Uchycení rezervy
Moderátor: Moderators General
Uchycení rezervy
Zdravím..
v životě jsem v autě nepíchl, nicméně je třeba být připraven na vše. Můj Espace má 7,5 roku, já ho mám přes dva roky a rezerva ještě nikdy nebyla dole. Takže jsme ve dvou o volném odpoledni kolo po delším souboji a za vydatné pomoci WD40, různých nástrojů a nezbytného klení sundali. Ten vehement visící na lanku byl rezavej jaxviňa. Kolo samozřejmě taky rezavý, takže jsem včera asi po třech týdnech od prvního sundání pojal nápad ho natřít.
Při prvním sudávání šlo lanko odmotat jen tak tak, že se kolo dalo vysunout za auto a lanko vyvlíknout z kola. Včera při druhém pokusu se mi podařilo ho odvinout jen tak, že kolo viselo na volno pod autem. Nicméně jsem ho vyvlíkl a natřel. Jenže dnes při pokusu ho opět dostat pod auto jsem totálně vyhořel. Ať teď točím šroubem v kufru jak chci, tak ten navíjecí vehement se ani nehne. Lanko má stále stejnou délku ať utahuju nebo povoluju. Nezbylo než to celý ze spodku auta odšroubovat, aby mi to lanko neplandalo za autem a rezervu jsem musel hodit do kufru.
Celý ten navíjecí mechanismus je zanýtován, můžu točit jak chci a lanko se ani nehne. Nýty samozřejmě můžu odvrtat, ale zas takovej brouk Pytlík nejsem. Když to udělám, tak co pak s tím?
Je na tom logo Renaultu a tato čísla:
721735 --A<731>
47 C 07
Poradí pls někdo? Dá se to někde koupit nový? Zkusil jsem googlit to číslo, co je na tom napsaný ale bez úspěchu. Pokud tady nedostanu nějakej tip, tak budu asi volat ofiko servis.
Tady jsem to nějak zkusil nafotit:
https://www.dropbox.com/sh/cisyiyxx6ck0 ... zDkua?dl=0
Jsem teda extrémně na***nej. Kterej francouzkej myslitel tohle vymyslel? Měl jsem předtím Picasso, to mělo rezervu taky pod kufrem. Už si nepamatuju jak tam přesně bylo přichycený, ale byť jsem nepíchl, taxem ho měl taky dole kvůli nátěru a problémy nebyly.
v životě jsem v autě nepíchl, nicméně je třeba být připraven na vše. Můj Espace má 7,5 roku, já ho mám přes dva roky a rezerva ještě nikdy nebyla dole. Takže jsme ve dvou o volném odpoledni kolo po delším souboji a za vydatné pomoci WD40, různých nástrojů a nezbytného klení sundali. Ten vehement visící na lanku byl rezavej jaxviňa. Kolo samozřejmě taky rezavý, takže jsem včera asi po třech týdnech od prvního sundání pojal nápad ho natřít.
Při prvním sudávání šlo lanko odmotat jen tak tak, že se kolo dalo vysunout za auto a lanko vyvlíknout z kola. Včera při druhém pokusu se mi podařilo ho odvinout jen tak, že kolo viselo na volno pod autem. Nicméně jsem ho vyvlíkl a natřel. Jenže dnes při pokusu ho opět dostat pod auto jsem totálně vyhořel. Ať teď točím šroubem v kufru jak chci, tak ten navíjecí vehement se ani nehne. Lanko má stále stejnou délku ať utahuju nebo povoluju. Nezbylo než to celý ze spodku auta odšroubovat, aby mi to lanko neplandalo za autem a rezervu jsem musel hodit do kufru.
Celý ten navíjecí mechanismus je zanýtován, můžu točit jak chci a lanko se ani nehne. Nýty samozřejmě můžu odvrtat, ale zas takovej brouk Pytlík nejsem. Když to udělám, tak co pak s tím?
Je na tom logo Renaultu a tato čísla:
721735 --A<731>
47 C 07
Poradí pls někdo? Dá se to někde koupit nový? Zkusil jsem googlit to číslo, co je na tom napsaný ale bez úspěchu. Pokud tady nedostanu nějakej tip, tak budu asi volat ofiko servis.
Tady jsem to nějak zkusil nafotit:
https://www.dropbox.com/sh/cisyiyxx6ck0 ... zDkua?dl=0
Jsem teda extrémně na***nej. Kterej francouzkej myslitel tohle vymyslel? Měl jsem předtím Picasso, to mělo rezervu taky pod kufrem. Už si nepamatuju jak tam přesně bylo přichycený, ale byť jsem nepíchl, taxem ho měl taky dole kvůli nátěru a problémy nebyly.
Renault Grand Espace IV 2,0 dCi Privilege, r.v. 2008
Re: Uchycení rezervy
Číslo dílu je: 8200873537 ale stejně ho asi koupíš jen u renaultu. Cena by měla být něco kolem 3500 bez dph
Grand ESPACE IV PH2 2.0T 2007 Sport line, CNC Carminat
Re: Uchycení rezervy
taky jsem nedávno cvičně sundaval rezervu. Celkem jsem nechápal co lze vymyslet za chujovinu.
Renault by k tomu měl dávat i pracovní oděv, protože bez válení se po silnici se rezerva vyndat nedá.
Renault by k tomu měl dávat i pracovní oděv, protože bez válení se po silnici se rezerva vyndat nedá.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Re: Uchycení rezervy
Jeden ten vehement se mi vali po prestavbe na LPG i s rezervou. Mohu nafotit.
Re: Uchycení rezervy
Tak tohle mi poslali ze značkovýho servisu. Těch níže psaných 3500 bez DPH mi přišlo jako úlet. Tohle je už teda dost za hranou.
Trochu mě děsí jiný číslo, než psal dlabca. Chlapík ze servisu se zajímal o VIN, tak snad to jeho je "přesnější"?
Renault Grand Espace IV 2,0 dCi Privilege, r.v. 2008
Re: Uchycení rezervy
Taky jsem teď dal plyn, takže mám naviják volný.
Espace III 98 2.0i 84kW LPG ..posunuto v rodině
Grand Espace IV 2004 3.5 V6 ..chtělo to změnu
Grand Espace IV 2004 3.5 V6 ..chtělo to změnu
Re: Uchycení rezervy
Díky, už jsem se domluvil s m.yzf.
Jen tak ze zvědavosti,... když se dává plyn tak kam se pak dává rezerva?
Jen tak ze zvědavosti,... když se dává plyn tak kam se pak dává rezerva?
Renault Grand Espace IV 2,0 dCi Privilege, r.v. 2008
Re: Uchycení rezervy
Nikam jako u většiny novych aut. Koupíš kompresor a sprej na zaslepení pneu.
Nov
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Uchycení rezervy
Dnes jsem si taky užil a francouze jsem jmenoval různě ale rozhodně né slušně.
Zbyla po mě hromada rezi a výsledek je takovej že to holo nesundám z toho lana jelikož ten spodní bazmek je rezavá koule
Chjo budu se modlit abych nepíchnul než to pořešim. Snad ten ráfek půjde opískovat a nebude moc rezavej aby držel tlak. Vypadá to fakt hrozně, po tmě a za deště bych si radši zavolal odtahovku.
Zbyla po mě hromada rezi a výsledek je takovej že to holo nesundám z toho lana jelikož ten spodní bazmek je rezavá koule
Chjo budu se modlit abych nepíchnul než to pořešim. Snad ten ráfek půjde opískovat a nebude moc rezavej aby držel tlak. Vypadá to fakt hrozně, po tmě a za deště bych si radši zavolal odtahovku.
Re: Uchycení rezervy
Tak mi včera na D1 ve zúženým pruhu prasklo přední kolo. Jak jsem se sundat rezervu a vyměňovat, za mnou kolona aut....
točím šroubem, abych povolil rezervu , kousek to šlo a pak se to zaseklo a nešlo tam ani zpět. tak jsem zabral a ten šroub mi zůstal v ruce.
Tu situaci bych nikomu nepřál, lanko bylo povolené kousek povolené, ale rezerva stále nad zemí. Když jsem jí nadzvednul, tak ten spodní krám nešel sklapnout aby bylo možné kolo vyháknout. Ten co tohle vymyslel musel mít opravdu hodně diplomů a protože jsem to dělal v lehkém dešti moc slušně jsem nemluvil.
asi 15 minut jsem do toho mlátil okem na tažení auta, než se to alespoň trochu sklaplo a já mohl kolo vyměnit..
Doma jsem sundal ten bazmekt, odbrousil nejty abych zjistil jak to vlastně funguje a jestli se to dá nějak opravit.
Vymyšlený to není špatně, jen dát na naviják hliníkové kolo, na které se namotává lanko a v zimě na to se.. sůl, vymyslel opravdu hodně študovanej člověk.
Ten hliník v reakci se solí narostl tak, že lanko zaboha nešlo odmotat.
vyčištěno, místo hlavy šroubu navařená matka, promazáno, vyplněno vazelínou. místo nejtů 6 - ky šrouby spokojeně a spokojeně funguje.
Ještě jedna perla za mnou stál kamion a myslíte, že by řidič vylezl a šel mi pomoct? Chvilku držkoval na auto s pí... ve znaku z okýnka a pak se začal soukat mezi mnou a svodidlama.... holt profesionální řidiči...
kdyby někomu kdo dělal plyn zbyl tento bazmekt, možná bychom se domluvili, že bych si vzal náhradní, jelikož tomu hliníkovýmu kolečku uvnitř moc dlouhou životnost nevěštím.
točím šroubem, abych povolil rezervu , kousek to šlo a pak se to zaseklo a nešlo tam ani zpět. tak jsem zabral a ten šroub mi zůstal v ruce.
Tu situaci bych nikomu nepřál, lanko bylo povolené kousek povolené, ale rezerva stále nad zemí. Když jsem jí nadzvednul, tak ten spodní krám nešel sklapnout aby bylo možné kolo vyháknout. Ten co tohle vymyslel musel mít opravdu hodně diplomů a protože jsem to dělal v lehkém dešti moc slušně jsem nemluvil.
asi 15 minut jsem do toho mlátil okem na tažení auta, než se to alespoň trochu sklaplo a já mohl kolo vyměnit..
Doma jsem sundal ten bazmekt, odbrousil nejty abych zjistil jak to vlastně funguje a jestli se to dá nějak opravit.
Vymyšlený to není špatně, jen dát na naviják hliníkové kolo, na které se namotává lanko a v zimě na to se.. sůl, vymyslel opravdu hodně študovanej člověk.
Ten hliník v reakci se solí narostl tak, že lanko zaboha nešlo odmotat.
vyčištěno, místo hlavy šroubu navařená matka, promazáno, vyplněno vazelínou. místo nejtů 6 - ky šrouby spokojeně a spokojeně funguje.
Ještě jedna perla za mnou stál kamion a myslíte, že by řidič vylezl a šel mi pomoct? Chvilku držkoval na auto s pí... ve znaku z okýnka a pak se začal soukat mezi mnou a svodidlama.... holt profesionální řidiči...
kdyby někomu kdo dělal plyn zbyl tento bazmekt, možná bychom se domluvili, že bych si vzal náhradní, jelikož tomu hliníkovýmu kolečku uvnitř moc dlouhou životnost nevěštím.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchycení rezervy
Oživuj téma. Nemáte někdo prosím fotky z opravy navijáku? Naštěstí jsem po mírném zápase kolu dolu dostal, ale naviják přestal navíjet.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Re: Uchycení rezervy
Pěkný den,
koupil jsem Espace 4 s opravárenskou sadou, Dá se domontovat naviják na rezervu?? Jsem stará škola a prostě rezerva je rezerva.
Děkuju za odpovědi
koupil jsem Espace 4 s opravárenskou sadou, Dá se domontovat naviják na rezervu?? Jsem stará škola a prostě rezerva je rezerva.
Děkuju za odpovědi
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchycení rezervy
Dá, jsou tam tři šrouby.... ze spodu na kastli. Díru v podlaze na šroub máš? Naviják koupíš za 500Kč. Akorát si dej bacha na jaký je klíč. Novější májí 17 a starší myslím 18. No prostě je tam rozdíl. Příslušenství bude taky za pár kaček. Já už v autě nemám ani tu opravnou sadu.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Re: Uchycení rezervy
díky moc, co jsem koukal ze spoda tak je tam díra naznačená a zaslepená, to by neměl být problem vylomit, ty 3 šrouby snad taky půjdou. Opravny set bys měl kopit na každé větší pumpě.
Re: Uchycení rezervy
díky moc, co jsem koukal ze spoda tak je tam díra naznačená a zaslepená, to by neměl být problem vylomit, ty 3 šrouby snad taky půjdou. Opravny set bys měl kopit na každé větší pumpě.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchycení rezervy
Mám runflety.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů