PROBLÉM * BATERKA-STOP *
Moderátor: Moderators General
PROBLÉM * BATERKA-STOP *
SEDNUL JSEM DNES DO RENCKA A PŘI ROZJEZDU SE ROZSVÍTILA ZNAČKA SYMBOLU BATERKY A STOP.
JAK ODSTRANIT PROBLÉM?
PROSÍM PORAĎTE.
JAK ODSTRANIT PROBLÉM?
PROSÍM PORAĎTE.
- Loeb
- Junior member
- Příspěvky: 187
- Registrován: úte úno 10, 2009 21:57
- Bydliště: Brandýsek
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROBLÉM * BATERKA-STOP *
Mrkni na řemen jestli je dost naplej, nebo zkoukni kontakty na baterce jestli nejsou uvolněné...
Tak jsem o tomto problému trochu přemýšlel a tak trochu pochybuji o špatném altíku.
Před týdnem manželka vysávala auto a nechala hrát rádio. Při pokusu o nastartování nic. Musel jsem vzít druhé auto a přes kabely nastartovat. Po ujetí cca 20km jsem motor zhasnul. Další nastartování proběhlo v pohodě a další také. Takže altík na 90% dobíjí. Jinak bych přeci už nenastartoval. Po týdnu pak nastal tento problém.
Takže asi něco jiného než altík.
Před týdnem manželka vysávala auto a nechala hrát rádio. Při pokusu o nastartování nic. Musel jsem vzít druhé auto a přes kabely nastartovat. Po ujetí cca 20km jsem motor zhasnul. Další nastartování proběhlo v pohodě a další také. Takže altík na 90% dobíjí. Jinak bych přeci už nenastartoval. Po týdnu pak nastal tento problém.
Takže asi něco jiného než altík.
Tak jsem jel dnes do servisu. Tak že altík na půl mrtvý.
Bohužel nový stojí dost kapříků.
Nemá tu někdo skušenost s odmontováním altíku a jeho následnou repasí?
Na co si dát pozor při demontaži a montaži altiku. Nějaký návod jak se k němu vůbec dostat. Hlavně kde nechat repasovat a co to cca stojí. Děkuji všem za rady a hlavně osobní skušenosti.
Bohužel nový stojí dost kapříků.
Nemá tu někdo skušenost s odmontováním altíku a jeho následnou repasí?
Na co si dát pozor při demontaži a montaži altiku. Nějaký návod jak se k němu vůbec dostat. Hlavně kde nechat repasovat a co to cca stojí. Děkuji všem za rady a hlavně osobní skušenosti.
Koukám, že jsi z Náchodska. Altík jsem zatím neřešil. Ale repasuje je v Poříčí- Hronov nějaký pán, jméno ti neřeknu přesně, ale možná Semerák. Každý ho tam zná. Jinak v Provodově-Šonově je Radek Vik servis Renault. Ten ti poradí, popřípadě opraví. Čus
Tráboš T601,Peugeot309 1,9D,Espace III 2,2tD, Espace IV/ 2,2Dci
Mal som taky problem ako ty....odisiel alternator.
V prahe ho repasovali, ale blbo. Vydrzal len rok. Treba si totiz dat pozor, nie kazdy vie tento alternator repasovat, treba tam nejake silne diody.A s tymi je problem, su tam vraj vysoke teploty.
Takze asi pred 3 mesiacmi sa dal alternator repasovany original renaultom!!! a vydrzal tyzden. Totalne vyhorel a este zo sebou vzal aj nejaku velku poistku.
V ramci zaruky dali iny alternator a zatial je to v pohode.
Ale na tie repasy ozaj pozor, aby si nevyhodil peniaze a tak ci tak dlho nevyzdri. Nove su ozaj palky.
My sme dali za repasovany ( s diodami ake maju byt) cca 11.000,- skk, teda v eurach 365,- eur.
Nechce sa mi verit, aby novy stal len 520,- eur.
V Prahe mi tvrdili, ze Renault chce za novy cca 27.000,- czk...
A najhorsie je, ze nepasuje napr. z Laguny 2,2 Dci, ani zo ziadneho ineho:-(
V prahe ho repasovali, ale blbo. Vydrzal len rok. Treba si totiz dat pozor, nie kazdy vie tento alternator repasovat, treba tam nejake silne diody.A s tymi je problem, su tam vraj vysoke teploty.
Takze asi pred 3 mesiacmi sa dal alternator repasovany original renaultom!!! a vydrzal tyzden. Totalne vyhorel a este zo sebou vzal aj nejaku velku poistku.
V ramci zaruky dali iny alternator a zatial je to v pohode.
Ale na tie repasy ozaj pozor, aby si nevyhodil peniaze a tak ci tak dlho nevyzdri. Nove su ozaj palky.
My sme dali za repasovany ( s diodami ake maju byt) cca 11.000,- skk, teda v eurach 365,- eur.
Nechce sa mi verit, aby novy stal len 520,- eur.
V Prahe mi tvrdili, ze Renault chce za novy cca 27.000,- czk...
A najhorsie je, ze nepasuje napr. z Laguny 2,2 Dci, ani zo ziadneho ineho:-(
Udělá to každý slušný autoelektrikář.
díly zde:
www.autoelektrika.cz
jak je to ale z diodama na 120 stC, vážně nevím.
Nemusí být nutně vyhořelé diody a regler ti pošlou z Havířova na dobírku.
Cena regulátoru na M II - originál Valeo 3200 CZ
Měnil jsem i jednu diodu za 100CZK
wecka
díly zde:
www.autoelektrika.cz
jak je to ale z diodama na 120 stC, vážně nevím.
Nemusí být nutně vyhořelé diody a regler ti pošlou z Havířova na dobírku.
Cena regulátoru na M II - originál Valeo 3200 CZ
Měnil jsem i jednu diodu za 100CZK
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Tak 29.4.09 nastartuji, slyším nějaký jiný zvuk z motoru, (manželka říká, ale prosímtě to nic není, jen sis toho předtím nevšiml ) po 100m baterka STOP. Otevřu motor, je cítit smrad něčeho spáleného, říkám si asi altík -> volám servis -> radši odtah -> potvrzují altík -> cena 12t - 15t , že je vodou chlazený a nejak dle kódu motoru -> zjišťoval jsem repas -> v Brně 9t bez záruky, tak nakonec přes servis objednán nový Valeo 155 Ah 10800 bez daně, 2 roky záruka (kód motoru mám FDQ A820 aspoň dle servisu co mi řekli).
R Espace 03' 1,9 dCi Authentique, [img]http://images.spritmonitor.de/221869_2.png[/img]
EX - F Multipla 99' 1,6 16V 100, Š Felicia Combi 96' 1,3 MPi, Š Favorit 93' 135L
EX - F Multipla 99' 1,6 16V 100, Š Felicia Combi 96' 1,3 MPi, Š Favorit 93' 135L
Ahoj všichni. Zdá se, že tyto auta trpí stejnýma poruchama, přečtu nový příspěvek na foru a divím se co se to stěma vašima autama děje a za pár dní řeším také tyto problémy. Dneska sednu do auta, ujedu pár kilometrů a najednou to zapíská, napíše to, že nedobíjí baterka, hláška STOP a nejde servo. Sotva dijedu zpět bez serva, otevřu motor a smrad jako sviňa. Zdá se, že mám taky alternátor v prd.... Je to tedy děs, auto má najeto 140. tis km. Servo se vypne, když auto nedobíjí, protože je elektronické a nemá dost proudu, nebo je to něco ještě víc ? Nikdo z Vás problém se servo řízením u této hlášky nenapsal. Díky Filip
Laguna GT
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů