Záhadná závada
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř říj 18, 2017 11:43
Záhadná závada
Zdravím všechny, mám problém se svým Espacem 1.9Dci 88KW.
Možná se to už někde řešilo, ale zatím jsem nenašel řešení. Auto jsem koupil normálně jelo bez problémů. Z ničeho nic přestalo táhnout, nedá se vytočit nad 2500 otáček.
Postupně jsem měnil, regulační čidlo turba, čidlo sání, snímač otáček vačkové hřídele. Měnil jsem olej a všechny filtry. Diagnostika od Bosche nic neukazuje.
Následovala cesta do mého servisu. Po týdnu mi auto vrátili, že neví co s tím.
Následovala cesta do servisu Renault. Tam bylo auto 3 týdny, zkoušeli vše možné i nemožné, tlaky, těsností, elektroniku... dokonce rozebrali i turbo a nic... Podle nich je auto mechanicky v pořádku, diagnostika nic neukazuje. Podle nich je vše v pořádku, ale turbo dává pouze 750mbar a jednotka víc nevyžaduje (tu přehráli 3x).
Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Už začínám být zoufalý, nechce se mi espace hodit ze skály.
Update: dneska jsem zkoušel všechny hadičky podtlakové regulace a pořád nic. Zjistil jsem že auto točí normalne do 3000, pak nekde nalevo cvakne a otáčky padnou na 2000.
Možná se to už někde řešilo, ale zatím jsem nenašel řešení. Auto jsem koupil normálně jelo bez problémů. Z ničeho nic přestalo táhnout, nedá se vytočit nad 2500 otáček.
Postupně jsem měnil, regulační čidlo turba, čidlo sání, snímač otáček vačkové hřídele. Měnil jsem olej a všechny filtry. Diagnostika od Bosche nic neukazuje.
Následovala cesta do mého servisu. Po týdnu mi auto vrátili, že neví co s tím.
Následovala cesta do servisu Renault. Tam bylo auto 3 týdny, zkoušeli vše možné i nemožné, tlaky, těsností, elektroniku... dokonce rozebrali i turbo a nic... Podle nich je auto mechanicky v pořádku, diagnostika nic neukazuje. Podle nich je vše v pořádku, ale turbo dává pouze 750mbar a jednotka víc nevyžaduje (tu přehráli 3x).
Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Už začínám být zoufalý, nechce se mi espace hodit ze skály.
Update: dneska jsem zkoušel všechny hadičky podtlakové regulace a pořád nic. Zjistil jsem že auto točí normalne do 3000, pak nekde nalevo cvakne a otáčky padnou na 2000.
Re: Záhadná závada
Nemyl jsi motor? Ja pred STK opral wapem motor, protoze jsem menil cidlo na servo. Asi jsem omylem strikl smerem na filtr. Byla tam nejspis nejaka netesnost a filtr se nasakl vodou. Pri prosel jsem stk a uz jsem domu jen takhle skakal... Rozmoceny filtr se mi nasal do sani a nastesti nedosel az k turbu a ucpal saci potrubi... Auto jelo normalne do doby nez turbo chtelo vice vzduchu... Vytahl jsem papirov spunt, vse vysal a auto slape jako hodinky... Ale zblbly elektronikou a diagnostikou jsem hlesal slozitosti jako ty. Pak oprava za 250,-
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř říj 18, 2017 11:43
Re: Záhadná závada
Motor jsem nemyl. Saci potrubi jsem měl venku nic mu neni. Už se mi to vrátilo od třetího mechanika, který nic nenašel. Motor je v pořádku, jenom nejede... Už nevím, asi půjde Espace do odpočinku....
Další věci zkontrolovány - intercooler praslý není, katalyzátor je průchodný....
Další věci zkontrolovány - intercooler praslý není, katalyzátor je průchodný....
Re: Záhadná závada
osobně si myslím, že by to chtělo někoho kdo nečte jen chyby na diagnostice, ale zná parametry a měří parametry za jízdy - pokud řj nechce více tlaku, tak musí být nějaký důvod a ten se dá vyčíst z hodnot... Nepíšeš odkud jsi, ale Zefek zde z fora má špičkové znalosti, ale bez jízdy s připojeným Clipem v principu není šance nic zjistit - i únik vzduchu se dá vyčíst.
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Záhadná závada
je to jen můj tip, ale řekl zaměřil bych se na váhu vzduchu - i když je vadná, tak se může tvářit na diagnostice jako ok, ale auto prostě nejede, jak píšeš nejde vytočit nad 2000otú min a to ještě na volnoběh.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř říj 18, 2017 11:43
Re: Záhadná závada
Ahoj, váhu jsem zkoušel novou a nepomohlo to, taky je nový EGR a stále nic.
Re: Záhadná závada
Kdysi dělalo to samé manželky Stilo 1.9 JTD, nikdo si s tím nevěděl rady. Po dlouhém zkoumání jsem přišel na prasklou gumovou hadici k turbu ve sváru, tenkrát to stálo snad 4 tis, ale pomohlo to. Nikdo si toho nevšiml, bylo to dost špatně vidět a to měl servisák vše kolem turba a airboxu venku. Našel jsem toto tenkrát na zahraničním fóru Fiatu.
Re: Záhadná závada
a sání je kompletně průchodné? i před filtrem? je průchozí filtr?
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř říj 18, 2017 11:43
Re: Záhadná závada
Všechno bylo venku a nevypadá, že někde něco bylo.
Re: Záhadná závada
Ahoj, vypadá to na nouzový režim. Může být vyvolán i prohozením kol se snímači tlaku v pneu, nebo jejich nefunkčností. Auto si myslí, že jede s prázdnou, nebo podhuštěnou gumou. (pokud je touto funkcí vybaveno)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů