Slaba rucna brzda

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » čtv lis 29, 2007 20:33

No tak dnes mi zacala brzdit zadna prava brzda natrvalo. :evil:
Smrad dym a podobne.
Ked som to roztiahol tak znova.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
roman R25TX
Člen RCČR
Příspěvky: 580
Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od roman R25TX » čtv lis 29, 2007 20:36

sesto píše:No tak dnes mi zacala brzdit zadna prava brzda natrvalo. :evil:
Smrad dym a podobne.
Ked som to roztiahol tak znova.
co ty stím děláš.
:roll:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv lis 29, 2007 21:22

Môže to robiť aj záťažový regulátor, zasekávajú sa v ňmo piestiky a on ti zablokuje zadné brzdy (jednu alebo druhú.) Keď tak ho skús dať na maximum (s drôtom alebo podobne aby tie piestiky skoro vôbec nechodili). Ak to robí ručná tak by to malo byť vo veľmi napnutých lankách, ak sa ti stavidlá vracajú do pôvodnej polohy tak sa asi začalo zasekávať niečo vo vnútri brzdiča (mohla napr. prasknúť vratná pružina)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pát lis 30, 2007 07:19

nefungující ruční brzda je klasická závada snad všech R25 s kotouči vzadu, samozřejmě také Espace atd... To že ABS musí mít ktouče je taky nesmysl, nic nebrání tomu aby BAS bylo i na brzdách bubnových.

A teď k věci, lanka ruční brzdy (pokud si to ještě dobře pamatuju) musí být napnuty tak aby šli zatáhnout až na 15 zub (kotouče) jakmile se nedá ručka zatáhnout až na 15 zub nemůže fungovat samostav pro ruční brzdu který je v samotném brzdiči (po rozebrání brzdiče pochopíte jak funguje), takže tohle je bod 1. potom vám to možná bude chodit, věc druhá je ta že prostě za ty léta přestanou ty samostavy pracovat, rozhýbání nebo manuální nastavení stačí většinou jen na chvíli, takže nejlépe je nechat provést repas ve firmě co se tím zabývá. Kotoučová ruční brzda stejně nikdy u Renaultu (co jsem měl) nebrzdila jako na kotoučích, ale na sněhu se přes ručku jezdit dá na to to stačí :D
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pát lis 30, 2007 09:40

ok
vcera som po rozbehu zistil ze mi zacala brzdit zadna prava brzda.
vecer som siel este do garaze tam prasiatko rozobral namazal poriadne a zlozil.Samovratna pruzina, vytlacacie podlozky su ok.Aj rucnu som nastavil tak ze je uuplne povolena a sa mi zda ze aj lepsie brzdi.Ale ako som slapol na brzdu tak to ostalo zase zabrzdene.
Rano ked som siel do prace brzda bola uz povolena.Tak som skusal pouzivat iba rucnu.Ta isla krasne.Na krizovatke som musel slapnut na brzdu a zase to ostalo zabrzdene :| .
Zatazovy regulatom mam rocny.Lanka rucnej maju 2 roky.

Mam dojem ze to bude ten regulator.Neprepusta spatny tlak.Alebo pripadne ABS.
:evil:
Dakujem za kazdu uzitocnu radu.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pát lis 30, 2007 09:49

osobně bych nechal udělat repas brzdičů, protože auta již mají něco odjeto a za tu dobu jsou prostě brzdiče vychozené a občas se šprajcují.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pát lis 30, 2007 14:44

To hej ale ked sa to zasprajcuje tak by to nepovolilo nie?
Bol som dole skusit a uz to bolo uvolnene.Akonahle som zaslapol pedal zase to ostalo zabrzdene :evil:
Je v ABS alebo v zatazovom regulatore nejaky spatny ventil?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pát lis 30, 2007 14:49

v abs něco být musí, dost často také problém s neustálým bržděním dělají hadice pokud jsou moc staré prostě se nějak uvnitř zbortí a jedním směrem kapalinu pustí a zpět ne, viděl jsem to na vlastní oči a taky mě to dost překvapilo.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pát lis 30, 2007 14:52

Na trubkach od ABS su farebne odtiene.Neviete mi povedat ktora je ktora?
Je tam cervena, zlta, modra, zelena.
Skusim ich prefuknut.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát lis 30, 2007 21:52

To je zbytočné, kovová trubka ti môže maximálne prehrdzavieť.
Reč je o brzdových hadičkách ktoré sú našrubované priamo na brzdiči.

Na Mandarkovej R25 už boli v požehnanom stave tak sme ich vymenili všetky.
Budeš mať ale problém povoliť hadičku v mieste kde sa spája s trubkou, mne tam osobne pomohol poriadny hasák a hoci som hlavičku zničil ale podarilo sa mi to povoliť a s novou hadičkou aj dotiahnuť.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
roman R25TX
Člen RCČR
Příspěvky: 580
Registrován: sob zář 22, 2007 22:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od roman R25TX » pát lis 30, 2007 22:40

hadice všechny vyměnit

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » sob pro 01, 2007 16:14

Hadicky su vsetky ok.
Prasiatka su tiez ok.Ziadne zasekavanie.
Problem je v blbom regulalatore zatazenia ktory som vymienal pred rokom.Uz v zivote nic talianske si nekupim lebo vdy ked kupim tak to stoji za XXXXXXX a iba sa naserem a je s tym zbytocne roboty.
Trubky aj isli povolit.Strekol som ich WDckom a pomali to slo.
Asi to prepojim napriamo a nebudu uz ziadne problemy.Aj tak je regulator furt zatlaceny.
Co vy na to?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » sob pro 01, 2007 17:43

bez regulátoru si rozbiješ hubu hned v první zatáčce na mokru. dobrý regulátory tlaku používá ford escort, jsou to takový dva válečky na nosníku v motorovým prostory, jak moc to má omezovat se nastavuje nakloněním regulátoru, fungují parádně sám jdem to měl na r25
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob pro 01, 2007 18:56

Buď to čo napísal Jakub alebo keď tak si tam daj aspoň obmedzovač brzdného tlaku (mali ho napr. obyčajné Super 5 s bubnami vzadu.)
Je to maximálne bezúdržbová a nezničiteľná záležitosť.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti