z Granda III, do Granda IV
Moderátor: Moderators General
z Granda III, do Granda IV
Ahoj.
Po dvanácti letech užívání, tehdy desetiletého granda III 2.0 8V, který mi sloužil jak pro rodinu, tak i jako pracovní mezek a byl jsem maximálně spokojen, jsem se odhodlal k modernizaci a pořídil granda IV. Je to 2.0T manuál, rok 2008, s nájezdem 230 a pevnou střechou. Dnes emise, technická a přihlášení a vše bez ztráty květinky, tak doufám, že bude sloužit, jako jeho předchůdce. Zatím se seznamuju s úplně jiným autem, než byla trojka, tak pár dotazů bude. Nejsem si jistej stupněma výbavy, tak jen z hruba, vypíšu, co tam je. První je odemčení a start auta, s kartou v kapse. třítlačítková, se "sluníčkem" na prostředním tlačítku. Druhá věc je NAVI Carminat Bluetooth CD přímo na panelu, s ovládáním z rádia a ovladačem pod volantem. Bohužel, bez "Joystiku" u řadičky, kterej se mi moc líbí ale třeba by šel doplnit/přiřadit k rádiu. No, nevím. Kdyby jo, dobrý, když ne, nic s tím nenadělám. To by se týkalo i případný montáže CD měniče. Nešel by použít ten z Espasa III ? Počeštění navi pořeším později, forum procházím. Zajímalo by mně počeštění palubního PC, ale to asi bez úspěchu. Třetí věc, jako třešnička na dortu, je Webasto, s Telestartem 100. Na trojce, jsem si ho dodělával a tady je už namontováno. Nevím, jestli hned od nova, nebo bylo doplněno později, ale to je mi jedno, hlavně, že maká. Pak už jen vyklápěcí zadní sklo, ale to asi ani nevyužiju a kolejnice pod sedačkama, což je asi standart, ale oproti pevným úchytům v trojce, příjemná změna. K zadním sedačkám, bych rád pořídil loketní opěrky, pro dvě sedačky. Moc vidět nejsou, ale existujou. Nepasujou tam náhodou z předních?
Mám v plánu montáž koule a preventivní výměnu altíku za vzducháč, jak je tu hojně prezentováno a doporučováno, nebo si jej pořídit, připravit na montáž a vozit na dálky, když by vodník odešel. Nějaký další, preventivní opatření, od zkušenějších uživatelů? Rezervní cívky na cesty? Nebo něco dalšího? Zákon schválnosti je, že stejně odejde něco, co sebou člověk zrovna nemá, když je 800 kiláků od domova.
No, tak zatím asi vše, případné, další dotazy, nejdřív pohledám, jestli už nejsou zodpovězeny, nebo se zeptám tady. Prostě je to zas jiný auto.
Editt: Tak jsem trochu hledal a nenašel.
Otázka 1. Je možný, do displeje navigace CB-CD, připojit couvací kameru?
Otazka 2. Je možný do radia CB-CD připojit CD měnič a když jo, tak jaký? Je použitelný ten z espace III?
Po dvanácti letech užívání, tehdy desetiletého granda III 2.0 8V, který mi sloužil jak pro rodinu, tak i jako pracovní mezek a byl jsem maximálně spokojen, jsem se odhodlal k modernizaci a pořídil granda IV. Je to 2.0T manuál, rok 2008, s nájezdem 230 a pevnou střechou. Dnes emise, technická a přihlášení a vše bez ztráty květinky, tak doufám, že bude sloužit, jako jeho předchůdce. Zatím se seznamuju s úplně jiným autem, než byla trojka, tak pár dotazů bude. Nejsem si jistej stupněma výbavy, tak jen z hruba, vypíšu, co tam je. První je odemčení a start auta, s kartou v kapse. třítlačítková, se "sluníčkem" na prostředním tlačítku. Druhá věc je NAVI Carminat Bluetooth CD přímo na panelu, s ovládáním z rádia a ovladačem pod volantem. Bohužel, bez "Joystiku" u řadičky, kterej se mi moc líbí ale třeba by šel doplnit/přiřadit k rádiu. No, nevím. Kdyby jo, dobrý, když ne, nic s tím nenadělám. To by se týkalo i případný montáže CD měniče. Nešel by použít ten z Espasa III ? Počeštění navi pořeším později, forum procházím. Zajímalo by mně počeštění palubního PC, ale to asi bez úspěchu. Třetí věc, jako třešnička na dortu, je Webasto, s Telestartem 100. Na trojce, jsem si ho dodělával a tady je už namontováno. Nevím, jestli hned od nova, nebo bylo doplněno později, ale to je mi jedno, hlavně, že maká. Pak už jen vyklápěcí zadní sklo, ale to asi ani nevyužiju a kolejnice pod sedačkama, což je asi standart, ale oproti pevným úchytům v trojce, příjemná změna. K zadním sedačkám, bych rád pořídil loketní opěrky, pro dvě sedačky. Moc vidět nejsou, ale existujou. Nepasujou tam náhodou z předních?
Mám v plánu montáž koule a preventivní výměnu altíku za vzducháč, jak je tu hojně prezentováno a doporučováno, nebo si jej pořídit, připravit na montáž a vozit na dálky, když by vodník odešel. Nějaký další, preventivní opatření, od zkušenějších uživatelů? Rezervní cívky na cesty? Nebo něco dalšího? Zákon schválnosti je, že stejně odejde něco, co sebou člověk zrovna nemá, když je 800 kiláků od domova.
No, tak zatím asi vše, případné, další dotazy, nejdřív pohledám, jestli už nejsou zodpovězeny, nebo se zeptám tady. Prostě je to zas jiný auto.
Editt: Tak jsem trochu hledal a nenašel.
Otázka 1. Je možný, do displeje navigace CB-CD, připojit couvací kameru?
Otazka 2. Je možný do radia CB-CD připojit CD měnič a když jo, tak jaký? Je použitelný ten z espace III?
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Pídil jsem se po té couvací kameře a pomocí těchto stránek, jsem se dostal ke kameře pro Renault v osvětlení SPZ, což se mi zamlouvá.
https://www.autio.cz/45462-kamera-forma ... nault.html
Ale taky jsem se zde dočetl, že pro funkci s CB CD, je potřeba nějakého adapteru. U odkazu na kameru, je uveden adapter řady mi-xxx, a to už jsem v háji, protože nevím jaký. Poradíte? Díky.
https://www.autio.cz/45462-kamera-forma ... nault.html
Ale taky jsem se zde dočetl, že pro funkci s CB CD, je potřeba nějakého adapteru. U odkazu na kameru, je uveden adapter řady mi-xxx, a to už jsem v háji, protože nevím jaký. Poradíte? Díky.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Stále se seznamuju s "novým" Esp IV a narazil jsem na věc, kterou mi může někdo objasnit. Záklopky na hadících ventilátoru. Nasávaný vzduch, proudí skrze haubnu, která doléhá na prostupy k hadicím, u kterých je na konci, gumová klapka. Při spuštění ventilátoru, se tyto klapky zavřou? Jak tedy může proudit do kabiny, nebo tedy k ventilátoru, vzduch? Nebo ten tah ventilátoru není tak velký, aby klapky přisál a uzavřel? Nebo celý ten systém funguje jinak? Poučte prosím neznalého, děkuji.
Dostal jsem se k tomu tak, že hledám příčinu "vůně" spáleného oleje v kabině a vstup nasávaného vzduchu k ventilátoru z motorového prostoru, se mi nezdá zrovna nejšťastnější řešení.
Dostal jsem se k tomu tak, že hledám příčinu "vůně" spáleného oleje v kabině a vstup nasávaného vzduchu k ventilátoru z motorového prostoru, se mi nezdá zrovna nejšťastnější řešení.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Ohledně smradu spáleného oleje
Muj problem byl špatně těsnění na přívodní olejové trubce na turbu
Koukni jestli není od oleje.
Muj problem byl špatně těsnění na přívodní olejové trubce na turbu
Koukni jestli není od oleje.
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: z Granda III, do Granda IV
Díky za typ, minulý vikend, jsem umyl motor a tenhle víkend, se chci podívat, kde a jak moc, olej prolíná. Tu trubku mám taky v merku, myslím, že už jsi tu už o ní psal.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Ahoj, vitej v rodine IV ptal ses co vozit v rendlu za dily...
Ja vozim snimac ot kliky a startovaci tlacitko obe soucastky jsou mrnavy vejdou se kamkoliv a mam je uz z predchoziho Espace. To startovaci tlacitko je takova blbost ale uz se mi uvnitr rozpadlo, opravil jsem ho a vozim jako nahradni. Goličku se sadou torxu asi vozis vid to je jasny jako renaultak. Jeste bych upozornil na tlacitko vystrazneho trojuhelniku (osobni zkusenost) je tak vyborne vymyslene ze kdyz v nem praskne plastovy 1mm silny hacek tlacitko se diky pruzine sepne a rendlik ti blikanim vybije baterku. To se mi prosim stalo u cca 5 let stareho (noveho) auta.
Jeste se podivej jestli mas ve dverich u ridice pod krytkou v klice zamecek na otevreni klickem z karty. Kdyz se ti vybije autobaterka nebo baterka v karte nebo se ti karta rozbije...
Jestli zamecek nemas(mne ho znicil zlodej) vozil jsem pod autem schovanou baterku do karty a mel jsem udelany otvirani haubny zvenku, schovanym bowdenem.
Timto zameckem se totiz bohuzel velice jednoduse dostanes do espace staci sroubovak.
Ja vozim snimac ot kliky a startovaci tlacitko obe soucastky jsou mrnavy vejdou se kamkoliv a mam je uz z predchoziho Espace. To startovaci tlacitko je takova blbost ale uz se mi uvnitr rozpadlo, opravil jsem ho a vozim jako nahradni. Goličku se sadou torxu asi vozis vid to je jasny jako renaultak. Jeste bych upozornil na tlacitko vystrazneho trojuhelniku (osobni zkusenost) je tak vyborne vymyslene ze kdyz v nem praskne plastovy 1mm silny hacek tlacitko se diky pruzine sepne a rendlik ti blikanim vybije baterku. To se mi prosim stalo u cca 5 let stareho (noveho) auta.
Jeste se podivej jestli mas ve dverich u ridice pod krytkou v klice zamecek na otevreni klickem z karty. Kdyz se ti vybije autobaterka nebo baterka v karte nebo se ti karta rozbije...
Jestli zamecek nemas(mne ho znicil zlodej) vozil jsem pod autem schovanou baterku do karty a mel jsem udelany otvirani haubny zvenku, schovanym bowdenem.
Timto zameckem se totiz bohuzel velice jednoduse dostanes do espace staci sroubovak.
Re: z Granda III, do Granda IV
Ahoj, díky za tipy. Klíček z karty, už jsem do zámečku zkousel a nejak mi tam nejde. Tlačítko si seženu a pořád řeším smrad oleje v autě. Od motoru už sem se přestěhoval pod auto, kde je klima. Ta je pěkně zajetá a někde prosakuje zelena tekutina. To by mohlo být příčinou toho smradu. Jen nevím, jak to dělat v leže, nebo to rovnou odvézt do servisu. Upřímně řečeno, mám z Esp IV smíšený pocity. Zlatá trojka, ta se za ty prachy, ve svý době za nový auto, tvářila mnohem luxusneji, než čtyřka. Už jen ty použitý plasty na přístrojovce, vypadaj hodně lacině. Hlavně, jak se klepou a vržou.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Malej dotaz. Ventilator v klimatizační jednotce, vhání vzduch do kabiny? Pak by to vysvětlovalo ten zápach oleje v kabině, protože tam někde prosakuje. Navíc, klima neklimuje. Kompresor sepne, ale chladnej vzduch nikde.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Tak zase ne. Ten zelenej průsak, je nejspíš několik let starej, protože je suchej. Výměníky čisťounký, jak na vodu, tak na klimu. Klima chladí, jak jsem psal výše, že ne, tak jsem měl otevřenou kapotu a bralo to teplej vzduch od motoru. Už si začínám myslet, že to auto takhle smrdět má. Možná je to použitýma plastama v interieru, možná fakt něco přisává z motoru, fakt nevím. V, teď už "pracovní" trojce a v manželky ibize, necítím nic, čtyřka divně smrdí.
Naposledy upravil(a) Mirdas dne sob kvě 16, 2020 07:31, celkem upraveno 1 x.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Ahoj, k tomu smradu...kdyz otevres haubnu se zahratym motorem citis neco? Smrdi to nejak vyrazne po oleji? Mne treba prolina olej nekde na zadni strane motoru je tam hodne spatnej pristup sotva tam vidis zrcatkem. Je to budto hadice sani pred turbem ze by propoustela olej (dotahl jsem objimku a kapku se to zlepsilo, vzhledem k podtlaku v teto casti potrubi to prolina az kdyz vypnes motor a olejovy film za cas stece asi z odvetrani skrine. No kazdopadne ikdyz mam zadni cast motoru kapku od oleje nesmrdi to ani v motorovem prostoru ani do kabiny.
S tema plastama v kabine mas pravdu to je hruza, pri predstave ze si koupis novy auto za takovy prachy a dostanes takovej vibrator :-0
Nebo ten motorek s vrtulkou na celnim skle pod zrcatkem...dalsi vibrator
S tema plastama v kabine mas pravdu to je hruza, pri predstave ze si koupis novy auto za takovy prachy a dostanes takovej vibrator :-0
Nebo ten motorek s vrtulkou na celnim skle pod zrcatkem...dalsi vibrator
Re: z Granda III, do Granda IV
Motor jsem, v rámci možností, umyl a nijak zvlášť není cítit. Taková ta "normální vůně" rozpálenýho motoru. Do zadní části, je fakt hroznej přístup, proto ani není nijak zvlášť očištěn, jen kam jsem se dostal štětečkem a co dokázala rozpustit samotná, nastříkaná arva. Prostě žádnej olejovej extrém, oproti jiným, fakt zasraným motorům, co jsem viděl třeba v jiných autech, vypadá tenhle, skoro jak funglovka. Třeba je to jen můj pocit, protože sem se ptal pár lidí, co říkají na tu "vůni" v autě a nikomu to nepřišlo nijak zvláštní. Prej voní, skoro jak nový a včera mi řekl jeden kluk, že takhle podobně, mu "vonělo" auto, když ho nechal odborně vyčistit firmou a bylo to cítit snad i rok. To mě docela zaujalo, protože vnitřek auta, na dvanáct let starej, vypadá fakt luxusně. Teda luxusně, chtěl sem říct čistě. Ale jako hóódně čistě, sedačky, koberce, strop, nikde žádnej flek. Plasty se blejskají, jako nový a tak mi připadá, že prodejce to auto nechal řádně vytepovat a já teď hledám něco, co vlastně ani není, protože na takovou vůni nejsem zviklej. Jak už jsem psal výše, začínám si myslet, že takhle "vonět" má.
Ještě se zeptám, na plastovej dekl pod motorem, zakrývající celej motor od spodu. Vozíte ho? Nevozíte? V Esp.III není a na motor je, z pod auta, normálně vidět. Čtyřka je zakrytá.
Ještě se zeptám, na plastovej dekl pod motorem, zakrývající celej motor od spodu. Vozíte ho? Nevozíte? V Esp.III není a na motor je, z pod auta, normálně vidět. Čtyřka je zakrytá.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Jestli klepou plasty tak výměn silentbloky motoru pak neklepe nic. Max bouchne celá balubka při průjezdu větší dírou.
Mytí motoru, proboha proč . Motor se myl naposledy u Škody 120. Kdyz jsouplasty pod motorem tak tam asi mají byt takže proč je sundavat.Auto uvnitr žádný specificky zápach plastu nemá. Nesnáším voňavé stromečku v auta a nikdy sem nic necítil.
Prodejce toproste nechal vylestit na prodej pak muže byt něco cítit.
Proste furt je to 12 let stare auto s220 tis na hrbu. Takže nějaké investice určitě budou. Není to nove auto.
Nov
Mytí motoru, proboha proč . Motor se myl naposledy u Škody 120. Kdyz jsouplasty pod motorem tak tam asi mají byt takže proč je sundavat.Auto uvnitr žádný specificky zápach plastu nemá. Nesnáším voňavé stromečku v auta a nikdy sem nic necítil.
Prodejce toproste nechal vylestit na prodej pak muže byt něco cítit.
Proste furt je to 12 let stare auto s220 tis na hrbu. Takže nějaké investice určitě budou. Není to nove auto.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: z Granda III, do Granda IV
Silentbloky jsou v pořádku, to auto je v dobrým stavu, na ty kilometry. Mám servisní záznamy až do posledních kilometrů, než jsem ho přivezl. Tu přístrojovku myslím, že se roztřese na volnoběh a "tvrdost" těch plastů.
Motor jsem myl, protože jsem hledal nějakej únik oleje, právě kvůli té "vůni" v autě. Jinak jsem v EspIII, za dvanáct let používání, myl motor jednou, když sem dělal spojkový ložisko. Taky toho nejsem zastánce. Když nikde nic extra neuniká, není důvod ho mejt a když je potřeba ho umejt, je taky potřeba zjistit příčinu, proč se má umejt a odstranit jí.
Taky různý voňavky/stromečky v autě nesnáším a malýmu je z nich stejně zle, proto hledám příčinu tý "vůně" v autě a už se fakt přikláním k tomu čištění interieru, protože nějakou zjevnou závadu jsem nenašel. Trochu už opadl pyl v ovzduší, tak budu víc větrat a uvidím.
Motor jsem myl, protože jsem hledal nějakej únik oleje, právě kvůli té "vůni" v autě. Jinak jsem v EspIII, za dvanáct let používání, myl motor jednou, když sem dělal spojkový ložisko. Taky toho nejsem zastánce. Když nikde nic extra neuniká, není důvod ho mejt a když je potřeba ho umejt, je taky potřeba zjistit příčinu, proč se má umejt a odstranit jí.
Taky různý voňavky/stromečky v autě nesnáším a malýmu je z nich stejně zle, proto hledám příčinu tý "vůně" v autě a už se fakt přikláním k tomu čištění interieru, protože nějakou zjevnou závadu jsem nenašel. Trochu už opadl pyl v ovzduší, tak budu víc větrat a uvidím.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
To drcení palubky na volnobeh je dle mého nepoužívaním auta dlouhodobé stání a zatuhnuti pravé těch silentbloku a různých těsnění.
Dokud žena s Espace jezdila každý den hluk na volnobeh žádný.
Teď ma jiné auto s Espace se jezdi jen na lyže nebo občas já kdyz nemám dodávku. Palubka na volnobeh také drnci,ale jen co se auto zahřeje je klid.
Nov
Dokud žena s Espace jezdila každý den hluk na volnobeh žádný.
Teď ma jiné auto s Espace se jezdi jen na lyže nebo občas já kdyz nemám dodávku. Palubka na volnobeh také drnci,ale jen co se auto zahřeje je klid.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: z Granda III, do Granda IV
Natom něco bude, protože v něm taky nesedím každej den a používám ho pro rodinu. Někdy i 2x, za čtrnáct dní. Ne, to je vtip, ale není každodenně vytížen, jako Esp3, kterýho už jsem pasoval na dodávku a jezdí denně.
Plasty v Esp4 nijak nedrnčí, jen se, na volnoběh, hrozně třesou/klepou, ale bez nepříjemných zvuků. Myslím tedy, hlavně ten "kšilt", nad přístrojovkou.
Plasty v Esp4 nijak nedrnčí, jen se, na volnoběh, hrozně třesou/klepou, ale bez nepříjemných zvuků. Myslím tedy, hlavně ten "kšilt", nad přístrojovkou.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Takže zase pokračování vůně/zápachu v autě. Dnes, po noční, jsme s kolegou sedli do auta diskutovali o vůni v autě. Tak nějak, jsme se shodli, že auto voní, jakoby skoro novotou a že to bude pravděpodobně vyčištěným interiérem. Ale ouha, cca po pěti kilometrech, kdy se začal mptor prohřívat, jsem zaregistroval změnu ve vůni, ale mlčel sem. Kupodivu, se kolega po chvilce ozval sám, že to auto už voní jinak, že začíná cítit spálenej olej. Na jednu stranu radost, že to není jen můj pocit a paranoa , na druhou stranu, těžká hlava, cím by to mohlo být. Jestli se uvolní cestování, jak vláda slibuje, tak máme jet za měsíc do Chorvatska a nejsem zrovna nadšenej z představy, jak děti kňouraj, že je jim špatně. Vím, že cca po 50-ti km, je ten zápach oleje mnohem pronikavější, lehce štípe v nose a i po vystoupení z auta, to cítím na sobě a kolem sebe. Už sem fakt zoufalej a už nevím, kde hledat příčinu.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Není možné , že ti odkapává olej na výfuk
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: z Granda III, do Granda IV
Možná, že i jo, je tam prd vidět. To jsem ani nedával ten plastovej kryt pod motor, aby to mohlo trochu víc větrat. Někde v zádu, to asi poteče, protože ten kryt byl taky zaflákanej od oleje a prachu.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Dal bych to nad díru s běžícím motorem a zespoda koukal na okolí výfuku Vidíš úbytek oleje nebo chladící kapaliny
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: z Granda III, do Granda IV
Nad jámou už sem byl, proto mám dole ten spodní kryt. Nic sem neobjevil. Teď sem ještě očuchával kapotu, jestli v ní něco není, když skrz ní proudí vzduch. Kapalina neubývá a smrdí jinak, znám z esp3, když mi praskl radiator. Úbytek oleje jsem nepostřehl, najel jsem s tím necelý 2 tisíce, co jsem ho přivezl.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Minulej víkend, sem se hrabal v motorovým prostoru a jen tak, ze zoufalství, sem na tubus filtru ventilace, přilepil gumový těsnění do futer. Dneska sem ho zase vynadal, abych se líp dostal za motor se zrcátkem a ono to těsnění, cca 15 cm, vůbec nebylo zmáčknutý. Prostě ten filtrovej tubus vůbec nedoléhal k otvoru do ventilace, v karoserii. Možná, že je to celej můj problem, se zápachem v kabině. No, uvidíme po týdnu.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
To zjistis jednoduse, kdyz celej ten plechovej nasos s kabin filtrem montujes zpet a spravne ho usadis- kdyz koukas do motoru na leve strane to zapada rovnou do plechoveho uchytu na druhe strane je to plechovej uchyt plus plastovej uchyt nadrzky na brzdovku. Kdyz to tam nasadis bude to cca 3-5mm od dorazu. Srouby to dotahnou a je to vpoho. Mas pravdu vest vzduch do kabiny takhle pres motorovy prostor je kapku odvazne zvlast u Renaultu...co si budeme povidat. I kdyby ti kapal olej na rozpaleny vyfuk nemel by jsi to v kabine citit jestli ti tesni ten vstup vzduchu do kabiny. Je to v motor prostoru a na prd... Pak jedine rozdelat klima jednotku a zjistit estli tam neco nezateklo cim se snazili umyt auto. Mne takhle celkem dlouho smrdel vosk z automycky
Ale pokud mas cisty vstup za kabin fitrem a tesni ti plech sani (a motor nesmrdi) pak jedine smrad ve ventil-klima jednotce pod autem.
Ale pokud mas cisty vstup za kabin fitrem a tesni ti plech sani (a motor nesmrdi) pak jedine smrad ve ventil-klima jednotce pod autem.
Re: z Granda III, do Granda IV
Právě, že když sem ten plechovej tubus dával nazpět, několikrát předtím, tak žádná mezera na uchytech tubusu nebyla. Rovnou dosedal na dorazy, proto jsem zkusil přidat to nalepovací těsnění do futer dveří a tim sem se dohrabal k tomu, že to původní těsnění nedoléhalo. Dneska se konečně dostanu k delší jízdě cca 50km, tak uvidím.
Jednotku klimy, už sem měl taky rozebranou, oba výměníky jsou čisťounký, ale, jestli je něco v potrubí, nevim. Nevypadá to, prostup z tubusu do karoserie, je taky čistý. Máš pravdu v tom, že i kdyby se v motoru dělo cokoliv, do kabiny by se to mělo dostat, až jako poslední, z krz tu kapotu a hadice se záklopkama. Tohle netěsný těsnění tubusu u kastle, mě přivedlo na myšlenku, jestli ten tubus těsní i u kapoty. To bude další směr bádání.
Jednotku klimy, už sem měl taky rozebranou, oba výměníky jsou čisťounký, ale, jestli je něco v potrubí, nevim. Nevypadá to, prostup z tubusu do karoserie, je taky čistý. Máš pravdu v tom, že i kdyby se v motoru dělo cokoliv, do kabiny by se to mělo dostat, až jako poslední, z krz tu kapotu a hadice se záklopkama. Tohle netěsný těsnění tubusu u kastle, mě přivedlo na myšlenku, jestli ten tubus těsní i u kapoty. To bude další směr bádání.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Tak, včera najeto cca 140km a vypadá to, že celej problém vůně spálenýho oleje v autě, byl fakt jenom tím těsněním, mezi tubusem s filtrem a karosérií. Jak jsem předtím, po 50-ti km, vylejzal z auta s pocitem, jako bych olej šňupal, tak teď, po cca 140-ti km, v pohodě a už je cítit jen ta vůně čistěnýho interieru. Taková blbost a jak to dokáže otrávit. Téměř doslova. ještě, pro jistotu, zkusím přidat těsnění mezi tubus a kapotu, abych zjistil, jestli doléhá dobře a všude.
Jo, a Navi už mluví česky.
Jo, a Navi už mluví česky.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
gratulace
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 6 hostů