ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Sebod.cz
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned říj 07, 2018 17:34

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Sebod.cz » ned říj 07, 2018 17:43

Zdravim jsem tu novy a chci se zeptat kde najdu altik na 3,5i v6 r.v.03 diky tak uz jsem ho objevil jen nejak nevim jak nejlepe ho dostat ven -:(

picasso-12345
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od picasso-12345 » úte říj 30, 2018 18:55

Zdravím,
potřebuji radu. Měnil někdo regulátor napětí v alternátoru Denso u 3.0dci 130kW? Kdo ho koupit? Dík za pomoc
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže

Uživatelský avatar
Pipej
Junior member
Příspěvky: 237
Registrován: ned bře 29, 2009 12:56

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Pipej » ned pro 16, 2018 07:45

Mám Renault Espace 4 benzín LPG palubní desce se mi rozsvítila červená baterie s nápisem stop naštěstí jí vozím do zapalovače ukazatel napětí baterie a ten mi začal ukazovat pokles baterie,byl jsem asi 10km od domova, tak jsem to otočil a domu v pohode dojel ,to už mi ukazoval 10,8V.
Odvezl jsem espace k automechanikovi a odešel mi nějaký diodový můstek.
0prava za 3000kc

Uživatelský avatar
imrich.obert
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř zář 18, 2013 05:49
Bydliště: Devičany 222

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od imrich.obert » ned pro 16, 2018 10:06

Čau Pipej.Ja na mojom espace 4 som menil alternátor, málo dobíjal.Kúpil som na vrakáči z megane 2 iba 110A a už v pohode jeden rok jazdím.(pred montážou som vymenil uhlíky)Stál 50€.Možno táto informácia pomôže.
Renault Espace IV 1,9dci 85kW r.v.2004

Přemek Burian
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned pro 30, 2018 17:19

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Přemek Burian » ned pro 30, 2018 17:34

Zdravím ve spolek a předem se omlouvám jestli to tu už zaznělo ale nenašel jsem.
Espace 4, odešel mi alternátor. Koupil jsem repasovaný. Ale co čert nechtěl jaksi nedobíjím jak bych měl. Nebo teda jo ale musí být vypnutý větrák. Když nechám všechno co jde svítit, hrát radio a tak podobně tak je na baterii 14,4V Ale jak zapnu klimou, stačí jen větrák do kabiny tak prostě nestíhá a napětí na baterii začne pomalu klesat. Po cca 50 km jízdě je na baterce 12,5V a stále klesá. Svorka na alternátoru se docela dost rozehřeje. Jak ten větrák vypnu tak to vlastně okamžitě vyskočí na 14,2 - 14,4V a svorka začne stydnout. Je samozřejmě očištěná a uražená.
Takže otázka zní, mám hledat někde u větráku dole na podlaze nebo je něco blbě jinde?
Děkuju moc...

vlastikd
Advanced member
Příspěvky: 311
Registrován: pon bře 14, 2011 08:43

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od vlastikd » ned pro 30, 2018 17:52

Hledal bych asi u větráku, nevím jestli přímo dole, ale šel bych po kabelech klimy a ventilace. Může to dělat i kompresor klimatizace.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D

Přemek Burian
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned pro 30, 2018 17:19

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Přemek Burian » ned pro 30, 2018 18:21

Jak by s tím souvisel klimakompresor, když stojí? Do něho něco teče i když stojí?

dlabca
Senior member
Příspěvky: 1149
Registrován: pon zář 07, 2009 09:20
Bydliště: Olomouc

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od dlabca » stř led 02, 2019 05:22

Kompresor má zanedbatelný odběr. Spíš bude asi vadný ten ventilátor, nebo kabeláž k němu. A nebo slabý či vadný alternátor.
Grand ESPACE IV PH2 2.0T 2007 Sport line, CNC Carminat

Uživatelský avatar
imrich.obert
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř zář 18, 2013 05:49
Bydliště: Devičany 222

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od imrich.obert » pát led 25, 2019 06:48

Odpoj kábel čo sa hreje a zmeraj prúd pri max.otáčkach vetráka.Na voľnobeh tam musí tiecť prúd okolo 90A a napätie nesmie klesnúť pod 13,5V.
Ak zvýšiš otáčky motora a napätie stúpne na 14V - aj toto je zle.Je vadný alternátor.Alternátor musí na voľnobeh dobíjať!!! :(
Renault Espace IV 1,9dci 85kW r.v.2004

TTGO
Advanced member
Příspěvky: 365
Registrován: stř říj 22, 2008 12:18
Bydliště: CHRUDIM

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od TTGO » sob bře 30, 2019 23:03

Ted jsem to řešil také , vadný regulátor . Dal jsem altík z laguny a ok.
RENAULT ESPACE 2014 125kw ,CLIO 2002 1,2 16V, renault megane III 2015 1.6 dci renault megane II 2005 1.9 dci

Uživatelský avatar
izi
Advanced member
Příspěvky: 431
Registrován: ned srp 05, 2007 23:44
Kontaktovat uživatele:

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od izi » pon kvě 20, 2019 23:56

Mam 2.0 dci a ked je nastartovany motor tak mi kolise napatie v aute. Netusite prosim cim to moze byt? Je to jemne videt na stropnych ziarovkach ze zmurknu a hlavne na ventilatore, ked je pusteny nad polovicku - je pocut ze fuka, tak sa proste stlmi na pol sekundy. Potom ide asi 10 sekund normalne a zas sa na pol sekundy stisi a stale doloka to tak robi aj pri jazde. Najnovsie po starte motora uz ventilator ide len par minut a uplne sa vypne a vobec nefuka. Myslite ze to ma spolu suvis? Dakujem

EDIT:
Takze cely problem robil ventilator kurenia, ma vypalene uhliky a sposoboval cely tento problem. Po vymene uz nekolise a ventilator normlne ide. Len napatie pri nastartovanom aute je len 13,8-13,9V co sa mi zda malo, nemalo by byt medzi 14,4-14,6V, ci?
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané

Spolu takové 683 konové stádo :D

Keny
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: ned dub 08, 2012 22:39
Bydliště: Rotterdam, The Netherlands

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Keny » pát črc 05, 2019 14:51

Zdravim borci,

Tak pripajam sa do klubu.
Minulu sobotu sme sa vracali z Nemecka a pred hranicami zacalo svietit STOP a Baterka + hlaska o poruche dobijania. Zastal som na bezinke otvoril kufor nastastie nic nerhorelo ani nesmrdelo. Tak sme pokracovali dalej v ceste domov do Rotterdamu cca 200 km. Cestou som si vsimol, ze ked otacky boli nad 3000 tak hlaska zmyzla a vsetko bolo ok :D
Problem bol samozrejme v alternatore. Je to valeo, vodou chladeny.
Vybral som ho z hora, po vybrati sahary. Je to celkom ako jezko v klietke, ale da sa to. Uhliky uz skoncili, takze som kupil nove, tak isto som vymenil aj loziska. S tym vacsim som mal problem, lebo ani zo stahovakom som ho nevedel dat dola, takze nakoniec som ho rozrezal, male tak isto.
Suma sumarum:
17€ loziska 6202-2rsh-c3 a 6303-2rsh-c3
0€ uhliky,chlapik mal neake v suflliku stare tak im ich nechal gratis, ale musel som ich kusok zbrusit, aby sadli.
10€ 3 litre chladiacej kvapaliny, co vytiekla. chybalo asi 2.2 litra
20€ sada stahovakov
5€ orech c. 24 na uvolnenie matice, co drzi kladku.

PS: vsetko som to zlozil a ziadny problem. Po par kilometroch sa rozvietila, kontrola emisii. Jeden konektor som nezastrcil spravne, tak som a potom som hlasku musel zmazat :-)
Renault Trafic 2.0 dCi 2010 5 sedadiel
Peugeot 508 SW 2.0 BleuHDi 2014
Espace IV 2.0 T 2006 - predany :(
Peugout 307 1.6 SW 2003 - predany
Laguna 2 Grand Tour 1.9 dCi 2004 - predana
Citroen Xsara Break 1.9 TD 1998 - predana
Skoda 130L 1984 - vymenena za srotovne
Skoda 110R 1974 - predana

Trouba
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát zář 13, 2019 20:40

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Trouba » pát zář 13, 2019 20:52

Ahojte, chystám se vyměnit na grandu vodníka za vzduchem chlazený altík. Koupil jsem nejlevnější novou hellu 150A 7 drážka řemen co je na Lagunu a chystám se to vyměnit. Ale když jsem altík vytáhl z krabice a jen rukou protočím řemenici, tak v tom altíku tak divně cvaká, jakoby tam byly nějaké mikrospínače. Dělá to pravidelně při každé otáčce. Nevíte co by to mohlo být? je to v pořádku?

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od cespa » pon lis 11, 2019 21:24

Ahoj, taky jsem si prošel několika výměnami altíku a toto je můj závěr: repase se nevyplatí, dřív a nebo později odejde, pak jedině originál, který vydrží max 200tis km. Ted nakonec jsem šel do výměny za vducháč a mohu doporučit. Pasujou mezi sebou 1.9, 2.2, 2.0 a 2.0T, jen je zapotřebí přehodit řemenici, rozdílná u benzínu a nafty. Cena vzduchového altíku je od 500,- Kč na bazarech, popřípadě nové od 3500,- a to se vyplatí. Já jsem použil do 2.0T altík z 2.2 Velsatise.......
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Mirdas
Starting member
Příspěvky: 75
Registrován: čtv pro 16, 2010 22:36
Bydliště: Horšovský Týn

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Mirdas » pát úno 21, 2020 20:57

Dovolte mi dotaz. Jak je to s těmi altíky po fejsu? Změnilo se něco už z výroby, když u f2, by měly být vychytaný nějaký neduhy elektra, nebo je altík pořád stejnej, už od počátku vyroby E4. Mám nově 2.0T 2008 a zvažuju preventivní výměnu, tak jestli má smysl, nebo ne. Díky.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Šamša » sob úno 22, 2020 13:44

Měnil jsem tento týden altík na LII. 1.9 dCi, začala během minulého týdne poblikávat kontrolka a občas jsem musel kladívkem poťukat aby se chytil. Měnil jsem za repas Valeo 125A bez zálohy vyšel na 3600Kč a starý vrátit (jinak +1800Kč záloha).
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Mirdas
Starting member
Příspěvky: 75
Registrován: čtv pro 16, 2010 22:36
Bydliště: Horšovský Týn

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Mirdas » sob úno 22, 2020 19:35

A na LII 1.9 dci, je taky vodník, nebo vzduch?
Pasoval by na 2.0T vzducháč z Master II?
Nebo jinak, který Renaulty, jsou vlastně vybaveny vodníkem, krom Esp IV?
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Šamša » sob úno 22, 2020 20:46

Myslím, že to byla vychytávka jen v ESP IV. na všech jiných vzducháče.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

TTGO
Advanced member
Příspěvky: 365
Registrován: stř říj 22, 2008 12:18
Bydliště: CHRUDIM

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od TTGO » sob úno 22, 2020 21:25

Alternátor dělá jaký si signál pro Digi klimu. Řídí se tím výkon klimatizace. Tak pozor aby ten signál produkoval ne každý altik od Renaultu ten signál produkuje 124A to nedělají. Já dával altik z laguny 150A a dával do něj regulátor z koncernu . Stal třetinu co na renaulta a rozdíl jen v konektoru . Ten jsem si předělal.
RENAULT ESPACE 2014 125kw ,CLIO 2002 1,2 16V, renault megane III 2015 1.6 dci renault megane II 2005 1.9 dci

Mirdas
Starting member
Příspěvky: 75
Registrován: čtv pro 16, 2010 22:36
Bydliště: Horšovský Týn

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Mirdas » ned úno 23, 2020 04:52

Takže altík z laguny, 150A. Předpokládám, že z L2. O tom už jsem tady četl. A regl z koncernu, kvuli signálu pro klimu? Myslíš koncern VW, nebo PSA? Nebo ten altík z L2, už má sám o sobě ten signál pro klimu a regl z koncernu byl jen, jako levnější alternativa k origo reglu, kterej se odporoučel kvůli chybě na origo altíku?
Promiňte, že se ptám, jako debil, ale je to pro mě "nový" auto, tak se snažím získat ci nejvíc info a ten altík je věc, která mě straší a rád ji vyměnil preventivně a ne až odejde a vezme sebou pár dalších věcí.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.

Mirdas
Starting member
Příspěvky: 75
Registrován: čtv pro 16, 2010 22:36
Bydliště: Horšovský Týn

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Mirdas » ned úno 23, 2020 04:58

cespa píše:
pon lis 11, 2019 21:24
Ahoj, taky jsem si prošel několika výměnami altíku a toto je můj závěr: repase se nevyplatí, dřív a nebo později odejde, pak jedině originál, který vydrží max 200tis km. Ted nakonec jsem šel do výměny za vducháč a mohu doporučit. Pasujou mezi sebou 1.9, 2.2, 2.0 a 2.0T, jen je zapotřebí přehodit řemenici, rozdílná u benzínu a nafty. Cena vzduchového altíku je od 500,- Kč na bazarech, popřípadě nové od 3500,- a to se vyplatí. Já jsem použil do 2.0T altík z 2.2 Velsatise.......
Tyhle, uvedený altíky, mají ten signál pro klimu? Třeba právě ten z velsatise? Začínám bejt docela divokej, protože informací je tu spoustu, nabídka altíků po bazarech taky, ale nikde jsem nenašel, jakej je nejvhodnější. Pořád čtu jen, - Dal jsem z 1.9 z laguny, nebo- Dal jsem z 2.2 ze Satise. To navozuje myšlenku, že jsou stejný, ale pak se dočtu něco o signálu pro klimu a jsem zase mimo. Proč tedy někdo, kdo s tím má zkušenost, nenapíše rovnou, na 2.0T, je nejlepší náhradou za vodníka, altík z 2.2 dci, protože dává 150 ampér, má signál pro řízení digi klimy, volnoběžku na hřídeli a přesně pasuje na šrouby původního. O výměně řemenic, už psáno bylo. Myslím si, že by to dost pomohlo i jiným, tápajícím.
Omlouvám se, jsem už dost nešťastnej, jak se mi nedaří najít potřebné info a ten altík bych chtěl preventivně vyřešit, aby mě nenechal 700 km od baráku, s prckama v autě.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Novotka » ned úno 23, 2020 17:32

Tolik to neřeš. Užívej si auto kdyz vše funguje.
Mas 12 let starý auto nevim s kolika km.
To by si musel preventivně vyměnit všechno.
Důležitější než alternator je remenice ne klice tu hlavně preventivně výměn.
Ta kdyz klekne to je teprve problem. Bez altiku někam dojedes bez remenice stojís hned.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Mirdas
Starting member
Příspěvky: 75
Registrován: čtv pro 16, 2010 22:36
Bydliště: Horšovský Týn

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Mirdas » ned úno 23, 2020 18:38

Řemenici na klice? Ta taky nějak odchází? Ach jo. 12 let sem tahal esp3 a žádnej problém. To byl srarej 10, když sem si ho přivezl. U čtyřky už je moc vymožeností, tak se toho víc bojím, ale jaký jiný MPV, když úplně mizí? Těšil sem se na esp5 a oni z toho udělají taky skorojeepa k ničemu. Už zbývají jen dodávky a to nechci. To jsme odbočily.
Editt: Přečetl jsem si něco o těch řemenicích a začíná mě pojímat hrůza. Šel jsem do esp4, protože jsem byl maximálně spokojenej s esp3, a teď si začínám myslet, že jsem udělal chybu. Fakt nevím. 😕 No, myslím, že už jsem vlákno plevelil dost, tak už toho nechám. Že já vůl, jsem sem vůbec chodil, mohl jsem spát klidněji.😂
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2517
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od GREYWOLF » ned úno 23, 2020 20:20

Mam na E4 přes 210000 altik je původní a nic nenasvědčuje tomu ze by mě chtěl opustit. Remenici jsem preventivně měnil s rozvody a taky byla OK. Nezapomeň ze nejhorší je smrt z vyděšení. E4 je spolehlivé auto.
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV

Příspěvek od Novotka » pon úno 24, 2020 22:04

Me tedy remenice i alternator odešli ve 120 tisících.
Ale auto jezdilo jen městský provoz ženou ,takže 15 startu denně od krámu ke krámu a najeto 10 km.
Výměn remenici rovnou s remenem příslušenství a kladky a mas pokoj. To auto jinak nemá chybu.
Až na spotřebu,ale sní se počítá.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů