Vymena zatazoveho regulatora hmotnosti vozidla

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Vymena zatazoveho regulatora hmotnosti vozidla

Příspěvek od sesto » stř led 31, 2007 19:52

Ahojme.
Cez tyzden mi zacala svietit kontrolka na brzdovu kvapalinu.Kuknem ze preco svieti a v nadobke ziadna kvalapina :shock:
Tak som rychlo dolial a patral ze kde tecie.Jasneze zatazovy regulator hmotnosti vozidla (pripadne ma prosim opravte ako sa to vola) bol cely obteceny a pod nim mlaka.
Vec je uz objednana.A aj za celkom prijatelnu sumu.A to za 2500,- SK znacka BOSCH.

Len by som sa chcel informovat co ma caka a na co by som si mal dat pozor.
Kolko brzdovej kvapaliny tam ide?Ako ju najlepsie celu vypustit nakolko je dost tmava?A to bola pred rokom menena. :roll: Musim podotknut ze mam ABS.Pripadne ake mate skusenosti s brzdovymi kvapalinami.

Dik za kazdu info
Sesto
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » čtv úno 01, 2007 19:19

Nikto nic?
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

suchos
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte led 10, 2006 22:34
Bydliště: Přerov

Příspěvek od suchos » čtv úno 01, 2007 21:19

Na těchto strankách beru rozumy, není to sice renault, ale dá se tam základní postupy najít. http://punto.mysteria.cz/fiat.htm
Espace J637 rv 1993 2.2i

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv úno 01, 2007 21:34

Sakra, za takové postupy na pětku v českém jazyku bych platil zlatem :)

Když už jsou Fiaty etalonem řezavosti, poruchovosti, malýho výkonu a velký spotřeby tak alespoň tu technickou dokumentaci mají na úrovni :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pát úno 02, 2007 09:09

Mi hadam nechcu povedat ze to netreba odvzdusnit???? :shock:
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2454
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Dawes » pon kvě 21, 2007 10:00

Regulátoro se vyměňuje vcelku snadno, tedy s ohledem na stav šroubů, které ho drží. Taky bacha na závity na brzdových trubkách a na nečistoty, to ti ale vysvětlovat asi nemusím. Obecně asi bude lepší vyměnit kapalinu celou, když už ti jí většina vytekla na zem v garáži :P aspoň to bude "pintlich". Třeba při tom rovnou zkontroluješ písty, destičky...... a vřele doporučuju pravidelně kontrolovat pravou přední hadičku. i s origo koly a gamama bývá odřená :!:
jinak odvzdušnění ti půjde lépe když auto zatížíš (aby se ventil v regulátoru otevřel... nebo pokud bude auto ve vzduchu, zatížení nasimuluj.. si poradíš.
Pak je potřeba poladit nastavení regulátoru.. já sem to dělal za polních podmínek s použitím zatravňovacích dlaždic... :roll: ale řekl bych, že brzdí výborně. (trocha lehkého bordélku v kufru = ventil zavřen, ale už cca 40 kg jej otevírá).

Každopádně seřízení doporučuju konzultovat s odborníkem (ne na dlažky :lol: )
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

sesto
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: ned zář 18, 2005 14:43
Bydliště: Slovensko - Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sesto » pon kvě 21, 2007 22:51

Ak mam pravfupovedat tak som to nastavil nech to brzdi poriadne.
Musim este rozobrat prasiatka lebo su asi zatuhnute lebo ked zatiahnem rucnu tak to slabo brzdi a platnicky su asi vysmikane do skla alebo su stare nakolko su tam uz fakt ze dlho.Ale co mi poradili tu na stranke ze rozobrat prasiatka - ocistit,namazat, obrusit povrch platnicky a bude pekne brzdit.
Este otazka:Ked zatiahnete na vasej R25ke rucnu flekuju vam zadne kolesa???
Dik
Šes?o
Renault 25 TX Symphonie
VW 1500S TYP3 1964

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2454
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

ručka...

Příspěvek od Dawes » sob říj 20, 2007 17:44

keď zatiahnu ručku v kopci, auto se ani nehne. keď ju zatiahnu vo 150 km/h auto o tom pořádně ani neví :P Obecně ale v běžných rychlostech, kdy připadá v úvahu jakés takés užití ručky je její účinek citit. O gumování se ale jhovořit nedá.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Odpovědět

Zpět na „Renault 25“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti