Motor 2,2dci r.v. 2003

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
jirka děčín
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: ned zář 18, 2016 16:43

Motor 2,2dci r.v. 2003

Příspěvek od jirka děčín » pon úno 20, 2017 23:20

Přátelé, můžete mi doporučit,kde zakoupit řetízek na pohon olejového čerpadla ve slušné kvalitě-nebo jakou máte zkušenost s různými výrobci?
Dále víte někdo,kolik je original rozměr ojničního čepu klikové hřídele?
Všem díky.

lenkat49
Junior member
Příspěvky: 218
Registrován: sob srp 07, 2010 21:53

Re: Motor 2,2dci r.v. 2003

Příspěvek od lenkat49 » úte úno 21, 2017 09:03

Retizek ti je nepotrebny menit tak nema smysl ho ani zhanet,pokud nemas mikrometr tak nemas taky co merit,jinak kdyz otocis ojnicni lozisko tak ho mas oznacene STD je origo,0,25 je 1 vybrus,0,50 je 2 vybrus,0,75 3 vybrus a pokud ten motor delas tak by bylo dobre ho i zazamkovat kdyz mas ojnice venku

jirka děčín
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: ned zář 18, 2016 16:43

Re: Motor 2,2dci r.v. 2003

Příspěvek od jirka děčín » úte úno 21, 2017 11:29

Díky za odpověď, ale potřeboval jsem spíš věcné info,než to co jsme se učili myslím v prváku.I tak díky-už mám info z anglického fora.

lenkat49
Junior member
Příspěvky: 218
Registrován: sob srp 07, 2010 21:53

Re: Motor 2,2dci r.v. 2003

Příspěvek od lenkat49 » úte úno 21, 2017 15:07

JJJJ,sorry ze jsem ti odpovedel nepotreboval jsi ve sve podstate ani odepsat,docet ses na tom foru urcite dost treba i toho ze tu kliku mas treba ovalnou at se dari :ups:

jirka děčín
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: ned zář 18, 2016 16:43

Re: Motor 2,2dci r.v. 2003

Příspěvek od jirka děčín » úte úno 21, 2017 16:20

Prosim tě ty ovalito.Slušně jsem zde položil dotaz.Motory dělám 20let, ale nechal jsem se do tohu uvrtat a koupil jsem Espace za hubičku. Motor samozřejmě v přepravkách.A jak se do toho každej krafal co šel okolo předchozímu majiteli snažil předat svoje moudra, tak to dopadlo tak,že schází řetízek a samozřejmě zašili pánve na celou kliku.Nechápu,ale stalo se.Jinak klika zadřená nebyla.
To jenom na osvětlenou, proč takový dotaz.Než půjde klika na rengen (mám určité možnosti) tak bych rád věděl,zda to má cenu jí tam vozit.Myslel jsem ,že tu jsou lidi co si poradí a na jednoduchou otázku-dostanu jednoduchou odpověď.Za odpověď která má smysl,bych byl opravdu rád.Ale jestli máš pocit,že se musíš takhle vyjádřit, tak bezva-ale bohužel hodnota nulová.

Jinak pro ostatní pokud by měl někdo dotazy k tomuto tématu-motor G9T, doporučuji sehnat na netu příručku - Workshop Repair Manual Technical Note 3736A. Mě jí hned poslali kluci z Renault fora v Anglii. Holt jiný kraj,asi jiný mrav.Od toho jsou právě fora.
Poradit si,ať už je člověk profík a nebo lajk. Protože nikdy nevíš,kdo se na co ptá.Ale máš pravdu-o takovouhle tvojí odpověď jsem nestál.Jinak všechno dobrý a pevně doufám,že tohle směšný poměřování šulínů dál nebude pokračovat. Jo a mikrometr mám-dokonce několik.

lenkat49
Junior member
Příspěvky: 218
Registrován: sob srp 07, 2010 21:53

Re: Motor 2,2dci r.v. 2003

Příspěvek od lenkat49 » stř úno 22, 2017 05:08

To je asi jenom myjes od hnoje tech 20 let,podivej tady ti nikdo z takovou technickou otazkou nepomuze ja ti jen napsal at se mas ceho chytnout priste nas......,retizku tady par mam ale za tve chytre chovani si tam dej treba z kola aj z prehazovackou,krom toho kdyz to vezes na zminovani rengen tak nevim co te zajima vybrus ten ti snad zmeri ten frajer co mu ji odvezes ten to zna jiste z hlavy tak to funguje u nas,ovsem jsou to lide ze skusenostma z tatry koprivnice

jirka děčín
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: ned zář 18, 2016 16:43

Re: Motor 2,2dci r.v. 2003

Příspěvek od jirka děčín » stř úno 22, 2017 08:07

Kamaráde,ty musíš být tak sebestředný pako, že tahle diskuze vážně nemá cenu. :roll:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Motor 2,2dci r.v. 2003

Příspěvek od Šamša » stř úno 22, 2017 08:42

Klucí kroťte se, tyhle výlevy jsou opravdu na nic. Nejvíc informací o motorech má uživatel Pivi.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

jirka děčín
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: ned zář 18, 2016 16:43

Re: Motor 2,2dci r.v. 2003

Příspěvek od jirka děčín » čtv úno 23, 2017 15:45

:oops:

jirka děčín
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: ned zář 18, 2016 16:43

Re: Motor 2,2dci r.v. 2003

Příspěvek od jirka děčín » čtv úno 23, 2017 19:21

Takže takhle vypadá sada na pohon olej. čerpadla- http://jurasekdc.rajce.idnes.cz/sada_po ... -77014.jpg

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Motor 2,2dci r.v. 2003

Příspěvek od Šamša » pát úno 24, 2017 09:26

:t18:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů