Espace IV kupa 2.0T-plusy a minusy

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

hackerjack
Advanced member
Příspěvky: 386
Registrován: úte říj 31, 2006 23:50

Příspěvek od hackerjack » čtv úno 25, 2010 14:46

cespa píše:Jednoducha rada na odstraneni hluku-turbolenci, pri otevreni zadnich oken si priotevri i jedno okno ve predu.
To moc nefunguje, sice to odvede cast tlaku, ale stejne se to neda snaset.
HJ

hackerjack
Advanced member
Příspěvky: 386
Registrován: úte říj 31, 2006 23:50

Příspěvek od hackerjack » čtv úno 25, 2010 14:49

Šamša píše:Ještě jsem nejel v autě kde by to bylo s otevřenými okny snesitelné, vlastně jó v kabrioletu :lol:
To ja ano, sest roku jsem jezdil se Scenic-em a s otevrenymi okny vzadu se dalo docela v pohode jezdit. Proto mne docela zaskocil ten rozdil, kdyz jsem presel do tzv. "vyssi kategorie" a najednou to neslo. :(
HJ

Miro_II
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: stř říj 26, 2005 23:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Miro_II » stř bře 17, 2010 19:56

Máme tohle auto taky doma(krátký Espace IV ph.2) a musím říct, že naprosto super, sice najeto ani ne 30 000km ale zátah motoru je slušný, nad dejme tomu 5000 trošku vadne. Není to auto na bláznění, nejlepší je ho hnát tak na 70-80% a pracuje perfektně. dlouhodobá spotřeba 9,8. Tady hodně záleží na stylu jízdy, já s tím jezdím třeba za 14,ale to bylo spíš zkoušení co to auto dokáže. Jako největší negativum i pozotivum bych viděl převodovku. dost krátké převody se do auta tohoto typu nehodí, na dálnici je tak spotřeba docela tragédie, ale zase na okreskách má i na 6tku dost síly. Chápu že musejí kompenzovat relativní skromnost točivého momentu a zohlednit, že naložené auto váží přes 2 tuny. Další negativum jsou zkroucené přední kotouče, což na takhle malém nájezdu km nějak nechápu. Oproti 2.2dCi co jsme měli předtím je o dost lehčí,zejména nad přední nápravou,takže se tolik nehoupe předek a je mnohem míň nedotáčivý. Zkoušel jsem s ním párkrát ostřeji projet okresku a ani tomu se nebránil (v mezích kategorie MPV). Dokonce lze zaslechnout i drobné odfukování turba po puštění pedálu plynu a při zátěži nemá vůbec špatný zvuk. Toť moje hodnocení. Rohodně bych šel radši do ph2, o dost lepší materiály v interiéru a motor 2.0T má trošku pozměněnou chrakteristiku a o malinko víc kouťáku.
Clio RS 172 ph.2

Marion
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned úno 20, 2011 19:31

Re: Espace IV kupa 2.0T-plusy a minusy

Příspěvek od Marion » ned úno 20, 2011 19:50

Nazdárek, momentálně jezdím v Picassu r.v.2001 LPG. Ale ale hodí se už spíše pro mé podnikání. Ohlížime se po dalším autě spíše na "neděli" :lol: , máme vihlídnuté tři auta - C4 Picasso Grand 2,0., Jeep Grand Cheroký 3,7 V6 zadokolka a Espace 2,0T, 125kw automat - to je favorit manželky. Jde mi spíše o rady, jedná se o r.v.2008 a má najeto 13000 km, cena 299000 Kč je to dovoz z Rakouska. Často jezdím s Chryslerem Voyagrem 3,3 V6, podle vašeho popisu by mohlo jít o podobnou jízdu. Díky za každý postřeh a radu. Jsem z Frýdku-Místku.

Uživatelský avatar
Tango
Junior member
Příspěvky: 182
Registrován: stř čer 18, 2008 13:44

Re: Espace IV kupa 2.0T-plusy a minusy

Příspěvek od Tango » pon úno 21, 2011 08:36

Marion píše:Nazdárek, momentálně jezdím v Picassu r.v.2001 LPG. Ale ale hodí se už spíše pro mé podnikání. Ohlížime se po dalším autě spíše na "neděli" :lol: , máme vihlídnuté tři auta - C4 Picasso Grand 2,0., Jeep Grand Cheroký 3,7 V6 zadokolka a Espace 2,0T, 125kw automat - to je favorit manželky. Jde mi spíše o rady, jedná se o r.v.2008 a má najeto 13000 km, cena 299000 Kč je to dovoz z Rakouska. Často jezdím s Chryslerem Voyagrem 3,3 V6, podle vašeho popisu by mohlo jít o podobnou jízdu. Díky za každý postřeh a radu. Jsem z Frýdku-Místku.
No, asi vím o který vůz máš zájem, ale co jsem viděl dle fotek, tak má přední nárazník z prvních vozů Espace IV (myslím před faceliftem) . Takže asi byl bouranej, možná jenom ťuklej, nevím. Raději to pořádně zjisti. To je asi vše.
Espik 2,2dci, rv. 03 (PRODÁNO),C8 2,2 i 16v (PRODÁNO), Espik Grand 3,5 V6, rv.06 (PRODÁNO)
Teď Laguna III, 2,0 dci 110kw, rv. 08

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: Espace IV kupa 2.0T-plusy a minusy

Příspěvek od Novotka » pon úno 21, 2011 21:13

Tango má pravdu takhle to auto opraví jedině amatér(kvuli pár ušetřeným eurum ) navíc mi to příjde za 300 tis levné.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Wiki_88
Experienced member
Příspěvky: 744
Registrován: úte kvě 18, 2010 21:02
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: Espace IV kupa 2.0T-plusy a minusy

Příspěvek od Wiki_88 » úte led 15, 2013 10:55

Zdravím pánové,
byl by někdo tak hodný a napsal mi váhu který můžu do Espace IV grand naložit? někde sme se dočetl že 800kilo je to tak? Mohl by mi někdo mrknout do velkého techničáku? Díky
Na prodej-Renault Laguna II 2.0T 120kw, LPG
xenony, polokožená vyhřivaná sedadla, kola ANZIO RACER BFP 18" zapsaná v TP,
sportovní podvozek WEITEC ultra gt snížený o 30mm a dalši drobnosti..

Renault Espace IV 3,5 V6 LPG Initiale Paris
krom panorama okna a zatmavovacích vnějších zpětných zrcátek vše..
..pořádnej rodinnej kočár..

zub10
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte črc 05, 2011 21:07

Re: Espace IV kupa 2.0T-plusy a minusy

Příspěvek od zub10 » čtv říj 09, 2014 20:01

Espace 2.0T 2014 mám rok,měl 240 000km.
Jen mi odešel alternátor,ale nevím kolik měl najeto.
Problém je v tom,že Renault teď nemá klasickou kontrolku dobíjení a to,že to nedobíjí se dozvíte,až když je baterka těsně před smrtí - všechny kontrolky systémů svítí v chybě,protože je už podpětí v síti,zbastlil jsem si komparátor napětí a napojil na červený led pásek nalepený těsně pod hranou kapličky,vypadá to efektně a hned je vidět jestli to dobíjí.

Trochu se bojím výměny katalyzátoru,nikdo ho nemá a cena je tak 16000 a v servisním manuálu je,že se musí vyndat motor.
Vydím to na homemade modifikaci flexou a úprava potrubí s uni katalyzátorem někde dál,kde je přístup :)

Mám tam LPG a jezdí tak 11l mimo a 12l couračky,takže cena za km tak 2kč.

V porovnáni s klony sharan a spol je interier uplně jinde,výhled taky a těch 170k taky není k zahození(obyč oktávka TDI se nechytá,po turbokopanci ji dojde rychle dech)

Bezpečnost bude asi taky ok,stojícího mě nabořila felicie zezadu do závěsu a byla na kaši,já jen vykitoval laminátové 5 dveře,všechno pod plastem a po výměně nárazníku to nikdo nepozná.

Oproti trojkovému espace nemá skelet z laminátu,jen všechny dveře a přední blatníky.

//aktualizace po 3 letech
Turbo má 2 hmotu,ve 250t výměna.
Atmosfera má sice kus železa,ale co jsem četl,tak je zase zlobí časování ventilů,Turbo to nemá.
Auto má najeto 280t a zatím ok,koroze žádná, vozím v kufru pro jistotu indučku a čtečku karet,manželku vypekla čtečka,upadnul tam kus plastu(oprava vteřiňákem), výměna celé se udělá lehce bez nářadí.
LPG mažu,ale turbo mi probublávalo nádobku mazání,mám tam zpětný ventil, bacha na alternátor, mastnotu nesnáší,mám tam kus plechu,protože mi nad něj dali nádobku mazání.
Alt ve vodníku je nanic,dopručuju vyměnit za klasiku 120A a je klid.Jízdní vlastnosti výborné,na Francouze je tvrdší, akorát ve smyku je to naprd,ale u MPV se to dá čekat, Focus to není :).
Brzdy jsou výborný, i s takhle těžkým autem,pamatuju si příhodu na kruháči, kdy mi tam skočil někdo s bmw, já v klidu zastavil asi metr od jeho dveří,
nevím co tak dlouho štěkal, ale ucpal kruháč, než se uklidnil a odjel,bylo to docela legrační se na něj šklebit ze zhora :)

Pokud motor při otáčkách ztratí dech,je asi zaseklý ventil regulace turba,nedá se moc sehnat,vyčištění a promazání vydrželo půl roku.
Běžně se motor fláká i s takhle těžkým autem,ale při předjíždění je to nepříjemný.

Prolong leju do motoru(3%) i převodovky(10% - dotaz na výrobce),v převodovce je "doživotní náplň" vždy,akorád že dřív umře,měnít se má po 100 000 - doporučení převodovkáře.
Z trojkovýho espace jsem vytočil decku,nebylo nic poznat,řadilo se bez problémů.

prostě některý věci se musí hlídat, výhoda u škodovky je,že to zná každej garážník, tady si to musí člověk najít sám.

LPG teď stojí 11,90, takže tankuju na 550km tak za 850kč :)

aktualizace 303 000km 2017
výměna silentbloků motoru a všechna podezření na klepající ventily,vibrace palubovky apod zmizely, motor přede.
Vymačkal se mi těssnící kužel trubky mazání turba a kapalo to na kat, matka nešla dotáhnout - 2 otáčky měděným drátem pod matkou a klid.
Jinak nic.A vůbec nekoroduje(rv 2004 a pořád venku).

Dopručuju si kolem 220t sehnat setrvák, na tyhle motory nejsou a ceny dost lítaj a nejsou po ruce.

315t
jezdí a jezdí, jen mi odešla indučka na slovensku, moje vina, mají se měnit po 90t, moje měněny kdovíkdy a LPG potřebuje 100v na jiskru navíc.
je dobrý ji vozit v kufru se čtečkou, slovák v renaultu na auto koukal a prohlásil, že tenhle motor a takový nájezd za 5 let neviděl, indučku neměl, já jo :). Olej dá do výměny na spodní rysku. Super, že nekoroduje, jediná údržba je vosk v myčce na podzim.
Turbo je prý z nerezu a povedlo se.

343t
trochu jsem odflák výměnu filtru LPG a svíček po 70t - už začínaly vynechávat.
Asi byla původní sestava předních tlumičů,ukroutil jsem pružinu, horní ložisko jsem rozlámal jak čokoládu.
- ATN sestavu obou tlumičů si zasloužil - 2,5h strana(ručně a nikdy jsem to nedělal) - v servise neuměli :)
stále nekoroduje.
Naposledy upravil(a) zub10 dne pát dub 05, 2019 15:48, celkem upraveno 19 x.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Espace IV kupa 2.0T-plusy a minusy

Příspěvek od Šamša » čtv říj 09, 2014 21:45

Pokud budeš měnit kat, tak kup sportovní od Magnaflow, cena třetinová a je kovový, ne keramický.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

zub10
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte črc 05, 2011 21:07

Re: Espace IV kupa 2.0T-plusy a minusy

Příspěvek od zub10 » pát srp 02, 2019 12:50

Našel jsem slabinu, zadní příčný stabilizátor mi zkorodoval, voda stéká do nejnižšího místa a v prolisu tyče je miska, kde se drží,stačí včas natřít.
Lupnul mi na dovolené, jel jsem pak domu s kývající kachnou, byl schnilý na kaši.
Na vrakovišti byly v podobném stavu a nový jsem v republice nenašel.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů