aby zaberala po dvoch cvaknutiach.Pred tym zaberala po cca 5-6 cvaknutiach .Auto od toho momentu brzdi rozhodne inac a lepsie.uz mam ten pocit ze brzdia aj zadne brzdy.Usmev uz je na mojej tvari
Inac regulator zataze afta v zadu som namazal a spojazdnil.Momentalne je ventil stlaceny aby to brzdilo ako zatazene.Teraz uz mi len ostava pod zadne struny prirobyt cca 1,5 cm podlozku aby bol zadok afta trosicku vyzsie nakolko sa mi zda ze je zadok moc dole.
Sesto
Inac regulator zataze afta v zadu som namazal a spojazdnil.Momentalne je ventil stlaceny aby to brzdilo ako zatazene.Teraz uz mi len ostava pod zadne struny prirobyt cca 1,5 cm podlozku aby bol zadok afta trosicku vyzsie nakolko sa mi zda ze je zadok moc dole.
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
- Friatec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 268
- Registrován: ned čer 12, 2005 22:54
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim, prosim o radu. Potřebuji vyměnit olej v motoru, ale nevim jaký tam je teď.Dřívější majitel také neví, protože téměř nejezdil a tak ho ani neměnil.Co se může stát za problem.A zkuste prosim doporučit jaký oil tam nejlépe dát, Nechci o to auto přijít, tak ať neudělám nějakou blbost.
Děkuji moc.
Děkuji moc.
- keso
- Junior member
- Příspěvky: 127
- Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
- Bydliště: Stupava
- Kontaktovat uživatele:
Osobne by som to vyriesil vyplachnutim motora a dal tam bud mineralny, alebo polosyntetiku.Friatec píše:Zdravim, prosim o radu. Potřebuji vyměnit olej v motoru, ale nevim jaký tam je teď.Dřívější majitel také neví, protože téměř nejezdil a tak ho ani neměnil.Co se může stát za problem.A zkuste prosim doporučit jaký oil tam nejlépe dát, Nechci o to auto přijít, tak ať neudělám nějakou blbost.
Děkuji moc.
skus si precitat http://www.mjauto.cz/newdocs/oleje.htm, mozno budes mudrejsi .....
podobny problem som riesil pred cca rokom a zda sa ze vsetko je OK.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Friatec - ač mám R21, tak mám "skoro" stejný motor a dávám kvalitní polosyntetiku 10W40 s API SJ/GJ - mám natočeno zatím 324tisíc km a na tento olej (Unil Melia 2500) jezdím posledních 50 tisíc km a naprosto perfektní
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
- keso
- Junior member
- Příspěvky: 127
- Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
- Bydliště: Stupava
- Kontaktovat uživatele:
nestartujuci motor ...
uz som tu viac krat riesil, ze obcas mi njedne nastartovat motor ..... cez vikend osm zacal podozrievat cidlo teploty nasavaneho vzduchu. Ked auto neslo nastartovat, odpojil som ho a nastartoval som, motor som vypol, zapojil cidlo auto nenastartovalo.
Neviete niekto ake hodnoty by malo mat to cidlo ? Dik
Neviete niekto ake hodnoty by malo mat to cidlo ? Dik
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
keso: máš-li na mysli to čidlo, které je v sání, tak:
napájecí napětí: 5V
odpor: 280 - 300 ohms / 20°C
odpor: 310 - 330 ohms / 40°C
jsou to hodoty z R21, ale u R25 by to podle mého názoru mělo být stejné
napájecí napětí: 5V
odpor: 280 - 300 ohms / 20°C
odpor: 310 - 330 ohms / 40°C
jsou to hodoty z R21, ale u R25 by to podle mého názoru mělo být stejné
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů