Slaba rucna brzda

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Slaba rucna brzda

Příspěvek od sesto » ned lis 11, 2007 22:11

Vymenele lanovody, reparacna sada gumyciek na zadne prasiatka, vycistene do cista - namazane cervenou vazelinou do vysokych teplot, prasiatka idu lahucko, kotuce pekne ligotave platnicky nezaseknute polovicne, rucna natiahnuta - vytiahnem ju najviac na 4 zuby ale stale skoro vobec nebrzdi.Hlavne som bol smutny ked dnes nasnezilo a ja som sa nemohol smykat.
Viete poradit kde moze byt problem?Nemoze to byt v tom lozisku ktore je vo vnutry valceku?
Uz som s toho zufaly.Premyslam ze este vymenit platnicky nakolko tie co su tam maju aspon 15 rokov.Ale to pochybujem ze to bude tym.
poradte.
Dik
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned lis 11, 2007 22:23

Vyměň si ty starý platničky a zkus to znovu :wink:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon lis 12, 2007 23:02

Ved davnejsie mi tu niekto tvrdil ze platnickamy to nemoze byt aj ked su stare.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1058
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » pon lis 12, 2007 23:13

Hele a nemůže to být tou vazelinou? :)

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte lis 13, 2007 00:13

Brzdiče, brzdiče, nič iné len tie mizerné brzdiče .....
Ešte možno záťažový regulátor to je tiež bolesť Renckov.

Skús si to na veľkom zdviháku, sadni do kabíny, kámoš nech naplno zatlačí piest záťažového regulátora zatiahni ručku a ďalší kámoš nech skúsi pootočiť kolesom ...
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » úte lis 13, 2007 09:21

Zatazovy je cca rocny.
A ten reguluje kvapalinu nie lanka.

to Lesshuhn: akou vazelinou????
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte lis 13, 2007 09:46

Jasan, sorry :doh4: zle som si prečítal príspevok ...
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte lis 13, 2007 11:16

No a dotáhneš ji nadoraz ? Dotvrda?

Předpokládám, že jde o kotoučovku. R25 snad ani bubny neměla.

Zkus vrazit desetinkový plíšek pod desku a dotáhni ručku - jestli pude vytáhnout.

Třeba ti blbne ten samostav. Musí se to prý nějak natočit, než se tam dává pístek.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » úte lis 13, 2007 14:44

wc píše:Předpokládám, že jde o kotoučovku. R25 snad ani bubny neměla.
Motorické verze 2.0, 2.2, 2.1td měly bubny.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » úte lis 13, 2007 15:55

Márty píše:
wc píše:Předpokládám, že jde o kotoučovku. R25 snad ani bubny neměla.
Motorické verze 2.0, 2.2, 2.1td měly bubny.
Mam 2,2 B29B s ABS tym padom mam vzadu kotuc. :wink:
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » úte lis 13, 2007 16:05

sesto píše:
Márty píše:
wc píše:Předpokládám, že jde o kotoučovku. R25 snad ani bubny neměla.
Motorické verze 2.0, 2.2, 2.1td měly bubny.
Mam 2,2 B29B s ABS tym padom mam vzadu kotuc. :wink:
jj s ABS mají kotouče, pravda... 8)
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
roman R25TX
Člen RCČR
Příspěvky: 580
Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od roman R25TX » úte lis 13, 2007 21:42

sesto píše:
Márty píše:
wc píše:Předpokládám, že jde o kotoučovku. R25 snad ani bubny neměla.
Motorické verze 2.0, 2.2, 2.1td měly bubny.
Mam 2,2 B29B s ABS tym padom mam vzadu kotuc. :wink:
tu samou má Mandark 2,2 TX B29B Anarki poraď

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř lis 14, 2007 00:12

Nie je čo poradiť :(
Mandarkovi to tiež na ručku nebrzdí, mne tiež ručka bohvieako nebrzdí, je to spolu so záťažovým regulátorom bolesť Renaultov.
Skoro ma porazilo keď som videl ako brzdí ručka v R5 TL kde je namiesto záťažováka obyčajný obmedzovač a vzadu sú bubny.

Treba celý brzdič rozobrať a zrepasovať (nielen namazať ale aj vymeniť stavidlá prípadne vymedzováky čo tam sú....) páčka na ručnú musí zaberať od začiatku a bez mŕtveho bodu. To že sa dotiahnu lanká a tá páčka je vkuse stlačená štvrtiny alebo do polovice nič nerieši. Musí sa vracať do pôvodnej polohy a brzdiť na max 6 zub.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » stř lis 14, 2007 07:59

Anarki píše:Nie je čo poradiť :(
Mandarkovi to tiež na ručku nebrzdí, mne tiež ručka bohvieako nebrzdí, je to spolu so záťažovým regulátorom bolesť Renaultov.
Skoro ma porazilo keď som videl ako brzdí ručka v R5 TL kde je namiesto záťažováka obyčajný obmedzovač a vzadu sú bubny.

Treba celý brzdič rozobrať a zrepasovať (nielen namazať ale aj vymeniť stavidlá prípadne vymedzováky čo tam sú....) páčka na ručnú musí zaberať od začiatku a bez mŕtveho bodu. To že sa dotiahnu lanká a tá páčka je vkuse stlačená štvrtiny alebo do polovice nič nerieši. Musí sa vracať do pôvodnej polohy a brzdiť na max 6 zub.
A co su stavidlá prípadne vymedzováky?
Nic ine mi asi neostava len kupit nove platnicky a dat ich tam.
Inac auto som nadvihol foter slapol na brzdu a ja som klucom pretocil koleso :roll: .Ale to bol cely zadok vo zduchu tak to mohol byt aj regulator.
Inac prasiatko som mal uuplne rozobrane.Koplet som to vycistil a namazal.Vo vnutry nebolo nic znicene.Iba trosku hrdzave.Jasne ze som vsetko vycistil.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
roman R25TX
Člen RCČR
Příspěvky: 580
Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od roman R25TX » stř lis 14, 2007 11:55

sesto píše:
Anarki píše:Nie je čo poradiť :(
Mandarkovi to tiež na ručku nebrzdí, mne tiež ručka bohvieako nebrzdí, je to spolu so záťažovým regulátorom bolesť Renaultov.
Skoro ma porazilo keď som videl ako brzdí ručka v R5 TL kde je namiesto záťažováka obyčajný obmedzovač a vzadu sú bubny.

Treba celý brzdič rozobrať a zrepasovať (nielen namazať ale aj vymeniť stavidlá prípadne vymedzováky čo tam sú....) páčka na ručnú musí zaberať od začiatku a bez mŕtveho bodu. To že sa dotiahnu lanká a tá páčka je vkuse stlačená štvrtiny alebo do polovice nič nerieši. Musí sa vracať do pôvodnej polohy a brzdiť na max 6 zub.
A co su stavidlá prípadne vymedzováky?
Nic ine mi asi neostava len kupit nove platnicky a dat ich tam.
Inac auto som nadvihol foter slapol na brzdu a ja som klucom pretocil koleso :roll: .Ale to bol cely zadok vo zduchu tak to mohol byt aj regulator.
Inac prasiatko som mal uuplne rozobrane.Koplet som to vycistil a namazal.Vo vnutry nebolo nic znicene.Iba trosku hrdzave.Jasne ze som vsetko vycistil.

tak že chyba č.1 auto musí stát na kolech jinak je zátěžák zavřený a neodvzdušníš nic pro ti to nebrzdí je tam vzduch nejlépe podlož ramena na každé straně a polož auto naně potom odvzušníš. lanko brzdy musíš dotáhnout tak až na bubnu ucítíš odpor bubnu že sním jde ztěžka otočit.

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » stř lis 14, 2007 14:39

Ked som to odvzdusnoval tak to islo v pohode odvzdusnovat.Tekutinu som vytlacal.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř lis 14, 2007 23:15

Pri odvzdušňovaní na zdviháku treba troch. Šľapáka v kabíne, držiaka záťažováku a odvzdušňováka na brzdičocch.
Výrazy vymedzovák a stavidlo ti ťažko vysvetlím.
Stavidlo je niečo ako tyčka s výrastkom ktorý vo vnútri brzdiča vytláča piestik von. Poznám dva typy stavidiel. Jeden má ten výrastok vymeniteľný druhý nie. A podľa toho pri repase brzdiča stačí kúpiť vymedzovák (ak stavidlo nie je ináč zdeformované) alebo musí ísť celé stavidlo.
Lepšie by bolo nafotiť, mám doma ďalšie dva R5 brzdiče a budem ich rozoberať. A aj to si nie som istý či brzdič z R25 má ten istý princíp ako v R5 (mal by mať).

Úprimne, ak sa chceš šmýkať a aktívne využívať ručnú brzdu počas jazdy, kúp si závodné brzdiče a hydraulickú ručnú brzdu, mal som tu česť a pri dobrej cene do toho tiež idem.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon lis 19, 2007 23:03

Brzdy som odvzdusnil aj so zatlacenym regulatorom - ziaden vzduch, rucnu som povolil viac nez dost a stale nic :lol:
Uz to asi vzdam.
Este premyslam ist na STK ako silno mi brzdia zadne brzdy pri zabrzdeni.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon lis 19, 2007 23:47

Už keď sú vyťahané brzdiče tak už ich úplné uvoľnenie nepomôže.
Jediné čo pomôže je kompletný repas alebo ich výmena za športové.

Alebo si daj dozadu bubny a bude ti to brzdiť ako ďas :D
Síce neviem či ti tam vojdú keď tam máš tie snímače ABS.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
roman R25TX
Člen RCČR
Příspěvky: 580
Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od roman R25TX » pon lis 19, 2007 23:52

Anarki píše:Už keď sú vyťahané brzdiče tak už ich úplné uvoľnenie nepomôže.
Jediné čo pomôže je kompletný repas alebo ich výmena za športové.

Alebo si daj dozadu bubny a bude ti to brzdiť ako ďas :D
Síce neviem či ti tam vojdú keď tam máš tie snímače ABS.
není náhodou špatná klapka na posilovači?

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » úte lis 20, 2007 16:08

Anarki píše:Už keď sú vyťahané brzdiče tak už ich úplné uvoľnenie nepomôže.
Jediné čo pomôže je kompletný repas alebo ich výmena za športové.

Alebo si daj dozadu bubny a bude ti to brzdiť ako ďas :D
Síce neviem či ti tam vojdú keď tam máš tie snímače ABS.
Co su brzdice?
Nic tam nieje zohnute a brzdy su zreparovane ako som hore pisal.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
roman R25TX
Člen RCČR
Příspěvky: 580
Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od roman R25TX » úte lis 20, 2007 21:21

sesto píše:
Anarki píše:Už keď sú vyťahané brzdiče tak už ich úplné uvoľnenie nepomôže.
Jediné čo pomôže je kompletný repas alebo ich výmena za športové.

Alebo si daj dozadu bubny a bude ti to brzdiť ako ďas :D
Síce neviem či ti tam vojdú keď tam máš tie snímače ABS.
Co su brzdice?
Nic tam nieje zohnute a brzdy su zreparovane ako som hore pisal.
brzdič je to co drží brdové destičky. :lol:
Naposledy upravil(a) roman R25TX dne úte lis 20, 2007 22:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte lis 20, 2007 21:37

Brzdičom som myslel celé teleso čo vytláča piestik a brzdí - ty to tuším voláš prasiatka - takto sa to volá u bubnovej brzdy.
Reparačná sada gumičiek a vazelína nie je repasácia, urobil som to isté, pomôže to ale určite to neurobí zázraky. Zázraky urobí naozajstná repasácia, kamoška čo má citróna AX GT to dávala robiť, vyšlo to 1500 jedna a 1800 druhá strana. Dva roky jej potom fungovala ručka ako sa patrí, potom auto predala. Tie brzdiče sú v podstate rovnaké ako na R5 a dosť podobné ako na R25 (R5 má tuším Lucas Bendix, R25 má Bosch Bendix).
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
ManDark
Člen RCČR
Příspěvky: 126
Registrován: pát črc 21, 2006 10:13
Bydliště: Slovakia / PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ManDark » čtv lis 22, 2007 23:40

Vidim ze tu riesite moj problem, no mne zadok treba komplet cely zrepasovat a najradsej by som dal nove brzdice alebo kupil stare dal ich fakt dohromady ako sa patri a nahodil ich tam aj s vymenou hadiciek ale to necham na Jar asi, dufam ze to dovtedy vydrzi :roll:

Treaz mam nejaku zahadu sa mi straca v tych mensich mrazoch brzdna kvapalina ??? ??? ???
RENAULT 25 [color=silver:c059c8a4cc]TX[/color] (ale [color=red:c059c8a4cc][/color] to nieje len TX) 2.2i (J7T-7-32) r.v. 1990 - moje Prvé autíčko.

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pát lis 23, 2007 11:30

Aj ked kupis parasiatka a das ich dokopy nepojde to.
Ja som ich cele vycistil a osetril tak ako sa patri a nepomohlo.

Teraz ma napadlo ze ci netreba namazat steny valceka nakolko ked som do novej gumicky tlacil valcek islo to nehorazne tazko.

Hadicky netreba menit tym nic nieje.A brzdovka ti moze unikat bud cez zatazovy regulator alebo pri hlavnom valci.Kukni kde ostane rano flak po tebe na asfalte.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti