Nový přírůstek do rodiny

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Epicop
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: stř lis 05, 2008 18:39

Nový přírůstek do rodiny

Příspěvek od Epicop » ned lis 09, 2008 17:27

Ahoj lidi, tak jsem se stal majitelem Renaultu Espace, 2.0T v automatu. Zatím jsem z vozítka neskutečně nadšený a užívám si každý kilometr. Auto je rok výroby 2004, má nalítáno 126tis. km a je fakt zachovalý. Uvažuju o instalaci LPG, proto jsem vybral benzín a když už benzín, tak proč ne s turbem :lol: . Z motoru mám skvělej pocit, téměř není slyšet a síly má tak akorát. Dneska jsem jel Tábor - Praha (po dálnici tempomat na 120) a dle počítače spotřeba 7,5l/100km :ola: , to jsem opravdu nečekal, přece jen to auto je těžký a klade dost velký odpor vzduchu, přesto jsem byl příjemně překvapený. Samozřejmě to byla klidná jízda na spotřebu. Je to moje první MPV a vůbec první renault, tak doufám že bude dobře sloužit. Předtím jsem měl vždy koncern - dvě audiny, oktávku, ale renault mě prostě chytnul za srdce :smajlici5: . Jediné o co mám strach, je zájem zlodějů (jestli nějaký zájem vůbec je), zatím jsem si udělal přípravu pro odpojení benzínového čerpadla, do kabiny mám vytažený spínací kabel k relé, prozatím to mám na jednoduchý vypínač strčený pod kobercem u pedálů, ale budu to dělat na mikrospínač, který schovám někam pod tapecírung, aby to nikdo nenašel a spínat se bude pomocí magnetu. Bohužel jsem neměl o víkendu vše potřebné, abych to dokončil. Nevím jestli má smysl dělat alarm, pokud ano, uvažoval bych o Magiccaru s dálkovým startem. Každopádně jsem tady nováček a budu se těšit, že budem probírat samé příjemné věci :D
Octavia I, 1.8turbo, LPG, chip Sportmotor

Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » pon lis 10, 2008 06:56

Vítám Tě u nás. Mám také 2,0T, ale s manuálem. Než začneš plánovat přestavbu na LPG, hoď oko do sekce LPG / Turbomotor a LPG, Konkrétní rady k motáži LPG. Tam jsem vše důkladně popsal. Co se týče alarmu, mám to také vyřešené dosti důmyslným elektronickým zařízením, nebudu je však zde a ani jide popisovat z důvodu pochopitelných. Bylo to ovšem dosti pracné, je zapotřebí elektroschéma vozu, dostatek času a znalosti z elektrotechniky.

Ahoj, Standa
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon lis 10, 2008 08:15

Zdarec Epicope

gratuluju k novému vozu. :D

Ta spotřeba, co píšeš, mi připadá příliž nízká... že by vítr v zádech? :wink:

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Epicop
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: stř lis 05, 2008 18:39

for wecka

Příspěvek od Epicop » pon lis 10, 2008 14:34

K té spotřebě...........jel jsem lehká nožka, žádný hovadiny a na dálnici 120 km/h tempomat, nic jiného v tom nebylo. Samozřejmě za 7,5 s tím jezdit nebudu, to leda až pojedu nějakou dálku, jinak ve městě není problém jet za 14 když chytneš zácpy. Jinak město tak 10l plus mínus dle provozu.

a k zabezpečení - nerad bych něco podcenil, tajnej už mám skoro hotovej, ale rád bych ten alarm. Líběj se mi od Magiccaru, uměj dálkovej start a pager, ale neznám nikoho kdo s tím má nějaký zkušenosti, tak nevím, nevím :?
Octavia I, 1.8turbo, LPG, chip Sportmotor

Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Příspěvek od cespa » úte lis 11, 2008 10:07

gratuluji, dej vědět kde se ti ustálila spotřeba, mám 2,0 T manual a jezdím v průměru okolo 10L/100km. Sám mám nainstalovaný Mult-t-lock a spínač. pojistka by byla cca 26.000.-kč / rok, tabulková cena auta v pojištovně 325.000.-Kč.
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Epicop
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: stř lis 05, 2008 18:39

Příspěvek od Epicop » ned lis 30, 2008 17:16

Ahoj lidi, tak se vrátím k té spotřebě. V podstatě jsem měl možnost vyjet plnou nádrž pouze v rámci městskýho provozu v praze, krátký trasy 12 km a ustálilo se to na 13,5 l/100 km. Možná se to může někomu zdát hodně, ale podle mého to odpovídá druhu provozu, nepočítal jsem s lepším číslem. Až pojedu dálku, tak to bude samozřejmě někde jinde :lol: . Jinak stále uvažuju o přestavbě na LPG, zatím mám vytypovanou firmu Autogas Strakonice, prej jsou fakt dobrý. Jinak pozor :evil: DůRaZnĚ varuju před firmou "AUTOMANIA" v Praze :x , mám od nich Oktávku 1.8T v plynu a byl jsem u nich asi 4x kvůli štelování, furt to nějak nejelo úplně optimálně a teď jsem s nima řešil únik plynu do kabiny. Bylo to tam 3x a až napotřetí to odstranili. Nicméně to skončilo hádkou a už k nim nevlezu. Pan majitel, mimochodem Inženýr :roll: , je arogantní XXXXXX, kterej je příjemnej do tý doby, než mu dáte prachy na instalaci, tím veškerej servis končí :cry: . Detaily popisovat nebudu, resp. kdyžtak kdyby měl někdo zájem, ale rozhodně týhle firmě vyhněte, akorát z vás budou tahat peníze a o kvalitě provedení radši nemluvím........... :shock:
Octavia I, 1.8turbo, LPG, chip Sportmotor

Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)

Epicop
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: stř lis 05, 2008 18:39

Příspěvek od Epicop » čtv pro 04, 2008 19:50

Čus lidi, tak jsem zkoušel takovej test spotřeby v podstatě na takovým "reprezentativním vzorku" dálnice a to 50 km úsek Teplické dálnice, kdy jsem jel 25km tam a pak zase zpátky, aby to bylo objektivní. nejprve jsem to zkoušel při 110 km/h a pak při 150 km/h (tachometrových) a to na tempomatu. Výsledek je rovných 8l/100 km při 110 km/h a 11l/200 km při 150 km/h. Ještě můžu doplnit, že mám automat, při 110 km/h točí 2.200 ot/min, při 150 km/h točí 3.200 ot/min. Gumy mám teď zimáče 215/55 R16.
Octavia I, 1.8turbo, LPG, chip Sportmotor

Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů