vymena rozvodov

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
sesto
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

vymena rozvodov

Příspěvek od sesto » pát zář 28, 2007 12:03

Vymienal niekto z vas rozvody na R25ke?
Je to jednoduvhe vymenit?Su na remeni sipky s oznacenim ako ho nahodit?

Nemate niekto niekde servisny manual?
Dik
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon říj 01, 2007 18:18

Nik tu nemenil rozvody?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3955
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon říj 01, 2007 19:49

Menily sme ale netrúfali sme si sami doma tak sme to doviezli do servisu ku kámošovi. Čo ti môžem ohľadom toho poradiť je aby si si najprv pozrel akú máš kladku a až potom ju presne objednal. Sú dve rôzne veľkosti a ak tam dáš tú druhú (nie originál) tak ti automaticky nebudú sedieť drážky (čiarky).
Rozvoďák kúp origo Gates, je to najlacnejšia vec na rozvodoch :) stojí okolo 900 Sk a kladka okolo 1600.

Manuál si stiahni cez nejaký P2P, volá sa to "Manuel Reparation Renault 25.pdf" a má to smiešnych 11,5 Mb.
Tam máš presne popísanú a pokreslenú väčšinu servisných úkonov. Akurát jazyk je francúština.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

sesto
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » úte říj 02, 2007 00:54

ok super dakujem.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1473
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » sob říj 06, 2007 06:24

je to jednoduchý, na kolech jsou značky, a ať tam máš kladku jak chceš velkou rysky budou vždy sedět protože kladka je na straně kde to je fuk, kde se prostě vrací řemen zpět na kliku, ryska na pohonu olejového čerpadla sedět nemusí pokud nemáš rozdělovač dole pod sání ale vzadu na hlavě. A kladka je u těchto motorů v podstatě jen ložisko, tak že pokud je špatný tak sundat a koupit za pár kč nový a nalisovat.
R Espace 2.2i LPGi, Kawasaki ZX10R
Pneuservis

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » ned říj 07, 2007 09:05

Jasně.
:arrow: Shodíš klíňák, dekly, povolíš a shodíš řemenici kliky, najdeš značky na klice a na kole vačky,

:arrow: dobře ale dobře a několikrát !!! spočítáš počty zubů mezi značkami, značky si ještě potupluj fixem, abys měl jistotu v případě, že by tam nějaké prase udělalo jiné. Ty počty zubů a mezer mezi koly si nakresli na A4-ku, nejlépe schematicky.

:arrow: Povolíš napínák, vyhodíš řemen ven, vyměníš kladky dáš tam ten řemen zpět, spočítáš přesně zuby podle toho, co sisi nakreslil a došpanuj ho pokud možno slušně, ale né na urvání.

:arrow: Kola by se neměla samovolně pootočit, takže zkazit se na tom nic nedá. Pouze při tom nasazování musíš poněkud napnout tu větev, na které jsi počítal zuby, aby se ti to při napínání nepootočilo.

Nakonec aspoň 3 x po sobě přepočítej znova zuby mezi značkami. kola musí být přibližně ve stejné poloze, jako při nasazování.

No a pak to složíš a jedéééém !!!!

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

sesto
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » ned říj 07, 2007 21:35

ok dik
a ako silno to mam nasponovat?
V manualy pouzivaju na to nejaky merak.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř říj 10, 2007 23:11

Jóóó, kamaráde...to se popsat nedá, no.... tož tak nějak slušně. řemen musí pružit, ale průvěs mezi koly při stlačení prstem (né, že si ho na tom vykloubíš,haha), musí být v milimetrech tzn. né 10 mm, ale tak max 3 mm na cca 10-15 cm vzdálenosti.

Každý na to má nějakou fintu....kroucení a pod. Chce to zkušenosti.

Nejrozumnější je vyjít ze servisního mauálu, ale ten nemám, takže ti nic víc neporadím .

pááá

wecka chrochro :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

sesto
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon říj 29, 2007 08:33

Takze veci vymenene.
Hlavne som dal vymenit simeringy ventilov ktore boli ako kamen a dymelo to ako lokomotiva.Motor nesmrdi a nedymy.
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host