Ahoj,
když rozdělám víčko oleje, tak to fouká a stříká olej ven.
Motor je 2.0T LPG má 315 tis. koupeno na 240t pak LPG s mazáním.
přidávám prolong(10% v převodovce a něco málo i do serva) a co se týká mazání motoru,
tak žádný problém kromě spojky + setrvák na 260t
a induček (měněno kdovíkdy, mě vydržely 70t, dobrý je vozit jednu v kufru:) ) v manuálu je po 90t, navíc LPG pořebuje 100 voltů navíc na přeskok jiskry).
tlaky 11bar, jen na jednom 10.5 a svíčka má červený nádech jako umazaná od cihel.
Měním je tak po 40t, což je na lpg dost.
Olej měním po 15t (původní majitel po 10t), vydrží to na spodní rysku bez dolití.
Voda mi nemizí, teda mizela,ale mám povolený víčko a je to ok.
Tlakovalo mi to i u megane I 1.6 a Espace III 2.0,
tak nevím, možná jenom vůle ve vedení ventilů, po těch kilometrech to má asi nárok
Auto jede řek bych dost dobře.
Tlakování motoru - prská olej a fouká po otevření oleje
Moderátor: Moderators General
Tlakování motoru - prská olej a fouká po otevření oleje
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Re: Tlakování motoru - prská olej a fouká po otevření oleje
Ucpaný odvětrání motoru? Olejová měrka ti za jízdy nevylítla?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Tlakování motoru - prská olej a fouká po otevření oleje
Měrka mi nelítá, podle mě to odvětrává, tu hadici jsme měnil při koupi,byla jak ze žvejkačky.
Dneska jsem měnil olej a otce to ohodilo, protože bylo rozdělaný víčko oleje,
tak jsme to začali řešit.
Víčko oleje moc netěsnilo, ale motor nebyl moc poblitý(nedolévám), vyřešeno O kroužkem na víčku.
Dneska jsem měnil olej a otce to ohodilo, protože bylo rozdělaný víčko oleje,
tak jsme to začali řešit.
Víčko oleje moc netěsnilo, ale motor nebyl moc poblitý(nedolévám), vyřešeno O kroužkem na víčku.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Re: Tlakování motoru - prská olej a fouká po otevření oleje
Otazka jestli je tam vubec problem. To ze z vicka strika olej kdyz ho otevres je normalni.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Tlakování motoru - prská olej a fouká po otevření oleje
Hodně to fouká ven,
to že stříká olej nevadí, když tam je víčko .
to že stříká olej nevadí, když tam je víčko .
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Re: Tlakování motoru - prská olej a fouká po otevření oleje
Vyřešeno.
Byl jsem v servisu a je to ucházení pod pístními kroužky dolu do klikový skříně a ta je spojená s vrškem, kde je víčko.
Na 316tis neřešit, prostě opotřebování.
Olej mi dá těsně do výměny, takže v pohodě.
Zrovna tam měli Superb 2.0TSI , co bere litr oleje na 1000km,
je to naprosto v pořádku, muselo by to být přes 3l/1000km.
Vypadá to, že koncern začíná dělat 2takty
trabant měl spotřebu 8l/100 to je 80l benzínu NA 1000km.
při mazání 1 ku 26 to odpovídá těm 3 litrům.
Já mazal trabiho 1 ku 33.
Docela mě pobavil ten kvalitnÍ koncern, ale který majitel to přizná
Byl jsem v servisu a je to ucházení pod pístními kroužky dolu do klikový skříně a ta je spojená s vrškem, kde je víčko.
Na 316tis neřešit, prostě opotřebování.
Olej mi dá těsně do výměny, takže v pohodě.
Zrovna tam měli Superb 2.0TSI , co bere litr oleje na 1000km,
je to naprosto v pořádku, muselo by to být přes 3l/1000km.
Vypadá to, že koncern začíná dělat 2takty
trabant měl spotřebu 8l/100 to je 80l benzínu NA 1000km.
při mazání 1 ku 26 to odpovídá těm 3 litrům.
Já mazal trabiho 1 ku 33.
Docela mě pobavil ten kvalitnÍ koncern, ale který majitel to přizná
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů