Zdravím vás mam dotaz na Renaulta Espace IV 3.0dci 130Kw 2003 mám problém s výkonem. Vyměnil jsem palivový filtr a nepomohlo. Projevuje se to tím že jedu a když se šlápnu plný plyn tak to vypadá jako by docházela nafta když uberu plyn tak se to tak pomalu rozjíždí a vysledoval jsem to když napumpuju v motorovém prostoru tím balonkem naftu do filtru a jedu tak táhne ale jak dojde asi nafta ve filtru nebo klesne hladina tak zas to samé nevíte čím by to mohlo být?
Děkuji za každou radu
Renault Espace IV 3.0dci 130Kw 2003 Problém s Naftou
Moderátor: Moderators General
Re: Renault Espace IV 3.0dci 130Kw 2003 Problém s Naftou
Dobrý den tak jsem z jistil že mí nejde proud na piny u čerpadla nenaměril jsem nic jen na pinech od plovaku 5V Kde tet hledát problem diky za odpoved ??
-
- Advanced member
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
- Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ
Re: Renault Espace IV 3.0dci 130Kw 2003 Problém s Naftou
Zdravím,
3.0dci nemá žádné elektrické podávací čerpadlo. Sací sekce je součástí vstřikovacího čerpadla. Zkontroluj těsnost palivové soustavy, pomůže ti průhledná hadička, kde uvidíš zda jdou bubliny.
3.0dci nemá žádné elektrické podávací čerpadlo. Sací sekce je součástí vstřikovacího čerpadla. Zkontroluj těsnost palivové soustavy, pomůže ti průhledná hadička, kde uvidíš zda jdou bubliny.
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Re: Renault Espace IV 3.0dci 130Kw 2003 Problém s Naftou
Caute mam uz dlho podobny problem, tvari sa to na egr, ale egr je zaslepene. Ci je alebo nie je zaslepene problem je presne ako popisujes, akoby nebola nafta ked ju potrebuje. Rovnako ci ho mam pripojene elektricky. Mam dalsie dva rezervne egr, ziadna zmena po vymene.
Podobny problem som mal ked som nacapoval bordel a vo filtri bol sliz zo zelenej pumpy. Potom mi jeden macher mechanik menil palivove filtre tak, ze ked som si zacal robit udrzbu sa zistil som ze mam na sebe tesnenia asi z 5 filtrov. Raz sa mi stalo, ze mi iny mechanik nasadil filter tak ze netesnil a robilo to detto to iste.
takze filter na tomto motore je velmi hakliva vec na netesnosti a priechodnost. Toto som si isty ze je ok. Palivove cerpadlo tento motor nema, kedysi som motor preplachoval nejakym aditivom nakratko spojena z flase a prepad do dalsej.
pri tomto motore je neustale problem s palivom a egr a kto nie zase s prehrievanim.
Tak vas poprosim, kam ste dospeli s tymto problemom?
dik
miro
Podobny problem som mal ked som nacapoval bordel a vo filtri bol sliz zo zelenej pumpy. Potom mi jeden macher mechanik menil palivove filtre tak, ze ked som si zacal robit udrzbu sa zistil som ze mam na sebe tesnenia asi z 5 filtrov. Raz sa mi stalo, ze mi iny mechanik nasadil filter tak ze netesnil a robilo to detto to iste.
takze filter na tomto motore je velmi hakliva vec na netesnosti a priechodnost. Toto som si isty ze je ok. Palivove cerpadlo tento motor nema, kedysi som motor preplachoval nejakym aditivom nakratko spojena z flase a prepad do dalsej.
pri tomto motore je neustale problem s palivom a egr a kto nie zase s prehrievanim.
Tak vas poprosim, kam ste dospeli s tymto problemom?
dik
miro
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů