3,0 DCI - stráta výkonu po rozsvícení symbolu na přístrojovc

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

mara53
Člen RCČR
Příspěvky: 259
Registrován: pon lis 02, 2009 08:55
Bydliště: Náchod

Příspěvek od mara53 » stř bře 03, 2010 21:17

:wink:
Renault ESPACE IV 2,2dCi 11okW Privilége

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1921
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » stř bře 03, 2010 21:17

Romon píše:Ty M6 jsem tam vyděl dvě hned za ventilem pokud se nepletu?
Je to 12 klic bude to M8 ale japonsky. :lol:
Naposledy upravil(a) pivi dne stř bře 03, 2010 21:20, celkem upraveno 1 x.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Romon
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: čtv čer 25, 2009 20:14
Bydliště: Rakovnik

Příspěvek od Romon » stř bře 03, 2010 21:18

Ok Mara !!!

Romon
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: čtv čer 25, 2009 20:14
Bydliště: Rakovnik

Příspěvek od Romon » stř bře 03, 2010 21:20

Takže pokud je oba úplně povolím tak by měl jít s trochou úsilí ven. Nic víc, nic míň.

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1921
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » stř bře 03, 2010 21:24

Jo ale je tam jeste ta spona co drzi ten EGR k chladici.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Romon
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: čtv čer 25, 2009 20:14
Bydliště: Rakovnik

Příspěvek od Romon » stř bře 03, 2010 21:29

Jo jo o té vím,ale myslel jsem, že půjde vytáhnout jen ten ventil.

Romon
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: čtv čer 25, 2009 20:14
Bydliště: Rakovnik

Příspěvek od Romon » stř bře 03, 2010 21:39

Zítra se na to vrhnu a snad ,už to půjde!

Zatím díky Roman

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1921
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » stř bře 03, 2010 21:42

Ano povolis to a pak vytahnes jen ten ventil. :wink:
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

mišoun
Junior member
Příspěvky: 183
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » ned kvě 02, 2010 23:06

chlapi, jak jste vyndali "rameno" od silentbloku (před spolujezdcem), které je upevněno dvěma šrouby (12) na přední řadě válců pod podtlakovým čidlem a jedním šroubem (16) v silentbloku?? Uvolnil jsem ho, ale za boha jsem ho nemohl vyndat. Vždy mi vpravo překážely trubičky od rampy, vlevo silentblok (2mm) nebo rozvaděč sání v místě příruby s žebrovaným potrubím egr (které bylo odkloněno).

EGR ventil se mi podařilo zcela uvolnit i bez odstranění onoho ramene, ale nemohl jsem ho dostat ven z té spony s chladičem egr. Mám jen málo trpělivosti nebo jsem něco neudělal správně???



...................už je venku...
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

picasso-12345
Advanced member
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ

Re: 3,0 DCI - stráta výkonu po rozsvícení symbolu na přístrojovc

Příspěvek od picasso-12345 » ned úno 18, 2018 18:41

Zdravím,
objevila se mi chyba DF089 Obvod snímače tlaku v sacím potrubí. Kde snínač tlaku najdu na 3.0dci? Je to snad snímač talku přeplňování (dle dialogisu), nebo snímač tlaku turba (pozice 1071 dle VISU)? Nebo je to úplně něco jiného?
Mám tyto poruchy:
CO.0 : přerušený obvod nebo zkrat na kostru
CC.1 : zkrat na +12 V
Jestli jsem to dobře pochopil tak:
CO.0 se týká pouze toho hledaného snímače, zatímco
CC.1 se týká snímače polohy turbokompresoru, nebo ventilu EGR nebo toho hledaného snímače. Je to tak?
Ještě doplním, že chyba vyskakuje po prudkém přidání plynu (když má auto podřadit), pokud zrychluji pozvolným přidáním plynu chyba nenaskakuje.
V kontextu zjištěné poruchy je uvedeno: otáčky 3406, teplota vody 59°C, teplota vzduchu 188°C, tlak přeplňování 2550mbar, tlak v rampě 790bar, průtok vzduchu v sání 0,8 kg/h.
Ten průtok vzduchu se mi zdá jako velmi malý, nevím jaká má být hodnota. Teplota vzduchu se mi zdá jako příliš vysoká, nevím jaká má být hodnota. Nicméně pokud motor stojí jsou hodnoty teploty vzduch 2°C (venkovní teplota dle teploměru v autě 3°C) a průtok vzduch 0kg/h. Takže čidla zřejmě fungují.
Co říkáte? Má někdo zkušenost a podělí se?
Zbyněk
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 1 host