Jak na zloděje???
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř čer 02, 2010 12:27
- Bydliště: Praha
Jak na zloděje???
Ahoj všem, bacha na zloděje, všude čtu jak jsou Espáči pro zloděje nezajímavý, ale předevčírem ráno přídu k miláčkovi, normalně odemknu, sednu a koukám jak blázen... Ona otevřená schránka jak je připojení na pc diagnostiku, jinak nic jiného nezmizelo a že tam něco je po schránkách...
Tak jsem včera bežel koupit alarm, zatim obyč, ale ono prší a prší, garáž nemam, takže zatim neni kde namontovat, tak jsem na noc odvezl Espíka jinam, aby se mrzák nahodou nevrátil.
Dnes dopoledne jsem jel do Kaufu nakupovat a co se tam nestalo, přídu po 20 min k autu a mam vyrvanej ten blbej zámek pro rezervní klíč, nic nezmizelo, ale je místo zámku díra jak doprdele a kolem celý orvaný... Zámek samozřejmě zníčenej, takže dveře nejdou zamknout, jinak auto jo... Dveře jsem zamkl šroubovákem a díru zatim zalepil tmelem...
Poradí prosim někdo, co by stim šlo udělat, asi budu muset novej zámek a rozebrat celý dveře, fuj, nic moc...
Až jednou nákýho zloděje chytnu, tak mu zlámu obě ruce...
Tak jsem včera bežel koupit alarm, zatim obyč, ale ono prší a prší, garáž nemam, takže zatim neni kde namontovat, tak jsem na noc odvezl Espíka jinam, aby se mrzák nahodou nevrátil.
Dnes dopoledne jsem jel do Kaufu nakupovat a co se tam nestalo, přídu po 20 min k autu a mam vyrvanej ten blbej zámek pro rezervní klíč, nic nezmizelo, ale je místo zámku díra jak doprdele a kolem celý orvaný... Zámek samozřejmě zníčenej, takže dveře nejdou zamknout, jinak auto jo... Dveře jsem zamkl šroubovákem a díru zatim zalepil tmelem...
Poradí prosim někdo, co by stim šlo udělat, asi budu muset novej zámek a rozebrat celý dveře, fuj, nic moc...
Až jednou nákýho zloděje chytnu, tak mu zlámu obě ruce...
Renault Grand Espace 3.0 DCi V6 130 KW 2003 Privileg
Renault Megane Scenic 2.0i 1998 prodáno
Renault Mastr 1.9dci 2000
Renault Megane Scenic 2.0i 1998 prodáno
Renault Mastr 1.9dci 2000
-
- Junior member
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob říj 17, 2009 09:57
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
mě policajti sami řekli, že když chytnu u svýho auta zloděje, že ho mám umlátit do bezvědomí... že prý oni pak do protokolu napíšou, že při útěku zakopl o obrubník a upadl.... oni proti nim prý nemají žádnou pravomoc. prý je vždycky musí pustit... u tohodle auta je však prý výhodou jeho "velká nevýhoda" a to cena... ono jen když ti rozbijou okýnko a k tomu třeba škrábanec na dveřích a už je to škoda přes 5000 a to už se prý dá něco dělat... ale škodu ti nikdo nenahradí....
kup si alarm s pagerem... já to měl na transporteru a zaslepený všechny zámky. alarm od magicaru nebo keetec. to je asi nejlepší volba. auto můžeš ovládat na půl kilometru a dá ti vědět o tom co se s ním děje na 2km. k tomu si kup hlasový generátor a rádiový senzor a auto bude už při přiblížení třeba na 30cm upozorňovat na chráněnou zonu....
kup si alarm s pagerem... já to měl na transporteru a zaslepený všechny zámky. alarm od magicaru nebo keetec. to je asi nejlepší volba. auto můžeš ovládat na půl kilometru a dá ti vědět o tom co se s ním děje na 2km. k tomu si kup hlasový generátor a rádiový senzor a auto bude už při přiblížení třeba na 30cm upozorňovat na chráněnou zonu....
VW Multivan T5 2.5 TDi 128kW Highline r.v.2005
Grand Espace IV 2.2 DCi Privileg r.v.2004
VW Transporter T4 2.5 TDi LBW 9míst bus
Opel Omega 2.3 TD
Opel Rekord 2.3
Škoda 120 GLS
Kdyby někdo chtěl kapelu pro jakoukoli příležitost tak s obraťte na mne nebo http://www.facebook.com/kamuflaz ... jsme schopni odehrát "téměř" jakoukoli akci
Grand Espace IV 2.2 DCi Privileg r.v.2004
VW Transporter T4 2.5 TDi LBW 9míst bus
Opel Omega 2.3 TD
Opel Rekord 2.3
Škoda 120 GLS
Kdyby někdo chtěl kapelu pro jakoukoli příležitost tak s obraťte na mne nebo http://www.facebook.com/kamuflaz ... jsme schopni odehrát "téměř" jakoukoli akci
musim uznat docela štěstí v neštěstí 2 návštěvy v autě a ty stále jezdíš to máš i trochu štístka já bych to řešil asi tajnym vypínačem a kluci dávaly na motorky nějakej alarm s telefonem kterej ti zavolá když se něco děje výc proto asi neuděláš leda tak paralyzer připojenej na kliku to by taky mohlo fungovat
megane grand scenic 1.5dci 78kw 5,2l/100km
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Kdyby to člověk věděl, tak by si sedl někde na lavičku s železnou trubkou a čekal by na příležitost. Já bych asi neváhal ani vteřinu, kdybych někoho kolem auta viděl.
Asi bych teď do auta dal co nejvíc zabezpečení. Páku na volant, klidně i dvě, nebo tři , tajný vypínač na palivové čerpadlo, nejlíp asi umístit pod zadní sedačky. Je s tím sice práce to odjistit, ale kdo se tam bude hrabat. Nebo kabel k čerpadlu natáhnout druhou stranou, odpojit večer baterku, různé jednotky (vstřikování, propojovací jednotku, ...), čidla (snímač horní úvratě, ..), trysky nebo vstřikovače, cívky, ... V motoru se toho dá udělat spousta. Pamatuju si, jak táta odpojoval na R21 kabel z rozdělovače a schovával ho do kufru k rezervě. Rozpojit drátky od diagnostické zásuvky, hlavně ty od multiplexu. Pořídit si botičku na kola, klidně i dvě. Možná že by se dalo i zamknout kola řetězem přes šířku auta na jedné nápravě. Na sedačky rozházet připínáčky (nezapomenout ráno posbírat ). Nechat auto na dvou zvedácích a sundat jedno kolo, ... Už to zní jako science-fiction, ale jde o to co nejvíc zlodějům práci ztížit a třeba s tím kolem ... fakt budu hledat šrouby na kola, klíč a nějaké kolo, které se tam vleze, i když někteří jsou všehoschopní.
Tak mě ještě napadá, že tyhle auta mají elektronický zámek volantu, taky přerušit napájení, případně linky multiplexu a otočit kola co nejvíc do strany.
Je to všechno ale proti tomu, aby ti s tím kdokoliv odjel, třeby ty řetězy na kola, nebo ten zámek je snad i proti odtahu, pokud nemají ruku. Pokud bys sundal kolo, tak by se možná nechytali ani s rukou. Do auta se bohužel ale dostanou vždycky, sklo je přece jen velmi křehké.
Asi bych teď do auta dal co nejvíc zabezpečení. Páku na volant, klidně i dvě, nebo tři , tajný vypínač na palivové čerpadlo, nejlíp asi umístit pod zadní sedačky. Je s tím sice práce to odjistit, ale kdo se tam bude hrabat. Nebo kabel k čerpadlu natáhnout druhou stranou, odpojit večer baterku, různé jednotky (vstřikování, propojovací jednotku, ...), čidla (snímač horní úvratě, ..), trysky nebo vstřikovače, cívky, ... V motoru se toho dá udělat spousta. Pamatuju si, jak táta odpojoval na R21 kabel z rozdělovače a schovával ho do kufru k rezervě. Rozpojit drátky od diagnostické zásuvky, hlavně ty od multiplexu. Pořídit si botičku na kola, klidně i dvě. Možná že by se dalo i zamknout kola řetězem přes šířku auta na jedné nápravě. Na sedačky rozházet připínáčky (nezapomenout ráno posbírat ). Nechat auto na dvou zvedácích a sundat jedno kolo, ... Už to zní jako science-fiction, ale jde o to co nejvíc zlodějům práci ztížit a třeba s tím kolem ... fakt budu hledat šrouby na kola, klíč a nějaké kolo, které se tam vleze, i když někteří jsou všehoschopní.
Tak mě ještě napadá, že tyhle auta mají elektronický zámek volantu, taky přerušit napájení, případně linky multiplexu a otočit kola co nejvíc do strany.
Je to všechno ale proti tomu, aby ti s tím kdokoliv odjel, třeby ty řetězy na kola, nebo ten zámek je snad i proti odtahu, pokud nemají ruku. Pokud bys sundal kolo, tak by se možná nechytali ani s rukou. Do auta se bohužel ale dostanou vždycky, sklo je přece jen velmi křehké.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 327
- Registrován: pon led 05, 2004 14:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zefku, to je moc pekna studie o zabzpeceni
Pamatuji si, ze jsme kdysi s kamarady vymysleli podobne - z nejlepsich nasich napadu bylo zapojit bombicku s nervovym plynem na tajny vypinac (nezapomenout rano vypnout) a cekat, az tam jednoho krasneho dne najdeme dotycneho lumpa a vyridime si to s nim "domluvou" , pripadne nechat pres noc bydlet v aute hodne ostreho vlcaka....
U techto debat jsme se moc nasmali a i mnohe sklenky vypili , nakonec jsme dosli nutne k zaveru, ze vsechna tato "opatreni" jsou k nicemu a v dusledku mohou vest k takovemu rozcileni zlodeje, ze kdyz uz to neni schopen ukrast, alespon rozmlati, co se da (coz je mnohdy horsi, nez kradez).
Osobne se tedy domnivam, ze pro zabezpeceni auta lze udelat pouze: nenechavat uvnitr NIC, instalovat GSM alarm, pripadne alarm na pager (ovsem bez sireny - na houkani dnes kazdy kasle), nebo nechat namontovat Sherlog (coz uz je ovsem dost financne narocne).
A mit stesti....
Pamatuji si, ze jsme kdysi s kamarady vymysleli podobne - z nejlepsich nasich napadu bylo zapojit bombicku s nervovym plynem na tajny vypinac (nezapomenout rano vypnout) a cekat, az tam jednoho krasneho dne najdeme dotycneho lumpa a vyridime si to s nim "domluvou" , pripadne nechat pres noc bydlet v aute hodne ostreho vlcaka....
U techto debat jsme se moc nasmali a i mnohe sklenky vypili , nakonec jsme dosli nutne k zaveru, ze vsechna tato "opatreni" jsou k nicemu a v dusledku mohou vest k takovemu rozcileni zlodeje, ze kdyz uz to neni schopen ukrast, alespon rozmlati, co se da (coz je mnohdy horsi, nez kradez).
Osobne se tedy domnivam, ze pro zabezpeceni auta lze udelat pouze: nenechavat uvnitr NIC, instalovat GSM alarm, pripadne alarm na pager (ovsem bez sireny - na houkani dnes kazdy kasle), nebo nechat namontovat Sherlog (coz uz je ovsem dost financne narocne).
A mit stesti....
Megane CC 2,0 16V ( Antioch )
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Re: Jak na zloděje???
A v jakém městě se ti to stalo?MichalSeal píše:Ahoj všem, bacha na zloděje, všude čtu jak jsou Espáči pro zloděje nezajímavý, ale předevčírem ráno přídu k miláčkovi, normalně odemknu, sednu a koukám jak blázen... Ona otevřená schránka jak je připojení na pc diagnostiku, jinak nic jiného nezmizelo a že tam něco je po schránkách...
Tak jsem včera bežel koupit alarm, zatim obyč, ale ono prší a prší, garáž nemam, takže zatim neni kde namontovat, tak jsem na noc odvezl Espíka jinam, aby se mrzák nahodou nevrátil.
Dnes dopoledne jsem jel do Kaufu nakupovat a co se tam nestalo, přídu po 20 min k autu a mam vyrvanej ten blbej zámek pro rezervní klíč, nic nezmizelo, ale je místo zámku díra jak doprdele a kolem celý orvaný... Zámek samozřejmě zníčenej, takže dveře nejdou zamknout, jinak auto jo... Dveře jsem zamkl šroubovákem a díru zatim zalepil tmelem...
Poradí prosim někdo, co by stim šlo udělat, asi budu muset novej zámek a rozebrat celý dveře, fuj, nic moc...
Až jednou nákýho zloděje chytnu, tak mu zlámu obě ruce...
Grand ESPACE IV PH2 2.0T 2007 Sport line, CNC Carminat
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Tu sirénu to chce namontovat dovnitř a těch 130dB rámusu v prostoru odradí i nejotrlejšího.Petra Havránková píše:Zefku, to je moc pekna studie o zabzpeceni
Pamatuji si, ze jsme kdysi s kamarady vymysleli podobne - z nejlepsich nasich napadu bylo zapojit bombicku s nervovym plynem na tajny vypinac (nezapomenout rano vypnout) a cekat, az tam jednoho krasneho dne najdeme dotycneho lumpa a vyridime si to s nim "domluvou" , pripadne nechat pres noc bydlet v aute hodne ostreho vlcaka....
U techto debat jsme se moc nasmali a i mnohe sklenky vypili , nakonec jsme dosli nutne k zaveru, ze vsechna tato "opatreni" jsou k nicemu a v dusledku mohou vest k takovemu rozcileni zlodeje, ze kdyz uz to neni schopen ukrast, alespon rozmlati, co se da (coz je mnohdy horsi, nez kradez).
Osobne se tedy domnivam, ze pro zabezpeceni auta lze udelat pouze: nenechavat uvnitr NIC, instalovat GSM alarm, pripadne alarm na pager (ovsem bez sireny - na houkani dnes kazdy kasle), nebo nechat namontovat Sherlog (coz uz je ovsem dost financne narocne).
A mit stesti....
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Myslím, že už začíná dost vadit, když se podělají parkovací senzory a pak to pořád píská. Takový 1kHz v hladině vysokého akustického tlaku, nic příjemného.
Jinak souhlasím s tím, že u toho co jsem napsal hrozí, že se zloděj naštve a pokusí se auto rozmlátit co nejvíc. Ale zase na druhou stranu, pořád mám auto doma. Jinak proti odjetí se dá bránit vypnutím všemožné elektroniky, proti odtahu je to asi bez šance.
Jinak souhlasím s tím, že u toho co jsem napsal hrozí, že se zloděj naštve a pokusí se auto rozmlátit co nejvíc. Ale zase na druhou stranu, pořád mám auto doma. Jinak proti odjetí se dá bránit vypnutím všemožné elektroniky, proti odtahu je to asi bez šance.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
jo o tomhle jsem taky slyšel a to odradí i od omlácení, ten hluk vevnitř se nedá vydržet (maximálně rozmáltí z venku, ale to se přežije), ale osobně to takto nemámŠamša píše: Tu sirénu to chce namontovat dovnitř a těch 130dB rámusu v prostoru odradí i nejotrlejšího.
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Junior member
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob říj 17, 2009 09:57
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
To rozpojení některých drátů od diagnostické zásuvky je velmi dobrý tah. Ono totiž ukrázt Espace je velmi obtížné, ale pokud máš notebook, prázdnou kartu a ten správný software, tak odjet je otázka několika okamžiků. Ale v případě, že se nemá jak připojit, tak je mu notebook i s nejlepším softwarem k ničemu.
Do auta není tak těžké se dostat, ale odjet....
Jak už jsem psal výše. Nainstalovat do auta Alarm s pagerem (např Magicar 870AS) , přidat dvouzonové radiové čidlo a auto pozná vetřelce už třeba kdzž se přiblíží na půl metru...
Do auta není tak těžké se dostat, ale odjet....
Jak už jsem psal výše. Nainstalovat do auta Alarm s pagerem (např Magicar 870AS) , přidat dvouzonové radiové čidlo a auto pozná vetřelce už třeba kdzž se přiblíží na půl metru...
VW Multivan T5 2.5 TDi 128kW Highline r.v.2005
Grand Espace IV 2.2 DCi Privileg r.v.2004
VW Transporter T4 2.5 TDi LBW 9míst bus
Opel Omega 2.3 TD
Opel Rekord 2.3
Škoda 120 GLS
Kdyby někdo chtěl kapelu pro jakoukoli příležitost tak s obraťte na mne nebo http://www.facebook.com/kamuflaz ... jsme schopni odehrát "téměř" jakoukoli akci
Grand Espace IV 2.2 DCi Privileg r.v.2004
VW Transporter T4 2.5 TDi LBW 9míst bus
Opel Omega 2.3 TD
Opel Rekord 2.3
Škoda 120 GLS
Kdyby někdo chtěl kapelu pro jakoukoli příležitost tak s obraťte na mne nebo http://www.facebook.com/kamuflaz ... jsme schopni odehrát "téměř" jakoukoli akci
-
- Starting member
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř čer 02, 2010 12:27
- Bydliště: Praha
Stalo se to v Praze na Žižkově...
Máte všichni super nápady:-) nejlepší je ta nervová bombička, propojená se sirénou:-))
jinak od soboty je naštěstí klid, alarm jsem namontoval, celkem to i funguje, akorát jsem zjistil, že mi nerosvicej spolujezdovi dveře vnitřek auta. A teď teda jěšte odpojim tu diagnostickou zásuvku, to se mi taky líbí a vypadá to nejjednodušejc:-) dělat čudlik třeba na čerpadlo, to už tak lehce nepůjde...
Nevíte prosím kolik bude stát ten zámek, abych se na to připravil:-)
Máte všichni super nápady:-) nejlepší je ta nervová bombička, propojená se sirénou:-))
jinak od soboty je naštěstí klid, alarm jsem namontoval, celkem to i funguje, akorát jsem zjistil, že mi nerosvicej spolujezdovi dveře vnitřek auta. A teď teda jěšte odpojim tu diagnostickou zásuvku, to se mi taky líbí a vypadá to nejjednodušejc:-) dělat čudlik třeba na čerpadlo, to už tak lehce nepůjde...
Nevíte prosím kolik bude stát ten zámek, abych se na to připravil:-)
Renault Grand Espace 3.0 DCi V6 130 KW 2003 Privileg
Renault Megane Scenic 2.0i 1998 prodáno
Renault Mastr 1.9dci 2000
Renault Megane Scenic 2.0i 1998 prodáno
Renault Mastr 1.9dci 2000
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Čudlík na čerpadlo jde možná ještě jednoduššeji, než ta zásuvka. Do zásuvky jde drátu několik. Mělo by stačit odpojit multiplex. Nevím, jestli Espace IV má CAN, nebo ještě KL, podle toho se to musí rozpojit. A hlavně nezapomenout zapojit před tím, než ho budeš dávat do servisu, jinak se nedoplatíš.
Nevím, jak to potom je konkrétně ještě vyřešeno, ale v podstatě by se dalo asi s tou diagnostikou napojit i na dráty v motorovém prostoru a zásuvku tak obejít, ale nejsem si jistý, jestli jsou zloději až takhle moc vybaveni.
Drát do čerpadla jde jen jeden, nevím, jestli je tam něco jako propojovací jednotka (v Mégane II vedle baterky), ze které to vychází, prochází do karoserie a dál pokračuje levým prahem. Za řidičovou sedačkou je konektor, tam se svazek rozděluje, čerpadlo jde na pravou stranu a kolem zadních pravých dveří až k nádrži. V podstatě stačí jeden přepínač, kdekoliv rozpojit, napájet a hotovo.
Nevím, jak to potom je konkrétně ještě vyřešeno, ale v podstatě by se dalo asi s tou diagnostikou napojit i na dráty v motorovém prostoru a zásuvku tak obejít, ale nejsem si jistý, jestli jsou zloději až takhle moc vybaveni.
Drát do čerpadla jde jen jeden, nevím, jestli je tam něco jako propojovací jednotka (v Mégane II vedle baterky), ze které to vychází, prochází do karoserie a dál pokračuje levým prahem. Za řidičovou sedačkou je konektor, tam se svazek rozděluje, čerpadlo jde na pravou stranu a kolem zadních pravých dveří až k nádrži. V podstatě stačí jeden přepínač, kdekoliv rozpojit, napájet a hotovo.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
ahoj.kamarád měl multivana od VW.diagnostickou přípojku si schoval někam pod palubku.a na originál místo dal taky zásuvku vystříhanou z jiného multivana,a tu připojil na přímo na baterku.a fungovalo to tak dobře,že jednou dal auto do servisu stím že je varoval,ať to nepřipojují na diagnostiku.no a oni to připojili a fůůůů zakouřilo se jim z noťase.
dobrý řešení ne?
dobrý řešení ne?
-
- Starting member
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř čer 02, 2010 12:27
- Bydliště: Praha
zásuvka na baterku je fajn, ale pak to chce opravdu mít v každé zakázce napsáno, že tma není zásuvka atd. možná bych ot na tu zásuvku i nalepil, že je nefunkční. Zloděj tomu stejně věřit nebude a servisu to připomene.... Taky jsem nad tím přemýšlel nakonec jsem to z lenosti neudělal a přeci jen thalie je thalie
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Advanced member
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte říj 31, 2006 23:50
-
- Advanced member
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte říj 31, 2006 23:50
Jo, ty webove stranky znam. Ale opakuji - zkusil jsi to sam nebo jsi alespon takovou programovaci videl akci na vlastni oci?okura píše:Renault Comender nebo Renault Explorer
jsou to ověřené produkty a oba ti naprogramují kartu bez nutnosti mít přistupový kod.
Taky je rozdil mezi odemcenym autem a autem, do ktereho se dostane nekdo pote, co rozmlati okno. Hadam, ze v tom druhem pripade jsou jednotky ECU dost neochotne komunikovat s kymkoliv.
HJ
-
- Advanced member
- Příspěvky: 448
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
viděl sem to v akci na vlastní oči
ABRITUS72 není žadný fake jejich produkty vesele kopíruje už i čína (Vag can comander atd..)
navíc UCH komunikuje bez problému hnedka, stačí když otevřeš dvěře.
To mám ověřene na Clipu.
Neučínější ochranou je přerušení can h-l v zasuvce. pak je na 99% že ti neodjedou.
ABRITUS72 není žadný fake jejich produkty vesele kopíruje už i čína (Vag can comander atd..)
navíc UCH komunikuje bez problému hnedka, stačí když otevřeš dvěře.
To mám ověřene na Clipu.
Neučínější ochranou je přerušení can h-l v zasuvce. pak je na 99% že ti neodjedou.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Nejde ani o to, jestli se jednotka s někým bude nějak bavit. Důležité je, aby fungoval multiplex. A ten se většinou zapne, když otevřeš dveře - jakýmkoliv způsobem. A pak stačí využít chyb programu řídící jednotky a pak už to klidně bude dělat to, co chceš ty.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte říj 31, 2006 23:50
To zni logicky. Je multiplex jenom logicka zalezitost (to znamena integrovana v jednom z UCH) nebo je to fyzicky skutecne take samostatna jednotka? Pokud ano, kde se da najit?Zefek píše:Nejde ani o to, jestli se jednotka s někým bude nějak bavit. Důležité je, aby fungoval multiplex. A ten se většinou zapne, když otevřeš dveře - jakýmkoliv způsobem. A pak stačí využít chyb programu řídící jednotky a pak už to klidně bude dělat to, co chceš ty.
Diky,HJ.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Multiplex je označení pro komunikační propojení jednotek. Skládá se to ze dvou drátů, starší provedení KL, novější CAN. Na ty dráty jsou jednotky připojené paralelně, nebo podle nějakého schématu, že třeba dvě jednotky jsou připojené do jedné a ta je pak spojena s dalšíma ... Taky jsou připojené na diagnostickou zásuvku, opět těma samýma drátama. Takže ve výsledku pak diagnostický nástroj defacto tvoří další jednotku. Po těch drátech si jednotky povídají. Ano, doslova si povídají. Chceš zapnout klimatizaci, tak stiskneš tlačítko. Požadavek zaznamená jednotka kabiny, předá ho dál propojovací jednotce, ta ho předá jednotce vstřikování. Ta se rozhodne, jestli klimu pustí, nebo nepustí a řekne propojovací jednotce, aby zapla ventilátor a spojku kompresoru.
Chceš nastartovat, zmáčkneš tlačítko, jednotka kabiny ověří kód karty, pošle kód zámku řízení, ten ho také ověří, odemkne, pošle informaci o svém stavu, jednotka kabiny pošle kód jednotce vstřikování, ta ho ověří a pošle zprávu propojovací jednotce, aby spustila startér.
Dvě jednoduché situace, jak to funguje. Po zamknutí auta většinou komunikace mezi jednotkama utichne, jednotky přecházejí do stand-by režimu a čekají na vnější signál. Většinou je to odemčení, otevření, zapnutí světel, povel ke startu, ....
Co se potom týče naprogramování karty, tak se karta zapisuje do jednotky UCH (kabiny). Takže stačí otevřít dveře, jednotka ožije, zapne multiplex, aby mohla přijímat a zasílat zprávy dalším jednotkám. Připojíš diagnostiku a pošleš ji přímo nějaký příkaz o zapsání nové karty. Dle specifikace jednotky se karty zapisují na nějaké místo v paměti, to musíš znát, tak pošleš příkaz, že chceš na tohle místo zapsat tuhle kartu, co máš ve čtečce. A teď podle naprogramování to buď udělá, nebo neudělá
Chceš nastartovat, zmáčkneš tlačítko, jednotka kabiny ověří kód karty, pošle kód zámku řízení, ten ho také ověří, odemkne, pošle informaci o svém stavu, jednotka kabiny pošle kód jednotce vstřikování, ta ho ověří a pošle zprávu propojovací jednotce, aby spustila startér.
Dvě jednoduché situace, jak to funguje. Po zamknutí auta většinou komunikace mezi jednotkama utichne, jednotky přecházejí do stand-by režimu a čekají na vnější signál. Většinou je to odemčení, otevření, zapnutí světel, povel ke startu, ....
Co se potom týče naprogramování karty, tak se karta zapisuje do jednotky UCH (kabiny). Takže stačí otevřít dveře, jednotka ožije, zapne multiplex, aby mohla přijímat a zasílat zprávy dalším jednotkám. Připojíš diagnostiku a pošleš ji přímo nějaký příkaz o zapsání nové karty. Dle specifikace jednotky se karty zapisují na nějaké místo v paměti, to musíš znát, tak pošleš příkaz, že chceš na tohle místo zapsat tuhle kartu, co máš ve čtečce. A teď podle naprogramování to buď udělá, nebo neudělá
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
tak dneska se mi stalo neco podobneho na Jarove.
nekdo mi chtel ukrast Satiska. Rozbil zadni okynko ve dverich - btw sranda za cca 7tis. a pokousel se asi neco prasit pres diag. zasuvku.
Auto neodjelo, bylo normalne zamcene, tak se mu asi neco vysralo.
Ale docela mne to sere a mam strach, ze priste by mohl byt uspesny...
nekdo mi chtel ukrast Satiska. Rozbil zadni okynko ve dverich - btw sranda za cca 7tis. a pokousel se asi neco prasit pres diag. zasuvku.
Auto neodjelo, bylo normalne zamcene, tak se mu asi neco vysralo.
Ale docela mne to sere a mam strach, ze priste by mohl byt uspesny...
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Re: Jak na zloděje???
U espace je dobré zadělat vin pod čelním sklem.
V Renaultu vám podle vinka udělají náhradní klíčky.
Jen je dražší. Na aliexpress mají GPS lokator cca 500.
V Renaultu vám podle vinka udělají náhradní klíčky.
Jen je dražší. Na aliexpress mají GPS lokator cca 500.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů