Motor 2,2dci r.v. 2003
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned zář 18, 2016 16:43
Motor 2,2dci r.v. 2003
Přátelé, můžete mi doporučit,kde zakoupit řetízek na pohon olejového čerpadla ve slušné kvalitě-nebo jakou máte zkušenost s různými výrobci?
Dále víte někdo,kolik je original rozměr ojničního čepu klikové hřídele?
Všem díky.
Dále víte někdo,kolik je original rozměr ojničního čepu klikové hřídele?
Všem díky.
Re: Motor 2,2dci r.v. 2003
Retizek ti je nepotrebny menit tak nema smysl ho ani zhanet,pokud nemas mikrometr tak nemas taky co merit,jinak kdyz otocis ojnicni lozisko tak ho mas oznacene STD je origo,0,25 je 1 vybrus,0,50 je 2 vybrus,0,75 3 vybrus a pokud ten motor delas tak by bylo dobre ho i zazamkovat kdyz mas ojnice venku
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned zář 18, 2016 16:43
Re: Motor 2,2dci r.v. 2003
Díky za odpověď, ale potřeboval jsem spíš věcné info,než to co jsme se učili myslím v prváku.I tak díky-už mám info z anglického fora.
Re: Motor 2,2dci r.v. 2003
JJJJ,sorry ze jsem ti odpovedel nepotreboval jsi ve sve podstate ani odepsat,docet ses na tom foru urcite dost treba i toho ze tu kliku mas treba ovalnou at se dari
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned zář 18, 2016 16:43
Re: Motor 2,2dci r.v. 2003
Prosim tě ty ovalito.Slušně jsem zde položil dotaz.Motory dělám 20let, ale nechal jsem se do tohu uvrtat a koupil jsem Espace za hubičku. Motor samozřejmě v přepravkách.A jak se do toho každej krafal co šel okolo předchozímu majiteli snažil předat svoje moudra, tak to dopadlo tak,že schází řetízek a samozřejmě zašili pánve na celou kliku.Nechápu,ale stalo se.Jinak klika zadřená nebyla.
To jenom na osvětlenou, proč takový dotaz.Než půjde klika na rengen (mám určité možnosti) tak bych rád věděl,zda to má cenu jí tam vozit.Myslel jsem ,že tu jsou lidi co si poradí a na jednoduchou otázku-dostanu jednoduchou odpověď.Za odpověď která má smysl,bych byl opravdu rád.Ale jestli máš pocit,že se musíš takhle vyjádřit, tak bezva-ale bohužel hodnota nulová.
Jinak pro ostatní pokud by měl někdo dotazy k tomuto tématu-motor G9T, doporučuji sehnat na netu příručku - Workshop Repair Manual Technical Note 3736A. Mě jí hned poslali kluci z Renault fora v Anglii. Holt jiný kraj,asi jiný mrav.Od toho jsou právě fora.
Poradit si,ať už je člověk profík a nebo lajk. Protože nikdy nevíš,kdo se na co ptá.Ale máš pravdu-o takovouhle tvojí odpověď jsem nestál.Jinak všechno dobrý a pevně doufám,že tohle směšný poměřování šulínů dál nebude pokračovat. Jo a mikrometr mám-dokonce několik.
To jenom na osvětlenou, proč takový dotaz.Než půjde klika na rengen (mám určité možnosti) tak bych rád věděl,zda to má cenu jí tam vozit.Myslel jsem ,že tu jsou lidi co si poradí a na jednoduchou otázku-dostanu jednoduchou odpověď.Za odpověď která má smysl,bych byl opravdu rád.Ale jestli máš pocit,že se musíš takhle vyjádřit, tak bezva-ale bohužel hodnota nulová.
Jinak pro ostatní pokud by měl někdo dotazy k tomuto tématu-motor G9T, doporučuji sehnat na netu příručku - Workshop Repair Manual Technical Note 3736A. Mě jí hned poslali kluci z Renault fora v Anglii. Holt jiný kraj,asi jiný mrav.Od toho jsou právě fora.
Poradit si,ať už je člověk profík a nebo lajk. Protože nikdy nevíš,kdo se na co ptá.Ale máš pravdu-o takovouhle tvojí odpověď jsem nestál.Jinak všechno dobrý a pevně doufám,že tohle směšný poměřování šulínů dál nebude pokračovat. Jo a mikrometr mám-dokonce několik.
Re: Motor 2,2dci r.v. 2003
To je asi jenom myjes od hnoje tech 20 let,podivej tady ti nikdo z takovou technickou otazkou nepomuze ja ti jen napsal at se mas ceho chytnout priste nas......,retizku tady par mam ale za tve chytre chovani si tam dej treba z kola aj z prehazovackou,krom toho kdyz to vezes na zminovani rengen tak nevim co te zajima vybrus ten ti snad zmeri ten frajer co mu ji odvezes ten to zna jiste z hlavy tak to funguje u nas,ovsem jsou to lide ze skusenostma z tatry koprivnice
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned zář 18, 2016 16:43
Re: Motor 2,2dci r.v. 2003
Kamaráde,ty musíš být tak sebestředný pako, že tahle diskuze vážně nemá cenu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Motor 2,2dci r.v. 2003
Klucí kroťte se, tyhle výlevy jsou opravdu na nic. Nejvíc informací o motorech má uživatel Pivi.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned zář 18, 2016 16:43
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned zář 18, 2016 16:43
Re: Motor 2,2dci r.v. 2003
Takže takhle vypadá sada na pohon olej. čerpadla- http://jurasekdc.rajce.idnes.cz/sada_po ... -77014.jpg
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Motor 2,2dci r.v. 2003
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů