Vymena tesnenia pod hlavou

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Vymena tesnenia pod hlavou

Příspěvek od sesto » pát říj 05, 2007 10:34

Viete mi poradit na co sa mam pripravit pri vymene tesnenia pod hlavou?
Predpokladam ze ju budem musiet ist zabrusit.
Ak sa bude dat tak rovno dam vymenit simeringy ventilov.
Viete poradit na kolko NM treba dotiahnut hlavu?
dik
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » sob říj 06, 2007 06:25

pokud koupíš těsnění od Victor Reinz či Goetze budeš mít Nm v příbalu.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » sob říj 06, 2007 09:27

A ked nie?
Znamy vravel ze mam rovno kupit aj nove srouby.Ze tie sa tiez menia.Aspon na Oploch to tak je.
Je na tom nieco pravdy?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob říj 06, 2007 20:44

Pri každej demontáži hlavy valcov by sa mali meniť aj šrouby takže kamarát mal pravdu.

Okrem toho budeš potrebovať aj nové tesnenie víka ventilov (stojí 100 Sk) a tesnenie nasávacieho kolektora a výfukových parohov (tiež stojí pár korún.)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » ned říj 07, 2007 08:19

Ano hlavové šrouby by se měli také měnit, ale mezi náma v životě jsem to neudělal ani na motorech V6 Turbo které jsou trošku víc namáhány než atmosféry, a na bmw mám také původní. Takže to bych až tak u tvého (tuším) 2.0 neřešil.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti