Vymena zatazoveho regulatora hmotnosti vozidla
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Vymena zatazoveho regulatora hmotnosti vozidla
Ahojme.
Cez tyzden mi zacala svietit kontrolka na brzdovu kvapalinu.Kuknem ze preco svieti a v nadobke ziadna kvalapina
Tak som rychlo dolial a patral ze kde tecie.Jasneze zatazovy regulator hmotnosti vozidla (pripadne ma prosim opravte ako sa to vola) bol cely obteceny a pod nim mlaka.
Vec je uz objednana.A aj za celkom prijatelnu sumu.A to za 2500,- SK znacka BOSCH.
Len by som sa chcel informovat co ma caka a na co by som si mal dat pozor.
Kolko brzdovej kvapaliny tam ide?Ako ju najlepsie celu vypustit nakolko je dost tmava?A to bola pred rokom menena. Musim podotknut ze mam ABS.Pripadne ake mate skusenosti s brzdovymi kvapalinami.
Dik za kazdu info
Sesto
Cez tyzden mi zacala svietit kontrolka na brzdovu kvapalinu.Kuknem ze preco svieti a v nadobke ziadna kvalapina
Tak som rychlo dolial a patral ze kde tecie.Jasneze zatazovy regulator hmotnosti vozidla (pripadne ma prosim opravte ako sa to vola) bol cely obteceny a pod nim mlaka.
Vec je uz objednana.A aj za celkom prijatelnu sumu.A to za 2500,- SK znacka BOSCH.
Len by som sa chcel informovat co ma caka a na co by som si mal dat pozor.
Kolko brzdovej kvapaliny tam ide?Ako ju najlepsie celu vypustit nakolko je dost tmava?A to bola pred rokom menena. Musim podotknut ze mam ABS.Pripadne ake mate skusenosti s brzdovymi kvapalinami.
Dik za kazdu info
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Na těchto strankách beru rozumy, není to sice renault, ale dá se tam základní postupy najít. http://punto.mysteria.cz/fiat.htm
Espace J637 rv 1993 2.2i
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Sakra, za takové postupy na pětku v českém jazyku bych platil zlatem
Když už jsou Fiaty etalonem řezavosti, poruchovosti, malýho výkonu a velký spotřeby tak alespoň tu technickou dokumentaci mají na úrovni
Když už jsou Fiaty etalonem řezavosti, poruchovosti, malýho výkonu a velký spotřeby tak alespoň tu technickou dokumentaci mají na úrovni
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Regulátoro se vyměňuje vcelku snadno, tedy s ohledem na stav šroubů, které ho drží. Taky bacha na závity na brzdových trubkách a na nečistoty, to ti ale vysvětlovat asi nemusím. Obecně asi bude lepší vyměnit kapalinu celou, když už ti jí většina vytekla na zem v garáži aspoň to bude "pintlich". Třeba při tom rovnou zkontroluješ písty, destičky...... a vřele doporučuju pravidelně kontrolovat pravou přední hadičku. i s origo koly a gamama bývá odřená
jinak odvzdušnění ti půjde lépe když auto zatížíš (aby se ventil v regulátoru otevřel... nebo pokud bude auto ve vzduchu, zatížení nasimuluj.. si poradíš.
Pak je potřeba poladit nastavení regulátoru.. já sem to dělal za polních podmínek s použitím zatravňovacích dlaždic... ale řekl bych, že brzdí výborně. (trocha lehkého bordélku v kufru = ventil zavřen, ale už cca 40 kg jej otevírá).
Každopádně seřízení doporučuju konzultovat s odborníkem (ne na dlažky )
jinak odvzdušnění ti půjde lépe když auto zatížíš (aby se ventil v regulátoru otevřel... nebo pokud bude auto ve vzduchu, zatížení nasimuluj.. si poradíš.
Pak je potřeba poladit nastavení regulátoru.. já sem to dělal za polních podmínek s použitím zatravňovacích dlaždic... ale řekl bych, že brzdí výborně. (trocha lehkého bordélku v kufru = ventil zavřen, ale už cca 40 kg jej otevírá).
Každopádně seřízení doporučuju konzultovat s odborníkem (ne na dlažky )
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 335
- Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ak mam pravfupovedat tak som to nastavil nech to brzdi poriadne.
Musim este rozobrat prasiatka lebo su asi zatuhnute lebo ked zatiahnem rucnu tak to slabo brzdi a platnicky su asi vysmikane do skla alebo su stare nakolko su tam uz fakt ze dlho.Ale co mi poradili tu na stranke ze rozobrat prasiatka - ocistit,namazat, obrusit povrch platnicky a bude pekne brzdit.
Este otazka:Ked zatiahnete na vasej R25ke rucnu flekuju vam zadne kolesa???
Dik
Musim este rozobrat prasiatka lebo su asi zatuhnute lebo ked zatiahnem rucnu tak to slabo brzdi a platnicky su asi vysmikane do skla alebo su stare nakolko su tam uz fakt ze dlho.Ale co mi poradili tu na stranke ze rozobrat prasiatka - ocistit,namazat, obrusit povrch platnicky a bude pekne brzdit.
Este otazka:Ked zatiahnete na vasej R25ke rucnu flekuju vam zadne kolesa???
Dik
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964
ručka...
keď zatiahnu ručku v kopci, auto se ani nehne. keď ju zatiahnu vo 150 km/h auto o tom pořádně ani neví Obecně ale v běžných rychlostech, kdy připadá v úvahu jakés takés užití ručky je její účinek citit. O gumování se ale jhovořit nedá.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů