Slaba rucna brzda
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Slaba rucna brzda
Vymenele lanovody, reparacna sada gumyciek na zadne prasiatka, vycistene do cista - namazane cervenou vazelinou do vysokych teplot, prasiatka idu lahucko, kotuce pekne ligotave platnicky nezaseknute polovicne, rucna natiahnuta - vytiahnem ju najviac na 4 zuby ale stale skoro vobec nebrzdi.Hlavne som bol smutny ked dnes nasnezilo a ja som sa nemohol smykat.
Viete poradit kde moze byt problem?Nemoze to byt v tom lozisku ktore je vo vnutry valceku?
Uz som s toho zufaly.Premyslam ze este vymenit platnicky nakolko tie co su tam maju aspon 15 rokov.Ale to pochybujem ze to bude tym.
poradte.
Dik
Sesto
Viete poradit kde moze byt problem?Nemoze to byt v tom lozisku ktore je vo vnutry valceku?
Uz som s toho zufaly.Premyslam ze este vymenit platnicky nakolko tie co su tam maju aspon 15 rokov.Ale to pochybujem ze to bude tym.
poradte.
Dik
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Vyměň si ty starý platničky a zkus to znovu
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Brzdiče, brzdiče, nič iné len tie mizerné brzdiče .....
Ešte možno záťažový regulátor to je tiež bolesť Renckov.
Skús si to na veľkom zdviháku, sadni do kabíny, kámoš nech naplno zatlačí piest záťažového regulátora zatiahni ručku a ďalší kámoš nech skúsi pootočiť kolesom ...
Ešte možno záťažový regulátor to je tiež bolesť Renckov.
Skús si to na veľkom zdviháku, sadni do kabíny, kámoš nech naplno zatlačí piest záťažového regulátora zatiahni ručku a ďalší kámoš nech skúsi pootočiť kolesom ...
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Jasan, sorry zle som si prečítal príspevok ...
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
No a dotáhneš ji nadoraz ? Dotvrda?
Předpokládám, že jde o kotoučovku. R25 snad ani bubny neměla.
Zkus vrazit desetinkový plíšek pod desku a dotáhni ručku - jestli pude vytáhnout.
Třeba ti blbne ten samostav. Musí se to prý nějak natočit, než se tam dává pístek.
wecka
Předpokládám, že jde o kotoučovku. R25 snad ani bubny neměla.
Zkus vrazit desetinkový plíšek pod desku a dotáhni ručku - jestli pude vytáhnout.
Třeba ti blbne ten samostav. Musí se to prý nějak natočit, než se tam dává pístek.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Motorické verze 2.0, 2.2, 2.1td měly bubny.wc píše:Předpokládám, že jde o kotoučovku. R25 snad ani bubny neměla.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
jj s ABS mají kotouče, pravda...sesto píše:Mam 2,2 B29B s ABS tym padom mam vzadu kotuc.Márty píše:Motorické verze 2.0, 2.2, 2.1td měly bubny.wc píše:Předpokládám, že jde o kotoučovku. R25 snad ani bubny neměla.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- roman R25TX
- Člen RCČR
- Příspěvky: 580
- Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
- Bydliště: Praha
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Nie je čo poradiť
Mandarkovi to tiež na ručku nebrzdí, mne tiež ručka bohvieako nebrzdí, je to spolu so záťažovým regulátorom bolesť Renaultov.
Skoro ma porazilo keď som videl ako brzdí ručka v R5 TL kde je namiesto záťažováka obyčajný obmedzovač a vzadu sú bubny.
Treba celý brzdič rozobrať a zrepasovať (nielen namazať ale aj vymeniť stavidlá prípadne vymedzováky čo tam sú....) páčka na ručnú musí zaberať od začiatku a bez mŕtveho bodu. To že sa dotiahnu lanká a tá páčka je vkuse stlačená štvrtiny alebo do polovice nič nerieši. Musí sa vracať do pôvodnej polohy a brzdiť na max 6 zub.
Mandarkovi to tiež na ručku nebrzdí, mne tiež ručka bohvieako nebrzdí, je to spolu so záťažovým regulátorom bolesť Renaultov.
Skoro ma porazilo keď som videl ako brzdí ručka v R5 TL kde je namiesto záťažováka obyčajný obmedzovač a vzadu sú bubny.
Treba celý brzdič rozobrať a zrepasovať (nielen namazať ale aj vymeniť stavidlá prípadne vymedzováky čo tam sú....) páčka na ručnú musí zaberať od začiatku a bez mŕtveho bodu. To že sa dotiahnu lanká a tá páčka je vkuse stlačená štvrtiny alebo do polovice nič nerieši. Musí sa vracať do pôvodnej polohy a brzdiť na max 6 zub.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
A co su stavidlá prípadne vymedzováky?Anarki píše:Nie je čo poradiť
Mandarkovi to tiež na ručku nebrzdí, mne tiež ručka bohvieako nebrzdí, je to spolu so záťažovým regulátorom bolesť Renaultov.
Skoro ma porazilo keď som videl ako brzdí ručka v R5 TL kde je namiesto záťažováka obyčajný obmedzovač a vzadu sú bubny.
Treba celý brzdič rozobrať a zrepasovať (nielen namazať ale aj vymeniť stavidlá prípadne vymedzováky čo tam sú....) páčka na ručnú musí zaberať od začiatku a bez mŕtveho bodu. To že sa dotiahnu lanká a tá páčka je vkuse stlačená štvrtiny alebo do polovice nič nerieši. Musí sa vracať do pôvodnej polohy a brzdiť na max 6 zub.
Nic ine mi asi neostava len kupit nove platnicky a dat ich tam.
Inac auto som nadvihol foter slapol na brzdu a ja som klucom pretocil koleso .Ale to bol cely zadok vo zduchu tak to mohol byt aj regulator.
Inac prasiatko som mal uuplne rozobrane.Koplet som to vycistil a namazal.Vo vnutry nebolo nic znicene.Iba trosku hrdzave.Jasne ze som vsetko vycistil.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
- roman R25TX
- Člen RCČR
- Příspěvky: 580
- Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
- Bydliště: Praha
sesto píše:A co su stavidlá prípadne vymedzováky?Anarki píše:Nie je čo poradiť
Mandarkovi to tiež na ručku nebrzdí, mne tiež ručka bohvieako nebrzdí, je to spolu so záťažovým regulátorom bolesť Renaultov.
Skoro ma porazilo keď som videl ako brzdí ručka v R5 TL kde je namiesto záťažováka obyčajný obmedzovač a vzadu sú bubny.
Treba celý brzdič rozobrať a zrepasovať (nielen namazať ale aj vymeniť stavidlá prípadne vymedzováky čo tam sú....) páčka na ručnú musí zaberať od začiatku a bez mŕtveho bodu. To že sa dotiahnu lanká a tá páčka je vkuse stlačená štvrtiny alebo do polovice nič nerieši. Musí sa vracať do pôvodnej polohy a brzdiť na max 6 zub.
Nic ine mi asi neostava len kupit nove platnicky a dat ich tam.
Inac auto som nadvihol foter slapol na brzdu a ja som klucom pretocil koleso .Ale to bol cely zadok vo zduchu tak to mohol byt aj regulator.
Inac prasiatko som mal uuplne rozobrane.Koplet som to vycistil a namazal.Vo vnutry nebolo nic znicene.Iba trosku hrdzave.Jasne ze som vsetko vycistil.
tak že chyba č.1 auto musí stát na kolech jinak je zátěžák zavřený a neodvzdušníš nic pro ti to nebrzdí je tam vzduch nejlépe podlož ramena na každé straně a polož auto naně potom odvzušníš. lanko brzdy musíš dotáhnout tak až na bubnu ucítíš odpor bubnu že sním jde ztěžka otočit.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Pri odvzdušňovaní na zdviháku treba troch. Šľapáka v kabíne, držiaka záťažováku a odvzdušňováka na brzdičocch.
Výrazy vymedzovák a stavidlo ti ťažko vysvetlím.
Stavidlo je niečo ako tyčka s výrastkom ktorý vo vnútri brzdiča vytláča piestik von. Poznám dva typy stavidiel. Jeden má ten výrastok vymeniteľný druhý nie. A podľa toho pri repase brzdiča stačí kúpiť vymedzovák (ak stavidlo nie je ináč zdeformované) alebo musí ísť celé stavidlo.
Lepšie by bolo nafotiť, mám doma ďalšie dva R5 brzdiče a budem ich rozoberať. A aj to si nie som istý či brzdič z R25 má ten istý princíp ako v R5 (mal by mať).
Úprimne, ak sa chceš šmýkať a aktívne využívať ručnú brzdu počas jazdy, kúp si závodné brzdiče a hydraulickú ručnú brzdu, mal som tu česť a pri dobrej cene do toho tiež idem.
Výrazy vymedzovák a stavidlo ti ťažko vysvetlím.
Stavidlo je niečo ako tyčka s výrastkom ktorý vo vnútri brzdiča vytláča piestik von. Poznám dva typy stavidiel. Jeden má ten výrastok vymeniteľný druhý nie. A podľa toho pri repase brzdiča stačí kúpiť vymedzovák (ak stavidlo nie je ináč zdeformované) alebo musí ísť celé stavidlo.
Lepšie by bolo nafotiť, mám doma ďalšie dva R5 brzdiče a budem ich rozoberať. A aj to si nie som istý či brzdič z R25 má ten istý princíp ako v R5 (mal by mať).
Úprimne, ak sa chceš šmýkať a aktívne využívať ručnú brzdu počas jazdy, kúp si závodné brzdiče a hydraulickú ručnú brzdu, mal som tu česť a pri dobrej cene do toho tiež idem.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Už keď sú vyťahané brzdiče tak už ich úplné uvoľnenie nepomôže.
Jediné čo pomôže je kompletný repas alebo ich výmena za športové.
Alebo si daj dozadu bubny a bude ti to brzdiť ako ďas
Síce neviem či ti tam vojdú keď tam máš tie snímače ABS.
Jediné čo pomôže je kompletný repas alebo ich výmena za športové.
Alebo si daj dozadu bubny a bude ti to brzdiť ako ďas
Síce neviem či ti tam vojdú keď tam máš tie snímače ABS.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- roman R25TX
- Člen RCČR
- Příspěvky: 580
- Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
- Bydliště: Praha
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Co su brzdice?Anarki píše:Už keď sú vyťahané brzdiče tak už ich úplné uvoľnenie nepomôže.
Jediné čo pomôže je kompletný repas alebo ich výmena za športové.
Alebo si daj dozadu bubny a bude ti to brzdiť ako ďas
Síce neviem či ti tam vojdú keď tam máš tie snímače ABS.
Nic tam nieje zohnute a brzdy su zreparovane ako som hore pisal.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
- roman R25TX
- Člen RCČR
- Příspěvky: 580
- Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
- Bydliště: Praha
brzdič je to co drží brdové destičky.sesto píše:Co su brzdice?Anarki píše:Už keď sú vyťahané brzdiče tak už ich úplné uvoľnenie nepomôže.
Jediné čo pomôže je kompletný repas alebo ich výmena za športové.
Alebo si daj dozadu bubny a bude ti to brzdiť ako ďas
Síce neviem či ti tam vojdú keď tam máš tie snímače ABS.
Nic tam nieje zohnute a brzdy su zreparovane ako som hore pisal.
Naposledy upravil(a) roman R25TX dne úte lis 20, 2007 22:01, celkem upraveno 1 x.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Brzdičom som myslel celé teleso čo vytláča piestik a brzdí - ty to tuším voláš prasiatka - takto sa to volá u bubnovej brzdy.
Reparačná sada gumičiek a vazelína nie je repasácia, urobil som to isté, pomôže to ale určite to neurobí zázraky. Zázraky urobí naozajstná repasácia, kamoška čo má citróna AX GT to dávala robiť, vyšlo to 1500 jedna a 1800 druhá strana. Dva roky jej potom fungovala ručka ako sa patrí, potom auto predala. Tie brzdiče sú v podstate rovnaké ako na R5 a dosť podobné ako na R25 (R5 má tuším Lucas Bendix, R25 má Bosch Bendix).
Reparačná sada gumičiek a vazelína nie je repasácia, urobil som to isté, pomôže to ale určite to neurobí zázraky. Zázraky urobí naozajstná repasácia, kamoška čo má citróna AX GT to dávala robiť, vyšlo to 1500 jedna a 1800 druhá strana. Dva roky jej potom fungovala ručka ako sa patrí, potom auto predala. Tie brzdiče sú v podstate rovnaké ako na R5 a dosť podobné ako na R25 (R5 má tuším Lucas Bendix, R25 má Bosch Bendix).
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- ManDark
- Člen RCČR
- Příspěvky: 126
- Registrován: pát črc 21, 2006 10:13
- Bydliště: Slovakia / PREŠOV
- Kontaktovat uživatele:
Vidim ze tu riesite moj problem, no mne zadok treba komplet cely zrepasovat a najradsej by som dal nove brzdice alebo kupil stare dal ich fakt dohromady ako sa patri a nahodil ich tam aj s vymenou hadiciek ale to necham na Jar asi, dufam ze to dovtedy vydrzi
Treaz mam nejaku zahadu sa mi straca v tych mensich mrazoch brzdna kvapalina ??? ??? ???
Treaz mam nejaku zahadu sa mi straca v tych mensich mrazoch brzdna kvapalina ??? ??? ???
RENAULT 25 [color=silver:c059c8a4cc]TX[/color] (ale [color=red:c059c8a4cc]už[/color] to nieje len TX) 2.2i (J7T-7-32) r.v. 1990 - moje Prvé autíčko.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Aj ked kupis parasiatka a das ich dokopy nepojde to.
Ja som ich cele vycistil a osetril tak ako sa patri a nepomohlo.
Teraz ma napadlo ze ci netreba namazat steny valceka nakolko ked som do novej gumicky tlacil valcek islo to nehorazne tazko.
Hadicky netreba menit tym nic nieje.A brzdovka ti moze unikat bud cez zatazovy regulator alebo pri hlavnom valci.Kukni kde ostane rano flak po tebe na asfalte.
Ja som ich cele vycistil a osetril tak ako sa patri a nepomohlo.
Teraz ma napadlo ze ci netreba namazat steny valceka nakolko ked som do novej gumicky tlacil valcek islo to nehorazne tazko.
Hadicky netreba menit tym nic nieje.A brzdovka ti moze unikat bud cez zatazovy regulator alebo pri hlavnom valci.Kukni kde ostane rano flak po tebe na asfalte.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů