Koupě Espace 4

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Koupě Espace 4

Příspěvek od Novotka » úte čer 10, 2008 18:37

Ahoj zajímal by mě názor někoho kdo jezdil s Espace 3 a přešel na Espace 4.

Zajímal ba mě jestli je ve vozech v jízdních vlastnostech nějaká podstatny rozdíl kvalit a tak.
Ctěl bych koupit nějaky Grand Espace a nejsem si jist jestli chci Espace 3 nebo 4. Je to taky trochu o penězích. Trojka je někde kolem 250000 a čtyřka na 300000
Tou trojkou myslím poslední model, čirá optika ,auto klima ,ESP,6 krát airbag.prostě maxi výbava
dík za rady Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Sanitak
Junior member
Příspěvky: 108
Registrován: ned led 20, 2008 19:20
Bydliště: Náchodsko

Příspěvek od Sanitak » stř čer 11, 2008 17:56

Rozdíl je nepopsatelný, tedy dle mého osobního názoru. Před 4 měsíci jsem udělal handl z 2,2td E III r.v.1999 na 2,2dci E IV r.v. 2004. Ale chce si to zkusit, máš-li u koho. Jsem z hradecka. Počítej ale u 4 s většími náklady na ND.

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » sob čer 14, 2008 12:41

Tak tak, je to zcela jiná kategorie. Jestli chceš přítele na cesty, spolehlivýho, občas ho ušpiníš zvenku i zevnitř a chceš hodně ušetřit jak na palivu, tak na ND, vezmi 3. generaci.

Jestli chceš jezdit s pocitem nejmodernějšího auta, máš rád kolem sebe displeje a všechno řízený elektronikou, ale sneseš vyšší náklady a s přibývajícími léty řešení problémů s všudypřítomnou elektronikou, pak je jasná volba na 4. generaci.

Já osobně jsem max. spokojenej se 3. generací, ta přesně odpovídá mému životnímu stylu.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Wasi
Experienced member
Příspěvky: 545
Registrován: stř úno 06, 2008 18:26

Příspěvek od Wasi » pon čer 16, 2008 01:35

takato dilema bola aj u nas doma.Espace 3 su podla mojho vkusu krasne auta, hotova srdcovka a nesplneny sen ked ich vidim na ulici, skoda odflaknuteho zadku,inak vyzaž typ-top.Naproti tomu Espace 4 futuristicky startrek,co ludi pritahuje, ked niekoho prevezies prvy krat vychadza s otvorenou pusov :lol: .Rozhodol nazor; pri novsom aute je mensia pravdepodobnost poruch ako pri pouzivanom ktore preslo rukami X uzivatelov.Dalsi fakt bol predaj, za chvilu predstavia 5 generaciu a tym padom sa v pripade potreby skor zbavis 4 generacie ako 3 ktora bude v tej dobe uz pomerne stare vozidlo.3 gen. pojde s cenou rapidne nizsie.

A teraz uz len ostava naivne dufat ze s prichodom 5gen. zlacneju ND na 4gen. :D

To mas ako pri VW Golf, kto sa v tejto dobe pozera po III rade...Kto chce golfa berie IV alebo V.
Espace IV, 2.2 dCi
Clio I, 1.9 D

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » pon čer 16, 2008 11:54

Wasi píše:takato dilema bola aj u nas doma.Espace 3 su podla mojho vkusu krasne auta, hotova srdcovka a nesplneny sen ked ich vidim na ulici, skoda odflaknuteho zadku,inak vyzaž typ-top.Naproti tomu Espace 4 futuristicky startrek,co ludi pritahuje, ked niekoho prevezies prvy krat vychadza s otvorenou pusov :lol: .Rozhodol nazor; pri novsom aute je mensia pravdepodobnost poruch ako pri pouzivanom ktore preslo rukami X uzivatelov.Dalsi fakt bol predaj, za chvilu predstavia 5 generaciu a tym padom sa v pripade potreby skor zbavis 4 generacie ako 3 ktora bude v tej dobe uz pomerne stare vozidlo.3 gen. pojde s cenou rapidne nizsie.

A teraz uz len ostava naivne dufat ze s prichodom 5gen. zlacneju ND na 4gen. :D

To mas ako pri VW Golf, kto sa v tejto dobe pozera po III rade...Kto chce golfa berie IV alebo V.
Ano, tohle už si musí rozhodnout každý sám. Někdo dá přednost modernějšímu autu za víc peněz, někdo má třeba náročnější koníčky a raději dá 100000 Kč za 3. generaci s tím, že ji po 5 letech prodá třeba za 50000 Kč. To není tak velká ztráta v porovnání se ztrátou ceny o generaci novějšího auta (za stejně dlouhou dobu). On totiž ten starší model vyhoví potřebám outdoorového koníčka stejně dobře jako ten nejnovější.
Srovnání s Golfem až tak neplatí. Zatímco Golf je mainstreamové auto, které ničím nevyniká, kromě "značkovosti" a ceny, Espace je auto pro specifickou skupinu lidí, kterří na značkovost a modernost tolik nehledí. Kromě toho je Espace proti Golfu "číselně" o skoro jednu generaci pozadu, takže nelze srovnávat Golf IV a Espace IV. To tvoje srovnání by spíš platilo k tomu, že dnes se nikdo nedívá po Espace II - a to tak skutečně je.

Trochu se divím, že u vás převážil Espace IV kvůli menší poruchovosti - právě IV. generace je přecpána elektronikou, která je na moderních autech zdaleka nejporuchovější částí. A stav elektroniky se s počtem uživatelů nemění, spíš s věkem. Takže kdybych si měl vybrat mezi stejně starými auty s ověřeně stejným počtem km, radši bych si z hlediska budoucí spolehlivosti vybral III. generaci.

Ještě je tu jeden rozdíl. Espace III je posledním modelem, vyráběným malosériově, jinou technologií než běžná auta. Je na tuto technologii od začátky stavěný a ta technologie je u Matry 25 let vyzkoušená a dovedená k dokonalosti. Její výhodou je téměř nezničitelnost karosérie, velmi nízká hmotnost auta a snadné opravy povrchových dílů karosérie. III. generace je také poslední Espace, který se drží původního konceptu všestranného rodinného auta. IV. generace je uvnitř dělaná hodně na efekt (i já zvyklý na Espace jsem ze byl svezení ve Standově Espace IV překvapený), bohužel se však přiklání v obecnému trendu dnešní automobilové produkce - v interiéru samý plast, kůže a laciné hliníkové nebo "dřevěné" lišty. Není to ani praktické, ani hezké. Pokud v autě člověk vozí děti, kola, lyže apod., potřebuje auto praktické, které snadno vyčistí. Espace IV mi přijde víc vhodný do autosalonu než do přírody.

A poté, co jsem viděl špiónské fotky Espace V. generace se obávám, že po jeho uvedení naopak ceny IV. i III. generace stoupnou, protože takový hnus, co Patrick LeQuément vytvořil budou chtít asi jenom extravagantní extrémisté...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Wasi
Experienced member
Příspěvky: 545
Registrován: stř úno 06, 2008 18:26

Příspěvek od Wasi » pon čer 16, 2008 13:12

To je fakt, zalezi co clovek od toho ocakava.Nas E je jazdeny po asfalte, mesto mimomesto, kufor vyuzity na vyhradne ciste naradie, prezentacia s klientmy na miesto urcenia. 2x v nom bola vezena motorka ale to mu naozaj nesvedcilo.Musim tiez povedat ze sice neviem svetlu vysku III rady ale IV v plnom obsadeny (7miest) nam chytila bruchom na ceste vymol.Neviem si predstavit ist v IV lesnou cestou, plne nalozeny niekam ku chate.Takze daj prednost srdcu, urcite ti kazda verzia prinesie plusy aj minusy.IV. je robena do pohodlnosti limuziny, jazdnych vlastnosti, cestovanie do dialok.III ma v sebe čaro pracanta, ktory ti pomoze nech pracujes v akejkolvek oblati.
Espace IV, 2.2 dCi
Clio I, 1.9 D

Sanitak
Junior member
Příspěvky: 108
Registrován: ned led 20, 2008 19:20
Bydliště: Náchodsko

Příspěvek od Sanitak » pon čer 16, 2008 18:46

A pak si vyber, co? Je pravda jak říkají kluci, III nemá chybu ve vzhledu i po ustupujících létech, dnes i přijatelných cenách ND. V praktičnosti s dětmi v autě to až takový problém není si myslím já, mám děti i psa, Labradora, kola vozíme na Slovakiu i po Evropě a údržba mně příjde , co se interieru týče stejná. Já řešil možnost rychle prodat a za dobrou cenu si dovézt z Rakouska IV / 2004. Tak jsem neváhal, ale je pravdou, že III zůstala v mé blízkosti, takže jsem se sní až s tak těžkým srdcem neloučil. Je také pravdou, že pokud se rozhodneš pro výběr mezi těmito dvěma krasavci, tak ti splní obě tvá přání i služby a to za podstaný cenový rozdíl. Viz. příklad, který můžeš porovnat.: III/2002, 2,2 dCi v plné výbavě-229000. IV/2003, 2,2DCi 376000. (autobazarporici.cz)

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » čtv čer 19, 2008 06:42

Vyjádřit se mohu pouze k Espace IV. V "trojkovém" jsem jel jednou, když mi jej Tomáš půjčil na srazu. Hodnotím je jako příjemné auto, vhodné na klidné dlouhé cesty, tady bych se jen zpětně přimluvil za 6-ku. Čtverkový Espace má modernější podvozek, předpokládám, že si s nim můžeš dovolit více v zatáčkách. (Modernější neznamená super tvrdý.) ESP je neocenitelný pomocník, kdybys to náhodou přehnal. Brzdy mají ostřejší nástup a jsou dost dobré. Velikostně je na nich vidět podstatný rozdíl, větší, než by odpovídal rozdílů hmotnosti. Elektrikou je opravdu přecpaný, ale to je současný trend u všech automobilek. Neznamená to, že se vychytaná elektika musí kazit. Vždyť řídící počítače v autech pro zapalování jsou už více než 20 let a absolutní většina aut jezdí bez jejich opravy. Záleží jen na tom, jak je ta elektrika udělaná. (Socialistickou televizi máme 20 let a jede bez poruchy). Také jsem se toho bál, ale pomalu přestávám. A to máme Espace z prvopočátku výroby (2002). Kladně hodnotím také textilní čalounění ve dveřích i v místech, kde si pokládám za jízdy ruku vedle okna. Zde je obvklým řešením jiných automobilek plastová humus lišta (fuj). Maximálně mi vyhovuje řadící páka na podlaze, narozdíl od všeobecného trendu cpát ji do prodloužené přístrojovky, aby mi pak účinně omezovala životní prostor. Vzhled interiéru ať každý hodnotí sám. Mne se osobně velmi líbí světlá palubovka z měkkého plastu, velmi praktický je také přístrojový panel vysunutý dopředu. Výrazné zabarvení, velikost a ostrost display je opravdu to nejlepší, co jsem poznal (zde je rozdíl oproti Esp.III. Stále mám v zorném poli rychlost, kterou se pohybuji aj. Lepší by snad mohla být už jen prostorová projekce.
A teď zápory Espace IV. Podvozek je nízký, prakticky nelze autem projet hluboký sních ani s řetězy. Plasty sedadel a spodní části interiéru jsou lehce poškrábatelné. Poměrně vysoká spotřeba, daná velkou hmotností auta. Prostor pro cestující na zadních sedadlech vypadá velký, ale není tomu úplně tak. Rovná podlaha s sebou přináší málo prostoru na nohy dolů. V tomto je o dost lepší Scénic, který mý podlahu prohloubenou. Espace IV ji má naopak vzadu vyvýšenou, v jedné úrovni s prahy je pouze vepředu, kde je pro řidiče190 cm posez královský. Jako spolujezdec si ovšem ve předu také nohy nenatáhnu, podlaha je zalomená vzhůru moc brzy. V Renaultu potřebovali prostor pro motor a turbo, na levé straně je převodovka a tímto je tam to zalomení podlahy vysunuto dále dopředu. Shrnuto, podtrženo, absolutní pohodlí mám zde pouze jako řidič. Zadní sedadla ve 3 řadě jsou použitelná pouze pro děti, pokud nemáte prodlouženou verzi. Vůbec jsem se tam nevlezl, pokud bych nebyl o hlavu kratší. Tolik moje hodnocení. Závěrem: Do ESPACE IV bych šel znovu, jiné auto bych nechtěl. Chybí mi v něm akorát pohon 4x4 s ohledem na špatný zimní příjezd k domu.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » čtv čer 19, 2008 15:41

Já jsem furt čekal, kdy Standa přispěje svou troškou do mlýna - a dočkal jsem se vrchovatě. Stando super popis!

K tvému závěru bych měl jiný pohled (aniž bych ten tvůj vyvracel):
Espace (alespoň I.-II. generace) nemá vzadu vyvýšenou podlahu, ale u řidiče a spolujezdce sníženou. Vyplývá to z konstrukce vozu - žebřinový rám z profilů, na kterém je podlaha z profilovaného plechu. Výhodou této koncepce je zcela rovná podlaha od předních sedaček dozadu a otvor pro zadní "vrata" zcela bez navýšeného okraje. To byl záměr od prvopočátku, je to základní princip variability, kterému dali název Monospace (jenž se nakonec neujal a byl nahrazen anglickou zkratkou MPV). Na rozdíl od Zafiry a jejích následovníků, kde dali přednost možnosti schovat sedadala do podlahy má Espace sedadla vyjímatelná - a tím má výrazně vyšší výšku mezi podlahou a stropem pro rozměrná zavazadla. Prostě v MPV se sedačkami zasunovatelnými do podlahy nepřevezeš sedačku do obýváku, jako my v Espace.
http://renaultclub.cz/pictures/26ac1fff ... 6512bb.jpg
Další výhodou rovné podlahy je např. pohodlné přespání pouhým natažením karimatky na podlahu, aniž by člověk vstával rozlámaný a otlačený od přechodů mezi částmi sklopených sedadel, jako v běžném kombíku. To jsou výhody rovné podlahy.
Tato koncepce tedy nutila konstruktéry udělat kompromis v poloze zadních sedaček (výškově). Buď omezit prostor pro nohy, nebo pro hlavu. Jedinou jinou možností bylo usadit cestujícího do pololežící polohy jako v běžném osobáku, což by ovšem zcela odporovalo principu Monospace - vzpřímená poloha sezení patří mezi jeho základní pilíře (zvýšením výšky vozidla by z auta vznikla pojízdná rozhledna - to asi taky nešlo). Čili v Espacech pozdějších generací se dá sezení vzadu pro dlouhány řešit výraznějším sklopením opěradla a posunutím sedačky co nejvíce dozadu. Při obsazení 4 nebo 5 cestujícími lze sedačky dát do "mezipolohy", tj. přední nohy sedačky vložit do zadního úchytu prostřední řady a zadní nohy sedačky do předního úchytu poslední řady. Pak si může natáhnout nohy i basketbalista 2,50 vysoký... 8) .
Čili kdybych zneužil tvoje shrnutí, řekl bych: Do ESPACE bych šel znovu, jiné auto bych nechtěl. Pro člověka se "špinavými" koníčky jako máme my (jachting, koně, bicykly) se víc hodí III. generace, normální lidi spíš sáhnou po IV. generaci. Myslím, že reprezentativní jsou obě generace dostatečně (naše auto teda jenom pokud ho důkladně zvenku umyjeme a zevnitř vyluxujeme :lol: ).
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » čtv čer 19, 2008 16:15

Tomáš Langer píše:Espace (alespoň I.-II. generace) nemá vzadu vyvýšenou podlahu, ale u řidiče a spolujezdce sníženou.
Ahoj Tome. U Espace IV je to také tak. Jen jsem se jinak vyjádřil. Zvýšenou jsem myslel oproti dveřním prahům, kde u těch zadních leze nahoru ještě prolis. Přední podlaha je níže, přímo v úrovni prahů. Perfektní na tom je, že můžu vymést smetí přímo ven vodorovnou cestou. Osobně oceňuji také rovnou podlahu jako spací vůz a náklaďáček. Většinou jezdíme 2-3 ks člověků. Kdybych ale chtěl auto pro 5 lidí na dlouhé trasy, nebyl by Espacák tím pravým ořechovým. Když jedu vzadu, natáhnu si nohy, ale stejně po čase bych si je rád spustil dolů. Osobně se mi v zadu lépe sedělo v GrandScéniku a i v tom úděsném Roomsteru. Když se dívám pod auto, kolik je tam nevyužitého prostoru, různě zaflákaného výfukovým systémem s odstupem od karosérie jak u náklaďáku (a to je ještě katalyzátor hned za turbem v motorovém prostoru), tak mám dojem, že klidně ta podlaha mohla být od úrovně druhé řady celá níže a stejně rovná. Jen by se tam musela jinak poskládat nádrž a klimatizace, namísto plnohodnotné rezervy klidně dojezdovka. (Kdyby tomu tak bylo, jak tady chytře radím, neměl bych kam dát nádrž na LPG. Takže vše zlé k něčemu dobré.)
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Uživatelský avatar
Wasi
Experienced member
Příspěvky: 545
Registrován: stř úno 06, 2008 18:26

Příspěvek od Wasi » pát čer 20, 2008 06:58

Myslim ze ta podlaha je vyvysena naschval a nie koly tomu zeby ju nebolo kde znizit.Prave to je na tom paradne, druha rada vidi ponad hlavy prvej rade.Takto ma kazdy cestujuci pocit priestoru.Prvy krat som to videl v susedovej alhambre kym ju mu neukradli.Osobne sa citim v zadu velmi dobre, horsie je to u toho spolujazdca.Tam to je pre vysokych ludi naozaj skor utrpenie.

rad by som vedel ako pokracuje vyber a rozhodovanie; p. Novotku :)
Espace IV, 2.2 dCi
Clio I, 1.9 D

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » pát čer 20, 2008 07:09

Kdyby ta podlaha byla níže a sedačky také, nemělo by to pro pohodlí žádný efekt. Měl jsem namysli více prostoru na nohy směrem dolů, tzn. podlaha níže a sedačky vyšší. Pro pochopení mého záměru - zadek zůstává v rovině původní, hlava tímto též.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

PavelJ
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: čtv črc 15, 2004 22:57
Bydliště: Děčín

Espace+karavan

Příspěvek od PavelJ » úte črc 08, 2008 21:35

Ahoj přátelé,našel jsem tu spoustu zajímavých informací o Espace. Má někdo zkušenosti s taháním karavanu cca 1500 kg za tímto autem? Docela by se mi líbilo výměnit Lagunu za Espace (2,2 tDi). Co vy na to?
Pavel

hanzi
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: stř lis 29, 2006 20:13
Bydliště: Kladno (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hanzi » úte črc 15, 2008 20:57

jakej motor by jste preferovali do Espaceho od rv 2005? jako vzhledem k zivotnosti udrzbe a spotrebe?
Nevim jak je na tom 3L, 2.2 asi ne a nebo 1.9 naftovy? nebo jestli ma nekdo zkusenosti s benzinakama?

Uživatelský avatar
cespa
Experienced member
Příspěvky: 888
Registrován: pát bře 14, 2008 17:37
Bydliště: praha

Příspěvek od cespa » úte črc 15, 2008 21:15

Dlouho jsem si taky pohrával s myšlenkou jaký motor do Espace a po zkušenostech z fóra, kámarádů a rady přijímacího technika v Autoavant jsem rozhodl pro benzin 2T, neboť:

slabiny dieselů , měníš turbo každých 100tis km a nebo častěji, 3litr nemá vyřešené chlazení a rádo se přehřívá popř. zadírá, vyšší náklady na olej,filtry atd. životnost trysek (čerpadlo-tryska) cca 200tis km, pak nové ( 20000Kč / kus ). a výkon ???

Benziny se tu nerozebírají , jen se diskutuje nad jejich spotřebou a ta je.Město- do 11l podle akcelerace, dálnice 130 tempomat pod 9,5l a státovky do 100 pod 9l, vždy se spuštěnou klimatizací. je to asi tak o litr benzínu víc než 2.2 dci. Problém je, že benzíňáků moc není a pokud seženeš, tak vědčinou je o cca 40 tis dražší než nafťák ve stejné výbavě.
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » stř črc 16, 2008 05:39

Ahoj, koukni též do sekce Laguna 2. Již se tady na fóru rozebíraly i benzínové motory. 2,0 T je, dle mého názoru, dobrá volba, zvláště pak s LPG.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Uživatelský avatar
Wasi
Experienced member
Příspěvky: 545
Registrován: stř úno 06, 2008 18:26

Příspěvek od Wasi » stř črc 16, 2008 08:08

byt na tvojom mieste ze znova rozmyslam nad kupov tak kupim 2.0 dCi, bez rozmyslania
Espace IV, 2.2 dCi
Clio I, 1.9 D

kolda
Starting member
Příspěvky: 68
Registrován: sob led 05, 2008 13:49
Bydliště: Turnov

LPG

Příspěvek od kolda » čtv zář 11, 2008 07:13

TO Wilczek:

Zdravím, také přemýšlím o E IV. Můžeš napsat na kolik Tě vyšla přestavba na plyn. Předpokládám nádrž místo rezervy.
A
Benzinovou verzi jsem ještě nikde neviděl. Z nafty 1,9 a 2,2 dci. Zatím nevím, která by byla vhodnější pro běžný provoz s kratšími trasami. Díky
Pavel

Laguna Grandtour 2.2 dT, RXE, 98´ ........... asi dobrej oddíl (dříve R-19 + R-Gala)

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » čtv zář 11, 2008 08:31

Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: GREYWOLF a 44 hostů