ESPACE IV-denní svícení
Moderátor: Moderators General
ESPACE IV-denní svícení
Prosím, dá se sehnat schéma elektroinstalace na ESPACE 4 ?
Budeme muset brzy stále svítit (za body!!!) a v Renaultu mi řekli, že světla nejdou trvale zapnout. Navíc při normálním zapnutí světel poklesne svit palubovky a tím digitálního tachometru a to je za světla nepříjemné. RENAULT zastoupení mi na meil odepsalo po týdnech, že to zatím nejde a pokud to někdy půjde, budou to vědět v servisech. Chci to nějak vykutit svépomocně.
Budeme muset brzy stále svítit (za body!!!) a v Renaultu mi řekli, že světla nejdou trvale zapnout. Navíc při normálním zapnutí světel poklesne svit palubovky a tím digitálního tachometru a to je za světla nepříjemné. RENAULT zastoupení mi na meil odepsalo po týdnech, že to zatím nejde a pokud to někdy půjde, budou to vědět v servisech. Chci to nějak vykutit svépomocně.
ahoj wilczek
zalezi to od vybavy. ja mam expression-helios. tam to aktivivali softwarovo ale tiez to dlho trvalo kym na to prisli. mam kartu kde sa daju zapat aj nadialku. ak mas rovnaku myslim ze to urcite pojde. palubovka ale pohasne. je to len na denne svietenie. ak chces dlhe svetla musis otocit ako bezne lebo sa nedaju zapat natrvalo - len na blikanie. funguje to spolahlivo a pekne sa zapnu az ked naskoci motor takze nezatazuje baterku.
mal by to mat kazdy Espace
Je to otazka nastavenia riadiacej jednotky, v servise to netrva dlhsie ako pol minuty, napichnu notebook a zaskrtnu jedno policko, tot vse. Jedina nevyhoda su tie dialkove, ktore sa aktivuju az manualne pootocenim ovladaca. Mna skor stve to, ze sa v riadiacej jednotke neda nastavit automaticke sklopenie spatnych zrkadiel. Manualne to ide, v RJ vsak softver funkciu nepozna. Zaujimave je, ze Peugeot 807, ktory ma dost vela spolocneho tu funkciu ma v standarde. A to nehovorim o tom, ze mi pripada prinajmensom cudne, ze Espace za 1,5 miliona nema v standarde tempomat. Ach...
Klbova Karosa (nasledujuci level )
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
re:maryhuan
s tymi zrkadlami si ma moc nepotesil, za chvilu idem na garancku a chcel som si to dat aktivovat. ani som nepredpokladal ze sa to neda. mas nejaky zoznam veci co sa daju editovat, alebo je to informacia len ustnym podanim? napr. ci sa da aktivovat upozornenie na vypalene ziarovky a pod. niekedy ma prekvapia ze v aute tejto kategorie mi ani neindikuje prazdnu nadrzku ostrekovaca (to mam okrem navigaca, bluetooth full elektro.). taktie som chcel aby sa mi same zatvarali okna ked odidem od auta-mam vsetky impulzne. ked podrzim 2s tlacidlo na karte tak ich zatvori aj zatiahne strechu. ale potom musim aj rucne tlacidlom odomknut a pred nastartovanim zasunut kartu do citacky, lebo tym stlacenim vyradi automaticky rezim. v servise vyjadrenie ze nikdy neskusali.
Re: re:maryhuan
S tymi zrkadlami to je na 100 pro, presviedcal som mechanika, ze to musi ist, az som ho zdravo nastval, zobral notebook, napichol a isiel polozku po polozke. Nepamatam si presne tie polozky, pozeral som mu cez rameno, ale ten softver je taky blby, ze moc toho nedokaze. To, ze auto neindikuje ziarovky a nadrzku ma sokovalo tiez, Zafira to ma v zaklade a dost som si na to zvykol. V RJ sa to aktivovat neda. Z tvojich slov predpokladam, ze mas tu "lepsiu" kartu, ktoru staci mat pri sebe. Ja mam tu "horsiu", ktoru musim vkladat do slotu, takze popisany postup pri zatvarani okien je pre mna jedina volba, netusim, ako sa to sprava v tvojom pripade. Co viem, tak sa da v RJ aktivovat automaticky senzor dazda, senzor svetiel, da sa tiez deaktivovat chybove hlasenie, ked nemas na aute kolesa so senzorom tlaku, vtedy to ukazuje na displeji vzduchove vznasadlo a po kazdom nastartovani to popicieva. Ostatne polozky si nepamatam, vsetko som mal nastavene OK.miro píše:s tymi zrkadlami si ma moc nepotesil, za chvilu idem na garancku a chcel som si to dat aktivovat. ani som nepredpokladal ze sa to neda. mas nejaky zoznam veci co sa daju editovat, alebo je to informacia len ustnym podanim? napr. ci sa da aktivovat upozornenie na vypalene ziarovky a pod. niekedy ma prekvapia ze v aute tejto kategorie mi ani neindikuje prazdnu nadrzku ostrekovaca (to mam okrem navigaca, bluetooth full elektro.). taktie som chcel aby sa mi same zatvarali okna ked odidem od auta-mam vsetky impulzne. ked podrzim 2s tlacidlo na karte tak ich zatvori aj zatiahne strechu. ale potom musim aj rucne tlacidlom odomknut a pred nastartovanim zasunut kartu do citacky, lebo tym stlacenim vyradi automaticky rezim. v servise vyjadrenie ze nikdy neskusali.
Klbova Karosa (nasledujuci level )
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
kam chodis do servisu
Kam chodis do servisu? (Miro)
Klbova Karosa (nasledujuci level )
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte říj 31, 2006 23:50
Moc tomu s tim svetlem nerozumim - co se vlastne da aktivovat pres RJ ? U meho Espace IV phase 2 muzu aktivovat a deaktivovat senzor denniho svetla pomoci opakovaneho otoceni spinace. Jenze mi to s dennim svicenim nepomuze, protoze to POUZE aktivuje ci deaktivuje senzor. Pri aktivnim senzoru se vecer sice svetla rozsviti automaticky, ale za denniho svetla mam smulu. Daji se svetla opravdu nastavit na stale sviceni ?
Automaticke sklapeni zrcatek se nabizi pokud vim u modelu Initiale, ale ty snad nejsou vubec v CR v prodeji, jenom ve Francii a v Nemecku. Navic v zime a u auta zaparkovaneho venku neni zrovna o co stat. Nedavno mi zrcatka jen trochu namrzla a kdyz jsem se je pokusil elektricky odklopit, ty zvuky, co se z nich ozvaly, vubec nebyly prijemne.
Nekde jsem taky cetl, ze se pry da v RJ menit citlivost posilovace rizeni, pry v celem rozsahu 0-100%. Nevite, jestli je to pravda ? Tady bych tedy docela zaexperimentoval, radeji bych mel rizeni trochu tuzsi nez je standard.
HJ
Automaticke sklapeni zrcatek se nabizi pokud vim u modelu Initiale, ale ty snad nejsou vubec v CR v prodeji, jenom ve Francii a v Nemecku. Navic v zime a u auta zaparkovaneho venku neni zrovna o co stat. Nedavno mi zrcatka jen trochu namrzla a kdyz jsem se je pokusil elektricky odklopit, ty zvuky, co se z nich ozvaly, vubec nebyly prijemne.
Nekde jsem taky cetl, ze se pry da v RJ menit citlivost posilovace rizeni, pry v celem rozsahu 0-100%. Nevite, jestli je to pravda ? Tady bych tedy docela zaexperimentoval, radeji bych mel rizeni trochu tuzsi nez je standard.
HJ
denne svietenie sa aktivuje v RJ
Je to tak, ako pises - denne svietenie sa aktivuje cez RJ, teda svetla sa zapnu vzdy (bez aktivacie senzoru). Senzor sluzi len na zapnutie svetiel po zotmeni, resp. v tuneli a s funkciou RJ nema nic spolocne.
V RJ sa daju nastavit kadejake parametre v aute, mna zaujimali len pouzivatelske, ktore som popisoval, ostatne by bolo asi dobre zistit u nejakeho ukecaneho mechanika Renaultu
V RJ sa daju nastavit kadejake parametre v aute, mna zaujimali len pouzivatelske, ktore som popisoval, ostatne by bolo asi dobre zistit u nejakeho ukecaneho mechanika Renaultu
Klbova Karosa (nasledujuci level )
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
moje info
takze, ja chodim do servisu v trnave. mam phase1 s rokov vyroby 06/2005. posilovac s variabilnym ucinkom sa v danej dobe dal objednat ale termin dodania sa posunul o par mesiacov (predpokladam ze sa uz blizil phase2. taktiez som chcel detsku opierku hlavy ktora bola na dlhe cakanie). co sa tyka nastaveni dalo by sa povedat ze radsej hladam v servisnom manuale ako idem do servisu. dakto na tomto fore poznamenal, ze co si clovek nezisti v servise mu nepovedia-a mal pravdu. mam stvrty renault a mozem povedat ze je to tak. ako priklad uvediem ze mam 1,9dci akcny model - sklenena strecha a vybava expression. z vyroby nastaveny servisny interval na 30tis. km. po tom co som ich parkrat upozornil na servisnu knizku mi to nastavili na 20tis. km. nikto mi nevie povedat ako to ma byt podla vyrobcu- este tvrdia mi ze mam filter tuhych castic co zasa v servisnom manuale nie je spomenute. zelam vela zdaru v hladani informacii. toto je len kvapka co som si uzil v servise ale za to auta nemozu.
hm
s tym intervalom na 30.000 km mi to tiez vrta v hlave, musim sa na to v servise tiez spytat. Inak az na ten motor mame asi rovnaku vybavu Mas aj ty problem so zatvaranim strechy? Nedoriesili tam mazivo v kolajnickach a streche treba pomahat rukou, elektromotor to nasucho nevladze zatvorit. Tiez ma stve, ze okno, ked je otvoreny kryt vo vysokej rychlosti jemne piska, v servise mi odporucili vymenit komplet tesniace gumicky. Zatial vsak na taketo kraviny odmietam dat prachy.
Klbova Karosa (nasledujuci level )
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Koukněte do oddílu "světla pro denní svícení" Klucí, přece si nechcete i za plného světla nechat trvale pohaslou palubovku. Vždyť je to pitomost, nevidět pořádně na tachometr. Návod pro "lamy", jak namontovat světla pro denní svícení jsem již někomu posílal, takže je hotov. Nevím ale, zda to dotyčný zrelizoval. Má to spoustu výhod. Např., že vám ve dne nestříká ostřikovač i na světla. Nikomu, včetně princezny, nepřipadá zásah do vzhledu auta na škodu, kdo to neví, nevšimne si, že jde o dodělávku.
K té otevírací střeše (jsme ale mimo téma): Auto mělo uvedeno v servisních záznamech stížnost původního německého majitele na vrzání panoramatické střechy. Tak to tam v servise vystříkali nějakou mazlavinou kde to šlo. Nevrzalo nic. Jelikož jsem ale nechtěl mít na všem sám prach, odstranil jsem mazivo. Po mém zásahu vrže střecha při otevírání a zavírání (což nám nevadí), po třičtvrtě roce začíná povrzávat při jízdě na nerovnostech, takže to asi lehce přimáznu. Přestože používáme v létě otevírání střechy prakticky pořád, otevírání a zavírání funguje bezvadně. Najeto cca 160 KKm. Nevím samozřejmě, jak často ji používal původní majitel. Žádné pískání ve vysokých rychlostech jsme nezaznamenali (max. 210 Km/h, víc jsem nejel), otevřený kryt máme prakticky pořád. Při otevřené střeše se ale moc rychle jet nedá. Nikdy bych už nekoupil auto bez panoramatické střechy, je to fakt super. I teď v zimě si ji někdy otevřeme a nastavíme vyšší teplotu.
Espacům zdar. St.W.
K té otevírací střeše (jsme ale mimo téma): Auto mělo uvedeno v servisních záznamech stížnost původního německého majitele na vrzání panoramatické střechy. Tak to tam v servise vystříkali nějakou mazlavinou kde to šlo. Nevrzalo nic. Jelikož jsem ale nechtěl mít na všem sám prach, odstranil jsem mazivo. Po mém zásahu vrže střecha při otevírání a zavírání (což nám nevadí), po třičtvrtě roce začíná povrzávat při jízdě na nerovnostech, takže to asi lehce přimáznu. Přestože používáme v létě otevírání střechy prakticky pořád, otevírání a zavírání funguje bezvadně. Najeto cca 160 KKm. Nevím samozřejmě, jak často ji používal původní majitel. Žádné pískání ve vysokých rychlostech jsme nezaznamenali (max. 210 Km/h, víc jsem nejel), otevřený kryt máme prakticky pořád. Při otevřené střeše se ale moc rychle jet nedá. Nikdy bych už nekoupil auto bez panoramatické střechy, je to fakt super. I teď v zimě si ji někdy otevřeme a nastavíme vyšší teplotu.
Espacům zdar. St.W.
no asi budem mimo
V RJ mam nastavene neustale svietenie, palubovka mi svieti cez den uplne v pohode, vidim vsetko (mas Espace IV? Ved tam je displej, ktory svieti rovnako, aspon v mojom aute). Ostrekovace svetiel nemam. Takze nevidim jediny dovod, preco sahat do povodnej elektriky v aute. Alebo som nieco nepochopil?wilczek píše:Koukněte do oddílu "světla pro denní svícení" Klucí, přece si nechcete i za plného světla nechat trvale pohaslou palubovku. Vždyť je to pitomost, nevidět pořádně na tachometr. Návod pro "lamy", jak namontovat světla pro denní svícení jsem již někomu posílal, takže je hotov. Nevím ale, zda to dotyčný zrelizoval. Má to spoustu výhod. Např., že vám ve dne nestříká ostřikovač i na světla. Nikomu, včetně princezny, nepřipadá zásah do vzhledu auta na škodu, kdo to neví, nevšimne si, že jde o dodělávku.
K té otevírací střeše (jsme ale mimo téma): Auto mělo uvedeno v servisních záznamech stížnost původního německého majitele na vrzání panoramatické střechy. Tak to tam v servise vystříkali nějakou mazlavinou kde to šlo. Nevrzalo nic. Jelikož jsem ale nechtěl mít na všem sám prach, odstranil jsem mazivo. Po mém zásahu vrže střecha při otevírání a zavírání (což nám nevadí), po třičtvrtě roce začíná povrzávat při jízdě na nerovnostech, takže to asi lehce přimáznu. Přestože používáme v létě otevírání střechy prakticky pořád, otevírání a zavírání funguje bezvadně. Najeto cca 160 KKm. Nevím samozřejmě, jak často ji používal původní majitel. Žádné pískání ve vysokých rychlostech jsme nezaznamenali (max. 210 Km/h, víc jsem nejel), otevřený kryt máme prakticky pořád. Při otevřené střeše se ale moc rychle jet nedá. Nikdy bych už nekoupil auto bez panoramatické střechy, je to fakt super. I teď v zimě si ji někdy otevřeme a nastavíme vyšší teplotu.
Espacům zdar. St.W.
Klbova Karosa (nasledujuci level )
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Re: ahoj wilczek
Nepochopil jsem já. Měl jsem za to, že Ti pohasne palubovka, stejně jak píše výše Miro. Mně to také tak v servise říkali, že denní svícení aktivovat jde, ale palubovka při tom pohasne tak, jak když zapneš normálně světla. I když vytočíš "reostat" na maximum, vždy je svítivost nižší než normálně. Předpokládal jsem, že to máš také tak. Asi jsi našel o něco "chytřejší servis". (Mám Espace IV, Privileg.) Standa W.miro píše:zalezi to od vybavy. ja mam expression-helios. tam to aktivivali softwarovo ale tiez to dlho trvalo kym na to prisli. mam kartu kde sa daju zapat aj nadialku. ak mas rovnaku myslim ze to urcite pojde. palubovka ale pohasne.
Ahoj, namontoval jsem si světla pro denní svícení, super věc, už se o nic nestarám, přez den denní svetla a jak se setmí, tak se to automaticky přepne na potkávací.
jen chtěl jsem se zeptat, zdali jste někdo neřešil to automatické přepínání, nebot když vjedu do krátkáho tunelu-podjezdu, hned se to přepne a jelikož mám xenony tak se mi to moc nelíbí "zapnout, 5 sekund sítit a zhasnot" Dik. cespa
jen chtěl jsem se zeptat, zdali jste někdo neřešil to automatické přepínání, nebot když vjedu do krátkáho tunelu-podjezdu, hned se to přepne a jelikož mám xenony tak se mi to moc nelíbí "zapnout, 5 sekund sítit a zhasnot" Dik. cespa
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
skodi to vobec tym xenonom?je to chladne svetlo nemalo by im az tak vadit chvilkove zapinanie.Zivotnost sa pohybuje od 150 000 km pri castom pouzivani az do 300 000 km pri normalnom,v hodinach: od 2500-3200 hod, s tym ze xenon ostava svietit nadalej len nie v takej intenzite..ma vobec setrenie xenonov pri takej dlhej zivotnosti zmysel?
*tak jo skodi: Častým zapínaním / blikaním sa tiež životnosť podstatne skracuje (na cca 800 hodín).
otazkou je, co je slovo "časte"
*tak jo skodi: Častým zapínaním / blikaním sa tiež životnosť podstatne skracuje (na cca 800 hodín).
otazkou je, co je slovo "časte"
Espace IV, 2.2 dCi
Clio I, 1.9 D
Clio I, 1.9 D
-
- Starting member
- Příspěvky: 96
- Registrován: stř pro 29, 2010 22:22
- Bydliště: Slovensko, zilinsky kraj.Zilina
Re: ESPACE IV-denní svícení
caute.
otazka ohladne denneho svietenia.
uz asi 3 krat sa mi stalo ze po vypnuti motora som vystupil z auta,same sa zamklo ale svetla ostali svietit.opat som odomkol otvoril dvere zavrel a uz sa same zhasli.ako si to vysvetlujete.neni to zakazdym ale stava sa mi to.
otazka ohladne denneho svietenia.
uz asi 3 krat sa mi stalo ze po vypnuti motora som vystupil z auta,same sa zamklo ale svetla ostali svietit.opat som odomkol otvoril dvere zavrel a uz sa same zhasli.ako si to vysvetlujete.neni to zakazdym ale stava sa mi to.
espace 3.0 dci initiale
Re: ESPACE IV-denní svícení
Kam máš připojeno napájení?
Grand ESPACE IV PH2 2.0T 2007 Sport line, CNC Carminat
-
- Starting member
- Příspěvky: 96
- Registrován: stř pro 29, 2010 22:22
- Bydliště: Slovensko, zilinsky kraj.Zilina
Re: ESPACE IV-denní svícení
to neviem.celkovo mi to vzdy vypne samo po otvoreni dveri.ale obcas sa stane ze vynecha
nasledne musim odomknut, otvorit dvere a opat zavret.potom uz ok
nasledne musim odomknut, otvorit dvere a opat zavret.potom uz ok
espace 3.0 dci initiale
Re: ESPACE IV-denní svícení
POMOC !!!! ČUMÍM UŽ DVĚ HODINY DO MOTORU a nechapu nic Kde jednoduše zapojit červený kablík denního osvětlení? Má to být připojeno na KLÍČ zapalování, ale to bych zvládl tak na škoda 100 Je někde v motoru + kabel který se zapne po zasunutí karty? DÍK !!
Re: ESPACE IV-denní svícení
Zluty kabel pod pojistkama v motoru
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů