Renault 25 2,2i TX, RV 1987 - vsetko k R 25 TX

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Renault 25 2,2i TX, RV 1987 - vsetko k R 25 TX

Příspěvek od keso » úte bře 15, 2005 08:16

sprevadzkoval som na ND kupenu R25tku, ktora ma koraseriu vzhladom na svoj vek v super stave. Na motore som nechal spravit generalku hlavy. Motor ma najazdenych 274000 km ale po prvych cca 500 km mam z neho vlemi dobry pocit (ak porovnavam s mojou doteraz jazdenou 25 tkou). Dokonca mi funguje aj ovladanie ostrekovania predneho skla
Na aute je vsak zopar drobnosti s ktorymi si neviem rady:

1. neustale mi svieti kontrolka "SERVICE" ..... ziadna ina vystrazna kontrolka mi nesvieti
2. ukazovatel teploty mi ukazeuje vyrazne nizsiu teplotu ako v starom aute, maximlane vyjde do polovice stupnice
3. ked otvaram predne lave okno zacne mi svietit kontrolka dobijania
4. nefunguje tachometer - chyba sa da diagnostikovat len tym, ze dam dolu palubovku a skontrolujem ci sa toci lanko ?
5. nemam privod elektiny na siber - neviem najst skade je to napajane :oops:
6. hodnota na ukazovateli vonkjasej teplty vyrazne kolise .... +- 20 stupnov v hodnote od cca - 10 do + 10

dakujem za rady, tipy.

PS: poprosim admina ak je to mozne o presunutie vsetkych mojich prispevkov do tejto temy. :shock: :shock:
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » úte bře 15, 2005 08:50

Až ti sem všechno admin přesune, tak jen budeš kroutit hlavou, kolik závad to auto má. :lol:

1) Když svítí SERVICE, tak by se k němu mělo rozsvítit ještě něco, možná, že je v další kontrolce prasklá žárovka, tak by to chtělo nejdřív zkontrolovat všechny žárovky v přístrojové desce.

4) Při té příležitosti se můžeš mrknout na ten tachometr.

2) Pokud ukazuje teplota motoru jinak, zkontroluj především, zda auto topí. Ručička by měla ukazovat maximálně do poloviny stupnice, pak už by měl sepnout ventilátor, takže se to zdá být správně. Kdyby se ti přesto zdálo, že je motor podchlazený, vyměň termostat a hlavně kontroluj vodu.

3) Když se při zátěži rozsvěcí dobíjení, vsadil bych na opotřebované uhlíky v alternátoru a možná bude i poškozený komutátor. Při stahování okna dochází k hodně velkému odběru proudu, ale alternátory na R25 jsou dosti výkonné cca 90A, aby toto utáhly. Dříve nebo později začne kontrolka dobíjení problikávat i bez zátěže, proto bych vyměnil alternátor, ušetříš si v budoucnu spoustu problémů.

5) K šíbru nejdřív řekni, jestli máš originál nebo dodatečnou montáž. Kde je motorek jsem ti už psal a druhý konec kabelu už musíš najít. Trasa jde asi takto: kapsa za zadním kolem na straně řidiče, zadní sloupek, střecha, tlačítko u vnitřního zpětného zrcátka, přední sloupek na straně spolujezdce, kaslík na rukavice. V zimě je celkově nerozum si se šíbrem vůbec hrát, poněvadž bývá přimrzlý a jakmile se nechce hnout, dojde k poškození motorku. Je dost pravděpodobné i přepálení pojistky.

6) Pokud neukazuje venkovní teplota správně, viděl bych závadu na čidlu venkovní teploty, které je umístěno ve zpětném zrcátku. O tomto jsme psali už hodně a doporučuji přečíst celé téma o R25 V6 Baccara.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » úte bře 15, 2005 09:28

Robert píše:Až ti sem všechno admin přesune, tak jen budeš kroutit hlavou, kolik závad to auto má. :lol:
Dufam ze tych zavad tam az tak vela nebude, resp ze budu odstranitelne ..... :D
Robert píše:1) Když svítí SERVICE, tak by se k němu mělo rozsvítit ještě něco, možná, že je v další kontrolce prasklá žárovka, tak by to chtělo nejdřív zkontrolovat všechny žárovky v přístrojové desce.
Ake ziarovky (typ) su v pristrojovke ? Aby som si vedel kupit do zasoby, ked uz to budem rozoberat ? Pri ktorych fukciach / kontrolkach svieti zaroven SERVICE ? Viem ze sviti napriklad pri nedostatku vody v chladiacej sustave, resp v expanznej nadobe .... toto je v poriadku a kontrolka svieti ak je tam malo kvapaliny.

Robert píše:4) Při té příležitosti se můžeš mrknout na ten tachometr.
ok, pozrem ci sa toci lanko, a ci bolo korektne napojene ...
Robert píše:2) Pokud ukazuje teplota motoru jinak, zkontroluj především, zda auto topí. Ručička by měla ukazovat maximálně do poloviny stupnice, pak už by měl sepnout ventilátor, takže se to zdá být správně. Kdyby se ti přesto zdálo, že je motor podchlazený, vyměň termostat a hlavně kontroluj vodu.
Kurenie ide v poriadku .... ale v straom aute sa mi rucicka drzala v hornej polovine, na zaciatku cerveneho pola mi spustal ventilator .... v tomtou aute mi este ventilator nezoplo...
Robert píše:3) Když se při zátěži rozsvěcí dobíjení, vsadil bych na opotřebované uhlíky v alternátoru a možná bude i poškozený komutátor. Při stahování okna dochází k hodně velkému odběru proudu, ale alternátory na R25 jsou dosti výkonné cca 90A, aby toto utáhly. Dříve nebo později začne kontrolka dobíjení problikávat i bez zátěže, proto bych vyměnil alternátor, ušetříš si v budoucnu spoustu problémů.
, divne je na tom preco to robi len jedno okno, preco nie aj druhe ....
Robert píše:5) K šíbru nejdřív řekni, jeslti máš originál nebo dodatečnou montáž. Kde je motorek jsem ti už psal a druhý konec kabelu už musíš najít. Trasa jde asi takto: kapsa za zadním kolem na straně řidiče, zadní sloupek, střecha, tlačítko u vnitřního zpětného zrcátka, přední sloupek na straně spolujezdce, kaslík na rukavice. V zimě je celkově nerozum si se šíbrem vůbec hrát, poněvadž bývá přimrzlý a jakmile se nechce hnout, dojde k poškození motorku. Je dost pravděpodobné i přepálení pojistky.
.... Siber mam pravdepodobne original /usudzujem na zaklade ovladania integrovaneho do plastu pri vnutornom spetaku na lavo od ovladania vnutorenho osvetlenia a na zaklade znizeneho stropu. Stava mi nejde uz ani k tomuto ovladaniu ... na ktorej positke to ma byt pripojene ? Vsetky som vizualne skontroloval a zdali sa mi OK, dnes ich asi premeriam.
Robert píše:6) Pokud neukazuje venkovní teplota správně, viděl bych závadu na čidlu venkovní teploty, které je umístěno ve zpětném zrcátku. O tomto jsme psali už hodně a doporučuji přečíst celé téma o R25 V6 Baccara.
..... myslel som si ze ak je to cidlo OK tak ukazuje, ak nie je OK tak ukazuje jednu z hranicnych hodnout.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » úte bře 15, 2005 10:08

K SERVICE se rozsvěcí např. ABS, hladina vody v ostřikovačích, málo benzínu, porucha elektroniky vstřikování
Nevím jak starý model, ale nový nemá snímání hladiny v expanzní nádobě.

Žárovky v kontrolkách přístrojové desky jsou 12V/1,2W v patici.

Pokud chlazení funguje správně, ukazatel ať si ukazuje co chce, je tam od toho, abys poznal, že teplota motoru je jiná, než je v tomto konkrétním voze obvyklé.

Jedno okno jde patrně velmi ztuha a proto je motorek více zatěžován, odebírá více proudu a proto se projeví načatý alternátor. Dávám mu 5000 km, než přestane fungovat úplně.

Čidlo venkovní teploty - problém může být také v konektorech a kabeláži
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » úte bře 15, 2005 10:54

Robert píše:K SERVICE se rozsvěcí např. ABS, hladina vody v ostřikovačích, málo benzínu, porucha elektroniky vstřikování
Nevím jak starý model, ale nový nemá snímání hladiny v expanzní nádobě.
ABS nemam, vody v ostrekovacoch je kopcom, ale myslim ze tam cidlo nemam, netusim ako skontrolovat elektroniku vstrekovania.
Auto je stary model, r.v. 1987
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte bře 15, 2005 10:58

Starej model má čidlo v expanzce, který většinou nefunguje - tolik alespoň na mý R25.

S pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » úte bře 15, 2005 11:11

Ivan Rous píše:Starej model má čidlo v expanzce, který většinou nefunguje - tolik alespoň na mý R25.

S pozdravem Ivan
ja mam dve funkcneeeeeeeeeeeeeeee :lol:
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » úte bře 15, 2005 11:37

Tak ti to může signalizovat málo benzínu anebo hladinu vody v expanzní nádobě. I když teď si s tím benzínem nejsem jistý, a to mi zrovna ráno svítil. Elektronika vstřikování snad u TX ani nemá kontrolku aktivní, takže toho moc nezbývá. A jsi si s tím čidlem v expanzní nádobě jistý?
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » úte bře 15, 2005 12:09

Robert píše:Tak ti to může signalizovat málo benzínu anebo hladinu vody v expanzní nádobě. I když teď si s tím benzínem nejsem jistý, a to mi zrovna ráno svítil. Elektronika vstřikování snad u TX ani nemá kontrolku aktivní, takže toho moc nezbývá. A jsi si s tím čidlem v expanzní nádobě jistý?
Benzinu mam cca 40 litrov, malo viac ako pol nadrze ... tu som si isty, lebo sme v sobotu prelievali zo stareho do noveho auta asi 50 litrov.

S tym cidlom v expanzke som si isty, ked som ho vytiahol a zapojil svietila oranzova kontorlka na pravej strane palubovky ....
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » úte bře 15, 2005 13:08

Napájení šíbru - ovládací tlačítko šíbru má následné zapojení

1) +/- motorku
2) zem
3) + po zapnutí zapalování
4) nezapojeno
5) -/+ motorku

Vývody 2 a 4 bys měl od sebe rozeznat podle toho, že na vývod 4 není přiveden žádný kabel

Otevření šíbru je možno provést přivedením napětí na svorky 1 a 5, otočením polarity ho zase zavřeš.

Je vhodné zkontrolovat zem na svorce 2 a po přivedení + 12V na svorku 3 a stisku tlačítka, by se mělo střešní okno pohybovat.

Tlačítko přivádí napětí k motorku a překlápí jeho polaritu.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2860
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » úte bře 15, 2005 18:30

Ještě je ke kontrolce SRVICE spojená i kontrolka opotřebení předního brzdového obložení.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » stř bře 16, 2005 08:06

A možná, že i nedostatek brzdové kapaliny. Některé závady aktivují pouze STOP (dobíjení) a některé navíc aktivují SERVICE.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » stř bře 16, 2005 09:24

Márty píše:Ještě je ke kontrolce SRVICE spojená i kontrolka opotřebení předního brzdového obložení.
netusim ci je v tom mojom aute tatou funkcia zapojena ...... ale vcera sa mi stalo ze mi pocas jazdy 2 krat na cca 3-4 minuty zacala svieti kontrolka brzd, ta oranzova v pravo hore .... ale ked zhasla kontrolka SERVICE neprestala svietit ...... brzdovej kvapaliny mam dost, urcite nie je a a ni sa neblizi k ryske DANGEROUS. Dnes este dam dolu z nadobky na brzdovu kvapalinu veko a precistim snimac urovne brzd. kvapaliny a kontakty.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » stř bře 16, 2005 09:37

Robert píše:A možná, že i nedostatek brzdové kapaliny. Některé závady aktivují pouze STOP (dobíjení) a některé navíc aktivují SERVICE.
Podla mojich zisteni a skusenosti STOP svieti pri dobijani, mazani, teplote motora a pri nedostatku brzdovej kvapaliny

SERVICE svieti pri nedostatku paliva, zodranych brzdovych dostickach, nedostatku chladiacej kvapaliny v expanzke ... dlaej podla typu aj pri ABS, ECU, AUTOAMT

u mna su vsetky tieto funcie OK, ich kontrolne ziarovky na palubovke funguju, ale service svieti ...
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » stř bře 16, 2005 09:41

Robert píše:Napájení šíbru - ovládací tlačítko šíbru má následné zapojení

1) +/- motorku
2) zem
3) + po zapnutí zapalování
4) nezapojeno
5) -/+ motorku

Vývody 2 a 4 bys měl od sebe rozeznat podle toho, že na vývod 4 není přiveden žádný kabel
Vcera som to rozhadzal, tvoja schem v podstate sedi, u mna je len obsadeny aj 4 pin, ale je tam zem.

Privod na 3 som nemal, ked som aj meral odpor mediz 3 pinom a jednotlivymi poistkami, vyzeralo to ze ten kabel nie je pripojeny na ziadnu pistku. Nasiel som ale pod tym plastom jeden nezapojeny 3pinovy konektor s jednym obsadeny pinom. Bol to privod + pri zapnutom zapalovani. Tak som to prepojil na 3 pin konketoru k siberu a vsetko funguje v pohode.

Len sa chcem spytat, ako "zaparkujem" siber do zavretej polohy, existuje na to sposob, alebo je potrebne snazit sa trafit :scratch:
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » stř bře 16, 2005 10:09

Popiš více, co to dělá.

Správně by se měl šíbr zavřít sám, dokud držíš tlačítko pro uzavření.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » stř bře 16, 2005 10:16

Robert píše:Popiš více, co to dělá.

Správně by se měl šíbr zavřít sám, dokud držíš tlačítko pro uzavření.

no, siber ma dve polohy otvorenia ..... bud sa zasuva do zadu do strechy, alebo sa zdvyha jeho zadna cast.

neviem, ktore je tlacitko uzatvorenia, ale mam pocit ze ak stalcim zadne tlacidlo, tak sa zasuva do strechy, tusim ho musim stlacit az dva krat, lebo prvy raz len cvakne.
ak je okno zasunute do zadu, stlacim predne tlacidlo, okno sa posuva do predu a ked je zasunute zacne sa zdvihat jeho zadna cast ......

ak je zadna cast zdvihnut a stlacim zadne tlacidlo tak sa okno zaklopi a zacne sa zasuvat do strechy ..... dufam ze je to pochopitelne lebo uz som aj ja z toho co som pisla zamotany :shock:
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » stř bře 16, 2005 10:33

Nevím, znám funkci šíbru pouze na novém modelu, tam dokud držím tlačítko, tak se šíbr pohybuje, když pustím, tak se nepohybuje. Když se šíbr zavírá a je téměř zavřený, lehce v něm cvakne a přizvedne se i vzadu do úplného zavření.

Při otvírání se okno nejprve posune směrem dolů a pak teprve se otvírá do střechy. Při zavírání se neprve posunuje dopředu a pak se zdvihne, vše je ovládáno přidržením příslušných tlačítek pro otevření (přední) pro uzavření (zadní)

Viděl jsem i neoriginální verzi s relátky, které umožňovaly nějakou částečnou automatiku.

Takhle, jak ti to funguje předpokládám šíbr jde otevřít i zavřít, aspoň nějaký pokrok.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

nestartoval teply motor :(

Příspěvek od keso » čtv bře 17, 2005 09:53

vcera sa mis tala jedna vec, nemohol som nastartovat teply motor ..... starter nim tocil uplne v pohode, vyzeralo to ako keby sa sviecky vobec nesnazili palit. Bohuzial bol som sam, nemohol som pozriet ci sviecky palia, nemal mi kto zastartovat ....
skontroloval som vsetky kable, vytiahol palec z rozdelovaca trochu precistil ... a nic .... lahko tocilo, ale ani naznak ze sa ide chytit. Vecer som sa zmieril s tym, ze pravdepodobne odisla indukcna cievka, predsa len tri roky stala ..... o to vacsie bolo moje prekvpenie ked som sa rano zobudil brnkol do starteru a moto ihned bez problemov naskocil .....
netusite niekto co a mohlo diat ?
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7324
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » čtv bře 17, 2005 10:25

Zkontroluj konektor na kabelu od generátoru impulzů ze setrváku v modulu zapalování - mně tam v 21ce moc nedržel a po našich silnicích se časem vždycky povysunul a auto buď za jízdy chcíplo (otáčkoměr za jízdy na nulu), nebo nešlo nastartovat. Za chvíli to třeba naskočilo, nebo jsem zakvrlal kabelama od zapalování a rozdělovače a šlo to. Chvilku mi ale trvalo, než jsem přišel na to, že mi to dělá právě tenhle konektor - trošku jsem to prostříknul wédéčkem a ty "jehličky" prohnul, aby samy nevyskakovaly a od tý doby pokoj 8)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9d RT-E3 1997
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Robert
Senior member
Příspěvky: 1135
Registrován: stř led 12, 2005 12:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » čtv bře 17, 2005 10:52

Zkus změřit odpor mezi uhlíkem jdoucím na palec a vývodem pro zapalovací cívku u víčka rozdělovače. Měl by být asi 40ohm.

Jinak šíbr je napojen na pojistku č.24 stahování pravého okna.
R25 V6 Turbo Baccara ( 91 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... 6-turbo-29, R5 1,7 Exclusiv ( 88 ) http://cs.renault-club.cz/vozidlo/renau ... clusiv-149 Hledám nadšence pro R5, uvažuji o prodeji

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

nahon tachometra na prevodovke

Příspěvek od keso » pon bře 21, 2005 09:26

Kde prosim je na R25 na prevodovke nahon tachometra ? Je k tomu pristup z hora od motora, ci je potreben auto zdvihnut, pripadne ist k tomu z montaznej jamy zo spodu.
Nefunguje mi tachometer .... mal som dolu celu pristrojovu dosku, lanko tachometru sa netoci, tkaze predpokladam ze je problem pri prevodovke.

Ako funguje nulovanie "denneho" pocitadla kilometrov. Neviem ci to suvisy s nefunkcnostou tachometra, ale mam tam 1,7 km natocene ale vynulovat to nejde.
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7324
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon bře 21, 2005 10:04

Já měl u 2.2i v R21 převodovku NG9 a stačilo si vlízt pod auto ze strany řidiče, kleštičkama vytáhnout zajišťovací plastovej kolíček a náhon byl venku. Práce na půl minuty včetně hledání, jen musíš mít krapet zdvíhlý auto. Ale jestli máš jinou převodovku, může bejt náhon i od motoru (rozuměno pod kapotou). V R21T ho mám z pravý strany převodovky, někde za pravou poloosou, je celkem dobře vidět a drží ho tam nějaká sponka.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9d RT-E3 1997
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: nahon tachometra na prevodovke

Příspěvek od Ivan Rous » pon bře 21, 2005 10:16

keso píše:Kde prosim je na R25 na prevodovke nahon tachometra ? Je k tomu pristup z hora od motora, ci je potreben auto zdvihnut, pripadne ist k tomu z montaznej jamy zo spodu.
Nefunguje mi tachometer .... mal som dolu celu pristrojovu dosku, lanko tachometru sa netoci, tkaze predpokladam ze je problem pri prevodovke.

Ako funguje nulovanie "denneho" pocitadla kilometrov. Neviem ci to suvisy s nefunkcnostou tachometra, ale mam tam 1,7 km natocene ale vynulovat to nejde.
Kdyby byl problém v lanku tak snad mám jedno doma z 2.0 švýcara.

Ivan

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Re: nestartoval teply motor :(

Příspěvek od keso » čtv bře 24, 2005 12:09

keso píše:vcera sa mis tala jedna vec, nemohol som nastartovat teply motor ..... starter nim tocil uplne v pohode, vyzeralo to ako keby sa sviecky vobec nesnazili palit.
Po vycisteni a WD nastriekani vsetkych cidiel, kablov okolo zapakovania auto startuje, ale je tam jedne vaec, co sa mi nepozdava ..... startujem .... auto naskoci, ale ked sa prestane starter tocit, motor ako kebyze na kratulinku chvilu zastavi, ale nesledne po tom sa normlane rozbehne a otacky sa ustabilizuju na tych cca 950.

Vcera som to skusal a sprava sa to pri teplom motore vzdy rovnako. Ked startujem studeny motor to zastavenie, pripadne znizenie otacok na minimum sa nekona ... :kc:
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti