Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » sob bře 08, 2014 15:40

Zdravím mám prosbu, jak se odvzdušnuje chladící okruh u Espace IV 2.2 Dci r.v. 2004 Díky moc za radu.
David

picasso-12345
Advanced member
Příspěvky: 345
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od picasso-12345 » ned bře 09, 2014 19:04

Zdravím,
motor 2.2dci neznám, ale jako každý motor se odvzduśní časem sám. Ale pokud ti vzduch dělá nějaký problém, povol odvzdušňovák na chladiči vody (vpravo nahoře, povoluje se mincí).
To by mělo bohatě stačit.
Co ti to dělá?
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže

Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » ned bře 09, 2014 19:28

Ahoj díky za pomoc... auto jsem koupil před 3 měsíci vše bylo ok krásně topilo nebyl problém..... před týdnem přestala topit levá strana auta.... a včera začalo topit málo celý auto a ted jsem zjistil že když se auto ohřeje tak je voda pod min. a když to nechám uplne vychladnout a otevřu nádobku tak to zasičí zabublá a voda se vrátí do normálu..... a dnes jsem jel v 5 lidech naložený a do kopce mi vylezla voda na předposlední čárku a z kopce se zase srovnala.... když jedu sám tak vše v pohodě....
David

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od S3m8a » pon bře 10, 2014 09:12

na predposledni carku - myslis teplomer? nevim jiste - nemam esp., ale normalni teplota je nekde kolem 4carky?? proste nekde uprostred - pokud jsi byl na predposledni, tak jsi auto prehral

doporucuju co nejdriv odjet do servisu - priznaky co popisujes je foukle tesneni pod hlavou, ja uz si s tim "uzil sve" ... nakonec byla hlava dole 2x a podruhe se rovnou menila...

ono uz jen to, ze se nadobka "vyrovna" po otevreni o vetsi miru je spatne.
Jsou servisy, kde umi zmerit koncetraci vyfukovych plynu v expanzni nadobce, to je jedna varianta jak to poznat, druha je takova, ze po cca 10km zkusis zmacknout sirokou hadici co vede ke chladici- jestli bdue jak beton, tak je "vymalovano", pokud budes pretesnovat, tak doporucuju kouknout i na termostat (zalezi na najezdu, ale bud tam byva spatne tesneni nebo i teleso termostatu uvnitr)

odkud jsi?
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » pon bře 10, 2014 10:55

Díky za pomoc ale moc jsi mě nepotěšil :-D to bude asi rána za tu opravu co? jsem z Karlových Varů
David

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od S3m8a » pon bře 10, 2014 11:31

to je mi jasne, ten verdikt jsem ani ja neslysel rad :D
skoda, ze jsi z druhe strany republiky

pokud to podchytis vcas, tak to nebude tak hrozne, me "prvni pokus" vysel na 6500,- bez papiru (vc. tesneni, gufer, sroubu, odtlakovani), ale pri druhem pokusu prehrata hlava nekde praskla - udajne se rozevrela nejaka mikrotrhina, ktera nebyla pri tlakovani videt, tak jsem k tomu platil jeste 10 za hlavuv :/ pretesneni pak bylo levnejsi o srouby a gufera

kazdopadne az budes vybirat servis, chtej, aby meli pripravek na nastaveni rozvodu pro 2,2dci, pokud budou tvrdit, ze neni potreba nebo ze ho nemaji, tak se rozluc a jdi jinam, pokud to udelaji bez pripravku, je velka sance, ze ti poskodi motor (povedlo se mi taky, ale o tom uz jsem se rozepisoval jinde)

kdyby jsi cokoliv potreboval, klidne se ptej tady i v SZ
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » pon bře 10, 2014 17:14

Ok super díky už jsem dal do servisu prej sundaj hlavu pošlou na natlakování a srovnání a cena kdyby se musel opravovat ta hlava tak se všim všudy 10tis. Práce+materiál a věci kolem hlavy. Prej všechno na ty rozvody maji jsou parter auto kelly.
David

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od S3m8a » pon bře 10, 2014 17:21

nez to sundaji, meli zmerit vyfukovy plyn v expanzce nebo jsi mel zkusit ty hadice - diagnostikuju tood stolu na zaklade stejnych / obdobnych priznaku, ktere jsi popsal :) nastesti tu ale nemam presnou adresu tak me nepojedes pres pul republiky zbit kdyz by to byla nejaka prkotina :D

jinak na ty rozvody je specialni naradi (ne material- pokud jsou partner auto kelly, tak maji pristup k materialu, ale to neznamena, ze i k renault naradi ;) )

posli mi do sz mail, poslu ti fotku schema toho, co by meli mit
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » pon bře 10, 2014 19:00

JJ to oni říkali že zkusí ty plyny v expanze protože by to prej mohla dělat klidně jen vodní pumpa..... Mají prej přímo ty přípravky na rozvody že jim je kelly přímo na renaulty dodává jako na ostatní auta takhle jsem to myslel...... hadice když se auto ohřálo byly tvrdý jako kámen takže to vypadá na to těsnění ale zkusí ty výpary..... to bych stejně nejel jsem rád že někdo poradí :-)
David

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od S3m8a » pon bře 10, 2014 19:03

tak jestli je hadice kamenna, tak je to podle me jasne, kolik mas najeto? uz jsi delal rozvody? pokud ne, tak by mozna stalo za to to udelat pri jednom bordelu ;)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » pon bře 10, 2014 19:04

rozvody jsou dělané před 3tis. přímo v Renaultu najeto mám cca 170tis
David

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od S3m8a » pon bře 10, 2014 19:07

aaaha, tak to mas o starost min :) jestli ti ale nemenili pumpu pri rozovdech, tak ji ted vymen urcite, at mas uz klid
to me sla hlava do kytek v 250 :D, co bych dal za takove cislo na tachometru :)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » pon bře 10, 2014 19:20

No co jsem tak poznal tak je uplne jedno co je na tachometru ale zalezi jak se o to clovek stara.... je tam ještě něco na co si dát bacha?
David

picasso-12345
Advanced member
Příspěvky: 345
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od picasso-12345 » pon bře 10, 2014 21:09

Zdravím,
na celé auto a to myslím naprosto vážně - samá porucha za pár kilometrů. Při 170 000km dělat hlavu, nevím, nevím co bude dál.
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od S3m8a » úte bře 11, 2014 06:49

doporučil bych ojniční ložiska, dneska už to není takový ranec jako když jsem je měnil já. Někdo tu snad psal, že materiál je už za polovic. Každopádně auto z druhé ruky s tímhle motorem je fakt sázka do loterie, já mám teď 326tkm a stejně bych si ho klidně koupil zase...
doporučil bych udělat ta ložiska a měnit olej za plnou syntetiku po 15000km
Přesně tak, tachometr není zas tak vypovídající, ale chování předešlého majitele se dá mnohdy jen těžko vypátrat :)


Zbyňku - třeba na firemních octaviích jsme měnili na všech klimakompresory chvíli po záruce, padesátkrát se dělala ložiska na každé a jezdí u nás od novoty 2010/11 - kompresory klekly cca kolem 110tkm, ložiska začala už pod 100, tyhle bolístky zas třeba nemá Renault - ono je to sporné. Navíc podle podpisu bych si "moc nevyskakoval" s přeťěsňováním hlavy ;) (P9x 701 s tím má papírově mnohem větší problémy než G9T 7xx) - není to myšleno ve zlém - spíš to beru tak, že každé auto i každá automobilka má svoje a záleží na tobě, co jsi ochoten akceptovat. Já třeba na satisu neměl nikdy problém s elektrikou a ostatními omýlanými problémy, kterými renault údajně trpí - závady na motoru byly v 90% způsobeny chybou mechanika mého nebo mechanika předchozího majitele, což nemusí samo sebou platit u všech kusů ;)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » úte bře 11, 2014 07:12

Ok super díky... oleje mám dost takže měním do konce po 10tis Castrol 5w40.. tech předepsaným 30tis mi přijde jako trošku volovina... na ložiska mrknu díky.
Přesně tak jak píšeš já už mšl mraky aut a nejspolehlivější ve finále byla ta auta od kterých mě všicni odrazovali např. Saab 9-5 Vector 3.0TiD nebo Alfa 156 1.9TDi, kdežto třeba Passat nebo Galaxy 1.9TDi to byli auta co stáli pořád jen v servisu.
David

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od S3m8a » úte bře 11, 2014 07:25

presne jak pises 30 je nesmysl, ale nikdy nevis, jestli si to rekl i ten pred tebou :D

ja mel zatim jen fiata tempru a satise :D
ale doma nam toho proslo dost, dost aut jsem zkusil na firme ... nerikam, ze renault je vzor spolehlivosti, ale porad je to pro me akceptoavtelnejsi nez menit loziska kazdou druhou vymenu oleje. Hrozive nestesti byla 1,6TDI, te uz po 90tis tekla voda k EGR, byl v haji DPF a myslim, ze ve 140 uz menili vstriky. Ted na 2x 1,9TDI (cca 150tkm) odchazi turba a na jedne z nich se pri 117500 (pamatuju si to protoze mi to kleklo cestou do svycarska) musela delat obe spojkova loziska... to si tak jedes po nemecke dalnici, vidis kolonu, sjezd, reknes si tak si podradim uberu a sjedu - aaa ejhle, rychlost jsem vyrval nasilim kdyz uz to neslo ubrzdit a pk jsem jak tydyt vyslapaval vzduch ze spojky od Nurnberg az po Neuchatel a zpatky do Trebice (ve 4 rano uz ani na prazskym okruhu nesla vyslapat, tak jsem si skoro 20min. opakoval slovnik sprostych slov :D a u "pochvaly" kolegy zacinajici na Z se spojka aspon trochu chytla :D no bylo by to asi na knizku prihod s fabii, roomsterem, octavii, superbem i uplne novym sharanem (2013) :D vsechno od novoty a jsou s nimi potize... ojeta auta co prosla firmou do toho nepocitam, tam se s necim dalo pocitat a s necim zase ne, ale je to ojety kus, do ktereho nevidis...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

picasso-12345
Advanced member
Příspěvky: 345
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od picasso-12345 » úte bře 11, 2014 16:06

Zdravím,
to S3m8a, přesně jak píšeš - motor P9X 701 - jsem koupil s vadným těsněním najeto 210 000km. Ten motor jsem měl rohozený 2x - postup oprav jsem zde uváděl. Proto píšu, že motory 2.2dci nebo 3.0dci néééé.

Mám citroena xsaru picasso najeto 480 000km- výměna 1x spojka(ložisko + lamela + vypínací lanko), 3x rozvody+2x řemenice a 1x repas alternátoru, jo a ještě 2x žárovka H4. Tím počet dílů na výměnu by byl úplný. Mám tam ještě originál destičky a kotouče. Pokud se jedná o Espace, najeto v současnosti 230 000, vyměněno kde co a kde co ještě čeká na výměnu. Fiata jsem měl taky - Regatu - bez oprav. Ale bohužel jsem ji otočil na střechu. On Espace IV mi silně připomíná 3kodu 105 (120) ve 100 000 generálka motoru, mám obavu, že renault ani nevydrží 100 000. Zkrátka jsem na něj rezignoval.
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže

Deamonx
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 19, 2014 10:55
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od Deamonx » sob bře 15, 2014 08:22

Zdravím tak posílám průběžné info..... termostat ok, vodní pumpa ok. Vcera sundali hlavu a při sundavání zjistili že tam už někdo něco dělal a špatně dotáhl šrouby na hlavu jelikož byli povolený a bylo očividně fouklý těsnění po těmito šrouby takže hlavu srovnáme a espace bude zas jak nový.... :-)
David

ejd.no
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte bře 25, 2014 12:34

Re: Odvzdušnění vodního okruhu espace IV 2.2Dci

Příspěvek od ejd.no » pát zář 26, 2014 13:25

Resil jsem to na espace III napred tesneni pod hlavou pak rozvody no proste taky dvakrat. Ale co chci rict zas se to tlakovalo. Tak jsem dal do servisu prej od zdusnili procistili. Ale zda se mi to porad nejaky tvrdy. Myslim hadici od chladice. Je to normali ze jak se to zahreje nebo tomu nalozim ze hadice od chladnice stvrdne? Da se trochu zmacknout. Zkuzte to nekdo a dejte vedet. Diky. tomu autu neverim samej problem snim.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: svar a 18 hostů