hadice a nádobka na chladící kapalinu se dost tlakuje

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
milanrot
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 22, 2010 19:46

hadice a nádobka na chladící kapalinu se dost tlakuje

Příspěvek od milanrot » čtv dub 22, 2010 19:51

hadice a nádobka na chladící kapalinu se dost tlakuje,nedávno jsem měnil hadici která byla prasklá mezi hlavami,kde může být zakopaný pes díky všem co poradí. espace 2003 ,2958 dci

GeneHawkins
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát říj 02, 2009 15:22

Příspěvek od GeneHawkins » pát dub 23, 2010 20:46

Jaký tlak?

milanrot
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 22, 2010 19:46

Příspěvek od milanrot » sob dub 24, 2010 17:49

ahoj trubky na vodu stvrdnou a i voda vnádobce klesne cca po 50km po otevření voda zase vyjedé nahoru

radata
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: pon srp 17, 2009 02:10
Bydliště: tábor

Příspěvek od radata » ned dub 25, 2010 12:09

je to fakt je tam pěknej tlak ale nevšínám si toho a nic se neděje
megane grand scenic 1.5dci 78kw 5,2l/100km
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.

GeneHawkins
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát říj 02, 2009 15:22

Příspěvek od GeneHawkins » ned dub 25, 2010 17:05

milanrot píše:ahoj trubky na vodu stvrdnou a i voda vnádobce klesne cca po 50km po otevření voda zase vyjedé nahoru
Bez toho, abys ten tlak změřil, se na to dá těžko odpovědět.

žuri
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: stř dub 07, 2010 22:58
Bydliště: Czech Republic

Re: hadice a nádobka na chladící kapalinu se dost tlakuje

Příspěvek od žuri » sob kvě 01, 2010 11:02

Rozhodující je,jestli se ti ztratí voda,když to zkontroluješ za studena.Jestli je tam tlak i za studena,tak je to v lepším případe jen těsnění pod jednou hlavou-obyč.zadní,v horším případě prasklá hlava.Doporučuji neprodleně opravit-může to být zatím jen to jen tesnění a to není ještě tak nákladné.Nová hlava tady v Česku cca63000.-,v Rakousku 1900€.Já to podcenil a musel měnit hlavu.Už jsem ok,zas to jezdí jak hodinky(švýcarské-né francouzské :lol:
milanrot píše:hadice a nádobka na chladící kapalinu se dost tlakuje,nedávno jsem měnil hadici která byla prasklá mezi hlavami,kde může být zakopaný pes díky všem co poradí. espace 2003 ,2958 dci
Espace Grand VI 3.0 dci 2002 Privilege
Espace Grand VI 3.0 dci 2003 Initiale

milanrot
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 22, 2010 19:46

Příspěvek od milanrot » stř kvě 05, 2010 20:12

objem vody se stratí ,podle toho jak dlouho autem jedu.např.voda je na max a po 50 km se auto nechá vychladnout pak je voda tak v polovině mezi max a min
Voda se strácí tím že ji tlak postupně vyhází z nádobky.
voda nevaří je na 5 čárkách
Čím dál bych jel tím více se vody stratí podle mne .
pokud je vody na min tak už se nestrácí to už ji tlak asi nevyhází a upouští se asi jen vzduch (doměnka)

když je auto studené a otevřu nádobku třeba až druhý den upustí se z nádobky vzduch není ho moc ,ale je tam.
Voda se jinde nestrácí.
kdo má toto auto ,ať mi taky řekne zdali tam trochu vzduchu má za studena být.
dík za odpověď

žuri
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: stř dub 07, 2010 22:58
Bydliště: Czech Republic

hadice a nádobka na chladící kapalinu se dost tlakuje

Příspěvek od žuri » pát kvě 07, 2010 22:51

Kdyz je motor studeny,nemel by se z expanzní nadobky po otevreni tlacit zadny vzduch ven.Podle priznaku,ktere popisujes,mas zatim jen lehce podfouknute tesneni.Nejezdit a nechat dned opravit nez to bude o hodne drazsi(napr.praskla hlava)!!
Espace Grand VI 3.0 dci 2002 Privilege
Espace Grand VI 3.0 dci 2003 Initiale

milanrot
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 22, 2010 19:46

Příspěvek od milanrot » pát kvě 07, 2010 23:13

kolik to a oprava tak stojí?
a otázka druhá- jeden opravář mi řekl že než se pustí do motoru tak ještě něco zkusí prý to nemusí být těsnění ale ještě něco jiného a nechtěl říct co .
Tak nevim co by mohlo ještě způsobovat ten tlak vzduchu do vody?

GeneHawkins
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát říj 02, 2009 15:22

Příspěvek od GeneHawkins » pát kvě 07, 2010 23:56

Prasklej blok.

milanrot
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 22, 2010 19:46

Příspěvek od milanrot » sob kvě 08, 2010 09:02

ja si přišel na to že je prasklej blok a neni to třeba tim těsněním?

milanrot
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 22, 2010 19:46

těsnění pod hlavou

Příspěvek od milanrot » sob kvě 08, 2010 09:05

kolik to a oprava tak stojí?

musí se sundat obě hlavy

a otázka druhá- jeden opravář mi řekl že než se pustí do motoru tak ještě něco zkusí prý to nemusí být těsnění ale ještě něco jiného a nechtěl říct co .
Tak nevim co by mohlo ještě způsobovat ten tlak vzduchu do vody?

GeneHawkins
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát říj 02, 2009 15:22

Příspěvek od GeneHawkins » sob kvě 08, 2010 09:49

milanrot píše:Tak nevim co by mohlo ještě způsobovat ten tlak vzduchu do vody?
GeneHawkins píše:Prasklej blok.
milanrot píše:jak si přišel na to že je prasklej blok a neni to třeba tim těsněním?
Nepřišel.

milanrot
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 22, 2010 19:46

Příspěvek od milanrot » ned kvě 09, 2010 15:35

proč slovíčkaříš a neodpovíš na otázku otevřeně GeneHawkins

zub10
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte črc 05, 2011 21:07

Re: hadice a nádobka na chladící kapalinu se dost tlakuje

Příspěvek od zub10 » sob říj 28, 2017 18:34

Vyměň víčko, nebo ho jen povol, někdo psal, že se má měnit.
Mám ho povolený pořád, esp IV 2.0T LPG zvládne Tatry,Alpy,170km/h rychlopřesun po německý dálnici a nevaří.
Nevydím důvod namáhat chladící systém natlakovanou vodou, sice teorii zvýšeného bodu varu znám,
ale v našich klimatických podmínkách to nemá smysl, pokud nejezdíš závody.
Taky záleží na motoru a v jaký kondici je chladič.

Můžeš to mít jak papiňák bez pojišťovacího ventilu, něco povolí první.

mě třeba bere vodu, když je dotažený, povolím a není problém.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.

GeneHawkins
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: pát říj 02, 2009 15:22

Re: hadice a nádobka na chladící kapalinu se dost tlakuje

Příspěvek od GeneHawkins » sob říj 28, 2017 18:53

Konečně dobrej nápad. Může ho po sedmi letech zrealizovat, aby ho to už netrápilo...

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů