3,0 DCI - stráta výkonu po rozsvícení symbolu na přístrojovc
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 50
- Registrován: stř dub 23, 2008 21:45
- Bydliště: Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
3,0 DCI - stráta výkonu po rozsvícení symbolu na přístrojovc
Ahoj, mám problém, zničeho nic se mi rozsvítil oranžovy symbol taková ostrá spirála v obdelníčku, ktrý jsem v návodu nenašel u Val satisu je to neco na tlaku vstřikovací lišty a voda v naftě. Porozsvícení přestane mít auto tah a na volnoběh jsou zvednutné otáčky na cca 1100 ot/min, pokud sešlápnu brzdu jsou v normálu, jinak mám verzi s automatickou převodovkou. Nemáte někdo tušení co by to mohlo být za problém? Předem moc děkuji za jakej koliv nápad či radu Martin alijas Martinec7
Renault Espace 3,0 DCI Initiale
Renault Vel Satis 2,2 DCI
Renautl Laguna ll 1,9 DCI
Renault Megane ll 1,5 DCI
Renault Vel Satis 2,2 DCI
Renautl Laguna ll 1,9 DCI
Renault Megane ll 1,5 DCI
mam to iste od včera
menily mi palivový filter a od vtedy mi to svieti a auto nechce ťahať.dnes sa mi maju na to pozrieť a dám vedieť čo a jak
-
- Starting member
- Příspěvky: 50
- Registrován: stř dub 23, 2008 21:45
- Bydliště: Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
No koukal jsem na nekolik prizpevku na netu a docetl se nekolik variant, dokonce jsem se tam docetl ze se da i vyradit, ale muj nazor je ten, ze u tohoto typu motoru to neni asi jen tak mozne. Pokusim se to dneska vycistit a dam vedet jak jsem dopadl. Jinak dikes za info. Martin
Renault Espace 3,0 DCI Initiale
Renault Vel Satis 2,2 DCI
Renautl Laguna ll 1,9 DCI
Renault Megane ll 1,5 DCI
Renault Vel Satis 2,2 DCI
Renautl Laguna ll 1,9 DCI
Renault Megane ll 1,5 DCI
-
- Starting member
- Příspěvky: 50
- Registrován: stř dub 23, 2008 21:45
- Bydliště: Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem rozebral EGR ventil a vycistil, sice nic v nem nebylo, ale presto jsem to vycistil a rozhybal, mam podezreni ze to bylo v tom spodnim konektoru, sestaveno, odskouseno a nestacil jsme se divit, jede jak slak nadhera. Presto dekuji za namet Martin
Renault Espace 3,0 DCI Initiale
Renault Vel Satis 2,2 DCI
Renautl Laguna ll 1,9 DCI
Renault Megane ll 1,5 DCI
Renault Vel Satis 2,2 DCI
Renautl Laguna ll 1,9 DCI
Renault Megane ll 1,5 DCI
zase
no ale ja mam trošku viacej smoly opetovne sa mi to zanaša a musim to čistiť akurat dnes sa mi to od seba rozbehalo a nemusel som.proste kontrolka zhasla a auto facha ale mam obavy že ked sa m i to state na nejakej dlhšej trase tak to bude horšie.čo myslíte pomôžem tomu ked ho dám vymeniť?
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
poradí niekto kde hladat ten EGR ventil??? Chcem sa naň pozrieť čo je to zač...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv srp 14, 2008 13:22
- Bydliště: Čáslav
- Kontaktovat uživatele:
nemůžu požádat o foto ERG ventilu,dík
Pavel
Ford Tourneo Custom 9 míst
Citigo - Elegance, 3dv, 55 kw, černé
Grand scenic III 1.6 dci 130 koní / rv 9/2014 intens nic horšího mne nemohlo potkat !!! =
šmejd prodaný šmejdem!!! ---- VVauto KH---
minulost
Vaz 2102= (1974-1998)
,Š110L,Vaz2105,Š105L,Š-Forman Excelent,Felda combi GLXi,Fiat Punto sporting
Espace 2,2dci Initiale - nedám na espace dopustit
http://espaceiv.rajce.idnes.cz/
Ford Tourneo Custom 9 míst
Citigo - Elegance, 3dv, 55 kw, černé
Grand scenic III 1.6 dci 130 koní / rv 9/2014 intens nic horšího mne nemohlo potkat !!! =
šmejd prodaný šmejdem!!! ---- VVauto KH---
minulost
Vaz 2102= (1974-1998)
,Š110L,Vaz2105,Š105L,Š-Forman Excelent,Felda combi GLXi,Fiat Punto sporting
Espace 2,2dci Initiale - nedám na espace dopustit
http://espaceiv.rajce.idnes.cz/
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Naozaj tu nieje nikto, kto by dal foto EGR ventilu na Espace 3.0dCi???
Piatok už Espace prestal jazdit - ide len na volnobeh a to bud normalne otáčky, alebo zvýšené. Neda sa vobec pridat plyn, svieti ta vlnovkova kontrolka a hlasi fuel injection faulty alebo co... EGR ventil je vraj dakde pod turbom, no v servise vravia ze je vedla spolujazdcovho silentbloku.
DELETED. text bol písaný v návale hnevu. sorry .
Piatok už Espace prestal jazdit - ide len na volnobeh a to bud normalne otáčky, alebo zvýšené. Neda sa vobec pridat plyn, svieti ta vlnovkova kontrolka a hlasi fuel injection faulty alebo co... EGR ventil je vraj dakde pod turbom, no v servise vravia ze je vedla spolujazdcovho silentbloku.
DELETED. text bol písaný v návale hnevu. sorry .
Naposledy upravil(a) VladoOC_cz dne pát čer 05, 2009 10:45, celkem upraveno 1 x.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
EGR vyčistený, zaslepený otvor, aby mu tam už žiadne "sadze" nešli. Už sa to aspoň premiestňuje, ale stále svieti chyba DF089 - obvod snímača tlaku v sacom potrubí a žere to tak 16L/100km.
V dialogise je všetko označené ako "klapka", takže nedokážem identifikovať ktorý je to ten snímač.
V Renaulte ma najskor zoberú až buduci týžden v stredu, ale to auto musí jazdiť najneskôr zajtra. Čo s tým robiť??
V dialogise je všetko označené ako "klapka", takže nedokážem identifikovať ktorý je to ten snímač.
V Renaulte ma najskor zoberú až buduci týžden v stredu, ale to auto musí jazdiť najneskôr zajtra. Čo s tým robiť??
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Precitaj subor MR407X8113B000.pdf z dialogysu. Tam mas postup co robit v pripade DF089 XXXX (chyba ti polovica definicie chyby - co sa RJ na snimaci nepozdava?).VladoOC_cz píše:EGR vyčistený, zaslepený otvor, aby mu tam už žiadne "sadze" nešli. Už sa to aspoň premiestňuje, ale stále svieti chyba DF089 - obvod snímača tlaku v sacom potrubí a žere to tak 16L/100km.
V dialogise je všetko označené ako "klapka", takže nedokážem identifikovať ktorý je to ten snímač.
V Renaulte ma najskor zoberú až buduci týžden v stredu, ale to auto musí jazdiť najneskôr zajtra. Čo s tým robiť??
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
v mojom prípade sa problém vyriešil vďaka velkej pomoci a ochote Pivi-ho . Spolupracovali v rámci časových možností (diagnostika a dáke rady) aj Renault Liptovský Mikuláš, Žilina a Trenčín (auto nemohlo čakať týždeň na servis, lebo dnes už odchádzalo jazdiť na služobku stovky km):
EGR sa vyčistil od nánosu sadzí, zaslepil sa prívod sadzí k ventilu výmenou tesnenia za plný plech, namontovalo sa to => auto začalo ako-tak jazdiť so zníženým výkonom a vysokou spotrebou (cca 14-16L nafty).
Vyčistil sa snímač tlaku v sacom potrubí (zariadenie pod kódom chyby DF089) - bez zmeny.
z vrakoviska som doviezol druhý snímač tlaku za 1000Kč a po výmene je všetko zas OK.
Nakolko už nejdu sadze na EGR ventil a ani na snímač tlaku v sacom potrubí, závada by sa nemala opakovať.
Pivi dakujem!!!!
EGR sa vyčistil od nánosu sadzí, zaslepil sa prívod sadzí k ventilu výmenou tesnenia za plný plech, namontovalo sa to => auto začalo ako-tak jazdiť so zníženým výkonom a vysokou spotrebou (cca 14-16L nafty).
Vyčistil sa snímač tlaku v sacom potrubí (zariadenie pod kódom chyby DF089) - bez zmeny.
z vrakoviska som doviezol druhý snímač tlaku za 1000Kč a po výmene je všetko zas OK.
Nakolko už nejdu sadze na EGR ventil a ani na snímač tlaku v sacom potrubí, závada by sa nemala opakovať.
Pivi dakujem!!!!
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Mal som problem ze cca kazdych 300 km pri dlhsich cestach zacalo vypisovat Fuel injectioon faulty + rozsvietila sa kontrokla so spiralou = motor v nudzovom rezime bez turba... probem zmizol pri zastani a vypnuti motora a naslednom nastartovani...
Bol aj problem ze pri rozbiehani auta na 1 prevodovom stupni sa auto rozbiehalo velmi pomali... cca 8 sec. z 0km/h na 15 KM/h
Dnes som akurat vycistil ten ERG ventil,ako je to tu popisane, ktory bol mimochodom strasne zaneseny, uplne cierny..... po vycisteni auto bezi super pri rozbiehani neni problem, ma aj lepsi tah...... spokojnost...
Bol aj problem ze pri rozbiehani auta na 1 prevodovom stupni sa auto rozbiehalo velmi pomali... cca 8 sec. z 0km/h na 15 KM/h
Dnes som akurat vycistil ten ERG ventil,ako je to tu popisane, ktory bol mimochodom strasne zaneseny, uplne cierny..... po vycisteni auto bezi super pri rozbiehani neni problem, ma aj lepsi tah...... spokojnost...
Renault Grand Espace 2.2 dCi 2004, Initiale Paris + LCD
Opel Vectra Caravan B 2.2 benzin, 2001
VW Golf III combi 1.4 benzin, 1996
Opel Vectra Caravan B 2.2 benzin, 2001
VW Golf III combi 1.4 benzin, 1996
VladoOC_cz píše:v mojom prípade sa problém vyriešil vďaka velkej pomoci a ochote Pivi-ho . Spolupracovali v rámci časových možností (diagnostika a dáke rady) aj Renault Liptovský Mikuláš, Žilina a Trenčín (auto nemohlo čakať týždeň na servis, lebo dnes už odchádzalo jazdiť na služobku stovky km):
EGR sa vyčistil od nánosu sadzí, zaslepil sa prívod sadzí k ventilu výmenou tesnenia za plný plech, namontovalo sa to => auto začalo ako-tak jazdiť so zníženým výkonom a vysokou spotrebou (cca 14-16L nafty).
Vyčistil sa snímač tlaku v sacom potrubí (zariadenie pod kódom chyby DF089) - bez zmeny.
z vrakoviska som doviezol druhý snímač tlaku za 1000Kč a po výmene je všetko zas OK.
Nakolko už nejdu sadze na EGR ventil a ani na snímač tlaku v sacom potrubí, závada by sa nemala opakovať.
Pivi dakujem!!!!
Mám stejný problém na 2,2dCi - včera jsem zaslepil přívod spalin do EGR, ten jsem důkladně vyčistil a rozhýbal - pak zkusil projet s odpojenou kabeláží a následně i s ní, ale v obou případěch se mi po svižnější jízdě kontrolka stále rozsvěcí / i když auto jede o poznání líp/ - tak bych rád věděl, kde najdu na 2,2dCi ten snímač tlaku, zkusil bych ho taky důkladně očistit - saze+olej je opravdu kvalitní hmota, brrrr.. ale čističem na karburátory to jde pěkně dolů .... Zkusíte mi poradit, kde snímač najdu ??
Předem Díky
Marek
Renault ESPACE IV 2,2dCi 11okW Privilége
jde docela blbe ven, ale opatrne pod prirubkou vypacit postupne na nekolika mistech - jeste jsem behem tohoto rozvolnovani nekolikrat prostriknul nejakym sprejem na rozvolneni, ale nevim co to bylo zac ... prirubka je na 3 srouby - mas povoleny vsechny 3, ok? hodne citu a trpelivosti, on jednou povoli .. Mara
Renault ESPACE IV 2,2dCi 11okW Privilége
tak pardon, měl jsem za to, že na 2,2 i 3,0 je stejný - tak snad Ti někdo s 3,0 napíše ...
Naposledy upravil(a) mara53 dne stř bře 03, 2010 21:10, celkem upraveno 1 x.
Renault ESPACE IV 2,2dCi 11okW Privilége
Je tam jenom takova jakoby stahovacka na M6 tu musis uplne povolit a pak si trochu pohrat.
Ps:vzadu jsou 2 na 12ku klic.
Ps:vzadu jsou 2 na 12ku klic.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů