Čidlo teploty občas svítí ???
Moderátor: Moderators General
- Phoenix666
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: sob pro 08, 2007 12:11
- Bydliště: Sokolovsko
- Kontaktovat uživatele:
Čidlo teploty občas svítí ???
Pro zkušené pardy mám dotaz, při ohřevu motoru se mi občas objeví čidlo teploty chlazení a STOP, po chvilce jízdy se to ztratí a zase třebas po půl hoďce se to opakuje, čím to je ???. Teploty jsou v pořádku, při koupi jsem měnil celý motor včetně komplet náplní, chladící směs neubývá ani nepřibývá. Ještě k tomuto dotazu, při startu se mi na displeji ukazujou všechny kontrolky, někdy se mi však neobjevuje kontrolka teploty chlazení, jindy zase jo. Jsem v renaultech začátečník.
Re: Čidlo teploty občas svítí ???
Ak sa nemýlim, tak sú tam dve čidlá teploty. Jedno pre budík na prístrojovke a druhé pre RJ. Ak blbne to pre RJ, môže to robiť tento efekt, alebo nesprávne ukazuje čidlo pre budík. To už treba zistiť.Phoenix666 píše:Pro zkušené pardy mám dotaz, při ohřevu motoru se mi občas objeví čidlo teploty chlazení a STOP, po chvilce jízdy se to ztratí a zase třebas po půl hoďce se to opakuje, čím to je ???. Teploty jsou v pořádku, při koupi jsem měnil celý motor včetně komplet náplní, chladící směs neubývá ani nepřibývá. Ještě k tomuto dotazu, při startu se mi na displeji ukazujou všechny kontrolky, někdy se mi však neobjevuje kontrolka teploty chlazení, jindy zase jo. Jsem v renaultech začátečník.
- Phoenix666
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: sob pro 08, 2007 12:11
- Bydliště: Sokolovsko
- Kontaktovat uživatele:
- Phoenix666
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: sob pro 08, 2007 12:11
- Bydliště: Sokolovsko
- Kontaktovat uživatele:
- jonas
- Člen RCČR
- Příspěvky: 305
- Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
- Bydliště: Medlešice 31
- Kontaktovat uživatele:
RJ = ridici jednotka a ty cidla sou zavisli na teplote chladici kapaliny takze hledej nekde u hadic nebo tam kde je vedena voda nevim kde to u r25 je ja mam r21 a ty cidla tam sou taky a mam to pro tu ridici jednotku taky spatny kdyby nahodou nekdo mel to cidlo doma navic tak se ozvete vzal bych ho snad sou stejny s r21 tak cuss
Pozeral som v dokumentácii r25 a r21 je čidlo totožné. Ale u všetkých aut ktoré som pozeral sa ten priebeh zmeny na teplote líši len málo. Ak máš čidlo vadné môžeš tam dať aj z iného vozu ak sedí závit. Je lepšie mať tam iné čidlo ako mať vadné.jonas píše:RJ = ridici jednotka a ty cidla sou zavisli na teplote chladici kapaliny takze hledej nekde u hadic nebo tam kde je vedena voda nevim kde to u r25 je ja mam r21 a ty cidla tam sou taky a mam to pro tu ridici jednotku taky spatny kdyby nahodou nekdo mel to cidlo doma navic tak se ozvete vzal bych ho snad sou stejny s r21 tak cuss
Podľa čidla určuje RJ vstrekovaciu dávku. Ak čidlo dáva pre RJ informáciu o studenom motore samozrejme RJ dáva dlhšie vstreky. Čidlo z 1.8 ano. Teraz len hádam - čidlo pre budík nemusí mať tie hodnoty ako čidlo pre RJ/ nemeral som a neviem/.Na väčšine modelov aut čidlo pre budík teploty je jednovodičové.jonas píše:takze to cidlo muze mit i vliv na spotrebu ??
na r19 ty cidla sou take takze by slo pouzit treba z 1.8??
co treba ty cidla prohodit mezi sebou to pro budik s tim pro RJ. sice nepude budik ale zkusit to aspon??
jonas píše:takze to cidlo muze mit i vliv na spotrebu ??
na r19 ty cidla sou take takze by slo pouzit treba z 1.8??
co treba ty cidla prohodit mezi sebou to pro budik s tim pro RJ. sice nepude budik ale zkusit to aspon??
NE, NE , NE
1.8 má bílé čidlo
2.0 a 2.2 má černé...
jsou absolutně jiné, jedno je PTC a druhé NTC a zaměnit se nedají. Ta čidla se XXXXXX jak na běžícím páse. Starší nekupuj, jsou všechny pokažené a ty co nejsou, brzy budou. Když tak nové.
Čidlo je zboku motoru v hlavě - vedle té hrubé hadice a je na něm taková kostka konektor. shoď ho, jestli to bude dělat dál. jestli ano, hledej u toho druhého čidla, to je na druhé straně. Z toho vede jen jeden drát.
Ale tohle asi nebude Tvůj případ.
Pokud si pamatuju, když se rozsvítilo přehřátí, automaticky se rozsvítilo i STOP. Je to zpřažené, ale z kterého čidla ten údaj jde, to nevím...
Budík ná svoje čidlo. Logické by bylo, aby tato kontrola (tzn přehřátí) šla z ŘJ a tedy z druhého čidla, ale nejsem o tom tak úplně přesvědčen. Měl jsem to černé čidlo (pro ŘJ) vadné a měnilo si odpor jak chtělo v celém rozsahu a nikdy se mi přehřátí samovolně nerozsvítilo. Údaj je tedy -myslím si, brán z čidla pro budík. Tedy až budík vyleze na cca 120, rozsvítí to přehřátí a stop.
Tyto systémy absolutně neřeší předpoklad dvou nezávislých poruch tj např. termostat a teplotní čidlo. Pravděpodobnost, že se porouchá obojí zároveň je skoro nulová.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Ospravedlňujem sa - čierne čidlo teplotou odpor zväčšuje a biele zmenšuje / PTC - NTC /. Naozaj je potrebné zistiť na výmenu presné typy aut , ale tých čidiel s opačnou charakteristikou nepoužíva veľa typov aut. Dík WCwc píše:jonas píše:takze to cidlo muze mit i vliv na spotrebu ??
na r19 ty cidla sou take takze by slo pouzit treba z 1.8??
co treba ty cidla prohodit mezi sebou to pro budik s tim pro RJ. sice nepude budik ale zkusit to aspon??
NE, NE , NE
1.8 má bílé čidlo
2.0 a 2.2 má černé...
jsou absolutně jiné.
Pokud si pamatuju, když se rozsvítilo přehřátí, automaticky se rozsvítilo i STOP. Je to zpřažené, ale z kterého čidla ten údaj jde, to nevím...
Budík bá svoje čidlo. Logické by bylo, aby tato kontrola šla z ŘJ a tedy z druhéo čidla, ale nejsem o tom přesvědčen. Měl jsem to černé čidlo (pro ŘJ) vadné a měnilo si odpor jak chtělo v celém rozsahu a nikdy se mi přehřátí samovolně nerozsvítilo. Údaj je tedy brán z čidla pro budík. Tedy až budík vyleze na cca 120, rozsvítí to přehřátí a stop.
Tyto systémy absolutně neřeší předpoklad dvou nezávislých poruch tj např. termostat a teplotní čidlo. Pravděpodobnost, že se porouchá obojí zároveň je skoro nulová.
wecka
- Phoenix666
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: sob pro 08, 2007 12:11
- Bydliště: Sokolovsko
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi čučel jsem na netu na čidla, tady máte odkaz, ceny slušný. Ale nejsem z toho nějak chytrej, nevím co objednat, jestli čidlo teploty chladící kapaliny nebo nebo spínač kontrolky teploty chlazení ???
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
- Phoenix666
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: sob pro 08, 2007 12:11
- Bydliště: Sokolovsko
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi čučel jsem na netu na čidla, tady máte odkaz, ceny slušný. Ale nejsem z toho nějak chytrej, nevím co objednat, jestli čidlo teploty chladící kapaliny nebo nebo spínač kontrolky teploty chlazení ???
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Mno pokud máš 2,2i motor typ B29B a blbne ti to ukazování na přístrojovce tak by jsi měl objednat toto čidlo.
snímač teploty chladící směsi (kód: fc73044)
Pokud bys měl potíže se studeným startem tak čidlo teploty vody pro řídíci jednotku je tohle.
Taky pro motor 2,2i B29B
snímač teploty chladící směsi (kód: fc73127)
snímač teploty chladící směsi (kód: fc73044)
Pokud bys měl potíže se studeným startem tak čidlo teploty vody pro řídíci jednotku je tohle.
Taky pro motor 2,2i B29B
snímač teploty chladící směsi (kód: fc73127)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Jinak může to dělat taky kabeláž (přelomený kabel) nebo kontekty (zaoxidovaný ulomený).
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- jonas
- Člen RCČR
- Příspěvky: 305
- Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
- Bydliště: Medlešice 31
- Kontaktovat uživatele:
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml? na tehle strankach nic nemam pise to ze poradovana polozka neni v katalogu bo co, vam to jde??
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ale ne.
Ta stránka je dělaná tak, že ten odkaz funguje jen pokud ho spustíš z toho počítače z kterýho ses tam proklikal.
Jakmile ten odkaz spustíš v jiném počítači tak si musíš zase odklikat Renault Typ 25 zadat elektrická zařízení termostat a vybrat typ motoru 2,2 B29B.
Ta stránka je dělaná tak, že ten odkaz funguje jen pokud ho spustíš z toho počítače z kterýho ses tam proklikal.
Jakmile ten odkaz spustíš v jiném počítači tak si musíš zase odklikat Renault Typ 25 zadat elektrická zařízení termostat a vybrat typ motoru 2,2 B29B.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Na motoru jsou 2 čidla chladící kapaliny, jedno je pro ECU má Bosch konektror jako vstřiky, chybu tohoto čidla bys na palubce nepoznal.
Druhé čidlo je pro budíky a je dvojité, tzn. má dva kontakty v konektoru, jeden kontakt je pro budík a druhý pro tu kontrolku, a to že to občas svítí je buď závada čidla, nebo někde zlomený kabel (izolace) a dotýká se to kostry a potom to svítí.
Druhé čidlo je pro budíky a je dvojité, tzn. má dva kontakty v konektoru, jeden kontakt je pro budík a druhý pro tu kontrolku, a to že to občas svítí je buď závada čidla, nebo někde zlomený kabel (izolace) a dotýká se to kostry a potom to svítí.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů