všeobecná rada o údržbě

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

janmikolas
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: sob srp 20, 2016 11:52

všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od janmikolas » sob srp 20, 2016 12:20

ahoj, jsem novym clenem, vcera jsem si privezl Espace 4, 3.5 v6 z roku 2004, najeto 274000. Mam pouze dotaz, na co se zamerit ted, ihned po koupi, predpokladam oleje, filtry, nejak zkontrolovat retez lze? jeste neco, prosim? auto jede krasne, nic neklepe, motor ma skvely zvuk, prevodovka radi bez kopani, vypada to, ze mam stesti na kus. presto vas tedy zadam o radu, pokud je neco, na co si dat pozor u takto ojeteho auta.Diky moc.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od Šamša » sob srp 20, 2016 14:10

Ahoj
Nejlépe je oslovit člena klubu Pivi, který pracuje přimo v servisu a který je přes tyto 6 válce asi nejkovanější a odpoví ti na vše co potřebuješ a případně i provede. Tenhle motor je náchylný na papání oleje a když to nepohlídáš (pravidelně kontrolovat a dolévat, náplň je 4-5l oleje), tak můžeš motor i zadřít, viz jiný topic. Výměnu oleje v převodovce nejlépe svěřit opět Pivimu, který tam dá co tam patří, nebo speciálce Kaps, ale nevím zda budou mít konkrétní olej pro Aisin převodovku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od S3m8a » pon srp 22, 2016 11:27

pokud vim, tak na 3,5V6 byva snad problem s tlakem oleje - olejove cerpadlo umira ... vim, ze na phII vel satisu popisovali, ze tesne pred smrti jen problikla kontrolka a hned se zastavil motor - tzn bez sance zareagovat jakkoliv - v podstate to co je v topicu vedle, kam odkazuje Samsa...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

janmikolas
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: sob srp 20, 2016 11:52

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od janmikolas » úte zář 06, 2016 16:35

zdravim vas, pratele. dekuju za prispevky. tak auto je po zakladnim servisu, vse je pry ok..dnes, tedy cca ani ne 2000km po vymene oleju se mi ukazala nizka hladina oleje, a vskutku- na displeji jsou jen tri dilky.. muzete mi, prosim, sdelit, jaka spotreba oleje je akceptovatelna? resp. stejne nemam na vybranou a holt dolivat..pokud se poprve objevi toto hlaseni, jak dlouho zbyva do pruseru? pokud budu moct, samozrejme doliju okamzite, jen presne nevim kolik..dekuju a preju vsem pekne dny.

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od S3m8a » úte zář 06, 2016 16:57

podle dilku se moc neorientuj - koukni na merku a uvidis hned, kazdopadne spotreba oleje je podle me vysoka - muzou byt KO gufera nebo muze byt unik i jinde...
kazdopadne ten p*user, ktery nastava u tohohle motoru je spis tak nejak z niceho nic bez varovani nejakym cidlem - takze pokud budes priste menit olej asi bych nechal zkontrolovat olejove cerpadlo, nejlepe (nevim jestli to jde) zjistit jaky ma tlak
ja u satsie s 2,2dci (turbo motor) mel na 15 000km spotrebu cca 0,5l, coz nebyl ani jeden dilek na tomhle displeji, ktery popisujes - mel najeto 360 kdyz sel z domu ;)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

janmikolas
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: sob srp 20, 2016 11:52

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od janmikolas » úte zář 06, 2016 17:50

moc diky za rychlou odpoved. Pokusim se to vyresit. Nemate nahodou tip na servismana, ktery by se o to bezpecne postaral? idealne nekde nedaleko meho bydliste, coz je KV kraj..Takze klidne Plzen, i Praha apod..Dekuju mockrat.

Master4u
Junior member
Příspěvky: 106
Registrován: ned srp 09, 2015 11:30

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od Master4u » úte zář 06, 2016 18:31

bejt tebou bych to resil,cim vic to zere tim je nekde problem, ja jsem to odkladal dlouho, ted je motor rozebrany,saly odrhnute,olejove cerpadlo v haji,ventily chyceny. EGR pod olejem,oprava pude pres 20k
Stacilo jedno protoceni motoru a byl vis kde... 1.9dci, nestrasim jen varuju :)

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od cespa » úte zář 06, 2016 21:54

koukni na měrku, nebot měření z palubky nemusí být vždy přesné-záleží, jak je auto nakloněné......mám si cice 2.0T a olej si to taky veme. Používám řídkej 5w30 a měním po 15tis. tipuji, že za tu dobu doliji na 1litr......a taky jsem vypozoroval, ze pokud doleju na max, tak do pulky zmizí rychleji,než od pulky do min....
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od S3m8a » úte zář 06, 2016 22:00

cespa píše:koukni na měrku, nebot měření z palubky nemusí být vždy přesné-záleží, jak je auto nakloněné......mám si cice 2.0T a olej si to taky veme. Používám řídkej 5w30 a měním po 15tis. tipuji, že za tu dobu doliji na 1litr......a taky jsem vypozoroval, ze pokud doleju na max, tak do pulky zmizí rychleji,než od pulky do min....
souhlas, presne jak jsem psal :)
BTW takhle nam to delalo na masteru kdyz byly KO gufera - bylo KO hlavne na prevodovce a olej tekl ven, ale to bys videl :)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

janmikolas
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: sob srp 20, 2016 11:52

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od janmikolas » čtv zář 08, 2016 13:34

ještě prosím o přesný typ oleje, který by v mém autě měl být. Má to být, dle manuálu, 5w40 A5/B5. Nejsem úplně kovaný v technických věcech, tak se raději dvakrát zeptám, než dolít něco špatného..Je jedno, od které firmy olej je? Pokud je to 5w40, je to ok? Díky moc.Jinak jak dlouho po jízdě mám čekat s kontrolou hladiny oleje pomocí měrky? Musí motor úplně vychladnout?

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od Šamša » pát zář 09, 2016 09:38

5 minut na stečení oleje stačí
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Plooskie
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pát črc 08, 2016 15:26
Bydliště: Zlín

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od Plooskie » pon zář 12, 2016 11:41

janmikolas píše:ahoj, jsem novym clenem, vcera jsem si privezl Espace 4, 3.5 v6 z roku 2004, najeto 274000. ...
... gratuluji, z mé zkušenosti jsi horší rozhodnutí asi udělat nemohl ... :?
Já jsem koupil 3.5 v6 (r.v.2007, cca 240tis. nájezd) začátkem srpna, auto (podle slov majitele i ověření) servisováno ve značkovém servisu (Kromexim).
Po cca 18 dnech při jízdě po dálnici prasklo olejové čerpadlo a následně (tzn. téměř okamžitě, bez možnosti reagovat) se zadřel motor "na spodek" ... ohnutá klikovka + 2 ojnice v háji.
Dle servisu oprava cca 70k, nebo sehnat nový (starý) motor, což by vyšlo na polovinu (možná), ale nevidíš do něj ...

Byl jsem do Espace hodně zahleděný, ale tohle mě vyléčilo. Chápu, že jsem měl smůlu na kus, ale problémů s Espacama je obecně víc než dost.
Měl jsem otevřít oči o chvilku dřív ... :(

Každopádně přeji mnoho štěstí, s tímhle autem ho budeš IMHO potřebovat ... :wink:
Renault Scenic 1.9 DCI (r.v. 2001)
Renault Espace 3.5 V6 Initiale Paris (r.v. 2007) s LPG AGC 01-14 (STAG)

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od S3m8a » pon zář 12, 2016 11:51

Po cca 18 dnech při jízdě po dálnici prasklo olejové čerpadlo a následně (tzn. téměř okamžitě, bez možnosti reagovat) se zadřel motor "na spodek" ... ohnutá klikovka + 2 ojnice v háji.
Dle servisu oprava cca 70k, nebo sehnat nový (starý) motor, což by vyšlo na polovinu (možná), ale nevidíš do něj ...

Byl jsem do Espace hodně zahleděný, ale tohle mě vyléčilo. Chápu, že jsem měl smůlu na kus, ale problémů s Espacama je obecně víc než dost.
Měl jsem otevřít oči o chvilku dřív ... :(

osobne bych to pricital spis stylu jizdy a chovani k motoru predeslemu majiteli/servisu - bohuzel, aut. servis vzdycky neznamena vyhru - tusim dokonce, ze tu i na Kromexim byly nejake stiznosti na kvalitu prace u hodnoceni servisu

co se tyka obecnych probelmu s ESP IV - tam pripoustim, ze 3,0dci pred faceliftem je problem, ale pokud se resi vcas, tak je to ok
2,2dci - mel jsem v satisu - 90% oprav zapricineno neodbornymi zasahy servisu - i autorizovaneho - jinak na motoru odeslo "kvuli autu" jen: vstriky ve 270tkm (3ze 4), remenice na klikovce a mozna turbo, ale to se nedovzvim, protoze servis mi prvne vymenil turbo a pri osazovani druheho mi rekl, ze mam prasklou hadici...jinak se na motoru udelala ojnicni loziska a bylo vse OK (ted jsem ho prodal na jare po anabazi s turby, protoze jsem nechtel davat nove a prebral jsem u pouzitych) a na internetu jsem to auto nedavno videl s poznamkou "klepe motor" coz me vydesilo a prijde mi to jako nesmysl, takze v tom zas nekdo hrabal...
1,9dci - obecne plati za dobry motor, ale podle me je na ESP IV slabota
2,0 a 2,0T nemaji vylozenejsich problemu
3,5V6 - ono olejove cerpadlo - kdysi jsem se s tim potkal na francouzskem foru, kde se stalo presne to same jako tobe a vetsina to prisuzovala nespravne udrzbe+uhnani motoru a prejizdeni servisnich intervalu ...

jestli je to ten ESP IV z hradiste, tak jsem po nem taky pokukoval, i kdyz se mi moc nechtelo do dalsi V6, protoze ted by se mi hodilo spis neco usporneho

nezkousel jsi to hrat na skrytou vadu?
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Plooskie
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pát črc 08, 2016 15:26
Bydliště: Zlín

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od Plooskie » pon zář 12, 2016 13:53

S3m8a píše: jestli je to ten ESP IV z hradiste, tak jsem po nem taky pokukoval, i kdyz se mi moc nechtelo do dalsi V6, protoze ted by se mi hodilo spis neco usporneho
nezkousel jsi to hrat na skrytou vadu?
... jo ... myslím že to bude ten samý, prodejce bydlí v UH. Gratuluju, že jsi se tomu vyhnul ...
Já jsem to vyžral - to auto je jeden velký prů*er ... :roll:
Už v den koupě mu praskl střední díl výfuku a pak už se to vezlo až k tomu zadření.
Hlavně že jsem si vzal k prohlídce známého (motoráře), který mi tuhle motorizaci vyloženě doporučil, že ji zná z Nissanu. Holt do toho nevidíš ... :(

BTW: Na skrytou vadu to hrát nemusím, skrytá vada to je. Bohužel prodejce peníze údajně nemá, takže už šla předžalobní výzva a ta žaloba bude na 99% následovat.
No a s našim soudnictvím to bude nařízené k projednání tak za rok ... :roll:
Renault Scenic 1.9 DCI (r.v. 2001)
Renault Espace 3.5 V6 Initiale Paris (r.v. 2007) s LPG AGC 01-14 (STAG)

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od S3m8a » pon zář 12, 2016 14:01

tak ja po nem spis vylozene pokukoval nez ze bych se rozjel a chtel to kontrolovat

on ten motor je tusim stejny jako v Z350, akorat je trochu umirneny kvuli automatu a nahonu na predek....

jinak obecne to je super volba, ale pokud nekdo lil misto oleje sajrajt nebo to honil nez se zahral olej, tak je to peklo, ostatne jako kazdy motor...

drzim palce a preju pevne nervy, predpokladam, ze to bude na znalecke posudky atd, coz nevim, jestli to cerpadlo uhrajes nebo ne, ale jinak mam trochu obavu, ze rok je jeste vcelku optimisticky vyhled...

jeste trochu OT - krom toho, ze prodavajici nema penize se k tomu stavi jak? (klidne SZ)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od krt.ecek » pon zář 12, 2016 14:16

Vím, že je to OT, ale měn by taky zajímalo jak se k tomu prodejce staví a co a jak v budoucnu proběhlo a jak to dopadlo... :-) co kdybych to přesunul do diskuze a tam se pokračovalo? :-)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Plooskie
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pát črc 08, 2016 15:26
Bydliště: Zlín

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od Plooskie » pon zář 12, 2016 16:19

krt.ecek píše:Vím, že je to OT, ale měn by taky zajímalo jak se k tomu prodejce staví a co a jak v budoucnu proběhlo a jak to dopadlo... :-) co kdybych to přesunul do diskuze a tam se pokračovalo? :-)
klidně ... rád se podělím o informace. Třeba to někomu pomůže.
Renault Scenic 1.9 DCI (r.v. 2001)
Renault Espace 3.5 V6 Initiale Paris (r.v. 2007) s LPG AGC 01-14 (STAG)

janmikolas
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: sob srp 20, 2016 11:52

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od janmikolas » úte zář 13, 2016 08:13

no, diky za varovani, ale myslim, ze to nebude nutne..mam overenou holandskou historii, a auto je po dvou majitelich v Holandsku, pak slo rovnou sem do bazaru, kde jsem ho koupil. Ta informace je stoprocentni. Interier a nejen ten je velmi zachovaly, nekdo prede mnou auto evidentne opecovaval. Motor holt zere olej, ale pevne doufam, ze kdyz budu hlidat hladinu a dolivat, bude to ok..ptal jsem se na opravu, rozebrani motoru atd., a bylo mi receno, ze dolivani vyjde levneji..tak uvidime, ale snad budu mit stesti.

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od S3m8a » úte zář 13, 2016 08:21

janmikolas píše:no, diky za varovani, ale myslim, ze to nebude nutne..mam overenou holandskou historii, a auto je po dvou majitelich v Holandsku, pak slo rovnou sem do bazaru, kde jsem ho koupil. Ta informace je stoprocentni. Interier a nejen ten je velmi zachovaly, nekdo prede mnou auto evidentne opecovaval. Motor holt zere olej, ale pevne doufam, ze kdyz budu hlidat hladinu a dolivat, bude to ok..ptal jsem se na opravu, rozebrani motoru atd., a bylo mi receno, ze dolivani vyjde levneji..tak uvidime, ale snad budu mit stesti.
no nevim ... Plooskie mel overenou historii a autorizovany servis v Kromeximu ... to cerpadlo by to chtelo zkontrolovat podle me... ale je to na tobe samozrejme
je fakt, ze motor v techhle kilometrech uz ma narok na to, aby gufera byly KO, taky je fakt, ze kvuli guferum za par stovek rozebriat motor za cenu tisicu je na pendrek, ale uvidis sam... schvalne si pocitej kolik budes dolevat oleje a kolik te to bude stat - udelali jsme to stejne u mastra s gufery na prevodovce - prace za par tisicovek a v oleji jsme prolili jednou tolik, protoze jsme porad nemohli najit noveho nahradnika ... ono se to nezda, ale pokud s sebou nebudes vozit hypervyhodne nakoupeny kanistr a budes muset jednou, dvakrat, x-krat koupit plnou syntetiku na benzince, tak te to bavit prestane

nechci nic privolavat, tak hlavne popreju hodne stesti ;)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Plooskie
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pát črc 08, 2016 15:26
Bydliště: Zlín

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od Plooskie » úte zář 13, 2016 08:44

janmikolas píše:no, diky za varovani, ale myslim, ze to nebude nutne..mam overenou holandskou historii, a auto je po dvou majitelich v Holandsku, pak slo rovnou sem do bazaru, kde jsem ho koupil. Ta informace je stoprocentni. Interier a nejen ten je velmi zachovaly, nekdo prede mnou auto evidentne opecovaval. Motor holt zere olej, ale pevne doufam, ze kdyz budu hlidat hladinu a dolivat, bude to ok..ptal jsem se na opravu, rozebrani motoru atd., a bylo mi receno, ze dolivani vyjde levneji..tak uvidime, ale snad budu mit stesti.
Jo ... jako přes kopírák. 2 majitelé (resp. podle dostupných údajů majitelky) v Holandsku, neskutečně zachovalý interiér, motor při prohlídce vypadal jako nový. Jenom tam byly 2 majitelky v ČR ...
Nové olejové čerpadlo stojí 2.700, nevím, jestli pro jeho výměnu musí jít celý motor ven ... ale po mé zkušenosti bych ti určitě doporučil jeho výměnu.
Jinak jak už jsem psal - držím palce ... :wink:
Renault Scenic 1.9 DCI (r.v. 2001)
Renault Espace 3.5 V6 Initiale Paris (r.v. 2007) s LPG AGC 01-14 (STAG)

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od S3m8a » úte zář 13, 2016 08:47

cerpadlo myslim vymenis spodem, ale to by potvrdil nekdo z mechaniku, kteri sem chodi, nevim kolik je tam mista atd. Ale melo by stacit vypustit olej a shodit vanu podle me
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od pivi » úte zář 13, 2016 10:35

Čerpadlo nejde vyndat bez rozebrani pul motoru......nehledal bych v čerpadle chybu.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od S3m8a » úte zář 13, 2016 11:17

pivi píše:Čerpadlo nejde vyndat bez rozebrani pul motoru......nehledal bych v čerpadle chybu.
aha tak to jsem netusil :shock:
a je nejaka znama pricina tohohle "jevu" nebo je to vylozene o uhnanem aute?

prave tohle neni prvni pripad o kterem jsem se doslechl, tak by me zajimalo co je za tim..
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

janmikolas
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: sob srp 20, 2016 11:52

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od janmikolas » úte zář 13, 2016 11:30

historii jsem si overoval zakoupenim balicku na autodna nabo dnaauto..primo prave ta holandska historie...prvni to mel pet let na leasing, pak druhy to mel sedm let..pak to ihned slo do bazaru zde, v Cr..a pak jsem to koupil ja.

janmikolas
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: sob srp 20, 2016 11:52

Re: všeobecná rada o údržbě

Příspěvek od janmikolas » ned zář 18, 2016 09:44

Vazeni pratele, mam dalsi dotaz- predevsim pri couvani neco zezadu jakoby lehce houka/piska/vrze( ten zvuk je kombinace tech tri slov..).
Cestujici v druhe rade rikal ze v podlaze jako by neco lehce vibrovalo.. Ma nekdo, prosim, predstavu, co by to mohlo byt? Hlavne pri pomalem couvani a zataceni se to ozyva..
A pak jeste malickost- co je schovano po tim krytem mezi prednimi sedackami v podlaze? Dekuju za vase odpovedi.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů