čepy řízení
Moderátor: Moderators General
čepy řízení
Jakou značku zvolit (Moog ,Febi ,Delphi) ceny jsou skoro stejné. Nějáké zkušenosti, špatné ,dobré.
Nov
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: čepy řízení
Pred týždňom som menil spodné gulové čapy na ramenách, známi mi objednal zo skladu kde nakupuje ND čapy Monroe za cenu 18eur/kus (že vraj kvalitnejšie, uvidím koľko vydržia) Po zime som ich mal rozbité na srčku. Na riadení boli čapy v poriadku. Možno tu chlapci majú lepšie skusenosti.
__________________________
Espace IV 2004 2,2 dci 110kw
__________________________
Espace IV 2004 2,2 dci 110kw
Re: čepy řízení
cca. před rokem jsem nechal měnit a vybral MOOG a za tu volbu jsem byl mechanikem pochválen ..
Renault ESPACE IV 2,2dCi 11okW Privilége
Re: čepy řízení
moog určitě dobrá volba já koupil starline za 280 kaček zatím cca 5 tis km a dobrý
ESPACE IV 3,5 V6 LPG
Re: čepy řízení
Moogu bych se nebal, zatím od nich beru všechno a drží. U japonců vybírám z NIPPARSu
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Re: čepy řízení
u mně moog vydrželo 20 000 km a bylo totalne po nich -jen pro zajimavost
Re: čepy řízení
na našich cestách 20000 dobrý, ne??? Kolik stojí Moogy???? asi mě to taky čeká, bouchají na kostkách!!!!
Tráboš T601,Peugeot309 1,9D,Espace III 2,2tD, Espace IV/ 2,2Dci
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: čepy řízení
Pokud chcete výdž, tak vybírejte min. zn. FEBI a nejlépe zn. Lemforder.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: čepy řízení
Mám tam Starline, zatím najeto 23000 km a drží. Na těch našich silnicích to je stejně celkem jedno co tam dáš Při váze Espíka a našich cestách je to prostě součástka, která je určena k likvidaci. Veselá historka z výměny - abych nebyl za blba - mechanik se mě ptal "jestlipak víš, proč se vždycky pos..re dřív a víc čep na pravý straně?" Hned odpověděl, aby mi ušetřil trapnou chvíli, že vpravo je mnohem více děr než uprostřed silnice
-
- Advanced member
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte říj 31, 2006 23:50
Re: čepy řízení
Zdravim,
na technicke mi dneska zjistili, ze levy vnejsi cep rizeni potrebuje vymenit.
Mam k tomu par idiotskych otazek: to asi nepujde vymenit na kolene? Hadam, ze se po takove vymene musi seridit sbihavost? Neni pak take prakticky lepsi vymenit rovnou obe strany, pripadne jeste neco dalsiho? Auto ma najeto necelych 88T. Technik mi to predvadel na trasaku, levy cep byl v haji, ale pravy vypadal porad dobre. Co byste radili?
Diky.
HJ
na technicke mi dneska zjistili, ze levy vnejsi cep rizeni potrebuje vymenit.
Mam k tomu par idiotskych otazek: to asi nepujde vymenit na kolene? Hadam, ze se po takove vymene musi seridit sbihavost? Neni pak take prakticky lepsi vymenit rovnou obe strany, pripadne jeste neco dalsiho? Auto ma najeto necelych 88T. Technik mi to predvadel na trasaku, levy cep byl v haji, ale pravy vypadal porad dobre. Co byste radili?
Diky.
HJ
Re: čepy řízení
Po výměně musíš udělat geometrii, takže vyměň rovnou obě strany. Pravá trpí víc, stejně by tě to za pár týdnů či měsíců čekalo.
Re: čepy řízení
Každopádně vyměnit oba. Není to až tak velká investice kolem 500 kč za kus dle výrobce meteriál.hackerjack píše:Zdravim,
na technicke mi dneska zjistili, ze levy vnejsi cep rizeni potrebuje vymenit.
Mam k tomu par idiotskych otazek: to asi nepujde vymenit na kolene? Hadam, ze se po takove vymene musi seridit sbihavost? Neni pak take prakticky lepsi vymenit rovnou obe strany, pripadne jeste neco dalsiho? Auto ma najeto necelych 88T. Technik mi to predvadel na trasaku, levy cep byl v haji, ale pravy vypadal porad dobre. Co byste radili?
Diky.
HJ
Potom je nutná geometrie. Cena jak kde 500-1000kč.
Na koleně to asi udělat jde, ale asi to nestojí za to, cca hodina práce a především stejně potom musíš někam do servisu s geometriií, ale je to můj názor.
Renault Espace IV 2.2 dCi 01/2005 - motor KO - šálky na klice - OPRAVENO už zase jezdí....
Renault Grand Scenic 1.9 dCi 96 kW -2005 - nový pomocník
Diagnostika CLIP k dispozici
-----------------------------------------------
Renault Grand Scenic 1.9 dCi 96 kW -2005 - nový pomocník
Diagnostika CLIP k dispozici
-----------------------------------------------
Re: čepy řízení
Byl jsi o málo rychlejšípesan71 píše:Po výměně musíš udělat geometrii, takže vyměň rovnou obě strany. Pravá trpí víc, stejně by tě to za pár týdnů či měsíců čekalo.
Renault Espace IV 2.2 dCi 01/2005 - motor KO - šálky na klice - OPRAVENO už zase jezdí....
Renault Grand Scenic 1.9 dCi 96 kW -2005 - nový pomocník
Diagnostika CLIP k dispozici
-----------------------------------------------
Renault Grand Scenic 1.9 dCi 96 kW -2005 - nový pomocník
Diagnostika CLIP k dispozici
-----------------------------------------------
-
- Starting member
- Příspěvky: 96
- Registrován: stř pro 29, 2010 22:22
- Bydliště: Slovensko, zilinsky kraj.Zilina
Re: čepy řízení
vybracie pri rychlosti 70 km/h. mierne nie velmi.mozu to byt capy riadenia?
dalsie vec, pri miernych hrboloch sa trasie volant.auto ide rovno, ale volant vybruje.capy riadenia?
mate niekto podobny problem?
dakujem za odpovede
dalsie vec, pri miernych hrboloch sa trasie volant.auto ide rovno, ale volant vybruje.capy riadenia?
mate niekto podobny problem?
dakujem za odpovede
espace 3.0 dci initiale
Re: čepy řízení
co vyvážení kol, jejich tlak a nevzad si díru aby nebzlo zdeformovaný kolo či pneu až pak ty čepy jo a když stojíž namícte s vyplym motorem a volantem klepš ze strany nastranu sem tam tuka ti od kol
megane grand scenic 1.5dci 78kw 5,2l/100km
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.
Re: čepy řízení
Projevují se ty vibrace zejména při tahu do kopce, nejlépe na pětku, mezi cca 70 - 80 km/h?david54 píše:vybracie pri rychlosti 70 km/h. mierne nie velmi.mozu to byt capy riadenia?
dalsie vec, pri miernych hrboloch sa trasie volant.auto ide rovno, ale volant vybruje.capy riadenia?
mate niekto podobny problem?
dakujem za odpovede
Tony
Grand Espace IV, 2.2 dCi Privilege, 2004, prodán
Grand Espace IV, 2.0 dCi 127 kW, Initiale Paris, 2013
Grand Espace IV, 2.2 dCi Privilege, 2004, prodán
Grand Espace IV, 2.0 dCi 127 kW, Initiale Paris, 2013
-
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte srp 30, 2011 22:05
- Bydliště: Považská Bystrica
Re: čepy řízení
V piatok 16. som chcel vymeniť pravý spodný čap. Na STK mi doporučili uvažovať o výmene. Keďže letné pneu boli z vnútra viac opotrebené a auto bolo na "liečení" u Piviho, tak som sa rozhodol pre geometriu aby som neodpísal aj zimné. Keď auto zdvihli, tak sa zistilo, že ľavý čap je podstatne horší ako pravý... Ten "trasák" na STK pri tak ťažkom motore ako je 3,0 dCi nezistil všetko. A aby neostalo pri jednom, aj čapy v ramenách boli KO. Tak som kúpil spodné zvislé čapy SWAG kus za 17 €, čapy do ramien spolu 38 €, výmena čapov 45 € a digitálna GO 30 €. Rozdiel je citeľný. Musím dať nastaviť ešte svetlá, teraz svietia veľmi nízko.
VladoVH
Espace 3,0 dCi Privileg 2003 - predaný
Vel Satis 3,5 V6 - reinkarnovaný - power by Pivi
Espace 3,0 dCi Privileg 2003 - predaný
Vel Satis 3,5 V6 - reinkarnovaný - power by Pivi
Re: čepy řízení
No abych se zastal chlapika na stk prave ze pri tak tezkym motoru tu napravu nema sanci odzkouset ani kdyz si auto odlechci mluvim z vlastni zkusenosti na stk sem jak doma a neztistil nic ani u rencku to nezkusej poradne ja to zkousim ve dvou se zvrdakem na odlechcovani dlouhym klicem na kola a metrovou tyci proste ji zkusit poradne je pakarna a ano rapas predni napravy je docela drahej a narocnej protoze se kuly ramenum musi o kousek zpustit motor ale je to pak znat kord kdyz jezdite velky rozmery kol ja mel 255/45/18 a tam sem fakt koukat coto udelalo cely je to tady nekde popsany
megane grand scenic 1.5dci 78kw 5,2l/100km
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: čepy řízení
ahoj, mohl bys dat link na to jak jsi to repasoval??radata píše:No abych se zastal chlapika na stk prave ze pri tak tezkym motoru tu napravu nema sanci odzkouset ani kdyz si auto odlechci mluvim z vlastni zkusenosti na stk sem jak doma a neztistil nic ani u rencku to nezkusej poradne ja to zkousim ve dvou se zvrdakem na odlechcovani dlouhym klicem na kola a metrovou tyci proste ji zkusit poradne je pakarna a ano rapas predni napravy je docela drahej a narocnej protoze se kuly ramenum musi o kousek zpustit motor ale je to pak znat kord kdyz jezdite velky rozmery kol ja mel 255/45/18 a tam sem fakt koukat coto udelalo cely je to tady nekde popsany
mne na Satisu porad neco klepe, menil jsem tlumice, ulozeni tlumicu, oba spodni cepy v ramenech a jednu tycku stabilizatoru. Porad to ale neni ok
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
-
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte srp 30, 2011 22:05
- Bydliště: Považská Bystrica
Re: čepy řízení
Ahoj, na základe mojej skúsenosti si myslím, že tiež budeš mať "vybité" silenbloky na ramenách. Mne "niečo" pri otáčaní volantom akoby praskalo v riadení. Nevedeli sme to ale nájsť. Po výmene čapov a silenblokov je už ticho. Zatiaľ. Podľa stavu v akom to celé bolo si myslím, že ramená sa pobybovali a narážali na nápravnicu, prípadne kovové päzdro silenbloku cez skrutku prenášalo nepríjemné zvuky nápravnicou. Letné pneumatiky mám zodrané zvnútra a už teraz chápem prečo. Všetky tieto vôle v zátačkách tak zmenili geometriu, že toto je výsledok. U zimných pneu sa to tak neprejavilo. Dôvod je jasný - na snehu to celé odskakovalo - nedržalo tak pevne ako v lete - vďaka poddajnému podkladu cesty... Táto skúsenosť má stojí nové letné pneu na prednej náprave, lebo na následnej GO sa korigovala zbiehavosť o hodnotu takmer nič... Keby to nechali tak, stále by som bol v tolerancii, akurát že pred hranicou tolerancie. Teraz mám aj pekne zrovnaný volant. Ale viac ma toto nenachytá. Veď celá oprava stála menej ako nová pneumatika.
VladoVH
Espace 3,0 dCi Privileg 2003 - predaný
Vel Satis 3,5 V6 - reinkarnovaný - power by Pivi
Espace 3,0 dCi Privileg 2003 - predaný
Vel Satis 3,5 V6 - reinkarnovaný - power by Pivi
-
- Junior member
- Příspěvky: 101
- Registrován: ned úno 07, 2010 18:51
- Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Re: čepy řízení
Tak jsem byl dnes s Espacem na TP a čepy řízení Delphi po 20000 km zralé na výměnu, tolik moje zkušenost.
Renault Espace 1.9dCi Expression 2003 ex
Renault Clio 1.2 16V Expression 2006
Renault Laguna 2.0T Expression 2006
Renault Espace 3.0dci Initiale 2007
Renault Clio 1.2 16V Expression 2006
Renault Laguna 2.0T Expression 2006
Renault Espace 3.0dci Initiale 2007
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: čepy řízení
Přesně tak na "levné" věci se neušetří(jeden levný výrobce a většinou přebalené do jiných krabiček). Značku MOOG jsem také zkusil a na čepech řízení po 3 měsících prasklé prachovky, tak měl bordýlek krásnou cestu do kuláku, samo to mělo i tím pádem vydřenou vůli. Naštěstí to uznali na reklamaci a od té doby, co jde na spodek auta je od Lemfordera.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: čepy řízení
Takže po roku spodné čapy úplné vybité (Monroe) vymenil som aj guľové čapy na riadení , rozhodol som sa tam dať SWAG....snáď vydržia dlhšie.
Re: čepy řízení
Ja pouzivam jenom original a nigdy sem nemel problem.....ted by me zajimal cenovej rozdil..
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů