ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Moderátor: Moderators General
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Zdravim, mam problem s alternatorom na 3.0 dCi(130kW). Vsetko slo normalne, potom vyskocila hlaska stop(nefunguje vstrekovanie paliva), ale auto slo normalne, postupne sa rozsvietili kontrolky abs, rucnej, airbag, prestali fungovat okna, stierace(vsetko pri nastartovanom aute), proste dochadzala stava v baterke, ledva som dosiel domov, zaradil do P a uz sa nedalo preradit ani do N/D, potom som motor vypol, cez kable sa podarilo nastartovat a odniest auto do servisu, aleternator je vonku(asi denso), bude to podla vas mostik, alebo sa mam pripravit na nieco horsie?
Dik za kazdu radu
EDIT: Takze je odideny rotor, idem riesit dalej, aj tak dik
Dik za kazdu radu
EDIT: Takze je odideny rotor, idem riesit dalej, aj tak dik
Renault Grand Espace 2003, 3.0 dCi, automat
-
- Advanced member
- Příspěvky: 341
- Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
- Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Zdravím,
takhle na dálku těžko radit, já osobně bych to viděl na uhlíky, případně i kroužky buzení. Pokud tomu tak bude, vyměnil bych obě ložiska. Tato závada je lepší než diodový můstek.
Ať Vám to jezdí, né jako mě.
takhle na dálku těžko radit, já osobně bych to viděl na uhlíky, případně i kroužky buzení. Pokud tomu tak bude, vyměnil bych obě ložiska. Tato závada je lepší než diodový můstek.
Ať Vám to jezdí, né jako mě.
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
kupil som druhy altik, stary dam spravit, ale bol zhoreny riadne. S novym vsetko ok, uz mi len nejaka zhaviaca sviecka strajkuje , vymenil sa regulator zo stareho, lebo nepasovala koncovka(asi z vel satis), inac vsetko sedelo...
Renault Grand Espace 2003, 3.0 dCi, automat
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Zdravim, pred par dny sem poridil Espace 2,2 dci 04, privezl jsem ho na lafete, ze prej nedobiji.Kdyz sem prijel, svezl ho z lafety ajel ho projet , odjel sem cca 10km a vse cajk, privezl ho domu a nechal jsem ho jeste tak 20 minut bezet na miste a vse vypadalo ok, svitil, hralo radio proste vse slo vypnul jsem motor a rikal si ze to asi bude.cajk. pred chvilkou sem to chtel zkusit znova. Bohuzel nenastartoval jsem, ale ani netoci. Dam kartu do ctecky, vse nabehne jak ma, radio funguje, okna jdou stahnout, vse sviti a blila. bohuzel po zmacknuti tlacitka jen problikne palubka a tim to vadne :/ po precteni bych tipoval altik ze je teda.fakt ko,tipuju spravne??? nebo tam bude neco jineho? zkousel jsem i dat jinou baterku, vysledek stejny.
up: další poznatek, po nabití původní baterky, auto naskočilo, ale teměr ihned se hulilo z altíku = jaký sou teda varianty tech altiku??? cetl sem něco o mastru a trafiku, jakej typ a podopně by to teda měl bejt? dík za info
up: další poznatek, po nabití původní baterky, auto naskočilo, ale teměr ihned se hulilo z altíku = jaký sou teda varianty tech altiku??? cetl sem něco o mastru a trafiku, jakej typ a podopně by to teda měl bejt? dík za info
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
No tam moc variant není. Taky jsem na tom byl jak ty,přijel na dvůr a už neodjel.
Repas mi dělali tady : http://www.startery-alternatory.cz/alte ... a/d-71387/
a jinak tady ho mají o fous levnější:
http://eshop.r-auto.cz/eshop/13-alternatory
Repas mi dělali tady : http://www.startery-alternatory.cz/alte ... a/d-71387/
a jinak tady ho mají o fous levnější:
http://eshop.r-auto.cz/eshop/13-alternatory
Milan
Grand Espace IV 2,2dCi Initiale Paris(04-05)
Scénic I ph.II 1.6/16V (2001)(prodáno)
Megane coupé 1.6/16V LPG (99-00)(prodáno)
R 19 - 1,9D (1992)(prodáno)
Grand Espace IV 2,2dCi Initiale Paris(04-05)
Scénic I ph.II 1.6/16V (2001)(prodáno)
Megane coupé 1.6/16V LPG (99-00)(prodáno)
R 19 - 1,9D (1992)(prodáno)
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
no ,me se osobne vic libila varianta, predelat to na ten co je chlazenej vzduchem, ale nevim kterej to ma bejt, od jakyho roku a z jakeho vozu...
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
U Janoty v Otrokovicích mě repasovali alternátor 2x , jednou vydržel 7 měsíců , podruhé 12 měsíců, každá repase - v podstatě jen váměna diodového můstku stála cca 7 - 8 tis..... Člověk si prostě nevybere.....
Renault Espace 1,9 dci 85 kw 2003
Audi A8 1995 - stará babička
VW Passat 1,9 tdi 1999 automat
Felicie pickup 1,9 d - nezmar
Audi A8 1995 - stará babička
VW Passat 1,9 tdi 1999 automat
Felicie pickup 1,9 d - nezmar
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
jim.pelo píše:U Janoty v Otrokovicích mě repasovali alternátor 2x , jednou vydržel 7 měsíců , podruhé 12 měsíců, každá repase - v podstatě jen váměna diodového můstku stála cca 7 - 8 tis..... Člověk si prostě nevybere.....
no tak to mi teda reknete co je nejlepso varianta? repas vydrzi prd, jak je na tom novej??? a co ten vzduchem chlazenej teda??
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Zdar,mám podobnej problém s tím ,že s autem jsem ujel cca 35 km,pak půl dne stálo a po cestě zpět(15 km) se rozsvítily pstupně všechny kontrolky.Domů jsem dojel a dal nabít baterku.Ráno start v poho,žádný disko na palubce,pak stejná cesta,zas nic,a po cestě zpět znova to samý.Divný je,že při volnoběhu všechny kontrolky(dobíjení,ABS,vstřik,parkovačka)zhasly,jako by se nic nedělo,ale jakmile přidám plyn,tak se to zas rozsvítí.Altík tam mám třetí rok.Mám se připravit na opravu(výměnu)?Dík.
ESPACE IV 2,2dci PRIVILEGE
MEGANE I 1,9 D
MEGANE I 1,9 D
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Změř napětí na baterce při nastartovaném motoru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Dobrý den. Regulátor alternátoru se chová prapodivně. Po nastartování je na svorkách alternátoru i baterie 14 V a napětí drží. Po 1. sešlápnutí plynu napětí padá na 13,8 V a takto se dále udržuje. Pokud zapnu klimu a ventilátor kabiny (na plno), napětí padá někam k 13,5 V. Po vypnutí klimy se vrací někam k 13,6 V, max. dosáhne zpět na 13,8 V, ale spíše se drží někde u 13,7 V. Zvýšení otáček nemá prakticky žádný vliv, regulátor napětí nezvýší.
Tento stav se mi nelíbil a začal jsem pátrat po příčině. Když jsem za provozu "přemostil" regulaci budícího proudu do rotoru a dal jsem mu "napapat", napětí vyskočilo až k 16 V a motor málem zhasl. Takže v nedostatečném výkonu alternátoru chyba určitě není. Usoudil jsem tedy, že je chyba v regulátoru a zakoupil nový. Světe div se ... nový regulátor se zprvu choval lépe - držel 14 V, s klimou pak 13,8 V, po vypnutí zpět na 14 V. Za chvíli se začal chovat naprosto stejně jako ten původní.
Provozně se nic neděje, až na to, že baterie je stále ve stavu částečného nabití a to má negativní vliv na její životnost. (Exide Excell odešla po 3,5 roku.) Co vím, tak optimální napětí v soustavě je 14,2 V. O tom si mohu nechat zdát.
Má někdo nějakou zkušenost s podobným chováním regulátoru?
PS.Navíc nové typy baterií s příměsi vápníku mají raději vyšší nabíjecí napětí. (Nemám tím na mysli speciální baterie pro start-stop, vyžadující 14,6V).
Tento stav se mi nelíbil a začal jsem pátrat po příčině. Když jsem za provozu "přemostil" regulaci budícího proudu do rotoru a dal jsem mu "napapat", napětí vyskočilo až k 16 V a motor málem zhasl. Takže v nedostatečném výkonu alternátoru chyba určitě není. Usoudil jsem tedy, že je chyba v regulátoru a zakoupil nový. Světe div se ... nový regulátor se zprvu choval lépe - držel 14 V, s klimou pak 13,8 V, po vypnutí zpět na 14 V. Za chvíli se začal chovat naprosto stejně jako ten původní.
Provozně se nic neděje, až na to, že baterie je stále ve stavu částečného nabití a to má negativní vliv na její životnost. (Exide Excell odešla po 3,5 roku.) Co vím, tak optimální napětí v soustavě je 14,2 V. O tom si mohu nechat zdát.
Má někdo nějakou zkušenost s podobným chováním regulátoru?
PS.Navíc nové typy baterií s příměsi vápníku mají raději vyšší nabíjecí napětí. (Nemám tím na mysli speciální baterie pro start-stop, vyžadující 14,6V).
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Záleží na tom, jaký máš rok výroby. Některé regulátory jsou řízené řj a co vím z Mégane II, tak po startu se napětí drží na 14,4V, baterie se dobije během chvilky a napětí klesá na 14V. Po určité době ale napětí dál klesá až na hranici 13V. Dle mého je to uděláno právě jednotkou, která řídí regulátor na základě zatížení soustavy.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Díky za odpověď. Vše tomu nasvědčuje, že je to tak, jak píšeš. Budu muset sledovat stav nabití baterie. Pokud nebude udržována v plně nabitém stavu, zařadím do okruhu porovnávání napětí sítě - regulace běžnou diodu. Její saturační napětí cca 0,5 V "obelstí" regulátor a napětí se zvedne o tuto hodnotu.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Jinak jestli se ti nechce měřit napětí na baterii,a máš zabudovanou navigaci,tak ta umí také zobrazit napětí v reálném čase za jízdy. Jen je potřeba vlézt do servisního menu přes kód 4112,a tam už to dohledáš
Milan
Grand Espace IV 2,2dCi Initiale Paris(04-05)
Scénic I ph.II 1.6/16V (2001)(prodáno)
Megane coupé 1.6/16V LPG (99-00)(prodáno)
R 19 - 1,9D (1992)(prodáno)
Grand Espace IV 2,2dCi Initiale Paris(04-05)
Scénic I ph.II 1.6/16V (2001)(prodáno)
Megane coupé 1.6/16V LPG (99-00)(prodáno)
R 19 - 1,9D (1992)(prodáno)
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Provedl jsem "Tuning" regulace napětí alternátoru - odpojil jsem propojení alternátoru s řídící jednotkou klimatizace. Výsledek je o něco lepší:wilczek píše:Dobrý den. Regulátor alternátoru se chová prapodivně. Po nastartování je na svorkách alternátoru i baterie 14 V a napětí drží. Po 1. sešlápnutí plynu napětí padá na 13,8 V a takto se dále udržuje. Pokud zapnu klimu a ventilátor kabiny (na plno), napětí padá někam k 13,5 V. Po vypnutí klimy se vrací někam k 13,6 V, max. dosáhne zpět na 13,8 V, ale spíše se drží někde u 13,7 V. Zvýšení otáček nemá prakticky žádný vliv, regulátor napětí nezvýší.....
Po nastartování je na svorkách alternátoru i baterie 14 V a napětí drží. Pokud zapnu klimu a ventilátor kabiny (na plno), napětí padá někam k 13,8 V. Po vypnutí klimy se vrací někam k 13,9 V, max. dosáhne zpět na 14 V, ale spíše se drží u 13,8-13,9 V. Zvýšení otáček nemá prakticky žádný vliv, regulátor napětí nezvýší.
Není to žádná výhra, 14,2 V to není, ale je to aspoň trochu přijatelnější. Uvidíme, co bude na to říkat baterka. Původní systém nabíjení ji udržoval na cca 25% nabití.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Ahoj,
Dnes se mi po nastartování po chvilce rozsvítila porucha vstřikování aniž bych přidal plyn. Po napíchnutí je ve vstřikovací jednotce jako trvalá chyba nízké napětí na baterii. Nic víc. Chyba vstřikování se rozsvítí po každém startu a zůstane svítit. Nenapadá někoho čím to může být. Kde hledat závadu. Předem říkám že auto dobíjí a na baterce je při vypnutém motoru 12,2 - 12,3. Motor jde do otáček, nekouří a přijde mi že běží normálně. Volal jsem do renaultu a tam mi servisak sdelil že to možná dělá agr ventil a že by to chtělo ho vyčistit a že to mi udělají i jinde ale pokud chci tak ať se objednám ale že to je těžký že to bude chtít zkoušet a laborovat než se na to přijde. O chybě jsem mu říkal ptal se co mam za diag já že clipa a on že zřejmě nerozezná závadu tak píše tohle. Když jsem po koupi dal auto konečně do kupy tak tohle. Po koupi jsem nechával dělat rozvody a pár drobností včetně nějaké elektriky a výměna vstřikovací jednotky. Najel jsem přes 700km bez jediného problému a ted tohle.
díky za případné info Birkof
tak to nedobiji ale kontrolka chyba dobijeni se nerozsviti
uvidim co zjistim dal
další info
tak dnes po jednom startu na baterce namereno 11,5V takze nedobiji
asi o ctyri hodiny později po startu 13,8V aniz by jsem s altikem cokoli delal max jsem zahybal s konektorem co z nej vedou dva slabe draty pocitam ze jedno je kontrolka dobijeni a druhé pujde do klimy a je to snimac zatizeni alternatoru
u snimace zatizeni alternatoru se mi v rj klimy občas nacte chyba preruseny obvod snimace zatizeni alternatoru nevim zda to ma nejakou spojitost
kazdopadne na baterce při druhem startu i když pridavam plyn se pohybuje napeti na baterce mezi 13,8V-13,99V ale zrejme by tam podle toho co jsem zde vycetl mělo byt vic
tak pokud ma někdo nejaky napad kde se skryva zavada budu rad za kazdou radu me dochazeji napady
Dnes se mi po nastartování po chvilce rozsvítila porucha vstřikování aniž bych přidal plyn. Po napíchnutí je ve vstřikovací jednotce jako trvalá chyba nízké napětí na baterii. Nic víc. Chyba vstřikování se rozsvítí po každém startu a zůstane svítit. Nenapadá někoho čím to může být. Kde hledat závadu. Předem říkám že auto dobíjí a na baterce je při vypnutém motoru 12,2 - 12,3. Motor jde do otáček, nekouří a přijde mi že běží normálně. Volal jsem do renaultu a tam mi servisak sdelil že to možná dělá agr ventil a že by to chtělo ho vyčistit a že to mi udělají i jinde ale pokud chci tak ať se objednám ale že to je těžký že to bude chtít zkoušet a laborovat než se na to přijde. O chybě jsem mu říkal ptal se co mam za diag já že clipa a on že zřejmě nerozezná závadu tak píše tohle. Když jsem po koupi dal auto konečně do kupy tak tohle. Po koupi jsem nechával dělat rozvody a pár drobností včetně nějaké elektriky a výměna vstřikovací jednotky. Najel jsem přes 700km bez jediného problému a ted tohle.
díky za případné info Birkof
tak to nedobiji ale kontrolka chyba dobijeni se nerozsviti
uvidim co zjistim dal
další info
tak dnes po jednom startu na baterce namereno 11,5V takze nedobiji
asi o ctyri hodiny později po startu 13,8V aniz by jsem s altikem cokoli delal max jsem zahybal s konektorem co z nej vedou dva slabe draty pocitam ze jedno je kontrolka dobijeni a druhé pujde do klimy a je to snimac zatizeni alternatoru
u snimace zatizeni alternatoru se mi v rj klimy občas nacte chyba preruseny obvod snimace zatizeni alternatoru nevim zda to ma nejakou spojitost
kazdopadne na baterce při druhem startu i když pridavam plyn se pohybuje napeti na baterce mezi 13,8V-13,99V ale zrejme by tam podle toho co jsem zde vycetl mělo byt vic
tak pokud ma někdo nejaky napad kde se skryva zavada budu rad za kazdou radu me dochazeji napady
Renault Scenic 1.6 16V r.v.2003, Renault Espace IV 3.0 DCi 133KW Initiale Paris r.v. 2007
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
tak uz to zase nedobiji, mereno i na alternatoru
myslim si ze to budou uhliky (to ze to občas dobiji občas ne) ještě se asi občas dotknou a chytne se
to ze je prerusenej obvod snimace zatizeni alternatoru bude mit za následek ze když to dobiji tak jen 13,8 nebo je pryc regulator
pokud ma někdo jiny názor budu rad když ho sem prida
myslim si ze to budou uhliky (to ze to občas dobiji občas ne) ještě se asi občas dotknou a chytne se
to ze je prerusenej obvod snimace zatizeni alternatoru bude mit za následek ze když to dobiji tak jen 13,8 nebo je pryc regulator
pokud ma někdo jiny názor budu rad když ho sem prida
Renault Scenic 1.6 16V r.v.2003, Renault Espace IV 3.0 DCi 133KW Initiale Paris r.v. 2007
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Já už přemejšlím ,jak to celý obelstít,aby to napětí hlídalo samo bez řízení z klimy. To co to předvádí je neskutečné. Dobíjí to normálně až při 2500 otáčkách,jinak mám stále 13,4V. Nemáte náhodou někdo schéma zapojení toho regulátoru. Ujo Google nic nenašel..... Nemyslím jen vstupy ale i vnitřní schéma. Díky za pomoc
Milan
Grand Espace IV 2,2dCi Initiale Paris(04-05)
Scénic I ph.II 1.6/16V (2001)(prodáno)
Megane coupé 1.6/16V LPG (99-00)(prodáno)
R 19 - 1,9D (1992)(prodáno)
Grand Espace IV 2,2dCi Initiale Paris(04-05)
Scénic I ph.II 1.6/16V (2001)(prodáno)
Megane coupé 1.6/16V LPG (99-00)(prodáno)
R 19 - 1,9D (1992)(prodáno)
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Tak jsem chtěl dnes vyndat altik u espace IV 3.0DCi 133kw r.v. 2007 alternátor je vzadu za motorem na spodní srtaně dá se říct že hned nad ramenem a tyčí řízení a po jeho odšroubování jsem zjistil že neni kolem motoru nikde dostatek místa abych ho vyndal. Zřejmě se kvuli alternatoru musi vyndavat motor jako kdyz se delaji rozvody. Takze sem to dal zase dohromady a v pondeli putuje auto na odtahovce do servisu kde mi delali rozvody taky aniz by vyndavali motor tak treba se jim povede vyndat alternator. kdybych dostal do ruky toho francouze co tohle vymyslel tak by pak mohl spivat v chramovem sboru. Pokud nekdo vi jak altik dostat ven budu rad za kazdou radu.
diky birkof
diky birkof
Renault Scenic 1.6 16V r.v.2003, Renault Espace IV 3.0 DCi 133KW Initiale Paris r.v. 2007
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Motor ven?
Jde to uplne normalne,tak bych nehledal chybu u francouzu.
Jde to uplne normalne,tak bych nehledal chybu u francouzu.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
No a že by jsi prozradil jak normálně? Ja se ho pokoušel normálně vyndat přes tři hodinky a to nepočítám demontáž, čistě jen vyndat odšroubovaný a odpojený altík z auta a nenašel jsem nikde žádny prostor kudy by prolezl. Stačilo by mi kdyby mi někdo řekl že se musí vyvěsit motor a pak to jde protáhnout altík za motorem směrem nahoru.
Renault Scenic 1.6 16V r.v.2003, Renault Espace IV 3.0 DCi 133KW Initiale Paris r.v. 2007
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Tak vcera sem mel cas a resil sem ten muj altik. A mam dalsi poznatek . Po odpojeni privodniho kabelu od altiku na baterku mi auto nenastartovalo, stim sem pocital. Pri prilozeni k plus a naslednem startu vsak auto chytne. Pote kabel sundam a hle , auto frci. Hodinku krasne bezel , ujel jsem nejakych 20 km kolem baraku a v se vypadalo v poho, akorat jednou mi zhasla palubka. Prijedu pred garaz, auto chcipnu a jdu domu. Po hodine zkusebni start stejnou metodou a v poho. Tudiz me to privadi na myslenku ze muj problem bude nejspis regulator. Nebo se pletu? Pokud prilozim kabel na baterku, temer okamzite zacne altik kourit a draty sou zhave.
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Tak to kouření spíš přisuzuju diodovýmu bloku,ten tohle dokáže a měl bych strach aby Ti nevyhořelo od něj auto. A většinou s blokem odjede i regulátor,když né hned tak je většinou už načatej a dáš si tu rozborku ještě jednou.
Milan
Grand Espace IV 2,2dCi Initiale Paris(04-05)
Scénic I ph.II 1.6/16V (2001)(prodáno)
Megane coupé 1.6/16V LPG (99-00)(prodáno)
R 19 - 1,9D (1992)(prodáno)
Grand Espace IV 2,2dCi Initiale Paris(04-05)
Scénic I ph.II 1.6/16V (2001)(prodáno)
Megane coupé 1.6/16V LPG (99-00)(prodáno)
R 19 - 1,9D (1992)(prodáno)
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Takže abych celou naší akci ukončil.... Půl roku se neřešila svítící kontrolka.... po čase se stalo, že auto mělo vybytou baterku opět. Následně se podařilo zjistit, že v regulátoru odešla teplotní regulace a čím tepleji bylo (čím delší jízda) tím méně to nabíjelo.... po výměně regulátoru zhasla kontrolka, auto nabíjí a zatím bez problémů.... Osobně tedy doporučuji po výměně diod měnit i regulátor, obzvláště, když svítí kontrolka...krt.ecek píše:takže musím říci, že vše co je zde psáno platí, jde se s tím poprat bez demontáže, což je fajn:-)
Přikládám nějaké fotky, ať se můžete pokochat, nový díl jsme koupili za necelých 1100 peněz ve firmě uvedené Tombusem. Po nastartování se napětí krásně zvedne na 14,2V slabší je, že se po chvilce opět rozsvítí kontrolka napíše chybu, takže můj dotaz zní, jak poznat co tomu je, když to dobíjí, nemůže být vadná ta druhá půlka s uhlíky? Co to je? to je ten regulátor? Co má za účel? Jak poznám, jestli je OK? Jelikož to dobíjí, tak vynutí musí být v pořádku, uhlíky taky, ty vyměněné diody taky, logicky odhaduji, že bude problém v tomto, ale to se musí objednat, tak bych radši zjistil, zda je to OK....
Jen upozorním, že došlo k přímému zkratu mezi drátem od alternátoru a kostrou a výsledkem byl plamen, takže to co je na fotkách je již důsledkem toho zkratu
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: ALTERNÁTOR U ESPACE IV
Ahoj, tak auto si řeklo, že mně zase něčím překvapí a kuk, vítám mezi Vámi, alternátor mi řakl pa. Prosím, kde seženu diodový můstek, popřípadě uhlíky a regulátor???? Pokusil bych se jej vyrepasovat . Předem moc,moc,moc děkuji. Michal
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů