Stěrače a jejich nebezpečná náladovost za deště.
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon črc 15, 2019 14:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Stěrače a jejich nebezpečná náladovost za deště.
Zdravím vespolek. Jelikož jsem nenašel k mému problému nic, ptám se takhle.
Problém: za většího deště, když mám logicky zapnuté stěrače, občas si udělají legraci a zůstanou nahoře. Je to nahodile. Jelikož když prší, mám zaplé topení. Mám rád teplo, i když jsem hetero Na páčku nereagují, stejně tak vypnutí a znovu nastartování motoru. Zadní jede v pohodě. Při prudkém lijáku, stačilo zastavit, větší silou vzít za stěrač směrem dolů a hned zase začaly pracovat. Teď jsem za špatného počasí zjistil, že když to udělají, dám jim čas, pár minut a samy sjedou dolů. Pak se na omluvu snaží dohnat, co svoji pauzou zanedbaly. Dnes, jak jsem měl auto kompletně zasraný od marastu a soli, jsem to pořádně vzal vapkou. Odjíždím od vapky a že si setřu přední okno a ouha. Stěrače nereagují na budíček. Jsou jak já, jen leží a vstávat nee. Po pěti minutách jízdy a zapnutého topení skouška znova a stěrače jedou normálně. Senzor funguje, nastavování citlivosti taky. Díky tekutým stěračům neřeším tento problém akutně, ale moje zjištění je to, že před spolujezdcem na haubně, jak je ten umělohmotný rantl, kudy se nasává vzduch do kabiny, tak vpravo pod ním je pant haubny. Koukal jsem, že je spodek plastu odskočený a jsou tam vidět nějaké kábliky. Asi tam zateče H2O a ta dá stěračům volno. Auto bylo ťuklé na pravý předek majitelem předemnou a asi to blbě složil... Tak se ptám, nemáte někdo tucha, kudy na tu patalii?
Dekuji
Problém: za většího deště, když mám logicky zapnuté stěrače, občas si udělají legraci a zůstanou nahoře. Je to nahodile. Jelikož když prší, mám zaplé topení. Mám rád teplo, i když jsem hetero Na páčku nereagují, stejně tak vypnutí a znovu nastartování motoru. Zadní jede v pohodě. Při prudkém lijáku, stačilo zastavit, větší silou vzít za stěrač směrem dolů a hned zase začaly pracovat. Teď jsem za špatného počasí zjistil, že když to udělají, dám jim čas, pár minut a samy sjedou dolů. Pak se na omluvu snaží dohnat, co svoji pauzou zanedbaly. Dnes, jak jsem měl auto kompletně zasraný od marastu a soli, jsem to pořádně vzal vapkou. Odjíždím od vapky a že si setřu přední okno a ouha. Stěrače nereagují na budíček. Jsou jak já, jen leží a vstávat nee. Po pěti minutách jízdy a zapnutého topení skouška znova a stěrače jedou normálně. Senzor funguje, nastavování citlivosti taky. Díky tekutým stěračům neřeším tento problém akutně, ale moje zjištění je to, že před spolujezdcem na haubně, jak je ten umělohmotný rantl, kudy se nasává vzduch do kabiny, tak vpravo pod ním je pant haubny. Koukal jsem, že je spodek plastu odskočený a jsou tam vidět nějaké kábliky. Asi tam zateče H2O a ta dá stěračům volno. Auto bylo ťuklé na pravý předek majitelem předemnou a asi to blbě složil... Tak se ptám, nemáte někdo tucha, kudy na tu patalii?
Dekuji
Dacia Logan MCV 1,6 16V Laureate 7 míst 2010, toho času rozstřelený
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Re: Stěrače a jejich nebezpečná náladovost za deště.
Zdar. Stává se mi úplně to samé. Zatím jsem se po tom nepídil, ale rád bych se dozvěděl, co to způsobuje.
Re: Stěrače a jejich nebezpečná náladovost za deště.
Zatuhl ti mechanizmus. Je potřeba ho vyndat, rozhýbat a pak namazat měděnou pastou než ho dáš z5. Řešil jsem to na Laguně
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon črc 15, 2019 14:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěrače a jejich nebezpečná náladovost za deště.
Dík Lukáš za radu. Předpokládám, že musí palubka ven, abych se k tomu dostal. To dám radši odborníkovi. Vím, jak to dopadá, když si jeden hraje na domácího kutila.
Dacia Logan MCV 1,6 16V Laureate 7 míst 2010, toho času rozstřelený
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Re: Stěrače a jejich nebezpečná náladovost za deště.
palibka ven nemusí, vyndavá se to od motoru. A jak píše kolega výše po vyčištění a rozhýbání to bude ok.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon črc 15, 2019 14:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stěrače a jejich nebezpečná náladovost za deště.
Děkuji za řada. Po oteplení na to mrknu.
Dacia Logan MCV 1,6 16V Laureate 7 míst 2010, toho času rozstřelený
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Re: Stěrače a jejich nebezpečná náladovost za deště.
Není problem v mechanizmu.
Problem je v konektoru steracu v motoru.
Me kdyz zůstaly nahoře tak někdy nepomohlo vyndani karty někdy pomohlo.
Pomohlo ihned rozpojeni a znovuzapojeni konektoru
Pak sem vyčistil lehce zaoxidovany konektor a bylo po problému.
Dva roky bez jediného seknuti.
Problem je v konektoru steracu v motoru.
Me kdyz zůstaly nahoře tak někdy nepomohlo vyndani karty někdy pomohlo.
Pomohlo ihned rozpojeni a znovuzapojeni konektoru
Pak sem vyčistil lehce zaoxidovany konektor a bylo po problému.
Dva roky bez jediného seknuti.
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů