senzor tlaku pneu
Moderátor: Moderators General
senzor tlaku pneu
cus vsem, mam 3.0Dci privilege. Kdyz zastrcim kartu do zapalovani, probehne test tlaku pneu. Ale.............vidim jak testuje jednotlive pneu, vidim napis "bar" ale neukazuje mi to hodnotu tlaku v pneu. Kmarad ma 3,5 benzin, vybava privilege, a tomu se tam zobrazuje i tlak jednotlvych pneu. Kde je chyba? V senzorech? Ve me? Ve Francii? Nebo je to normalni?
ventilky maji na sve vnitrni strane unikatni ciselny kod pro kazde kolo jiny a ten musi byt pres diagnistiku zapsan v ridici jednotce, jinak neukazuji nic, jak tobe - takze nejlip na diagnostiku a mrknout, zda neni fce jen zablokovana, popripade zda jsou vubec kody napsany, jinak do pneuservisu a otravovat o sundani gumy a opsta cisla a ta pak nechat zapsat do rj auta a hlavne dodrzet umisteni jednotlivych kol na aute podle barev ventilku viz. obrazek na boku dveri ridice, tak hodne zdaru
Renault ESPACE IV 2,2dCi 11okW Privilége
-
- Advanced member
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte říj 31, 2006 23:50
Kdysi jsem nekde v doku cetl, ze existuji i jine metody, jak ty ventilky nacist, aniz by se sundavaly gumy. Myslim, ze jedna z nich byla pomoci nejakeho extra pristrojku, ktery se prilozi k ventilkum a donuti je vysilat. Dalsi metodou snad bylo nejake cviceni s diagnostikou kombinovane s delsi jizdou, aby se ventilky spolehlive nacetly.mara53 píše: jinak do pneuservisu a otravovat o sundani gumy a opsta cisla a ta pak nechat zapsat do rj auta
HJ
-
- Advanced member
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte říj 31, 2006 23:50
Normalne se to nema co odecist. Jsou to hodnoty ulozena nekde ve flash pameti UCH jednotky. Ale presne tohle je jeden z mnoha detailu, ktery servisum dovoluje nas zakazniky dojit jak ty kozy. Tohle maji v kazdem servisu dobre naucene. Moje mnohokrat zopakovana zkusenost je takova, ze kdyz si necham prohodit letni a zimni gumy ve znackovem Renault servisu, tak na uctu vzdycky objevim polozku za nacteni ventilku. Kdyz arumentuji, ze je to zbytecne, ze jsou jiz ventilky davno nactene, tak mi vetsinou zavolaji nejakeho mistra nebo sefa a ten mi s uzasne vaznou tvari potvrdi, ze presne tak se to musi delat podle technickych predpisu firmy Renault. Ale kdyz necham vymenit kola u nejakeho garazisty se zvedakem, tak ten je proste prohodi, ja odjedu pryc, vylozim sundana kola, projedu se a za chvilku mam na displeji hodnoty nove nasazenych kol. Pochopitelne bez nacitani ventilku v cene cca EUR 20,-.STRUCTOR píše:mno, auto je od prvniho majtele na kolech uz z fabriky, takze by to snad melo byt nactene........, nebo se to nejak samo zas odecetlo?
Takze zase diagnoza a podivat se kde je chyba.
HJ
Přes diagnostiku příp. i DDT2000 lze načíst kola resp. senzory v pohodě. Lze to jako i v mém případě udělat i při nasazených gumách i kolech. Jen je třeba nějak donutit senzor aby vyslal signál, např. poklesem tlaku tj. upustit tuším o více jak 0,5 atm nebo kolo roztočit příp. s autem projet.
Celý postupje tu někde na fóru popsaný již si přesně nepamatuji kde, ale tuším, že to bylo přímo v sekci o DDT2000. Když jsem si na jaře načetl sám všechny 4 nové kódy, kdy jsem nechal obout letní gumy na nové disky a neopsal si kódy senzorů, tak jsem si chrochtal.
Jinak samozdřejmě lze do paměti uložit 2 kompletní sady kol (letní+zimní), takže u Renultu ani nikde jinde při prohazování kol není žádné nové načtení vůbec nutné.
Celý postupje tu někde na fóru popsaný již si přesně nepamatuji kde, ale tuším, že to bylo přímo v sekci o DDT2000. Když jsem si na jaře načetl sám všechny 4 nové kódy, kdy jsem nechal obout letní gumy na nové disky a neopsal si kódy senzorů, tak jsem si chrochtal.
Jinak samozdřejmě lze do paměti uložit 2 kompletní sady kol (letní+zimní), takže u Renultu ani nikde jinde při prohazování kol není žádné nové načtení vůbec nutné.
Renault Espace IV 2.2 dCi 01/2005 - motor KO - šálky na klice - OPRAVENO už zase jezdí....
Renault Grand Scenic 1.9 dCi 96 kW -2005 - nový pomocník
Diagnostika CLIP k dispozici
-----------------------------------------------
Renault Grand Scenic 1.9 dCi 96 kW -2005 - nový pomocník
Diagnostika CLIP k dispozici
-----------------------------------------------
Tady je postup načtení senzorů přes DDT2000:
Není to z mé hlavy, ale ověřeno a funguje to a hlavně není nutno sundávat kolo ani pneu.
Jinak samosebou existují jakési budiče toho senzoru, kterým se jakoby probudí a on vyšle signál, tj, svůj jedinečný kód + nějaké údaje o tlaku apod., které se pak uloží přes diagnostiku do auta, ale to je záležitost servisů.
Není to z mé hlavy, ale ověřeno a funguje to a hlavně není nutno sundávat kolo ani pneu.
Jinak samosebou existují jakési budiče toho senzoru, kterým se jakoby probudí a on vyšle signál, tj, svůj jedinečný kód + nějaké údaje o tlaku apod., které se pak uloží přes diagnostiku do auta, ale to je záležitost servisů.
Kód: Vybrat vše
Jednotka UCH
Screens->Ecrans étude->Lancement des routines
V prostřed okna je sekce SSPP.
Upustit tlak v kole asi o 0,5 bar nebo raději více
Při nastavení hodnoty "Lancer routine puis mise a jour" = 0 stlačit tlačítko "Lecture des Idents recus par recepteur SSPP"
V "Etat routine" by se měla objevit hodnota "Routine en cours" a ta by tam měla být během dalšího postupu stále
Potom čekat cca 10-15min (nebo kolo namontovat a provést zkušební jízdu, ale to jsem nezkoušel)
Pak při nastavení hodnoty "Lancer routine puis mise a jour" = 1
stlačit tlačítko "Lecture des Idents recus par recepteur SSPP"
V IDs recues by se měl objevit kód ventilku.
Renault Espace IV 2.2 dCi 01/2005 - motor KO - šálky na klice - OPRAVENO už zase jezdí....
Renault Grand Scenic 1.9 dCi 96 kW -2005 - nový pomocník
Diagnostika CLIP k dispozici
-----------------------------------------------
Renault Grand Scenic 1.9 dCi 96 kW -2005 - nový pomocník
Diagnostika CLIP k dispozici
-----------------------------------------------
- imrich.obert
- Starting member
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř zář 18, 2013 05:49
- Bydliště: Devičany 222
Re: senzor tlaku pneu
Zdravím.Včera som podľa návodu od bednar zistil kod neznámeho ventilu.Funguje to podľa popisu, ale nečakal som 15min.Mal som predné kolesá vo vzduchu a trochu som ich roztočil - rýchlosť č.1 a trocha plynu.DDT2000 - najdete na internete zadarmo a používam lacný interface z Číny.Veľa zdaru.
Renault Espace IV 1,9dci 85kW r.v.2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů