to je snímač tlaku za turbem. já myslím atmosférického tlaku to je venkovního tlaku mimo sací potrubílenkat49 píše:Egr ventil se ti bude otvirat a zavirat to by tam jinak nemusel ani byt,jinak jestli ti tvoji servisaci nevidi snimac tlaku tak z tama pakuj rychle kone,je v uvozovkach vedle kompresoru klimatizace v hadici co ti jde do klapy
ztráta výkonu - oranžová kontrolka
Moderátor: Moderators General
-
- Junior member
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned srp 02, 2009 21:43
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
ESPACE 2.2DCi 2003
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
A co s tím snímačem atmo tlaku máš? Jak píšu, většinou je schovaný uvnitř jednotky, opravit ani vyměnit se nedá, leda s jednotkou.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned srp 02, 2009 21:43
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
chci ho nechat zkontrolovat. může ovlivňovat řídící jednotku při výpočtu požadovaného tlaku Turba? je to poslední co mě napadá. vše se už zkoušelo a ona kontrolka se rozsvěcí čím dál častěji. kolik má tlačit turbo? myslím, že max 2300 milibarů
Dík
Dík
ESPACE 2.2DCi 2003
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: pon led 20, 2014 12:39
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
Ahoj všem. Já mám cca 2 roky koupenýho jetýho 2,2 DCI Espace. Už od začátku mu dělá přesně to co píše Milan. Horší to je když je teplo, lepší v zimě a hlavně když je studenej motor (není pravidlem) a motor je v tahu do kopce, tak šup rozsvítí se kontrolka a řekne to poruchu Fuel Injection faulty. Takže musím zastavit, vypnout motor, nastartovat a jedu dál. Někdy se poštěstí že nestavím za jízdu vůbec a někdy stavím třeba 10x. Nejdříve jsem odvezl chlápkovi do Budějic co dělá v Renaultu, ten závadu nenašel. Pak jsem zavezl auto do Renaultu do Kutné hory, prý mají nejnovějí diagnostiku a že přijdou na to co to je. Skutečně prý jim to ukázalo že EGR ventil. Zaplatil opravu a nestihl ani přejet ceduli Konec Kutné hory a už se to rozsvítilo. Vrátil se zpátky že to nebyla ta pravá závada. Napíchli diagnostiku a prý k egr ventilu ještě je vadný nějaký ventil turba. Tak jsem se zase nechal ukecat a objednal a zaplatil další peníze. Tentokrát to vydrželo cca 20km a rosvítilo se znovu.
Dostal jsem typ na šikovnýho chlápka v Roztocích u Prahy co dělá jen renaulty a prý to umí.A protože začalo zlobit a řvát turbo, dohodl jsem se s ním, že dá nové turbo (ne repasované) a podívá se po závadě. Oprava proběhla v poho, nicméně než jsem dojel domů zase se to rozsvítilo. Já blbec se zase nechal ukecat ať se vrátím zpět do Kutné hory do Renaultu kde mi po dvou zkoumáních a návštevách ještě prodali a namontovali nové váhy vzduchu a snímač tlaku vzduchu. Nicméně pořád se rozsvěcím a to radši ani nechci popsat kolik mě to stálo.
Vloni na podzim mě na dálnici nabourali zadek a opravy laku a nárazníku se zhostil Renaut Praha Zličín. Při tom jsem jim popsal moje trable zda se na to nemrknou. No akurát mi dali výpis z diagnostiky kde doporučují začít od začátku (EGR, váhy vzduchu apod.-))) No to uznáte že jsem odmítl.
Dal jsem ještě asi 2x šikovnému pánovi v Roztocích u Prahy, ale ten se v tom vrtal a pak mi řekl narovinu že už neví, protože už prošel vše co šlo a že jsou prostě závady co nejdou spravit. Tak jsem se s tím už nějak smířil, že je to prostě neopravitelné a pravidelně zastavuji na mých cestách-)))
Dostal jsem typ na šikovnýho chlápka v Roztocích u Prahy co dělá jen renaulty a prý to umí.A protože začalo zlobit a řvát turbo, dohodl jsem se s ním, že dá nové turbo (ne repasované) a podívá se po závadě. Oprava proběhla v poho, nicméně než jsem dojel domů zase se to rozsvítilo. Já blbec se zase nechal ukecat ať se vrátím zpět do Kutné hory do Renaultu kde mi po dvou zkoumáních a návštevách ještě prodali a namontovali nové váhy vzduchu a snímač tlaku vzduchu. Nicméně pořád se rozsvěcím a to radši ani nechci popsat kolik mě to stálo.
Vloni na podzim mě na dálnici nabourali zadek a opravy laku a nárazníku se zhostil Renaut Praha Zličín. Při tom jsem jim popsal moje trable zda se na to nemrknou. No akurát mi dali výpis z diagnostiky kde doporučují začít od začátku (EGR, váhy vzduchu apod.-))) No to uznáte že jsem odmítl.
Dal jsem ještě asi 2x šikovnému pánovi v Roztocích u Prahy, ale ten se v tom vrtal a pak mi řekl narovinu že už neví, protože už prošel vše co šlo a že jsou prostě závady co nejdou spravit. Tak jsem se s tím už nějak smířil, že je to prostě neopravitelné a pravidelně zastavuji na mých cestách-)))
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
Hoď tady výpisy ze všech těch diagnostik.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: pon led 20, 2014 12:39
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
No do ruky jsem dostal výpis z diagnostiky jen v tom Renaultu v Praze Zličín, tak se mrknu kam jsem ho schoval už je to z loňska a kdyžtak ho sem dám.Jiný výpisy mi do ruky nedali. jen ukazovali kod zavady (ten si taky přesně nepamatuju), ale ten dle manuálu říkal málo vzduchu v jednotce a v manuálu je pak postup dle kterého jeli: výměna EGR, výměna ventilu turba, kontrola těsnosti hadic, výměna váhy vzduchu.................
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
Mal som ten istý problém, bol to nejaký regulátor turba, je to uchytené na karosérii nad motorom taká malá kocka, idú od toho dve vzduchové hadičky a kábliky. Mne sa to uvolnilo spadlo na motor a po čase sa tos spieklo a prestal ten pastoromk vo vnútri fungovať a tak nezapínalo turbo....
Milan
Renault Espace IV 2005 1,9dCi Expresion
Renault Espace IV 2005 1,9dCi Expresion
-
- Junior member
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned srp 02, 2009 21:43
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
ventilem ovládání turba to není, na zkoušku vyměněn a stále svítí.
ESPACE 2.2DCi 2003
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
Nekdy i vakuovka zacvici z odbornikama neni vakuum neni jizda ale muzez to privezt a penize beru za opravene ne nepojizdne
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: pon led 20, 2014 12:39
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
A odkud jsi? klidně to dovezu. Spravené auto je můj sen už 2 roky-)))
-
- Junior member
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned srp 02, 2009 21:43
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
já výpisy z diagnostiky u sebe nemám, ale jediná neidentifikovaná závada má číslo 1125, ostatní se rozluštilo a asi souvisí se špatným turbem a ještě mi netěsní EGR ventil, ale když je zaslepený tak nevadí
ESPACE 2.2DCi 2003
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
20km za Ostravou
-
- Junior member
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned srp 02, 2009 21:43
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
může se poškodit sofware řídící jednotky. řj sice byla v servisu s výsledkem,že je OK (doporučily jen přečistit kontakty), ale už nevíme co. vše se půjčilo a vyměnilo za nové a auto dělá stále více méně to sa mé. Lze tedy software přehrát?
ESPACE 2.2DCi 2003
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
Postav to auto na pořádnou diagnostiku, kdo umí číst i hodnoty. Tam uvidíš jaký je atmosférický tlak.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned srp 02, 2009 21:43
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
poradí někdo dobrý servis. jsem ze severních čech tak do 100 max 150km. nebo se mám smířit, s tím, že něco se opravit prostě nedá a mám to radši rozprodat?
ESPACE 2.2DCi 2003
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
Odkud jseš?Milan - Maverick píše:poradí někdo dobrý servis. jsem ze severních čech tak do 100 max 150km. nebo se mám smířit, s tím, že něco se opravit prostě nedá a mám to radši rozprodat?
Espik 2,2dci, rv. 03 (PRODÁNO),C8 2,2 i 16v (PRODÁNO), Espik Grand 3,5 V6, rv.06 (PRODÁNO)
Teď Laguna III, 2,0 dci 110kw, rv. 08
Teď Laguna III, 2,0 dci 110kw, rv. 08
-
- Junior member
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned srp 02, 2009 21:43
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
No, máš to drobátko z ruky ale skus tady - je to síce Dobruška u Hradce Králové, pán Mazoch - tel. č. 777082651 - dělá většinou nafty, u mně dělal jednotku ABS a ESP za supr cenu, skvělý přístup - opravdu šikovný servisman.
Espik 2,2dci, rv. 03 (PRODÁNO),C8 2,2 i 16v (PRODÁNO), Espik Grand 3,5 V6, rv.06 (PRODÁNO)
Teď Laguna III, 2,0 dci 110kw, rv. 08
Teď Laguna III, 2,0 dci 110kw, rv. 08
-
- Junior member
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned srp 02, 2009 21:43
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
pana Mazocha znám.
tady je popis toho co se dělalo:
Popis závady na vozidle:
Hlavní chyba P1125 – magnetický ventil plnícího tlaku – příliš velké množství
Problém se na vozidle začal objevovat asi před 18 měsíci, nejprve sporadicky, při jízdě s vlekem. Chyba se načetla při přidání po delší jízdě z kopce bez přidávání.
V loňském roce se problém objevil pouze dvakrát. V letošním roce se četnost načítání chyby zvyšovala.
Při zkušebních jízdách jsme zjistili, že se chyba načítá v režimu mírného plynulého přidávání při jízdě v nízkých otáčkách.
Byla provedena kontrola:
- magnet. ventilu plnícího tlaku – zkusmo vyměněn 3x
- podtlakových hadiček - výměna
- podtlaku před a za magnet. ventilem plnícího tlaku a jeho závislosti na jízdě
- snímače tlaku v sání – zkusmo vyměněn
- tlaku v sacím potrubí – dle skutečných hodnot je nižší než má být dle předepsaného, závisí na režimu; rozdíl až 0,5 bar; v režimu načtení chyby P1125 – magnetický ventil plnícího tlaku – příliš velké množství - je tlak nepatrně nižší
- celého sacího potrubí – potrubí, hadice i intercoler jsou neporušené, průchodné
- výfuku – kontrola průchodnosti
- nastavení rozvodů
- kontrola kompresních tlaků – cca 25 bar
- EGR ventilu – vyčištěn, zkusmo vyměněn
- měřič hmotnosti nasávaného vzduchu – měněn
- vstřikovačů – při kontrole nevyhověly testu – opraveny
- elektroinstalace motoru – proměření průchodnosti vodičů, kontrola zkratu na plus a kostru, vyčištění patic ŘJ motoru
- ventilu víření a jeho ovládání – podtlak O, klapka OK, magnet. ventil ovládání klapky VADNÝ –vyměněn
- turbodmychadlo – měněno z důvodu velkého úniku motor. oleje do sání
Po výměně turba se chyba 1125 načítá při velkém tahu.
RENAULT,Espace IV,Espace IV 2.2 dCi,Vznětový,2.2,110.0kw,11/2002 - 12/2006,G9T 642
Diesel EDC 15C
1. Paměť závad Počet chyb: 4 8:21
P1635 Řízení doby žhavení Všeobecná chyba
P0100 Měřič hmotnosti / množství vzduchu Porucha funkce
P1125 Magnetický ventil plnicího tlaku Příliš velké množství
P0400 Systém recirkulace spalin Vstup. signál nízký
2. Vymazání paměti závad 8:22
Paměť závad byla vymazána.
3. Vymazání paměti závad 8:22
tady je popis toho co se dělalo:
Popis závady na vozidle:
Hlavní chyba P1125 – magnetický ventil plnícího tlaku – příliš velké množství
Problém se na vozidle začal objevovat asi před 18 měsíci, nejprve sporadicky, při jízdě s vlekem. Chyba se načetla při přidání po delší jízdě z kopce bez přidávání.
V loňském roce se problém objevil pouze dvakrát. V letošním roce se četnost načítání chyby zvyšovala.
Při zkušebních jízdách jsme zjistili, že se chyba načítá v režimu mírného plynulého přidávání při jízdě v nízkých otáčkách.
Byla provedena kontrola:
- magnet. ventilu plnícího tlaku – zkusmo vyměněn 3x
- podtlakových hadiček - výměna
- podtlaku před a za magnet. ventilem plnícího tlaku a jeho závislosti na jízdě
- snímače tlaku v sání – zkusmo vyměněn
- tlaku v sacím potrubí – dle skutečných hodnot je nižší než má být dle předepsaného, závisí na režimu; rozdíl až 0,5 bar; v režimu načtení chyby P1125 – magnetický ventil plnícího tlaku – příliš velké množství - je tlak nepatrně nižší
- celého sacího potrubí – potrubí, hadice i intercoler jsou neporušené, průchodné
- výfuku – kontrola průchodnosti
- nastavení rozvodů
- kontrola kompresních tlaků – cca 25 bar
- EGR ventilu – vyčištěn, zkusmo vyměněn
- měřič hmotnosti nasávaného vzduchu – měněn
- vstřikovačů – při kontrole nevyhověly testu – opraveny
- elektroinstalace motoru – proměření průchodnosti vodičů, kontrola zkratu na plus a kostru, vyčištění patic ŘJ motoru
- ventilu víření a jeho ovládání – podtlak O, klapka OK, magnet. ventil ovládání klapky VADNÝ –vyměněn
- turbodmychadlo – měněno z důvodu velkého úniku motor. oleje do sání
Po výměně turba se chyba 1125 načítá při velkém tahu.
RENAULT,Espace IV,Espace IV 2.2 dCi,Vznětový,2.2,110.0kw,11/2002 - 12/2006,G9T 642
Diesel EDC 15C
1. Paměť závad Počet chyb: 4 8:21
P1635 Řízení doby žhavení Všeobecná chyba
P0100 Měřič hmotnosti / množství vzduchu Porucha funkce
P1125 Magnetický ventil plnicího tlaku Příliš velké množství
P0400 Systém recirkulace spalin Vstup. signál nízký
2. Vymazání paměti závad 8:22
Paměť závad byla vymazána.
3. Vymazání paměti závad 8:22
ESPACE 2.2DCi 2003
-
- Junior member
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned srp 02, 2009 21:43
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
Tak se podařil krok k normálu. Zjistil jsem popraskané plastové víko rozvodů a silný únik vzduchu ve vyšších otáčkách. Po výměně víka auto jezdí skoro normálně. Kontrolka se mi rozsvítila hned po výměně a s karavanem. Zatím to přisuzuju zavzdušnění. Sólo auto jezdí od té doby jak má, ale...
Když se rozjíždím tak +/- na 1700 otáčkách zabere turbo, pak táhne dál a někde mezi 2500 a 3000 ot auto zabere ještě jednou a hlavně motor získá jemnější a tišší zvuk.
čím to????
Zabrat může , ale ten zvuk a chod motoru bych chtěl už od nižších otáček.
ještě to musím znovu projet se zátěží(vlekem) a pak se uvidí zda se to podařilo
Když se rozjíždím tak +/- na 1700 otáčkách zabere turbo, pak táhne dál a někde mezi 2500 a 3000 ot auto zabere ještě jednou a hlavně motor získá jemnější a tišší zvuk.
čím to????
Zabrat může , ale ten zvuk a chod motoru bych chtěl už od nižších otáček.
ještě to musím znovu projet se zátěží(vlekem) a pak se uvidí zda se to podařilo
ESPACE 2.2DCi 2003
-
- Junior member
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned srp 02, 2009 21:43
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
asi půjde na díly. Nová váha vzduchu, repas turbo, repasované vstřiky nové víko atd. milión v pr... a jsem na začátku. auto se ohřeje zastavím chvíli chladne rozjedu se a svítí kontrolka a auto nejede. Jo jedna změna je, dřív spotřeba 8,5-9l a kouřil, teď 10,5, ale nekouří jako dřív.
kdo by to dokázal opravit????
kdo by to dokázal opravit????
ESPACE 2.2DCi 2003
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
Dej to pivimu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
Pořídil jsem svého vysněného Espace IV 3,0 dci. Rozsvěcí se mi známá oranžová kontrolka pokud není auto v tahu, zátěži. Pokud jezdím po dálnici nebo dovolí provoz a auto řádně krmím tak se kontrolka nerozsvítí. Pokud ale autem jedu na pohodu kontrolka naskočí auto necuká,přede jako kočka ale pociťuji ztrátu výkonu, auto nejede tak dravě. Pokud zastavím chcípnu auto a vyrazím dravě kontrolka nenaskočí, auto jede jak mám, jak zvolním kontrolka po čase naskočí.
Petr
ESPACE 3.0 DCI
ESPACE 3.0 DCI
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
Tak EGR to není, je čistý jako sníh a krásně chodí, poradí někdo co s tím může být.
Pod turbem je nějaký ventil s hadičkama, když si odfoukne tak ta oranžová potvora naskočí.
Děkuji
Pod turbem je nějaký ventil s hadičkama, když si odfoukne tak ta oranžová potvora naskočí.
Děkuji
Petr
ESPACE 3.0 DCI
ESPACE 3.0 DCI
-
- Junior member
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned srp 02, 2009 21:43
Re: ztráta výkonu - oranžová kontrolka
vždy jsem si myslel, že když něco fungovalo musí to jít opravit. Už si to nemyslým. Poté co to vzdal už i vyhlášený značkový servis, tak mi zbývá už jen zázrak. Změna žádná dokonce jsme vyndali celé podtlakové ovládání turba a zafixovali tovládání v polovině a auto jezdí třeba i 25 km bez toho aby padlo do nouz režimu ( dle servisu je to nemožné, ale mě to jede) když se kontrolka rozsvítí ve vysokých otáčkách auto nejede přes 2500 ot. když se kontrolka rozsvítí v nízkých otáčkách auto jede normálně bez úbytku výkonu.
ESPACE 2.2DCi 2003
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů