Renault 25 2,2i TX, RV 1987 - vsetko k R 25 TX

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » stř črc 20, 2005 15:30

Jan Kalina píše:U J7T ve 21ce je měrka zasunutá dovnitř v délce 303mm, ale neručím za naprostou kompatibilitu s 25kou, jestli má stejnou trubičku. Jinak na tý měrce snad u žádnýho rencka nemám plast, ale gumu, čili polámat se mi nic nemůže, přinejhorším zpuchřet.
Ja som mal urcite plastovu pologulatu zarazku, ktora sa pri pade zo stola rozlomila na dve casti :( .....
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » ned črc 24, 2005 19:25

Robert píše: S tím problémem motoru jsem se už setkal, po drobném zásahu do části kolem čerpadla, rozpojení hadic, kdy vytekl nějaký benzín a zpětné montáži auto chvíli jezdilo dobře a potom se vrátilo do normálu.

Rovněž jsem odzkoušel výměnu čerpadla, kdy auto nechtělo táhnout, záhadně až po pár stovkách km, kdy jsme měnili alternátor skutečně výměna palivového čerpadla začala být znát. Tehdy byla odpojena baterie a patrně došlo k výmazu chyb v řídící jednotce motoru.

Podezření na nedostatečný tlak palivového čerpadla se dá ověřit změřením tlaku dodávky paliva v servisu (vloží se T kus a tlakoměr). Další chyba by mohla být patrná v nádrži po demontáži plováku (pod zadní sedačkou).
A úplně nejtriviálnější věc je změna čerpací stanice benzínu.
Riesil som obcasne vynechavanie toho motora, sposobom pokus-omyl ..... podla vsetkeho za vsetko mohla LAMDA Sonda .... po jej odpojeni zatial auto jazdi ako hodinky, dokonca uz aj manzelka zacala na nom jazdit co pri problemoch s motorom striktne odmietala.

Existuje sposob ako skontrolovat LAMBDA Sondu ?
Nemate niekto nahodou jednu funkcnu zbytocnu, ktorej sa chcete zbavit ?

dik
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Caballeros
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř črc 27, 2005 13:09
Bydliště: Brno

Rady pro začátek

Příspěvek od Caballeros » stř črc 27, 2005 15:08

Dobrý den, jelikož jsem se před nedávnem stal majitelem uvedeného vozidla a nemám s ním zatím žádné zkušenosti , tak se obracím na Vás s mými dotazy (možná budou trapně jednoduché, ale zeptat se musim
1, Kolika místný je digitální tachometr? No na mém mi ukazuje ujetí cca. 30.000 Km což údaj hluboce scestný. Na druhou stranu si myslím, že už je to tak "staré" auto, že přetáčet ho na PC nemám smysl..
2, Množství oleje - refička mi ukazuje, leč podsvícení se ani neťukne.. Může to být jen prasklou žárovkou jak doufám, nebo to může mít i jinou příčinu?
3, Servis + emotikon Brzdy - někdy se mi rozsvítí během jízdy a pak zhasne, někdy svítí neustále. A nevím co by to mohlo být, jelikož brzdí bez problémů
4, Hlasový syntetizátor - na německých stránkách jsem četl, že v této výbavě má být... a já se na něj těšil, že si procvičím francouzštinu a ono nic.. Nevíte kde by se dal zapnout? Nebo respektive jak zjistit, že ho tam vůbec mám.
Tlak v pneumatikách - na kolik by se měly plnit...

Předem děkuji za Vaše odpovědi a doufám, že jsem Vás němi nijak neotravoval.

David

P.S. máme za sebou prvních 500 km a oproti mému původnímu autu (Ford Taurus) se to nedá ani srovnávat holt chvála co jsem si na něj četl byla odpodstatněná.

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady pro začátek

Příspěvek od keso » pát črc 29, 2005 09:01

Caballeros píše:Dobrý den, jelikož jsem se před nedávnem stal majitelem uvedeného vozidla a nemám s ním zatím žádné zkušenosti , tak se obracím na Vás s mými dotazy (možná budou trapně jednoduché, ale zeptat se musim
podla otazok mas ine auto ako ja ...
Caballeros píše:1, Kolika místný je digitální tachometr? No na mém mi ukazuje ujetí cca. 30.000 Km což údaj hluboce scestný. Na druhou stranu si myslím, že už je to tak "staré" auto, že přetáčet ho na PC nemám smysl..
Netusm ja mam v aute analogovy tachometer a pocitadlo km.
Caballeros píše:2, Množství oleje - refička mi ukazuje, leč podsvícení se ani neťukne.. Může to být jen prasklou žárovkou jak doufám, nebo to může mít i jinou příčinu?
ziarovka je najpravdepodobnejsia
Caballeros píše:3, Servis + emotikon Brzdy - někdy se mi rozsvítí během jízdy a pak zhasne, někdy svítí neustále. A nevím co by to mohlo být, jelikož brzdí bez problémů
ja mam v aute dve kontorolky na brzdy, jedna znaci nedostatok brzdovej kvapaliny, druha znaci zjazdene brzdove dosticky .. ak spolu s tou kontrolkou svieti aj servis, predpokladam, ze ide o tie brzdove dosticky. Pricina moze byt aj v tom, ze kablik k brzdovym dostickam ma porusenu izolaciu a dotyka sa niekde kostry.
Caballeros píše:4, Hlasový syntetizátor - na německých stránkách jsem četl, že v této výbavě má být... a já se na něj těšil, že si procvičím francouzštinu a ono nic.. Nevíte kde by se dal zapnout? Nebo respektive jak zjistit, že ho tam vůbec mám.
neporadim ja syntetizator nemam.
Caballeros píše:Tlak v pneumatikách - na kolik by se měly plnit...
hm tak teraz si ma dostal, ale ak sa nemylim, tak ja davam tak 2,2 - 2,3.
Caballeros píše:Předem děkuji za Vaše odpovědi a doufám, že jsem Vás němi nijak neotravoval.

David

P.S. máme za sebou prvních 500 km a oproti mému původnímu autu (Ford Taurus) se to nedá ani srovnávat holt chvála co jsem si na něj četl byla odpodstatněná.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Caballeros
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř črc 27, 2005 13:09
Bydliště: Brno

Re: Rady pro začátek

Příspěvek od Caballeros » sob črc 30, 2005 11:48

keso píše:
Caballeros píše:Dobrý den, jelikož jsem se před nedávnem stal majitelem uvedeného vozidla a nemám s ním zatím žádné zkušenosti , tak se obracím na Vás s mými dotazy (možná budou trapně jednoduché, ale zeptat se musim
podla otazok mas ine auto ako ja ...
Caballeros píše:1, Kolika místný je digitální tachometr? No na mém mi ukazuje ujetí cca. 30.000 Km což údaj hluboce scestný. Na druhou stranu si myslím, že už je to tak "staré" auto, že přetáčet ho na PC nemám smysl..
Netusm ja mam v aute analogovy tachometer a pocitadlo km.
Caballeros píše:2, Množství oleje - refička mi ukazuje, leč podsvícení se ani neťukne.. Může to být jen prasklou žárovkou jak doufám, nebo to může mít i jinou příčinu?
ziarovka je najpravdepodobnejsia
Caballeros píše:3, Servis + emotikon Brzdy - někdy se mi rozsvítí během jízdy a pak zhasne, někdy svítí neustále. A nevím co by to mohlo být, jelikož brzdí bez problémů
ja mam v aute dve kontorolky na brzdy, jedna znaci nedostatok brzdovej kvapaliny, druha znaci zjazdene brzdove dosticky .. ak spolu s tou kontrolkou svieti aj servis, predpokladam, ze ide o tie brzdove dosticky. Pricina moze byt aj v tom, ze kablik k brzdovym dostickam ma porusenu izolaciu a dotyka sa niekde kostry.



Děkuji za odpověď.. Včera jsem měl auto na rampě, tak jsem shodil kola a destičky vypadají "jako nové", takže to asi bude někde kabílek a nasvědčuje tomu i to, že někdy svítí a někdy nesvítí :-) Takže v příštích volných dnech si zahraji na špiona a budu prolézat kabely..
Díky
David

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

kvapalina do servo ...

Příspěvek od keso » pát srp 12, 2005 09:22

chcem sa spytat co doliat do nadrzky servoriadenia ? Co pouizvate?
aka by mala byt vyska hladiny ?
dik
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Friatec
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: ned čer 12, 2005 22:54
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Friatec » úte zář 13, 2005 20:15

Zdravim.
Prosim o pomoc.Někde to tu už bylo psaný ,ale já to nemůžu najít.
Jde o topení.Auto topí jen na max. polohu kolečka, jakmile stánhu na půl nebo jen na 3/4 tak topit přestane.Je to mrzuté protože na max to fedruje jak pec.Poraďte jak to spravit.Nemám klima.Dík moc.

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » úte zář 13, 2005 22:02

Když problikává kontrolka brzd, bývá málo brzdové kapaliny. Když má vůz hydraulicky ovládanou spojku, může kapalina tudy i jinudy utíkat.

Do serva se lije ATF olej, hladina má být mezi ryskami Min a Max přímo na nádobce.

Uvedený problém s topením bývá právě u vozů s klimatizací, které mají ACC = Automatic Climat Control. Pokud ho vůz nemá, nechápu, proč by neměl jít namíchat vlažný vzduch. Klapky jsou ovládány mechanicky pomocí bowdenů. Jediná porucha, která mě napadá, je nedostatek podtlaku na klapce, která pouští vzduch do interieru. Tato klapka se aktivuje automaticky spuštěním ventilátoru aspoň do polohy 1. Přítomnost podtlaku je patrná při aktivaci nebo deaktivaci ventilátoru zasyčením.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » ned zář 18, 2005 14:47

Robert píše:Ecu se vymaže asi po půl hodině, když ji necháš přes noc a ráno připojíš baterku, asi to bude nejjednodušší.

V nádrži tě může potkat třeba písečná pláž. Doporučuji profoukat stlačeným vzduchem všechny hadice (odpojené), je možné, že je nějaká přicpaná, zmáčklá... za ty roky se to může stát. V nejhorším bych demontoval i nádrž. Také mě to čeká, už jsem to jednou dělal a výsledkem bylo odstranění neustálého zápachu benzínu - zmáčklá hadice odvětrání.
Obcas sa mi stava ze citim v aute (Renault 25) benzin.Je to sposobene tym cim pises?
seknuta hadica odvetravania?
Vies mi prosim poradit co mam vsetko sfachat aby som to skontrolovat a odstranil?
Dik
Sesto

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » úte zář 20, 2005 12:49

sesto píše:Obcas sa mi stava ze citim v aute (Renault 25) benzin.Je to sposobene tym cim pises?
seknuta hadica odvetravania?
Vies mi prosim poradit co mam vsetko sfachat aby som to skontrolovat a odstranil?
Dik
Sesto
Pri akych prilezitostiach sa ti to stava ? nieje to napriklad ak natankujes plnu nadrz ? .... spotreba nieje prilis vysoka ? netecie tie niektora palivova hadicka ?
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » úte zář 20, 2005 12:54

Robert píše: Do serva se lije ATF olej, hladina má být mezi ryskami Min a Max přímo na nádobce.
Uz som kupil Castrol TQ-D a dolial. Nekupite niekto 0.9 litra tohto oleja ? :lol: zostalo mi :)
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

vymena tachometroveho lanka

Příspěvek od keso » úte zář 20, 2005 12:57

nemate niekto otestovany pracovny postup ako najjednoduchsie vymenit tachmoetrove lanko ?

na co sa mam pripravit, co ma moze prekvapit ...kolko to asi trva ? :?: :?: :?:
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » úte zář 20, 2005 18:13

keso píše:
sesto píše:Obcas sa mi stava ze citim v aute (Renault 25) benzin.Je to sposobene tym cim pises?
seknuta hadica odvetravania?
Vies mi prosim poradit co mam vsetko sfachat aby som to skontrolovat a odstranil?
Dik
Sesto
Pri akych prilezitostiach sa ti to stava ? nieje to napriklad ak natankujes plnu nadrz ? .... spotreba nieje prilis vysoka ? netecie tie niektora palivova hadicka ?
Nie nie to je jedno.Nie vzdy ale obcas ked sadnem do afta nastartujem a pohnem sa tak je trochu citit benzin.Potom uz taksami zda ze nie.Stava sa to obcas

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: vymena tachometroveho lanka

Příspěvek od sesto » úte zář 20, 2005 18:16

keso píše:nemate niekto otestovany pracovny postup ako najjednoduchsie vymenit tachmoetrove lanko ?

na co sa mam pripravit, co ma moze prekvapit ...kolko to asi trva ? :?: :?: :?:
No to musim aj ja spravit. :roll:

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » úte zář 20, 2005 20:16

Demontáž a zpětná montáž nádrže je celkem časově náročná a vyžaduje co nejlepší přístup ke spodku auta. Montážní jáma stačí. Je třeba důkladně vystříkat Wapkou pravé zadní nadkolí, aby bláto nenapadalo do rozpojených hadic. Musí se odpojit lanovody ruční brzdy, dvě šikmé příčky pod nádrží a pak jít po hadicích. Zároveň se zvrchu musí odpojit kabeláž k plováku. Samotná nádrž drží na třech šroubech, ale i po jejich demontáži se jí nechce ven. Pozor na hadičky, které nejsou odspodu vidět, aby se neutrhlo nějaké hrdlo. Některé spony na hadicích bude možná nutné vyměnit.

Teď přes zimu bude benzín smrdět méně, nejvíce je cítit v horku, zvláště když máte otevřená okna.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

dve otazky

Příspěvek od keso » čtv říj 13, 2005 22:31

Po dlhsej dobe mam dve otazky:
1, mate niekto skusenosti ako vymenit tachometrove lanko na R25
2, kde presne sa nachadza regulator tlaku paliva ? na lavej/prednej casti sacieho potubia, prisrobovany na sacie potrubie dvomi skrutkami zdola :?: :kc:
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon říj 17, 2005 21:50

Mas nove lanko alebo z nejakeho ineho afta?
Šesťo
Naposledy upravil(a) sesto dne pon říj 17, 2005 22:07, celkem upraveno 1 x.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon říj 17, 2005 22:06

Jan Kalina píše:Nechci Vám moc kecat do 25ek, ale opravdu u obyč 2.2i by měl budík ukazovat taky tlak oleje :?: Dost k tomuto se řešilo v jiným speciálním topicu, tlak to ukazuje jen u vyjímečných modelů (R5GT., R9/11Turbo, R21Turbo/12vTXI,..) - jinde před nastartováním ručička ukáže hladinu oleje a po nastartování spadne a už neukazuje nic. Pokud dojde k úbytku oleje a poklesu tlaku při mazání, rozsvítí se červená kontolka 8)
A myslis ze by sa tam dalo dodat to cidlo na tlak oleja aby to za jazdy ukazovalo?Predpokladam a dufam ze by tam niekde stacilo namontovat cidlo tlaku oleja, zapojit kabliky ktore su tam "mozno pripravene" :oops: a vse by malo fungovat.
ci sa mylim?
Cidlo by mohlo stat cca do 500,- SK aspon tak nejako stoji na VW chrobak :wink:
Šesťo
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon říj 17, 2005 22:09

Nemate niekto manual na Renault25?
nakolko sa mi ten diagolis ci ako sa to vola neda z DC++ stiahnut :?
Dik
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon říj 17, 2005 22:39

Viete co vsetko je dobre vymenit na prednej naprave aby nebuchala?
Predpokladam ze tlmice, capy a kosticky na uchitenie stabilizatora.Ja by som tam vymenil aj vseliake gumy ale neviem co vsetko pomoze a co je zbytocne.
Dik
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » úte říj 18, 2005 10:57

sesto píše:Viete co vsetko je dobre vymenit na prednej naprave aby nebuchala?
Predpokladam ze tlmice, capy a kosticky na uchitenie stabilizatora.Ja by som tam vymenil aj vseliake gumy ale neviem co vsetko pomoze a co je zbytocne.
Dik
Sesto
Najlepsie je zistit co ti tam bucha :) a vymenit len to ....
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » úte říj 18, 2005 17:31

No ano ale toho je tam straaaaaaaasne veeeela :?
Ja by som najradsej vymenil vsetky gumove casti a capy.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartoval teply motor :(

Příspěvek od keso » pon říj 24, 2005 11:32

keso píše:
keso píše:vcera sa mis tala jedna vec, nemohol som nastartovat teply motor ..... starter nim tocil uplne v pohode, vyzeralo to ako keby sa sviecky vobec nesnazili palit. Bohuzial bol som sam, nemohol som pozriet ci sviecky palia, nemal mi kto zastartovat ....
skontroloval som vsetky kable, vytiahol palec z rozdelovaca trochu precistil ... a nic .... lahko tocilo, ale ani naznak ze sa ide chytit.
Zavada sa mi po dlhsej strane zase prejavila ... zistil som ze to asi nebude v zapalovani, sviecky zapaluju. Takze predpokladam, ze je problem v strekovani. Da sa nejako zistit ci vstrekovanie v tej chvili funguje ?

Rano zase auto nastartovalo na prvy raz, bez akykolvek naznaov problemu.
Vcera sa mi to prejavilo zase .... kedze som uz dlhsie "v teoretickej rovine" upodozrieval regulator prietoku paliva skusil som jednu vec. Ked auto ani na stvrty - piaty raz nenastartovalo - starter tocil uplne lahko motorom, vytiahol som na chvilku hadicku veducu zo sacieho potrubia do regulatora tlaku paliva (cca na 10 sekund). Hadicku som dal s5, sadol do auta a moto krasne ako obvykle na prvy raz naskocil.
Este raz to chcem skusit, takze teraz cakam, kedy sa problem znovu zobrazi.
Co sa tyka toho regulatoru ... netusite v com moze byt problem ? Regulator sa rozobrat neda, jeho vymena je z priestorovych dovodov pod sacim potrubim dost narocna.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » stř říj 26, 2005 08:48

Caffme
Chcem sa informovat ci mate na prednej kapote zospodu taku latku proti odhlucneniu.
Ja to tam totiz nemam a rad by som vedel ci sa to tam davalo.
Taktiez su tam take umelohmotne kritky a vobec neviem na co su.

Dakujem
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » stř říj 26, 2005 10:56

sesto píše:Caffme
Chcem sa informovat ci mate na prednej kapote zospodu taku latku proti odhlucneniu.
Ja to tam totiz nemam a rad by som vedel ci sa to tam davalo.
ja nemam ani na jednom aute zo spodu prednej kapoty nic ....
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti