Vstřikování 2,0T
Moderátor: Moderators General
Vstřikování 2,0T
Zdravím,
rozsvítila se mi na displeji kontrolka motoru a hláška "Anti-pollution monitor faulty".
Po připojení Clipu hlásí ŘJ Vstřikování Sagem 2000 turbo dvě věci:
DF092 OBVOD LAMBDA SONDY PŘED KATALYZÁTOREM
DF082 OBVOD VYHŘÍVÁNÍ LAMBDA SONDY PŘED KATALYZÁTOREM
obojí ve stavu: DEF : neidentifikovaná elektrická porucha
Zkusil jsem vymazat, druhý den tam tyto dvě chyby byly zase...
Navenek se to projevuje tak, že při studeném motoru auto škube - chvilku táhne, chvilku netáhne. Jakmile se motor ohřeje, auto se chová normálně.
Dotaz mám následující:
Nedaří se mi v Dialogys nakliknout kde jsou umístěny Lambda sondy. Zespodu auta je vidět jedna zastrčená do katalyzátoru. To je přední, nebo zadní? Kde najdu tu druhou? Možná nemám ta správná schémata, proklikal jsem všechny a nevím a zespoda auta nevidím. Z obrázků google je ta přední možná někde v místech kde se setkávají trubky z válců v jednu trubku? Sondu už jsem objednal, vzal jsem od VDO, snad dobrá volba.
Děkuji za navedení a budu rád i za tipy, jak na výměnu co nejsnáze.
rozsvítila se mi na displeji kontrolka motoru a hláška "Anti-pollution monitor faulty".
Po připojení Clipu hlásí ŘJ Vstřikování Sagem 2000 turbo dvě věci:
DF092 OBVOD LAMBDA SONDY PŘED KATALYZÁTOREM
DF082 OBVOD VYHŘÍVÁNÍ LAMBDA SONDY PŘED KATALYZÁTOREM
obojí ve stavu: DEF : neidentifikovaná elektrická porucha
Zkusil jsem vymazat, druhý den tam tyto dvě chyby byly zase...
Navenek se to projevuje tak, že při studeném motoru auto škube - chvilku táhne, chvilku netáhne. Jakmile se motor ohřeje, auto se chová normálně.
Dotaz mám následující:
Nedaří se mi v Dialogys nakliknout kde jsou umístěny Lambda sondy. Zespodu auta je vidět jedna zastrčená do katalyzátoru. To je přední, nebo zadní? Kde najdu tu druhou? Možná nemám ta správná schémata, proklikal jsem všechny a nevím a zespoda auta nevidím. Z obrázků google je ta přední možná někde v místech kde se setkávají trubky z válců v jednu trubku? Sondu už jsem objednal, vzal jsem od VDO, snad dobrá volba.
Děkuji za navedení a budu rád i za tipy, jak na výměnu co nejsnáze.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstřikování 2,0T
Šáhni na katalyzátor a běž po výfuku směrem k motoru. Měl bys narazit na spoj, kde se katalyzátor napojuje na svody. Na konci svodů bude ta přední lambda.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Vstřikování 2,0T
Ahoj, mě sice auto neškubalo, ale vyskakovala mi stejná hláška. Problém byl v překousaných kabelech k lande sonde od kuny. Pak jsem taky odpojil konektor od ventilu zpetných par a zapomel na nej, vyskocila stejná hláška. Ten je u benzinových trubicek na levem podbehu...
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Re: Vstřikování 2,0T
díky, příští týden se chystám na výměnu, tak snad vše dopadne... jen teda zatím nevím jak se tam dostanu a jak je to přístupné, o víkendu na to mrknu
Re: Vstřikování 2,0T
Ahoj,
jak jsi dopadl Pomohla výměna Občas se mi objeví stejná chyba.
Díky
Lukáš
jak jsi dopadl Pomohla výměna Občas se mi objeví stejná chyba.
Díky
Lukáš
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Vstřikování 2,0T
Ahoj mam ten samej problém,mám R.Laguna 3.0. 2001. auto se mi trepe,nemá výkon a bliká výfukove plyny,někde mi teče olej a svíčky jsou skoro utopené.
Potřebuju radu,zda opravit nebo hodit ze skály vyplatí se?mam nalítáno už přes 300,ale je to srdcovka nechci se jí vzdát.Kolik bude stát oprava cca?Děkuji za odpověd.Miloš
Potřebuju radu,zda opravit nebo hodit ze skály vyplatí se?mam nalítáno už přes 300,ale je to srdcovka nechci se jí vzdát.Kolik bude stát oprava cca?Děkuji za odpověd.Miloš
Re: Vstřikování 2,0T
Jelikož je auto s tímto motorem jaksi neprodejné tak bych doporučil opravu a začal bych s tím olejem protože výměna čehokoliv jiného nemá cenu
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Vstřikování 2,0T
Ahoj,
potřeboval bych radu zkušenějších. Auto občas rozbliká kontrolku motoru na volnoběh při zastavení na semaforech, dle Clipu je chyba vstřikování na válci č.1
Vyměnil jsem svíčky a cívky
Jsou srovnané odshora dolů směrem od rozvodů. Podle nich bych tipoval chybu na válcích uprostřed...
Ale jelikož se chyba po najetí několika desítek km objevila znovu tak bude špatný asi vstřik. Dle Dialogys se jedná o TENTO a jak na něj koukám tak nikde žádný závit takže...
Moje otázky
1. Jak je vstřik "nasazen"
2. Je potřeba k demontáži/montáži nějaký speciální přípravek
3. Je to reálné demontovat před barákem a nebo to mám raději odvézt do servisu
4. Je potřeba něco po výměně přenastavovat diagnostikou
Děkuji za info
Lukáš
potřeboval bych radu zkušenějších. Auto občas rozbliká kontrolku motoru na volnoběh při zastavení na semaforech, dle Clipu je chyba vstřikování na válci č.1
Vyměnil jsem svíčky a cívky
Jsou srovnané odshora dolů směrem od rozvodů. Podle nich bych tipoval chybu na válcích uprostřed...
Ale jelikož se chyba po najetí několika desítek km objevila znovu tak bude špatný asi vstřik. Dle Dialogys se jedná o TENTO a jak na něj koukám tak nikde žádný závit takže...
Moje otázky
1. Jak je vstřik "nasazen"
2. Je potřeba k demontáži/montáži nějaký speciální přípravek
3. Je to reálné demontovat před barákem a nebo to mám raději odvézt do servisu
4. Je potřeba něco po výměně přenastavovat diagnostikou
Děkuji za info
Lukáš
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstřikování 2,0T
Pokud diagnostika ukazuje válec 1, doporučuju přehodit komponenty z válce 4 a ne z vedlejšího válce. Je to kvůli vyloučení záměny válce. Renault u některých motorů čísluje válce od převodovky a některé rozvodů.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Vstřikování 2,0T
Já jsem nepřehazoval, rovnou jsem koupil svíčky a cívky nové. Jen ten vstřik mi přijde už vcelku velká částka měnit 3 zbytečně.
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Vstřikování 2,0T
Pánové potřeboval bych radu od Vás kdo to již dělal ohledně demontáže vstřiku. Google není moc sdílný a našel jsem pouze informace ohledně dieslovým motorů. Hodně mě překvapilo TOHLE video. Nepředpokládám, že to je ten nejlepší způsob,ale při obsenci "vytahováku" asi účinný.
Dále jsem našel popis výměny pro 2,0 ale bez turba...
Je to alespoň podobné
A poslední otázka, Dialogys mi našel podle VIN toto číslo vstřikovače 82 00 058 379 ,ale dle prodejců je to na motor 120Kw já mám 125kw je to problém
Díky
Lukáš
Dále jsem našel popis výměny pro 2,0 ale bez turba...
Kód: Vybrat vše
- Remove fuel rail crash cover on front of engine/inlet manifold (large ally casting). You can remove it without taking anything else off but you'll need to feed a deep socket and extension down as the fasteners are a long way down the cover.
- Remove fuel rail connector whilst holding a bit of rag over it. As it's a phase 2 there is only a feed as it's returnless. Be careful with the connector as it's delicate.
- Remove two bolts holding rail on.
- Remove rail from car with injectors.
- Remove injector clips carefully so they can be used again.
- Remove injectors (they are just a push fit).
Kód: Vybrat vše
- Sejměte víčko palivové železniční srážka na přední straně motoru / vstupního potrubí (velký spojenec lití). Můžete jej odstranit, aniž by cokoliv jiného off, ale budete muset krmit hlubokou zásuvku a rozšíření dolů jako spojovací prvky jsou dlouhá cesta dolů krytu.
- Odstraňte železniční konektor paliva, zatímco drží kousek hadru nad ním. Jak je to fáze 2 se jedná pouze o krmivo, jak je to returnless. Dávejte pozor, s konektorem, jak je to delikátní.
- Odstraňte dva šrouby držící příčku dále.
- Odstraňte lištu z auta s vstřikovači.
- Odstraňte vstřikovačů spony opatrně, takže mohou být znovu použity.
- Odstranit vstřikovačů (oni jsou jen posuvné uložení).
Je to alespoň podobné
A poslední otázka, Dialogys mi našel podle VIN toto číslo vstřikovače 82 00 058 379 ,ale dle prodejců je to na motor 120Kw já mám 125kw je to problém
Díky
Lukáš
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Vstřikování 2,0T
Ahoj, já ti sice s tím moc nepomůžu, ale chci tě aspoň potěšit, že v tom nejsi sám - mám stejný problém.
Po koupi ESPACE IV 2005 2,0T 125kW mi to dělá to samé, většinou mi to vyhodí v diag. clipu chybu vstřikování při nízké hodnotě otáček na válci č.1 (nevím teď přesné znění) občas jen chybu zapalování při min. vstřiku paliva bez rozlišení válce. Přesné znění chyb když tak dopíšu.
Ale udělá mi to tak cca 1 - 2x po sobě za měsíc (za 2měs.) při denním ježdění a to většinou cca 1 min po nastartování, když mám volnoběh nebo jedu pomalu z kopce na 1. Pak je zase delší dobu klid třeba ty 2 měsíce.
Samozřejmě, že jsem ihned vyměnil svíčky, i dával postupně zapal. cívky na všechny válce.
Nevím jestli si to tak trochu ta diag. nevymýšlí, že je to právě válec č.1 - tuto hlášku jsem měl asi 2x jinak byla hláška bez rozlišení válce.
Když jsem zkoušel na volnoběh s napíchnutým clipem v live datech - detekce spalování - vytáhnout jakoukoli zapal cívku (konektor nn) tak samozřejmě vyběhla chyba spalování ,ale vždy bez rozlišení válce a v live datech - též neukázal který válec špatně funguje. Na palubce byla hláška samozřejmě ihned.
Zkoušku s vytáhnutím konektoru jsem dělal vždy tak max 10sec.
Motor jinak běží dobře bez nějakejch projevů krásně a plynule, jen na volnoběh se mi zdá jak kdyby malilinko občas
zaťuknul nebo zahoupal( nechci říkat zakopnul - to je zavádějící) .
Chtěl jsem ještě změřit tlaky na válcích jestli není podpálenej nějakej ventil - to až bude trochu čas
Do vstřikovačů jsem se taky ještě nepouštěl.
Budu rád za jakoukoli zkušenost
Po koupi ESPACE IV 2005 2,0T 125kW mi to dělá to samé, většinou mi to vyhodí v diag. clipu chybu vstřikování při nízké hodnotě otáček na válci č.1 (nevím teď přesné znění) občas jen chybu zapalování při min. vstřiku paliva bez rozlišení válce. Přesné znění chyb když tak dopíšu.
Ale udělá mi to tak cca 1 - 2x po sobě za měsíc (za 2měs.) při denním ježdění a to většinou cca 1 min po nastartování, když mám volnoběh nebo jedu pomalu z kopce na 1. Pak je zase delší dobu klid třeba ty 2 měsíce.
Samozřejmě, že jsem ihned vyměnil svíčky, i dával postupně zapal. cívky na všechny válce.
Nevím jestli si to tak trochu ta diag. nevymýšlí, že je to právě válec č.1 - tuto hlášku jsem měl asi 2x jinak byla hláška bez rozlišení válce.
Když jsem zkoušel na volnoběh s napíchnutým clipem v live datech - detekce spalování - vytáhnout jakoukoli zapal cívku (konektor nn) tak samozřejmě vyběhla chyba spalování ,ale vždy bez rozlišení válce a v live datech - též neukázal který válec špatně funguje. Na palubce byla hláška samozřejmě ihned.
Zkoušku s vytáhnutím konektoru jsem dělal vždy tak max 10sec.
Motor jinak běží dobře bez nějakejch projevů krásně a plynule, jen na volnoběh se mi zdá jak kdyby malilinko občas
zaťuknul nebo zahoupal( nechci říkat zakopnul - to je zavádějící) .
Chtěl jsem ještě změřit tlaky na válcích jestli není podpálenej nějakej ventil - to až bude trochu čas
Do vstřikovačů jsem se taky ještě nepouštěl.
Budu rád za jakoukoli zkušenost
Re: Vstřikování 2,0T
Tak já jsem to dneska po cca 14 dnech zase nastartoval a napíchl na clip a nyní to již detekovalo chybu na 1 i 4 válci ale to mohlo být i nízkým napětím na baterce 11,12V. Tak jsem zkusil pomačkat všechny konektory okolo vstřikovačů i samotné vstřikovače, smazal chyby a jel se projet, abych i oživil baterku. Po návratu z asi 50km jsem to napíchl znova a bez chyby. Jen mám pocit, že to po výměně svíček na volnoběh nějak málo točí a motor tak jakoby sem tam kuckne. Dle clipu má na volnoběh 740-770 otáček při cca 70°C což mi přijde málo.
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstřikování 2,0T
A držet má kolik? 750, ne? Takže je to ok.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Vstřikování 2,0T
Nevím kolik má držet,ale zdálo se mi, že se ten motor pocitově trápí při těchto otáčkách. Pokud to tak má být pak OK jen pak nerozumím tomu proč se tedy ten motor tolik chvěje...
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Vstřikování 2,0T
Pánové dá se Clipem nastavit vyšší volnoběh na 2,0T rok 2006 Vyměnily se vstřiky jelikož byl 1 špatný a teď se drží volnoběh na 400 což způsobuje, že auto po zapnutí jakéhokoliv spotřebiče chcípne... Děkuji za rady.
Lukáš
EDIT: Projel jsem auto Clipem a není tam žádná chyba... Je možné aby vadná klapka nehlásila chybu a zároveň tak nízké otáčky nevyhodnotilo auto jako chybu
Lukáš
EDIT: Projel jsem auto Clipem a není tam žádná chyba... Je možné aby vadná klapka nehlásila chybu a zároveň tak nízké otáčky nevyhodnotilo auto jako chybu
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Vstřikování 2,0T
Volnoběh se u elektronického vstřikování nastavit nedá! Může to dělat klapka, nebo i ty vstřiky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Vstřikování 2,0T
Vstřiky jsou 2 nové a 2 prý dobré. Auto chvílemi šlo na 3 válce tak se měnily svíčky, cívky a nakonec i 2 vstřiky. Ale před výměnou volnoběh fungoval. Teď jede na všechny válce,ale má tak nízké otáčky. A taky se při té příležitosti dělaly rozvody.
Je opravdu možné aby elektronická součástka jakou klapka je byla vadná,ale nevypisovala žádnou chybu Zároveň jak to , že autu nevadí tak nízký volnoběh a nehlásí chybu...
Hledám kde by mohla být chyba jince protože klapky na vrakovištích nejsou a Renault je při této položce vcelku hodně drahy...
Děkuji
Je opravdu možné aby elektronická součástka jakou klapka je byla vadná,ale nevypisovala žádnou chybu Zároveň jak to , že autu nevadí tak nízký volnoběh a nehlásí chybu...
Hledám kde by mohla být chyba jince protože klapky na vrakovištích nejsou a Renault je při této položce vcelku hodně drahy...
Děkuji
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Vstřikování 2,0T
Tak klapka je nová, vstřiky jsou nové, svíčky i cívky taky. Měnilo se ještě čidlo vzduchu. a když jsem dneska po 90km napíchl auto na clip tak jsem našel tyto chyby...
Máte někdo jakýkoliv nápad kde ještě může být chyba
Máte někdo jakýkoliv nápad kde ještě může být chyba
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Vstřikování 2,0T
vynechávání třetího válce mi psalo taky , jenže já měl totálně rozdrcený konektory na cívkách a polámanou izolaci na přívodních drátech, když jsem zahejbal se svazkem drátů k cívkám tak mi vynechal jeden válec.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Vstřikování 2,0T
Zkusil bych prohodit nejdřív svíčku a pak i cívku 3. válce třeba s prvním. Pokud se to přestěhuje, tak je něco špatně buď s tou cívkou nebo svíčkou. Pokud to zůstane na 3. válci, mohla by být chyba přímo ŘJ motoru.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Vstřikování 2,0T
Tak jsem to poslal i do servisu kde to delali a pristi tyden to tam hodim na "reklamaci" jsem zvedavy kde je nakonec zakopany pes...
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Vstřikování 2,0T
Tak servis opět vyměnil cívky a chyba je tam pořád stejná... Teda už ne konkrétní válec,ale pouze DF436 - Def3 , chyba se objevuje pouze do 2000 otáček. Auto jede pod plynem velice pěkně,ale když má zrychlovat na vyšší rychlostní stupeň tak se jakoby zakucká...
Napadá mě ještě jestli je možné aby tohle dělal nedostatek paliva při nízkých otáčkách Filtr je u 2,0T benzínu v nádrži takže jakmile vyjedu zkusím se na to podívat.
PS: stále hledám servis který by se toho nebál...
Napadá mě ještě jestli je možné aby tohle dělal nedostatek paliva při nízkých otáčkách Filtr je u 2,0T benzínu v nádrži takže jakmile vyjedu zkusím se na to podívat.
PS: stále hledám servis který by se toho nebál...
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Vstřikování 2,0T
Ahoj, GREYWOLFe
Nějaký pokrok v řešení vynechávání zapalování? Dělá mi to stále taky, jak jsem popisoval výše.
Přes léto jsem si chyby ani nevšiml až asi úplně sama zmizela - nebo se spíš neprojevovala.
Teď jsem musel dělat startér = lambda,baterka + jednotka ven.
Po vrácení všeho zpět a připojení baterie, se začala chyba spalování (válec číslo 1) hned zas projevovat. Každý ráno při volnoběžných otáčkách zase tak na 20s bliká chyba spalování. Začne to tak, že až se po startu motor trochu ohřeje, pak se sníží otáčky, začne se jako by mírně při volnoběhu pohupovat v otáčkách a najednou se otáčky skoro neznatelně zvýší, motor se zklidní a začne blikat chyba spalování, za cca 20 s vše zase ok.
Normálně jezdím reakce motoru jsou v pořádku a chod plynulý i při chybě i bez chyby. Tak taky už nevím jak s tím dál. Ještě jsem pro jistotu čistil konektory u jednotky, ale výsledek nulový.
Zdá se mi že postupem času se to zlepšuje, jako by se jednotka nějak přizpůsobovala a tu chybu i když ji má v dignostice zapsanou, tak jako by ji víc "ignorovala". Věřím tomu že zas tak za měsíc se to ustálí a bude se objevovat minimálně, jak loni.
Nějaký pokrok v řešení vynechávání zapalování? Dělá mi to stále taky, jak jsem popisoval výše.
Přes léto jsem si chyby ani nevšiml až asi úplně sama zmizela - nebo se spíš neprojevovala.
Teď jsem musel dělat startér = lambda,baterka + jednotka ven.
Po vrácení všeho zpět a připojení baterie, se začala chyba spalování (válec číslo 1) hned zas projevovat. Každý ráno při volnoběžných otáčkách zase tak na 20s bliká chyba spalování. Začne to tak, že až se po startu motor trochu ohřeje, pak se sníží otáčky, začne se jako by mírně při volnoběhu pohupovat v otáčkách a najednou se otáčky skoro neznatelně zvýší, motor se zklidní a začne blikat chyba spalování, za cca 20 s vše zase ok.
Normálně jezdím reakce motoru jsou v pořádku a chod plynulý i při chybě i bez chyby. Tak taky už nevím jak s tím dál. Ještě jsem pro jistotu čistil konektory u jednotky, ale výsledek nulový.
Zdá se mi že postupem času se to zlepšuje, jako by se jednotka nějak přizpůsobovala a tu chybu i když ji má v dignostice zapsanou, tak jako by ji víc "ignorovala". Věřím tomu že zas tak za měsíc se to ustálí a bude se objevovat minimálně, jak loni.
Re: Vstřikování 2,0T
Ahoj ,
Projevy máme shodné... Mě to ještě dělá i když dojedu na křižovatku a zastavím. Jekmile zase zvýší otáčky tak kontrolka přestane blikat. Teď to bylo měsíc v dalším servise a opět bezúspěšně.... Nyní je to u dalšího člověka, který tvrdí, že ví jak na to tak uvidíme... Nejhorší je, že to potřebuji vyřešit protože nám Espace začíná být malý a bude muset do světa ale s blikající kontrolkou motoru ho neprodám to bych se nemohl podívat ráno do zrcadla...
Projevy máme shodné... Mě to ještě dělá i když dojedu na křižovatku a zastavím. Jekmile zase zvýší otáčky tak kontrolka přestane blikat. Teď to bylo měsíc v dalším servise a opět bezúspěšně.... Nyní je to u dalšího člověka, který tvrdí, že ví jak na to tak uvidíme... Nejhorší je, že to potřebuji vyřešit protože nám Espace začíná být malý a bude muset do světa ale s blikající kontrolkou motoru ho neprodám to bych se nemohl podívat ráno do zrcadla...
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů