vymena rozvodov
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
vymena rozvodov
Vymienal niekto z vas rozvody na R25ke?
Je to jednoduvhe vymenit?Su na remeni sipky s oznacenim ako ho nahodit?
Nemate niekto niekde servisny manual?
Dik
Sesto
Je to jednoduvhe vymenit?Su na remeni sipky s oznacenim ako ho nahodit?
Nemate niekto niekde servisny manual?
Dik
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Menily sme ale netrúfali sme si sami doma tak sme to doviezli do servisu ku kámošovi. Čo ti môžem ohľadom toho poradiť je aby si si najprv pozrel akú máš kladku a až potom ju presne objednal. Sú dve rôzne veľkosti a ak tam dáš tú druhú (nie originál) tak ti automaticky nebudú sedieť drážky (čiarky).
Rozvoďák kúp origo Gates, je to najlacnejšia vec na rozvodoch stojí okolo 900 Sk a kladka okolo 1600.
Manuál si stiahni cez nejaký P2P, volá sa to "Manuel Reparation Renault 25.pdf" a má to smiešnych 11,5 Mb.
Tam máš presne popísanú a pokreslenú väčšinu servisných úkonov. Akurát jazyk je francúština.
Rozvoďák kúp origo Gates, je to najlacnejšia vec na rozvodoch stojí okolo 900 Sk a kladka okolo 1600.
Manuál si stiahni cez nejaký P2P, volá sa to "Manuel Reparation Renault 25.pdf" a má to smiešnych 11,5 Mb.
Tam máš presne popísanú a pokreslenú väčšinu servisných úkonov. Akurát jazyk je francúština.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
je to jednoduchý, na kolech jsou značky, a ať tam máš kladku jak chceš velkou rysky budou vždy sedět protože kladka je na straně kde to je fuk, kde se prostě vrací řemen zpět na kliku, ryska na pohonu olejového čerpadla sedět nemusí pokud nemáš rozdělovač dole pod sání ale vzadu na hlavě. A kladka je u těchto motorů v podstatě jen ložisko, tak že pokud je špatný tak sundat a koupit za pár kč nový a nalisovat.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Jasně.
Shodíš klíňák, dekly, povolíš a shodíš řemenici kliky, najdeš značky na klice a na kole vačky,
dobře ale dobře a několikrát !!! spočítáš počty zubů mezi značkami, značky si ještě potupluj fixem, abys měl jistotu v případě, že by tam nějaké prase udělalo jiné. Ty počty zubů a mezer mezi koly si nakresli na A4-ku, nejlépe schematicky.
Povolíš napínák, vyhodíš řemen ven, vyměníš kladky dáš tam ten řemen zpět, spočítáš přesně zuby podle toho, co sisi nakreslil a došpanuj ho pokud možno slušně, ale né na urvání.
Kola by se neměla samovolně pootočit, takže zkazit se na tom nic nedá. Pouze při tom nasazování musíš poněkud napnout tu větev, na které jsi počítal zuby, aby se ti to při napínání nepootočilo.
Nakonec aspoň 3 x po sobě přepočítej znova zuby mezi značkami. kola musí být přibližně ve stejné poloze, jako při nasazování.
No a pak to složíš a jedéééém !!!!
wecka
Shodíš klíňák, dekly, povolíš a shodíš řemenici kliky, najdeš značky na klice a na kole vačky,
dobře ale dobře a několikrát !!! spočítáš počty zubů mezi značkami, značky si ještě potupluj fixem, abys měl jistotu v případě, že by tam nějaké prase udělalo jiné. Ty počty zubů a mezer mezi koly si nakresli na A4-ku, nejlépe schematicky.
Povolíš napínák, vyhodíš řemen ven, vyměníš kladky dáš tam ten řemen zpět, spočítáš přesně zuby podle toho, co sisi nakreslil a došpanuj ho pokud možno slušně, ale né na urvání.
Kola by se neměla samovolně pootočit, takže zkazit se na tom nic nedá. Pouze při tom nasazování musíš poněkud napnout tu větev, na které jsi počítal zuby, aby se ti to při napínání nepootočilo.
Nakonec aspoň 3 x po sobě přepočítej znova zuby mezi značkami. kola musí být přibližně ve stejné poloze, jako při nasazování.
No a pak to složíš a jedéééém !!!!
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Jóóó, kamaráde...to se popsat nedá, no.... tož tak nějak slušně. řemen musí pružit, ale průvěs mezi koly při stlačení prstem (né, že si ho na tom vykloubíš,haha), musí být v milimetrech tzn. né 10 mm, ale tak max 3 mm na cca 10-15 cm vzdálenosti.
Každý na to má nějakou fintu....kroucení a pod. Chce to zkušenosti.
Nejrozumnější je vyjít ze servisního mauálu, ale ten nemám, takže ti nic víc neporadím .
pááá
wecka chrochro
Každý na to má nějakou fintu....kroucení a pod. Chce to zkušenosti.
Nejrozumnější je vyjít ze servisního mauálu, ale ten nemám, takže ti nic víc neporadím .
pááá
wecka chrochro
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů