Ahoj Tonda . jel jsem po dálnici a najednou se rozsvítil servis a hláška injektion. auto do kopce ztrácelo výkon ,musel jsem jet až na trojku. po rovině v pohodě . po opětovném nastartování zase OK. takhle asi dvakrát za cestu. Ale přijedu domu a kouknu na motor nikde nic tak sundám víko a jak ho beru už cejtim olej na rukách. Tak to strhnu a celej motor politej od oleje tak ,že jsou i misky na vstřiky plné. zaházenej tapecírunk u kabiny celej spodní dekl plnej oleje a celý auto ze spoda jak to bral vítr. Myslel jsem že to teče někde u řemenice a ta to rozházela ,ale ta je suchá. Neví někdo co to je
Díky Tonda.
olej po celém motoru
Moderátor: Moderators General
Re: olej po celém motoru
Ještě doplnuji 2,2dci 2006/5
-
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: sob čer 25, 2016 22:29
Re: olej po celém motoru
Co turbo, neteče to z něj? A co spojení hadice z turba/intercooler?
Renault Espace (prodloužená verze), r. v. 2011, 2.0 dCi, 110 kW
Re: olej po celém motoru
To muselo smrdět olejem... na mem EX 2.0dci mi tekl olej z pod plastoveho deklu hlavy a vstřiků. Příčina bylo skříplé těsnění pod jedním víčkem na vačce. Šlendrián nějakéko motorového hrabala. Nevím jak to vypada na 2.2dci ale pises ze to tece od shora.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: olej po celém motoru
2.2 má dekl vaček plastový a někdo už na fóru psal, že byl prasklý někde u vzduchovodu od turba.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: olej po celém motoru
Ahoj Tak se omlouvám že jsem nenapsal dříve ,ale řešil jsem to moc na rychlo před dovčou do chorvatska takže docela fofr. Ale závada byla špatné středové těsnění pod ventilovým víkem .Teklo to kolem jednoho vstřiku a pak se to plnilo v zadní vaničce protože tam byl ucpaný odtok. Takže se to nahromadilo až to začalo téct po celém motoru protože ta vanička je utěsněná výkem a motor zadeklovanej tak jsem nepojal žádné podezření. Nevim co znamenala hláška servis a injektion . Kadopádně přetěsníno a cesta do chorvat a zpět v pohodě.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů