3.0 dci po zablendovani egr

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
gate7
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: úte kvě 09, 2006 11:16

3.0 dci po zablendovani egr

Příspěvek od gate7 » čtv zář 24, 2020 08:21

Ahojte, moj stary Esp 4 stale zije a jazdi :) nedavno som zablendoval EGR dymivost zazrakom zmizla aj pri plnom plyne. Problem ze neviem nikoho najst kto by vedel odstavit snimac v riadiacej takze som ho nechal odpojeny auto nehadze do nudzoveho ale na displeji stale svieti check injection, to ma netrapi prepnut sa to da a pamata si posl napr spotrebu.
Vynoril sa mi ale dalsi problem a to po mesiaci a pol bezproblemoveho jazdenia, auto trasie pri dosiahnuti cca 60-70, vymeneny palivak 3 x, cisty... precizne nasadeny s tesnenim aj s tym okolo srobu, pumpa - balon paliva mi ale makne, ziadne uniky nafty ale pri zohriati motora akoby nedostaval motor dost paliva. Do zohriatia motora ked je studeny ziadny problem, zohreje sa zacne cukat.

Nemate niekto skusenost kde su najcastejsie achilove paty?
Dak
Miro
Renault Grand Espace IV 3,0dCI A5 Privilege (12/2005, 215000) -
Obrázek

Renault Megane Classic 1,9dTI (11/1997, 315000km)
Obrázek

Renault 9 1,9D (rv 1989, 1995-1996) - na kašu
Renault 18 1,6TI (rv 1986, 1994-1995) - predany

Uživatelský avatar
JNCZ
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: stř led 09, 2019 17:02
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: 3.0 dci po zablendovani egr

Příspěvek od JNCZ » pát zář 25, 2020 19:53

Proč měníš 3x po sobě palivák? Přijet k někomu na diagnostiku mi přijde levnější řešení.
Nemám zkušenost s tím, jak se chová zaslepený EGR na 3.0dci, jestli mu dojde, že je zaslepený a vyhodí chybu, ale řekl bych, že ne. Proč tedy odpojovat konektor, když to nemáš odstavený v jednotce?

Odkud jsi? Dokázal bych ti přehrát jednotku s upraveným SW, ale je to aspoň na 3 hodiny odstavit.
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF

Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)

Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 3.0 dci po zablendovani egr

Příspěvek od Šamša » sob zář 26, 2020 17:53

Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
gate7
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: úte kvě 09, 2006 11:16

Re: 3.0 dci po zablendovani egr

Příspěvek od gate7 » úte zář 29, 2020 07:26

Ahoj, pretoze som naozaj nacapoval na omv bordel a vylial som sople z filtra... tak som myslel ze zase...
palivak stoji 10e nie je to na spagat

Sw sa pokusal flashnut jeden manik ale neslo mu to kvoli predpotopnej ver je to iba chyba na displeji

Teraz jazdim od prispevku bez problemov, odkedy sa ochladilo ziadny problem s vykonom... co toto moze byt?
Renault Grand Espace IV 3,0dCI A5 Privilege (12/2005, 215000) -
Obrázek

Renault Megane Classic 1,9dTI (11/1997, 315000km)
Obrázek

Renault 9 1,9D (rv 1989, 1995-1996) - na kašu
Renault 18 1,6TI (rv 1986, 1994-1995) - predany

vlastikd
Advanced member
Příspěvky: 311
Registrován: pon bře 14, 2011 08:43

Re: 3.0 dci po zablendovani egr

Příspěvek od vlastikd » úte zář 29, 2020 10:50

no bez diagnostiky je to věštění z koule, ale řekl bych že pokud je to při chladnějším počasí ok, tak nějaké čidlo nasávaného vzduchu bude blbnout, nebo váha vzduchu - chladnějšího vzduchu se do motoru dostane více než ohřátého. tudíž bych se zaměřil na tohle, le bez diagnostiky to bude jen výstřel do tmy.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D

Uživatelský avatar
gate7
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: úte kvě 09, 2006 11:16

Re: 3.0 dci po zablendovani egr

Příspěvek od gate7 » čtv říj 08, 2020 20:04

Ahoj doslo oteplenie a po 150 l nafty je to tu zase, s vahou vzduchu mam dlhodoby problem ceknem cez week obe cidla a napisem. Diag na tomto motore pise bud trysky alebo egr, teraz po blende pise stale chybu kedze som nechal egr nezapojene...
Renault Grand Espace IV 3,0dCI A5 Privilege (12/2005, 215000) -
Obrázek

Renault Megane Classic 1,9dTI (11/1997, 315000km)
Obrázek

Renault 9 1,9D (rv 1989, 1995-1996) - na kašu
Renault 18 1,6TI (rv 1986, 1994-1995) - predany

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů