Nový přírůstek do rodiny
Moderátor: Moderators General
Nový přírůstek do rodiny
Ahoj lidi, tak jsem se stal majitelem Renaultu Espace, 2.0T v automatu. Zatím jsem z vozítka neskutečně nadšený a užívám si každý kilometr. Auto je rok výroby 2004, má nalítáno 126tis. km a je fakt zachovalý. Uvažuju o instalaci LPG, proto jsem vybral benzín a když už benzín, tak proč ne s turbem . Z motoru mám skvělej pocit, téměř není slyšet a síly má tak akorát. Dneska jsem jel Tábor - Praha (po dálnici tempomat na 120) a dle počítače spotřeba 7,5l/100km , to jsem opravdu nečekal, přece jen to auto je těžký a klade dost velký odpor vzduchu, přesto jsem byl příjemně překvapený. Samozřejmě to byla klidná jízda na spotřebu. Je to moje první MPV a vůbec první renault, tak doufám že bude dobře sloužit. Předtím jsem měl vždy koncern - dvě audiny, oktávku, ale renault mě prostě chytnul za srdce . Jediné o co mám strach, je zájem zlodějů (jestli nějaký zájem vůbec je), zatím jsem si udělal přípravu pro odpojení benzínového čerpadla, do kabiny mám vytažený spínací kabel k relé, prozatím to mám na jednoduchý vypínač strčený pod kobercem u pedálů, ale budu to dělat na mikrospínač, který schovám někam pod tapecírung, aby to nikdo nenašel a spínat se bude pomocí magnetu. Bohužel jsem neměl o víkendu vše potřebné, abych to dokončil. Nevím jestli má smysl dělat alarm, pokud ano, uvažoval bych o Magiccaru s dálkovým startem. Každopádně jsem tady nováček a budu se těšit, že budem probírat samé příjemné věci
Octavia I, 1.8turbo, LPG, chip Sportmotor
Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)
Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)
Vítám Tě u nás. Mám také 2,0T, ale s manuálem. Než začneš plánovat přestavbu na LPG, hoď oko do sekce LPG / Turbomotor a LPG, Konkrétní rady k motáži LPG. Tam jsem vše důkladně popsal. Co se týče alarmu, mám to také vyřešené dosti důmyslným elektronickým zařízením, nebudu je však zde a ani jide popisovat z důvodu pochopitelných. Bylo to ovšem dosti pracné, je zapotřebí elektroschéma vozu, dostatek času a znalosti z elektrotechniky.
Ahoj, Standa
Ahoj, Standa
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
for wecka
K té spotřebě...........jel jsem lehká nožka, žádný hovadiny a na dálnici 120 km/h tempomat, nic jiného v tom nebylo. Samozřejmě za 7,5 s tím jezdit nebudu, to leda až pojedu nějakou dálku, jinak ve městě není problém jet za 14 když chytneš zácpy. Jinak město tak 10l plus mínus dle provozu.
a k zabezpečení - nerad bych něco podcenil, tajnej už mám skoro hotovej, ale rád bych ten alarm. Líběj se mi od Magiccaru, uměj dálkovej start a pager, ale neznám nikoho kdo s tím má nějaký zkušenosti, tak nevím, nevím
a k zabezpečení - nerad bych něco podcenil, tajnej už mám skoro hotovej, ale rád bych ten alarm. Líběj se mi od Magiccaru, uměj dálkovej start a pager, ale neznám nikoho kdo s tím má nějaký zkušenosti, tak nevím, nevím
Octavia I, 1.8turbo, LPG, chip Sportmotor
Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)
Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)
gratuluji, dej vědět kde se ti ustálila spotřeba, mám 2,0 T manual a jezdím v průměru okolo 10L/100km. Sám mám nainstalovaný Mult-t-lock a spínač. pojistka by byla cca 26.000.-kč / rok, tabulková cena auta v pojištovně 325.000.-Kč.
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Ahoj lidi, tak se vrátím k té spotřebě. V podstatě jsem měl možnost vyjet plnou nádrž pouze v rámci městskýho provozu v praze, krátký trasy 12 km a ustálilo se to na 13,5 l/100 km. Možná se to může někomu zdát hodně, ale podle mého to odpovídá druhu provozu, nepočítal jsem s lepším číslem. Až pojedu dálku, tak to bude samozřejmě někde jinde . Jinak stále uvažuju o přestavbě na LPG, zatím mám vytypovanou firmu Autogas Strakonice, prej jsou fakt dobrý. Jinak pozor DůRaZnĚ varuju před firmou "AUTOMANIA" v Praze , mám od nich Oktávku 1.8T v plynu a byl jsem u nich asi 4x kvůli štelování, furt to nějak nejelo úplně optimálně a teď jsem s nima řešil únik plynu do kabiny. Bylo to tam 3x a až napotřetí to odstranili. Nicméně to skončilo hádkou a už k nim nevlezu. Pan majitel, mimochodem Inženýr , je arogantní XXXXXX, kterej je příjemnej do tý doby, než mu dáte prachy na instalaci, tím veškerej servis končí . Detaily popisovat nebudu, resp. kdyžtak kdyby měl někdo zájem, ale rozhodně týhle firmě vyhněte, akorát z vás budou tahat peníze a o kvalitě provedení radši nemluvím...........
Octavia I, 1.8turbo, LPG, chip Sportmotor
Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)
Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)
Čus lidi, tak jsem zkoušel takovej test spotřeby v podstatě na takovým "reprezentativním vzorku" dálnice a to 50 km úsek Teplické dálnice, kdy jsem jel 25km tam a pak zase zpátky, aby to bylo objektivní. nejprve jsem to zkoušel při 110 km/h a pak při 150 km/h (tachometrových) a to na tempomatu. Výsledek je rovných 8l/100 km při 110 km/h a 11l/200 km při 150 km/h. Ještě můžu doplnit, že mám automat, při 110 km/h točí 2.200 ot/min, při 150 km/h točí 3.200 ot/min. Gumy mám teď zimáče 215/55 R16.
Octavia I, 1.8turbo, LPG, chip Sportmotor
Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)
Renault Espace IV, 2.0T (už není, motor kaput)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů