muzu poprosit o konkretnejsi popis chovani tve remenice,jak dala o sobe vedet? jakej to byl zvuk?dekujiDavidak79 píše:Tak se připojím , mám najeto na 2,0T cca 148500 km a řemenice se odebrala od věčných lovišť. Mám trochu štěstí protože přišla zvuková výstraha. Štěstí jsem měl dost tak asi proto nemůžu v ČR sehnat novou a musí se objednat z Rumunska nebo Maďarska a to za 5800 bez DPH. Po celo dopoledním telefonování jsme na tenhle motor druhovýrobu nesehnaly. Pokud vše dopadne dobře dorazí koncem příštího týdne.
POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU !!!
Moderátor: Moderators General
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Jako první začala blbnout klima nevím zda to souviselo ale šla na minimální výkon, čekal jsem až se před jízdou ochladí auto ale prostě ze dne na den chladila málo, hned po rozjezdu a přidání plynu asi tak kolem 3tis otáček přišel hrozně drnčivej zvuk (trhalo to uši) ale pouze při zapnuté klimatizaci a při jízdě. Druhý den když jsem jel na dílnu tak už začínalo něco pískat na volnoběh i bez klimy a drnčení bylo slyšet i na neutrál a stačily i nižší otáčky a taky bylo slyšet šustění prostě zvuky které jsem nikdy neslyšel. Při pohledu na řemenici na volnoběh šmajdala i při přidání plynu zavibrovala a potom se celkem srovnala.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
cespa: Tak že pozor ! jediné co nakonec nasvědčovalo vadné řemenici bylo to že šmajdala , ty zvuky které byly slyšet při akceleraci děla asi klimakompresor ! a díky tomu se přišlo na tu řemenici jinak bych pravděpodobně dopadl jako wilczek
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
Skuste v Polsku tam jsou ceny za kompet rozvody okolo 500zlotych na 2,2dci
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
No mam najeto 126 000 KM asi ty rozvody bbudou nutné, zatím to fakt šlape. Dík za odpověď. Tomas
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
Jo pardon je to Espace 2,2 dci 2005.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
vymenil jsem remenici kliky protoze asi pri 275tkm zacla smajdat, "vyklepal se" stred a okolo nej byly sponky ocelove, bylo to slyset na remenu, protoze to smajdani zpusobilo ze se "odrizla" drazka a zbytek co zustal na remenu visel dolu, takze to poklepavalo o plastovy dekl motoru takovy divny zvuk proste
co se rozvodu tyka, tak bez vodni pumpy jsem mel origo renaulti za 3500,-(ne od dealera - objednal jsem SKF a prodejce volal ze momentalne ma skladem jen originaly), vodni pumpu jsem koupil nemeckou dolz a udell ji s rozvody, vsechno bratru do 6000 (i s praci), polskym dilum moc neverim, klidne me ukamenujte, ale pokud na u nas stoji remenice kliky u renaultu 5500, v benexu 5000 v kelly mi ji nechali za cenu 46000 (protoze prekupovali - na jejich by byla lepsi cena) a v polsku mi nekdo to same umi dodat za 2500 mi pripada vic nez podezrele!!!
co se rozvodu tyka, tak bez vodni pumpy jsem mel origo renaulti za 3500,-(ne od dealera - objednal jsem SKF a prodejce volal ze momentalne ma skladem jen originaly), vodni pumpu jsem koupil nemeckou dolz a udell ji s rozvody, vsechno bratru do 6000 (i s praci), polskym dilum moc neverim, klidne me ukamenujte, ale pokud na u nas stoji remenice kliky u renaultu 5500, v benexu 5000 v kelly mi ji nechali za cenu 46000 (protoze prekupovali - na jejich by byla lepsi cena) a v polsku mi nekdo to same umi dodat za 2500 mi pripada vic nez podezrele!!!
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
Já mám rozvody taky z Polska a vše je originál.Asi to bude tím,že nemají takový marže jako našinci...
Objednávám u nich i čepy atd.(TRW,Febi)
Objednávám u nich i čepy atd.(TRW,Febi)
Renault Laguna Grandtour 2.2 dci,r.v 2002,Initiale Paris.
- guli
- Junior member
- Příspěvky: 101
- Registrován: úte bře 17, 2009 11:19
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
Sorry asi za blby dotaz, ale jak to ma 2.2Dci (Espace 09/2004) s rozvodama?
Me rikali ze vodni pumpa je na rozvodech na ozubenych kolech/retezu v motoru,
ze se nemeni - resp ze by byl potreba vyndat motor a vlizt dovnitr... (nebo jsem to spatne pochopil?)
takze mi menili jen (takhle jsem to mel rozepsany na seznamu materialu)
sada rozvodů SKF 5760 Kč
řemen alternátoru 930 Kč
+ prace, ale nevim kolik presne, protoze se delalo vic veci ...
UPDATE: omlouvam se, ctu paralelne dve temata .... "výměna rozvodů - odhad ceny?"
tak jsem to napsal sem, kdyz by to vadilo, presunu to....
Dik
Guli
Me rikali ze vodni pumpa je na rozvodech na ozubenych kolech/retezu v motoru,
ze se nemeni - resp ze by byl potreba vyndat motor a vlizt dovnitr... (nebo jsem to spatne pochopil?)
takze mi menili jen (takhle jsem to mel rozepsany na seznamu materialu)
sada rozvodů SKF 5760 Kč
řemen alternátoru 930 Kč
+ prace, ale nevim kolik presne, protoze se delalo vic veci ...
UPDATE: omlouvam se, ctu paralelne dve temata .... "výměna rozvodů - odhad ceny?"
tak jsem to napsal sem, kdyz by to vadilo, presunu to....
Dik
Guli
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
U 2.2 dCi se vodní pumpa při výměně rozvodů nemění, není hnána řemenem, ale ozubeným kolem.
Tony
Grand Espace IV, 2.2 dCi Privilege, 2004, prodán
Grand Espace IV, 2.0 dCi 127 kW, Initiale Paris, 2013
Grand Espace IV, 2.2 dCi Privilege, 2004, prodán
Grand Espace IV, 2.0 dCi 127 kW, Initiale Paris, 2013
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
Pánové zdravím Vás po tom co jsem na vlastní kůži okusil, co to je prokluzující(zničená) řemenice u mého Espace IV 2.O T v automatu. Diskuze o zavaření v tématu "řemenice drážkového hřídele" je zajímavá, ale...
Jedu si takhle minulý týden na dovolenou do Itálie, cesta paráda, když v tom v Alpách v Itálii na dálnici se objeví hláška: "baterie není", zastavím a on přetržený řemen-kupodivu držel a nespadl.Tak, že dojedu na baterku do nejbližšího servisu, vypnul jsem všechno elektrické. no dojel jsem k nejbližší pumpě, zastavím a baterie skončila(všechno na elektriku i převodovka) -takže konec.Zavolal jsem servis, přijeli, přivezli drážkový řemen, a když ho chtěli vyměnit zjistili pravdu o řemenici. Je to zajímavé - řemenice se protáčela, ale řemen byl jako přestřižený. Takže odvoz do servisu a provizorní svaření. Vše Ok - jenom to stálo 350 Euro. Ale pozor, motor jede v pohodě , vše funguje, ale jakmile jedu více než 25OO - 27oo otáček, což po dálnici nic není( cca 11O)nebo v Alpách do prudkých kopců, kdy automat řadí pod plynem, střídá rychle otáčky, jedu pod klimou, začíná řemen smrdět při celkem velkém zahřátí. Někde prokluzuje vlivem většího odporu. Takže jsem docestoval v poklidu pohodovou dálniční jízdou v sauně bez klimy.A řemen v pohodě.Nejsem si jistý, jestli jestli jde jenom o tlumení zátěžových nárazů.
Takže nevím, zda zavaření, popisované v uvedeném tématu, je ta nejlepší cesta.
Kdyby někdo věděl kde se dá řemenice(mimo Renault) sehnat, byl bych mu vděčný. Výměna není žádný problém.
Zatím jezdím, ale žádná divočina, pěkně v poklidu.
Jestli máte někdo další zkušenosti, dejte vědět
Tak hodně pohodových kilometrů.
Jedu si takhle minulý týden na dovolenou do Itálie, cesta paráda, když v tom v Alpách v Itálii na dálnici se objeví hláška: "baterie není", zastavím a on přetržený řemen-kupodivu držel a nespadl.Tak, že dojedu na baterku do nejbližšího servisu, vypnul jsem všechno elektrické. no dojel jsem k nejbližší pumpě, zastavím a baterie skončila(všechno na elektriku i převodovka) -takže konec.Zavolal jsem servis, přijeli, přivezli drážkový řemen, a když ho chtěli vyměnit zjistili pravdu o řemenici. Je to zajímavé - řemenice se protáčela, ale řemen byl jako přestřižený. Takže odvoz do servisu a provizorní svaření. Vše Ok - jenom to stálo 350 Euro. Ale pozor, motor jede v pohodě , vše funguje, ale jakmile jedu více než 25OO - 27oo otáček, což po dálnici nic není( cca 11O)nebo v Alpách do prudkých kopců, kdy automat řadí pod plynem, střídá rychle otáčky, jedu pod klimou, začíná řemen smrdět při celkem velkém zahřátí. Někde prokluzuje vlivem většího odporu. Takže jsem docestoval v poklidu pohodovou dálniční jízdou v sauně bez klimy.A řemen v pohodě.Nejsem si jistý, jestli jestli jde jenom o tlumení zátěžových nárazů.
Takže nevím, zda zavaření, popisované v uvedeném tématu, je ta nejlepší cesta.
Kdyby někdo věděl kde se dá řemenice(mimo Renault) sehnat, byl bych mu vděčný. Výměna není žádný problém.
Zatím jezdím, ale žádná divočina, pěkně v poklidu.
Jestli máte někdo další zkušenosti, dejte vědět
Tak hodně pohodových kilometrů.
Renault Grand Espace IV 2.0T Initiale v automatu teď i v LPG
Renault Megane II 1,5dci
Renault Thália 1,2 16v
Renault Megane II 1,5dci
Renault Thália 1,2 16v
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
V Autokelly vodící za 1200 febi,napínač 1250 febi. Ceny v poho.
Nějákou svařeninu bych z auta hned vyndal.
Nov
Nějákou svařeninu bych z auta hned vyndal.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
remenice na klikovce je kolem 5000 - delal jsem pred par mesici
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
jj, vodící, napínací jsou v poho, prosím Tě, kdes tu řemenici ji koupil? Do Renaultu se mi z různých důvodů nechce. Díky
Renault Grand Espace IV 2.0T Initiale v automatu teď i v LPG
Renault Megane II 1,5dci
Renault Thália 1,2 16v
Renault Megane II 1,5dci
Renault Thália 1,2 16v
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
v autokelly ale pres kamose skrz slevu, jinde nebyla skladem, ale ja ji mam na 2,2dci, nevim jak to maj skladem na 2,0
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
Dík za odpověď, na stránkách ji nemají, tak budu muset osobně
Renault Grand Espace IV 2.0T Initiale v automatu teď i v LPG
Renault Megane II 1,5dci
Renault Thália 1,2 16v
Renault Megane II 1,5dci
Renault Thália 1,2 16v
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
neni za co, je fakt, ze ja to predtim ani na webu nehledal, sel jsem se zeptat, jesli maji nebo ne, ale vim, ze cena na renaultu byla asi o 300-400 drazsi nez standard autokelly cena ... takze v pripade krize asi nezbyde nez rencek
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
Na 2.0 turbo jí seženeš pouze v renaultu , pokud už není teda nějaká změna
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
Ahoj, vracím se do tématu z prozbou... Před cca měsícem jsem si všiml nového zvuku z motoru,který jsem nebyl shopen identifikovat"mlaskání-žvejkání gumy-závyslé na otáčkách". Před týdnem, během cesty na hory se ozval nový zvuk "tikání závyslé na otáčkách" a dvakrát jsem cejtil v kabině zápach spálené gumy. Když jsem se nažil zjistit zdroj zvuku,tak jsem zjistil, že když odkloním napínací kladku plochého řemenu, tak zvuk ustane. Včera večer jsem vyměnil kladku,rolnu a řemen. Tikavý zvuk ustal, mlaskavý ne a také jsem si všiml lehkého "0.5mm" komíhání řemenice. A tak se ptám, může být problém v řemenici? Potřeboval bych auto na víkend, ale bojím se,že něco zanedbám. Co myslíte???? čespa
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
Kolik máš najeto?
Grand ESPACE IV PH2 2.0T 2007 Sport line, CNC Carminat
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
najeto 190tis. Už jsem se bavil se známim ze servisu a doporučení je odstavit. Prosím, nemáte někdo návod na výměnu rozvodů??? byli měněny před pěti lety, tak bych to sfoukl při jednom. DEKUJI....
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
Tak jestli tam je řemenice původní, tak bude určitě KO. Já ji měnil s rozvody ve 130 tis a měla docela vůli. Určitě bych s tím nejezdil, aby nenadělala nenávratnou paseku. V náhradě se nedělá a musí se vzít origo.
Grand ESPACE IV PH2 2.0T 2007 Sport line, CNC Carminat
Re: POZOR NA ŘEMENICI PŘÍSLUŠ. MŮŽE ZPŮSOBIT HAVÁRII MOTORU
Ano, řemenice je původní. Auto jsem odstavil a čekám na díly. Budu tam dávat tuto druhovýrobu...http://www.prodejdilu.cz/cs/nahradni-di ... el-2154017 Prosím, nemáte někdo návod na výměnu rozvodů??? chtěl bych součastně vyměnit i rozvody po pěti letech, ale nevím, kde jsou znaménka horní úvratě a aretační body. dekuji
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot], KaJe a 19 hostů