Čidlo teploty občas svítí ???

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Phoenix666
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: sob pro 08, 2007 12:11
Bydliště: Sokolovsko
Kontaktovat uživatele:

Čidlo teploty občas svítí ???

Příspěvek od Phoenix666 » pát pro 14, 2007 15:10

Pro zkušené pardy mám dotaz, při ohřevu motoru se mi občas objeví čidlo teploty chlazení a STOP, po chvilce jízdy se to ztratí a zase třebas po půl hoďce se to opakuje, čím to je ???. Teploty jsou v pořádku, při koupi jsem měnil celý motor včetně komplet náplní, chladící směs neubývá ani nepřibývá. :?: :idea: :!: Ještě k tomuto dotazu, při startu se mi na displeji ukazujou všechny kontrolky, někdy se mi však neobjevuje kontrolka teploty chlazení, jindy zase jo. Jsem v renaultech začátečník.

alino
Junior member
Příspěvky: 118
Registrován: úte lis 06, 2007 13:29
Bydliště: Modrý Kameň

Re: Čidlo teploty občas svítí ???

Příspěvek od alino » pát pro 14, 2007 15:47

Phoenix666 píše:Pro zkušené pardy mám dotaz, při ohřevu motoru se mi občas objeví čidlo teploty chlazení a STOP, po chvilce jízdy se to ztratí a zase třebas po půl hoďce se to opakuje, čím to je ???. Teploty jsou v pořádku, při koupi jsem měnil celý motor včetně komplet náplní, chladící směs neubývá ani nepřibývá. :?: :idea: :!: Ještě k tomuto dotazu, při startu se mi na displeji ukazujou všechny kontrolky, někdy se mi však neobjevuje kontrolka teploty chlazení, jindy zase jo. Jsem v renaultech začátečník.
Ak sa nemýlim, tak sú tam dve čidlá teploty. Jedno pre budík na prístrojovke a druhé pre RJ. Ak blbne to pre RJ, môže to robiť tento efekt, alebo nesprávne ukazuje čidlo pre budík. To už treba zistiť.

Uživatelský avatar
Phoenix666
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: sob pro 08, 2007 12:11
Bydliště: Sokolovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phoenix666 » pát pro 14, 2007 16:17