3,0 DCI - stráta výkonu po rozsvícení symbolu na přístrojovc

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Martinec7
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: stř dub 23, 2008 21:45
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

3,0 DCI - stráta výkonu po rozsvícení symbolu na přístrojovc

Příspěvek od Martinec7 » sob čer 21, 2008 09:18

Ahoj, mám problém, zničeho nic se mi rozsvítil oranžovy symbol taková ostrá spirála v obdelníčku, ktrý jsem v návodu nenašel u Val satisu je to neco na tlaku vstřikovací lišty a voda v naftě. Porozsvícení přestane mít auto tah a na volnoběh jsou zvednutné otáčky na cca 1100 ot/min, pokud sešlápnu brzdu jsou v normálu, jinak mám verzi s automatickou převodovkou. Nemáte někdo tušení co by to mohlo být za problém? Předem moc děkuji za jakej koliv nápad či radu Martin alijas Martinec7
Renault Espace 3,0 DCI Initiale
Renault Vel Satis 2,2 DCI
Renautl Laguna ll 1,9 DCI
Renault Megane ll 1,5 DCI

pohodakpd
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: čtv bře 20, 2008 23:36

mam to iste od včera

Příspěvek od pohodakpd » sob čer 21, 2008 12:20

menily mi palivový filter a od vtedy mi to svieti a auto nechce ťahať.dnes sa mi maju na to pozrieť a dám vedieť čo a jak

pohodakpd
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: čtv bře 20, 2008 23:36

vyriešene

Příspěvek od pohodakpd » sob čer 21, 2008 21:33

no už viem prečo to roby mechanik mi to spravil bol zaneseny ERG ventil od oleja.stači vyčistiť po opetovnej vade vymeniť.a všetko facha ako má.vyzera to ako zasuvka

Martinec7
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: stř dub 23, 2008 21:45
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinec7 » ned čer 22, 2008 09:54

No koukal jsem na nekolik prizpevku na netu a docetl se nekolik variant, dokonce jsem se tam docetl ze se da i vyradit, ale muj nazor je ten, ze u tohoto typu motoru to neni asi jen tak mozne. Pokusim se to dneska vycistit a dam vedet jak jsem dopadl. Jinak dikes za info. Martin
Renault Espace 3,0 DCI Initiale
Renault Vel Satis 2,2 DCI
Renautl Laguna ll 1,9 DCI
Renault Megane ll 1,5 DCI

Martinec7
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: stř dub 23, 2008 21:45
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinec7 » ned čer 22, 2008 22:55

Tak jsem rozebral EGR ventil a vycistil, sice nic v nem nebylo, ale presto jsem to vycistil a rozhybal, mam podezreni ze to bylo v tom spodnim konektoru, sestaveno, odskouseno a nestacil jsme se divit, jede jak slak nadhera. Presto dekuji za namet Martin
Renault Espace 3,0 DCI Initiale
Renault Vel Satis 2,2 DCI
Renautl Laguna ll 1,9 DCI
Renault Megane ll 1,5 DCI

pohodakpd
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: čtv bře 20, 2008 23:36

zase

Příspěvek od pohodakpd » pon čer 23, 2008 18:37

no ale ja mam trošku viacej smoly opetovne sa mi to zanaša a musim to čistiť akurat dnes sa mi to od seba rozbehalo a nemusel som.proste kontrolka zhasla a auto facha ale mam obavy že ked sa m i to state na nejakej dlhšej trase tak to bude horšie.čo myslíte pomôžem tomu ked ho dám vymeniť?

marek2534
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned kvě 11, 2008 01:05

Příspěvek od marek2534 » sob čer 28, 2008 09:49

jednoduchá rada, ventil vytahnout, místo zaslepit, a zaslepit přívof spalin z výfukového potrubí, eger ventil neodpojovat jen vyčistit a připevnit někam ntřeba na hadici, vše funguje OK

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » pon bře 30, 2009 12:40

poradí niekto kde hladat ten EGR ventil??? Chcem sa naň pozrieť čo je to zač...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

hatli
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob bře 14, 2009 21:53
Bydliště: LTM

Příspěvek od hatli » ned dub 05, 2009 21:38

u 2.2 je EGR hned pod tím plastovým sáním.je tam mezi tim jen gumová příruba.tak hned pod tím z boku.vypadá jako malej startér.
Espace 2.2dci 110kw 2003

pdst
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: čtv srp 14, 2008 13:22
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pdst » pon dub 06, 2009 21:55

nemůžu požádat o foto ERG ventilu,dík
Pavel

Ford Tourneo Custom 9 míst

Citigo - Elegance, 3dv, 55 kw, černé

Grand scenic III 1.6 dci 130 koní / rv 9/2014 intens nic horšího mne nemohlo potkat !!! =
šmejd prodaný šmejdem!!! ---- VVauto KH---




minulost
Vaz 2102= (1974-1998)
,Š110L,Vaz2105,Š105L,Š-Forman Excelent,Felda combi GLXi,Fiat Punto sporting
Espace 2,2dci Initiale - nedám na espace dopustit

http://espaceiv.rajce.idnes.cz/

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » pon čer 01, 2009 15:22

Naozaj tu nieje nikto, kto by dal foto EGR ventilu na Espace 3.0dCi???
Piatok už Espace prestal jazdit - ide len na volnobeh a to bud normalne otáčky, alebo zvýšené. Neda sa vobec pridat plyn, svieti ta vlnovkova kontrolka a hlasi fuel injection faulty alebo co... EGR ventil je vraj dakde pod turbom, no v servise vravia ze je vedla spolujazdcovho silentbloku.

DELETED. text bol písaný v návale hnevu. sorry :roll: .
Naposledy upravil(a) VladoOC_cz dne pát čer 05, 2009 10:45, celkem upraveno 1 x.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » stř čer 03, 2009 13:25

EGR vyčistený, zaslepený otvor, aby mu tam už žiadne "sadze" nešli. Už sa to aspoň premiestňuje, ale stále svieti chyba DF089 - obvod snímača tlaku v sacom potrubí a žere to tak 16L/100km.
V dialogise je všetko označené ako "klapka", takže nedokážem identifikovať ktorý je to ten snímač.

V Renaulte ma najskor zoberú až buduci týžden v stredu, ale to auto musí jazdiť najneskôr zajtra. Čo s tým robiť??
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř čer 03, 2009 15:13

VladoOC_cz píše:EGR vyčistený, zaslepený otvor, aby mu tam už žiadne "sadze" nešli. Už sa to aspoň premiestňuje, ale stále svieti chyba DF089 - obvod snímača tlaku v sacom potrubí a žere to tak 16L/100km.
V dialogise je všetko označené ako "klapka", takže nedokážem identifikovať ktorý je to ten snímač.

V Renaulte ma najskor zoberú až buduci týžden v stredu, ale to auto musí jazdiť najneskôr zajtra. Čo s tým robiť??
Precitaj subor MR407X8113B000.pdf z dialogysu. Tam mas postup co robit v pripade DF089 XXXX (chyba ti polovica definicie chyby - co sa RJ na snimaci nepozdava?).

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » pát čer 05, 2009 11:04

v mojom prípade sa problém vyriešil vďaka velkej pomoci a ochote Pivi-ho :super: . Spolupracovali v rámci časových možností (diagnostika a dáke rady) aj Renault Liptovský Mikuláš, Žilina a Trenčín (auto nemohlo čakať týždeň na servis, lebo dnes už odchádzalo jazdiť na služobku stovky km):
EGR sa vyčistil od nánosu sadzí, zaslepil sa prívod sadzí k ventilu výmenou tesnenia za plný plech, namontovalo sa to => auto začalo ako-tak jazdiť so zníženým výkonom a vysokou spotrebou (cca 14-16L nafty).
Vyčistil sa snímač tlaku v sacom potrubí (zariadenie pod kódom chyby DF089) - bez zmeny.
z vrakoviska som doviezol druhý snímač tlaku za 1000Kč a po výmene je všetko zas OK.

Nakolko už nejdu sadze na EGR ventil a ani na snímač tlaku v sacom potrubí, závada by sa nemala opakovať.
Pivi dakujem!!!!
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

smartko
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned lis 29, 2009 13:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od smartko » ned lis 29, 2009 14:05

Mal som problem ze cca kazdych 300 km pri dlhsich cestach zacalo vypisovat Fuel injectioon faulty + rozsvietila sa kontrokla so spiralou = motor v nudzovom rezime bez turba... probem zmizol pri zastani a vypnuti motora a naslednom nastartovani...
Bol aj problem ze pri rozbiehani auta na 1 prevodovom stupni sa auto rozbiehalo velmi pomali... cca 8 sec. z 0km/h na 15 KM/h
Dnes som akurat vycistil ten ERG ventil,ako je to tu popisane, ktory bol mimochodom strasne zaneseny, uplne cierny..... po vycisteni auto bezi super pri rozbiehani neni problem, ma aj lepsi tah...:)... spokojnost...
Renault Grand Espace 2.2 dCi 2004, Initiale Paris + LCD
Opel Vectra Caravan B 2.2 benzin, 2001
VW Golf III combi 1.4 benzin, 1996

mara53
Člen RCČR
Příspěvky: 251
Registrován: pon lis 02, 2009 08:55
Bydliště: Náchod

Příspěvek od mara53 » pon pro 21, 2009 09:14

VladoOC_cz píše:v mojom prípade sa problém vyriešil vďaka velkej pomoci a ochote Pivi-ho :super: . Spolupracovali v rámci časových možností (diagnostika a dáke rady) aj Renault Liptovský Mikuláš, Žilina a Trenčín (auto nemohlo čakať týždeň na servis, lebo dnes už odchádzalo jazdiť na služobku stovky km):
EGR sa vyčistil od nánosu sadzí, zaslepil sa prívod sadzí k ventilu výmenou tesnenia za plný plech, namontovalo sa to => auto začalo ako-tak jazdiť so zníženým výkonom a vysokou spotrebou (cca 14-16L nafty).
Vyčistil sa snímač tlaku v sacom potrubí (zariadenie pod kódom chyby DF089) - bez zmeny.
z vrakoviska som doviezol druhý snímač tlaku za 1000Kč a po výmene je všetko zas OK.

Nakolko už nejdu sadze na EGR ventil a ani na snímač tlaku v sacom potrubí, závada by sa nemala opakovať.
Pivi dakujem!!!!

Mám stejný problém na 2,2dCi - včera jsem zaslepil přívod spalin do EGR, ten jsem důkladně vyčistil a rozhýbal - pak zkusil projet s odpojenou kabeláží a následně i s ní, ale v obou případěch se mi po svižnější jízdě kontrolka stále rozsvěcí / i když auto jede o poznání líp/ - tak bych rád věděl, kde najdu na 2,2dCi ten snímač tlaku, zkusil bych ho taky důkladně očistit - saze+olej je opravdu kvalitní hmota, brrrr.. ale čističem na karburátory to jde pěkně dolů .... Zkusíte mi poradit, kde snímač najdu ??

Předem Díky

Marek
Renault ESPACE IV 2,2dCi 11okW Privilége

Romon
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: čtv čer 25, 2009 20:14
Bydliště: Rakovnik

Příspěvek od Romon » stř bře 03, 2010 20:58

Hoši jak dostanu ten ventil ven z auta, aniž bych musel rozebrat všechny přívody sání a podobně ? Už jsem se o to pokoušel, ale nešel mě vyndat, hýbe se do prava i do leva ,ale vytáhnout nejde. Není tam náhodou nejaký pojistný šroub?

mara53
Člen RCČR
Příspěvky: 251
Registrován: pon lis 02, 2009 08:55
Bydliště: Náchod

Příspěvek od mara53 » stř bře 03, 2010 21:03

jde docela blbe ven, ale opatrne pod prirubkou vypacit postupne na nekolika mistech - jeste jsem behem tohoto rozvolnovani nekolikrat prostriknul nejakym sprejem na rozvolneni, ale nevim co to bylo zac ... prirubka je na 3 srouby - mas povoleny vsechny 3, ok? hodne citu a trpelivosti, on jednou povoli .. Mara
Renault ESPACE IV 2,2dCi 11okW Privilége

Romon
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: čtv čer 25, 2009 20:14
Bydliště: Rakovnik

Příspěvek od Romon » stř bře 03, 2010 21:07

Zapoměl jsem napsat, že jde o 3.0 DCI. Žádné šroubky jsem tam nevyděl.

mara53
Člen RCČR
Příspěvky: 251
Registrován: pon lis 02, 2009 08:55
Bydliště: Náchod

Příspěvek od mara53 » stř bře 03, 2010 21:08

tak pardon, měl jsem za to, že na 2,2 i 3,0 je stejný - tak snad Ti někdo s 3,0 napíše ...
Naposledy upravil(a) mara53 dne stř bře 03, 2010 21:10, celkem upraveno 1 x.
Renault ESPACE IV 2,2dCi 11okW Privilége

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » stř bře 03, 2010 21:08

Jestli sem spravne cetl tak se tady jedna o 3.0 a co mate vy?@romon
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Romon
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: čtv čer 25, 2009 20:14
Bydliště: Rakovnik

Příspěvek od Romon » stř bře 03, 2010 21:11

Mam 3.0 ale žádné šroubky co by ho držely jsem nenašel.

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » stř bře 03, 2010 21:14

Je tam jenom takova jakoby stahovacka na M6 tu musis uplne povolit a pak si trochu pohrat.
Ps:vzadu jsou 2 na 12ku klic.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Romon
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: čtv čer 25, 2009 20:14
Bydliště: Rakovnik

Příspěvek od Romon » stř bře 03, 2010 21:16

Ty M6 jsem tam vyděl dvě hned za ventilem pokud se nepletu?

mara53
Člen RCČR
Příspěvky: 251
Registrován: pon lis 02, 2009 08:55
Bydliště: Náchod

Příspěvek od mara53 » stř bře 03, 2010 21:16

uf, dneska se mi nedari - pardon panove
Naposledy upravil(a) mara53 dne stř bře 03, 2010 21:18, celkem upraveno 1 x.
Renault ESPACE IV 2,2dCi 11okW Privilége

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti