Padání do nouzáku 2.2Dci

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » sob črc 26, 2014 20:11

Zdravím mám prosbu dnes jsem přijel z chorvatska a po cestě můj grand espace 2.2Dci 110kw začal blbnout, když ho jen tak šourám tak vše v poho ale jakmile přijde kopec a přidám mu tak vyskočí chyba vstřikování, přestane reagovat plyn a musim zastavit znova nastartovat a jedu dál..... na diag. ukazuje nízký tlak paliva nevíte s čím začít? díky moc za rady
David

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od Šamša » sob črc 26, 2014 21:48

No to záleží, jakej blevajz si natankoval v Chorvatsku, zkusil bych začít sítkem v nádrži, pak vyměnit palivový filtr, natankovat kloudnou naftu a přidat pořádnou dávku VIFu. Pak se ozvi.
Já nebyl sto z Laguny vyždímat víc jak 130, ale je to několik let zpět. To co mě u EMV v Chorvatsku nalili do nádrže, snad ani nemohla být nafta, ale nějaká karbolka.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » ned črc 27, 2014 11:18

Ok zkusím a jak se dostanu na to sítko? ted uz by tam mela byt jen nafta od Shell z Rakouska
Díky moc za radu
David

Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » ned črc 27, 2014 14:01

Tak opraveno, 2 kabely co vedou k čidlu k palivovému filtru byli uplne oholeny skoro urvaný a od oleje tak jsem je vysušil zacínoval a odizoloval a v pohodě ale stejně díky za rady..... nevíte co to je za čidlo na tom filtru?
David

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od Zefek » ned črc 27, 2014 20:12

Dva dráty na filtru by měly být od vyhřívání filtru, pokud jsou tlustější. Snímač vody v naftě má dráty tři.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » ned črc 27, 2014 20:53

a je tedy možný že by to kvůli tomu dělalo? od tý doby co jsem to odizoloval je to ok..... já mám na filtru jen jeden konektor
David

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od Zefek » ned črc 27, 2014 22:05

Je to možné, mohlo to něco zkratovat ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Jirinol
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř zář 13, 2017 09:25

Re: Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od Jirinol » čtv říj 05, 2017 12:50

mám u Espace IV 2,2dCI 110kW podobný problém - před týdnem po natankování plné nádrže a ujetí 10km se rozsvítila kontrolka elektroniky/vstřikování, hláška poruchy vstřikovacího systému, nouzový režim bez výkonu, po vypnutí zapalování a znovunastartování chvíli v pohodě, jen do další prudší pravotočivé zatáčky, kdy se rozsvítila kontrolka a nouzový režim znovu. Zrovna jsem měl dlouhou cestu, během níž jsem zjistil, že to spadne do nouzového režimu a rozsvítí se kontrolka se stejnou hláškou vždy, když a) prudšeji zabrzdím, b) zahnu doprava. :-) během této cesty jsem ujel přes 2,2t km, tudíž mnoho krátkých zastávek s restartem. Co to může být?

jordi
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: pon dub 07, 2008 12:22
Bydliště: blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od jordi » pát říj 27, 2017 18:31

Ahoj taky jsem měl tento problém (3.0dci)Psali tady koupit nový palivový filtr a v autodilech,pokud vedou liquimoly cislo 5128 .Jsem vyměnil filtr a nalil do filtru tento čistič palivového systému a nechal běžet na volnoběh a zbytek čističe do nádrže .Ještě jsem koupil na pumpě něco podobného do nafty .Po ujetí asi 150km se chyba vstřikování byla méně častá a teď to zatím přestalo 😅🙄👍

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od EfineSS » pát říj 27, 2017 18:59

3,0 dCi bych do toho moc nemotal, ten je tímhle problémem, včetně řešení, pověstný. 2,2 dCi je jiný motor.

Jinak ta kontrolka poruchy vstřikování je dost obecná, víc řekne diagnostika.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

jordi
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: pon dub 07, 2008 12:22
Bydliště: blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od jordi » sob říj 28, 2017 11:57

Diagnostika byla provedena třikrát a nic jenom porucha snímače a tak jsem vyměnil filtr a koupil čistič a snímač tam zůstal .Cena opravy byla stejná jako jedna diagnostika.Asi ta nafta není nejlepší (a to přidávám vif).Jordi

ldsk
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv srp 02, 2018 16:30

Re: Padání do nouzáku 2.2Dci

Příspěvek od ldsk » ned črc 21, 2019 12:55

Dobrý den, mam podobny problem v servisu mi rekli ze je pridreny turbo tak jsem ho vymenil a ted jen co zasunu kartu tak hned to spadne do nouzaku co stim
Motor 2.2 dci 110kw grand espace

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů