Pověst Espace IV - Pravda?!

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Tomiga
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon črc 07, 2008 22:16
Kontaktovat uživatele:

Pověst Espace IV - Pravda?!

Příspěvek od Tomiga » ned pro 06, 2009 06:51

Zdravim,

nedá mi to a musim se s Vámi podělit o vlastní zkušenost s Renault Espace IV. Toto auto mám od nova r.v. 2003, 3,5 V6 Privilege.

Kupoval jsem ho společně se známým, on 2,0T. V poslední době se mu vše sralo, škoda jmenovat co vše, shrnu za 5,5 roku ježdění cca 190 tis. do oprav. z toho většina v posledním roce - 3x odtah atd. Říkal prodej to dokud jezídš - nevěřil jsem. Myslel jsem si, že mám štěstí na kus a auto mi vydrží min. do 150 tis. km. Jelikož mám ještě dodávku, s autem opravdu moc nenajezdím, nyní mám téměř 9O tis. km.

A ejhle od července roku 08 faktury na: Tlumiče, svíčky, ložiska, destičky, bederní opěrka, čtečka karty, centrál, třetí baterka!, ostřikovač světlometu, nový výfuk... neberu oleje a filtry...
A teď: Nefunkční senzory tlaku pneumatik, automat mezi 40-50km/h škube, kolísá elektrika (auto bliká jak kolotoč), dlouhé startování (někdy i kolem 5-ti seknud), loupání v přední nápravě...

Podotýkám že auto je opravdu opečováváno, na sněhu je jako postřelená myš, tudíž v zimě, když cokoli napadne nejezdí.

Dočítám se, že po pěti letech tohle auto stojí za prd, co se týče elektroniky a podobně. Nyní mohu jen souhlasit. Ale poraďte mi, co mám dělat, když to auto je pořád krásné a za 1/8 ceny ho snad ani nemá cenu prodávat. Ale bojim se, že tímhle tempem se do roka rozpadne... :x
Renaul Grand Espace IV, 3.5 V6 Privilege, 2003

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » ned pro 06, 2009 11:32

No to je pech a u auta za více než milion by se to nemělo stávat.
Musím potvrdit že kvalita není slovo co patří k Renaultu.
Jednou mi v u dealera řekli že nejlepší renault je dacia logan 1.6 tam prý nic není takže se nemá co pos....
Asi si to v Renaultu už uvědomili a např. Lagunu už dávají skoro zadarmo v porovnáním s konkurencí. :cry:
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

marek66
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: úte črc 24, 2007 21:15
Bydliště: BA, SK

Příspěvek od marek66 » ned pro 06, 2009 13:18

V prvom rade by som vymenil servis, maju s teba jednoznacne dojnu kravu

Fifac
Junior member
Příspěvky: 145
Registrován: sob říj 17, 2009 09:57
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fifac » ned pro 06, 2009 16:33

u nás je taky servis, kterej něco opraví "napůl" a hned něco pokazí, ale tak abys tam přijel tak za 3 měsíce... drazí jsou jak prasata... říkají si autorizovaný servis a kradou jak můžou.... Jinak já mám auto 5 let starý, najeto 157000 a pravidelný servis.... zatím slouží jak má a nejsou s ním zatím žádné problémy, i když je očekávám.... Nemáš náhodou na auto vytápěnou garáž? To elektronice v autech přes zimu opravdu nesvědčí... jinak poruchy v elektrice jsou většinou zaviněné oxidací na spojích - konektorech... --- rozpojit prostříknout kontoxem, vysušit, zapojit, a pak uvidíš co dál....
VW Multivan T5 2.5 TDi 128kW Highline r.v.2005
Grand Espace IV 2.2 DCi Privileg r.v.2004
VW Transporter T4 2.5 TDi LBW 9míst bus
Opel Omega 2.3 TD
Opel Rekord 2.3
Škoda 120 GLS

Kdyby někdo chtěl kapelu pro jakoukoli příležitost tak s obraťte na mne nebo http://www.facebook.com/kamuflaz ... jsme schopni odehrát "téměř" jakoukoli akci

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » ned pro 06, 2009 16:39

Tlumiče svíčky destičky výfuk :boink: hned bych to prodal :lol: a koupil něco na čem se toto nemění :lol:

edit: tím jsem chtěl podotknout jak někdo může do závad zahrnout spotřební materiál :wink:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » ned pro 06, 2009 18:05

Davidak79 píše:Tlumiče svíčky destičky výfuk :boink: hned bych to prodal :lol: a koupil něco na čem se toto nemění :lol:

edit: tím jsem chtěl podotknout jak někdo může do závad zahrnout spotřební materiál :wink:
Ano to je spotřebák ale ty další věci jsou typické závady pro auta co mají cca 90tkm :?: Já myslím že ne :evil:
Ale designově ještě Espace stále špička-dosud nepřekonán.
A kolik stál vlastně nový :?:
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » ned pro 06, 2009 18:50

jó ostatní závady beru ale prostě mě nadzvedne ze židle když někdo napíše tyhle závady.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
Wasi
Experienced member
Příspěvky: 545
Registrován: stř úno 06, 2008 18:26

Příspěvek od Wasi » ned pro 06, 2009 19:59

Myslim ze Espace ako kazdy zlozitejsi mechanizmus spojeny s roznych technologii musi mat svoje muchy.Pri tolkych prekombinovanych systemoch sa tomu jednoducho uz vyhnut neda, vzdy sa najdu nejake slabiny a uz tu davno nieje doba ked auto bolo iba motor, volant, sedadla.
Espace IV, 2.2 dCi
Clio I, 1.9 D

hackerjack
Advanced member
Příspěvky: 386
Registrován: úte říj 31, 2006 23:50

Příspěvek od hackerjack » pon pro 07, 2009 11:53

Zdravim,
ja myslim, ze vlastnit Espace je z pohledu nakladu proste pech. Soudim podle toho, co jsem za ty roky o Espace na forech precetl, ale i z vlastnich zkusenosti. Vite, ze nekdy v letech 2003/2004 vyhlasil Renault velikou (alespon navenek) firemni kampan za zlepseni kvality vyrobku?!? Ale i kdyz takove zlepseni potrebuje cas, tak dva nebo tri roky, tak si nemyslim, ze se jim tahle akce prilis vydarila. Sam jsem majitelem PhaseII, z konce roku 2006, ted mi prave skoncila zaruka a jen se klepu strachy, kolik mne to auto bude v pristich letech stat. Behem 3-lete zaruky mne postihlo "pouze" nasledujici:
- 3x kompletni vymena prednich brzdovych kotoucu
- 2x oprava zadnich brzd
- 1x kompletni vymena jednotky rizeni ABS/ESP
- 1x vymena autoradia
- 1x vymena ventilatorku pod zpetnym zrcatkem
- 1x vymena zaclonky okna
- 1x vymena cehosi v predni naprave
To nepocitam cetne dalsi reklamace, ktere mi byly odmitnuty jako neprokazane nebo nepodstatne, napriklad vrzajici dvere, komicky (ne)fungujici klimatizace, pri volnobehu klepajici a tresouci se volant, hluk a klepani z klimatizace za horkych letnich dnu,...
Hadam, ze nejmene poloviny problemu a starosti bych pritom zustal usetren, kdyby v autorizovanych servisech pracovali zamestnanci, kteri skutecne "vedi" a "umi".
Kdyz k tomu pridam bezne provozni naklady - tj. prohlidky po kazdych 15 tisicich (vymena docela draheho oleje, filtru atd.), dan, kterou (v Nemecku) musim platit, pojisteni, drahe pneumatiky, atd., tak je provoz takoveho auta hodne veliky luxus. Presne to nesleduji (aby mi z toho neslehlo), ale rocni provozni naklady mam urcite vyssi nez EUR 2000,-, naftu nepocitaje a o opotrebeni nemluve! A to bylo auto zatim v zaruce...!
Kdybych nepotreboval vozit 6 cloveku, tak bych se tohohle milacka hned zbavil, bez ohledu na cenovou ztratu, protoze je to proste absolutni ekonomicky propadak, at si kdo chce co chce rika.
HJ

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Re: Pověst Espace IV - Pravda?!

Příspěvek od cespa » čtv pro 10, 2009 10:43

Tomiga píše:Zdravim,

nedá mi to a musim se s Vámi podělit o vlastní zkušenost s Renault Espace IV. Toto auto mám od nova r.v. 2003, 3,5 V6 Privilege.

Kupoval jsem ho společně se známým, on 2,0T. V poslední době se mu vše sralo, škoda jmenovat co vše, shrnu za 5,5 roku ježdění cca 190 tis. do oprav. z toho většina v posledním roce - 3x odtah atd. Říkal prodej to dokud jezídš - nevěřil jsem. Myslel jsem si, že mám štěstí na kus a auto mi vydrží min. do 150 tis. km. Jelikož mám ještě dodávku, s autem opravdu moc nenajezdím, nyní mám téměř 9O tis. km.

A ejhle od července roku 08 faktury na: Tlumiče, svíčky, ložiska, destičky, bederní opěrka, čtečka karty, centrál, třetí baterka!, ostřikovač světlometu, nový výfuk... neberu oleje a filtry...
A teď: Nefunkční senzory tlaku pneumatik, automat mezi 40-50km/h škube, kolísá elektrika (auto bliká jak kolotoč), dlouhé startování (někdy i kolem 5-ti seknud), loupání v přední nápravě...

Podotýkám že auto je opravdu opečováváno, na sněhu je jako postřelená myš, tudíž v zimě, když cokoli napadne nejezdí.

Dočítám se, že po pěti letech tohle auto stojí za prd, co se týče elektroniky a podobně. Nyní mohu jen souhlasit. Ale poraďte mi, co mám dělat, když to auto je pořád krásné a za 1/8 ceny ho snad ani nemá cenu prodávat. Ale bojim se, že tímhle tempem se do roka rozpadne... :x
Ahoj , můžu se zeptat co potkalo za starosti toho tveho znameho s 2,0T ? podle diskuzi zde na foru, jsem mel za to, ze prave 2,0T jsou relativne spolihlivejsi oproti naftakům.
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Příspěvek od cespa » čtv pro 10, 2009 10:57

Co si vzpominám na opravy aut,ktere jsem mel, tak napr. Golf III GTD, ve 150 nesla zaradit zpatecka, 220 potkali se ventily, Opel GSI 100 tis, cela predni naprava, unavena karoserie-nosniky, motor musel ven-vyvařit a sestavit, 150tis, hlucna prevodovka-loziska. Ted firemni Oktavka naj 20tis.nejde klimatizace, odesel ABS blok, Caravela 180tis, odchazi turbo, ve 30tis meneno vstrik cerpadlo, Passat po 50tis nova spojka atd.... Tak nejak mi s toho vychzi, ze neznam auto,ktere by bylo bezporuchove. Velkej problem Renaultu ovsem zustava servis a ceny nahradnich dilu.
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Uživatelský avatar
Wasi
Experienced member
Příspěvky: 545
Registrován: stř úno 06, 2008 18:26

Příspěvek od Wasi » čtv pro 10, 2009 11:32

Cepsa :t18: Vectry B odchadzaju vstrekovacie cerpadla po 150tis-nove 60tis.Na Stile odchadza snad uplne vsetko do 130tis.-elektrika strechy, porucha airbagu, vstrekovanie. Espace niesu nicim vynimocne auta, zial ani tou kvalitou,v tomto smere skor radove a nie "prepadaky".
Espace IV, 2.2 dCi
Clio I, 1.9 D

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » pát pro 11, 2009 06:31

Asi mám od Boha štěstí. Najeto kolem 220 000 km s minimem nákladů na servis. Pouze výměna ložisek předních kol, rejdové čepy, obojí je ovšem opotřebení a né závada, jedno čidlo ABS, spínač varovných světel. Prokorodovala trubka klimatizace u chladiče, vyřešeno nadstavením a lokringem (viz. oddíl splečné věci pro všechny modely). Ještě jsem musel rozdělat palubovku a prostříknout konektor na UCH, poněvadž ventilátor topení chvílemi nefungoval. Jinak si na nic nemohu vzpomenout, snad jen tolik, že se nevracejí zpět ostřikovače světlometů, ale to se mi nechce řešit.
Auto z 11/2002, výfuk, turbo a baterka původní. Kotouče byly v době koupě na hranici životnosti, nyní mají o 75 000 více, ovšem už jsou trochu pod mírou.

Edit. Ještě jsem si vzpomněl: Spodní silentblok motoru - výměna, kartočtečka - oprava dle návodu Šamši
Naposledy upravil(a) wilczek dne pát pro 11, 2009 11:16, celkem upraveno 1 x.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Příspěvek od cespa » pát pro 11, 2009 09:02

Snad me Rencek venku neslysi, ale musim to zaklepat na drevo, zatim bezne opravy. Najeto 163tis a meneny kotouce, cepy rizeni, baterka,horni dolniulozeni motoru-moje blbost-tahal jsem paletak(1200Kg) za autem. Vedci zavada byl zamek zadnich pravych dveri, opraveno svepomoci za 1100 dilem z laguny. Dale zazlobilo, ale vyreseno svepomoci. Dualni klima, chadila jen pulka auta, chrcel vetracek v zrdcatku-vycisteno-priste ho odpojim. Tot snad vse. Tak zatim bezne dily,ktere se meni u kazdeho auta.
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Tomiga
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon črc 07, 2008 22:16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomiga » čtv pro 24, 2009 17:34

Davidak79 píše:Tlumiče svíčky destičky výfuk :boink: hned bych to prodal :lol: a koupil něco na čem se toto nemění :lol:

edit: tím jsem chtěl podotknout jak někdo může do závad zahrnout spotřební materiál :wink:


Eéé, v rodině máme ještě Volvo S60, stejný rok, podvozek vypadá jako novej. Ale milej Renaultík, který vážně snad neviděl sůl si klidně vejfuk ztratí? No nejsem si jistej, zda by neměl vydržet o něco více. Jen jsem to shrnul při pohledu do faktur, tímto jsem nemyslel že jsem na auto naštvanej jen kvůli destičkám. Jsem si vzpomněl, že přední tlumiče byli měněny již v 16. tis. km na záruku. Takže taky žádnej zázrak.

To cespa: Nevím, musel bych se zeptat co všechno měnil...

Jinak než napadl sníh (cca 10 dní zpátky) se na teploměru objevilo 42´C a auto přestalo topit. Pomohlo přehrání SW. Jen tak dál
Renaul Grand Espace IV, 3.5 V6 Privilege, 2003

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Příspěvek od cespa » sob pro 26, 2009 15:24

jediné co musím uznat je, že každej spotřební díl na autech se dřív a nebo později rozbije, škoda, že u renaultu je to spíš dřív, než později :(
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Mrkef
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv led 14, 2010 14:05
Bydliště: Praha

bohužel jsem si také koupil Espace IV ....

Příspěvek od Mrkef » čtv led 14, 2010 14:19

Ach jo ...
jsem jeho majitelem necelý rok. Ročník 2004. Jedu si takhle po dálnici... najednou slyším lehké klepání ... pak rána ... a klika vyběhla ven!!
Fakt paráda ... 7lidí v autě včetně 3 dětí, večer ... pršelo .. .fskt adrenalín. V servisu mi řekli, že je klika venku a že to chce sehnat motor.
... 2.2 DCI. Měl najeto 117 000 ...
A já blbec těm co mě zrazovali nevěřil ... páč se mi tuze líbil ... ale měli pravdu ... od žabožroutů nic :o((((

Fifac
Junior member
Příspěvky: 145
Registrován: sob říj 17, 2009 09:57
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fifac » čtv led 14, 2010 18:00

no, já si myslím, že je to jen o tom jak se kdo chová ke svému autu, tak mu to auto oplácí... pokud někomu při 100 tisících odejde motor na kliku nebo turbo tak asi nekde něco udělal špatně... Nechci nikoho soudit, ale než ten "někdo" začne odsuzovat cokoli, v tomto případě auto, tak by si měl sám šáhnout do svědomí... Renault má dost nešťastně nastavený servisní intervaly. Když budu čekat na to, až mi na tacháči zabliká že mám jít do servisu a vyměnit olej(po 30.000 kilometrů) a nedej bože abych tam dal polosyntetiku, protože plněsyntetický olej je moc drahej, tak po tom nemůžu čekat, že s tím autem najedu milion bez závady... Zvlášť když auto nacpu 7 lidma a jezdím s odpuštěním jako čuně a rvu z toho plnej výkon. Pravda je že 150 koní k tomu svádí...
Kvalitní syntetický olej a výměna po max. 15.000 km a občas s tím zajet na kontrolu do servisu (nemusí být zrovna autorizovaný)... no a chovat se k němu slušně...

mám známého, který jezdí hodně... má najeto bez mála 700 tisíc a bez větších nutných oprav... auto má jak nový... má to samý co já 2,2DCi r.v 2004
Já mám nalítáno kolem 160.000 a servis zatím pouze spotřební materiály... kromě jednoho případu vadného ložiska nebo čepu u zadního kola
VW Multivan T5 2.5 TDi 128kW Highline r.v.2005
Grand Espace IV 2.2 DCi Privileg r.v.2004
VW Transporter T4 2.5 TDi LBW 9míst bus
Opel Omega 2.3 TD
Opel Rekord 2.3
Škoda 120 GLS

Kdyby někdo chtěl kapelu pro jakoukoli příležitost tak s obraťte na mne nebo http://www.facebook.com/kamuflaz ... jsme schopni odehrát "téměř" jakoukoli akci

Mrkef
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv led 14, 2010 14:05
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mrkef » pon led 18, 2010 11:43

prdlajs ... měl olej syntetický .. Elf ...
a zacházení velice slušné .. protože se mi líbil ..
a měl jsem ho rád ...
Před tím jsem měl 807 Peugeota 2.0 turbo
benzín a jezdí do dnes ... najeto 240 tis.
pouze výměna rozvodů a spotřební materiál ... měl jsem holt u něj zůstat ... motor není k sehnání !! :o(((((

Fifac
Junior member
Příspěvky: 145
Registrován: sob říj 17, 2009 09:57
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fifac » úte led 19, 2010 00:09

a jseš si jistej, že se tak k němu choval i předchozí majitel? ono to chce zkrátit ty servisní prohlídky.. nebo alespoň ty výměny oleje... vím že je drahej, ale oprava motoru je mnohem nákladnější...
VW Multivan T5 2.5 TDi 128kW Highline r.v.2005
Grand Espace IV 2.2 DCi Privileg r.v.2004
VW Transporter T4 2.5 TDi LBW 9míst bus
Opel Omega 2.3 TD
Opel Rekord 2.3
Škoda 120 GLS

Kdyby někdo chtěl kapelu pro jakoukoli příležitost tak s obraťte na mne nebo http://www.facebook.com/kamuflaz ... jsme schopni odehrát "téměř" jakoukoli akci

Mrkef
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv led 14, 2010 14:05
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mrkef » úte led 19, 2010 11:57

myslím, že jsem se k němu choval velmi slušně ... páč
přeci jenom mě stál nějaké peníze ....
holt je to pech ... a nejhorší je,
že se motor nedá nikde sehnat .... :cry:

Uživatelský avatar
Neutronek
Starting member
Příspěvky: 75
Registrován: ned pro 14, 2008 13:36
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neutronek » úte led 19, 2010 13:42

Mrkef občas mrkni na aukro tam sem už pár motorů zahlídl. Tady je inzerát kde má borec nějaký díly, třeba bude mít i komplet motor. http://www.aukro.cz/item892246422_renau ... _dily.html
Renault Espace IV 2,2 DCI, 06/2004 – Obrázek

mara53
Člen RCČR
Příspěvky: 251
Registrován: pon lis 02, 2009 08:55
Bydliště: Náchod

Příspěvek od mara53 » úte led 19, 2010 15:04

Neutronek píše:Mrkef občas mrkni na aukro tam sem už pár motorů zahlídl. Tady je inzerát kde má borec nějaký díly, třeba bude mít i komplet motor. http://www.aukro.cz/item892246422_renau ... _dily.html
poslal jsem mu TIP na stejný vrakáč - snad tam něco bude ještě mít - třeba motor 2,2 s 65000km - viz. tady v odkazu na konci seznamu http://autobazar.hyperinzerce.cz/nahrad ... ecky-kraj/
Renault ESPACE IV 2,2dCi 11okW Privilége

Mrkef
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv led 14, 2010 14:05
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mrkef » úte led 19, 2010 15:48

Přátelé ... díky moc za pomoc... mrknu na odkazy ...

dííky ...

Uživatelský avatar
Wasi
Experienced member
Příspěvky: 545
Registrován: stř úno 06, 2008 18:26

Příspěvek od Wasi » úte led 19, 2010 18:20

skus aj tu, starsi inzerat ale za pokus stoji: http://autobazar.hyperinzercia.sk/nahra ... is-laguna/
Espace IV, 2.2 dCi
Clio I, 1.9 D

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů