z Granda III, do Granda IV
Moderátor: Moderators General
Re: z Granda III, do Granda IV
Dobra prace, mne se loupe guma co je kolem toho plastu zespoda na haubne. Ten plast co doleha na tesneni tubusu. Je to takova jenom "sukynka" ta guma asi 1mm silna a 10mm siroka kolem dokola toho oplastovaneho vstupu. Chybi mi uz asi 1/3 ale asi tam nemusi byt ten tubus doleha na plast. Takze to budu monitorovat a uvidim
Zato mi smrdi klima a to uz jsem ji 2x desinfikoval. Odpaleny 2 spreje na vnitrni okruh a pak sprej s hadickou do vstupu za filtr. No a stejne to po zapnuti klimy treba 5min smrdi...
Zato mi smrdi klima a to uz jsem ji 2x desinfikoval. Odpaleny 2 spreje na vnitrni okruh a pak sprej s hadickou do vstupu za filtr. No a stejne to po zapnuti klimy treba 5min smrdi...
Naposledy upravil(a) faradaj dne sob kvě 30, 2020 20:45, celkem upraveno 1 x.
Re: z Granda III, do Granda IV
Tu gumu, na plastovým prostupu do kapoty, mám v pořádku, jen nevím, jestli má sedět i natom tapecírinku, co je na kapotě, nebo až za ním. Ale asi až za, protože když ji dostanu přes, tak celej ten prostup sedí tak nějak nepřirozeně a vlastně by měla utěsňovat ten plast s kapotou. Těsnění na tubusu, to pak, jako celek, primačkne ke kapotě při dovření. Tvůj problém, s chybějící gumou, by asi vyřešilo něco podobného, jako to těsnění do futer, nalepený na plastu, mezi plast a kapotu.
Zápach klimy - asi v každým autě, v jakým sem kdy seděl, se po zapnutí klimy, trochu změní "vůně", vycházející z ventilace. Ještě markantnější to je, při vypnuti, kdy se nachlazená klima, začne "rozmrazovat". Osobně ji vypínám, cca 1-2 km před plánovaným dojezdem, aby se výměník trochu provětral. Když někdy klimu před dojezdem nevypnu, nebo musím neplánovaně zastavit a chcípnout motor, tak po dalším zapnutí leze ven smrad, jako by se tam pářilo snad sto myší. No, to je asi přehnaný, ale pár minut prostě nevoní vábně. Ale takhle se asi chovaj všechny auta, nebo to piciťuješ ještě jinak? Mimochodem, sprej za sedačkama, s vnitřní ventilací, jsem taky dělal, ale žádnej zásadní rozdíl, jsem nezaznamenal. Asi, jako bych nic nedělal.
Zápach klimy - asi v každým autě, v jakým sem kdy seděl, se po zapnutí klimy, trochu změní "vůně", vycházející z ventilace. Ještě markantnější to je, při vypnuti, kdy se nachlazená klima, začne "rozmrazovat". Osobně ji vypínám, cca 1-2 km před plánovaným dojezdem, aby se výměník trochu provětral. Když někdy klimu před dojezdem nevypnu, nebo musím neplánovaně zastavit a chcípnout motor, tak po dalším zapnutí leze ven smrad, jako by se tam pářilo snad sto myší. No, to je asi přehnaný, ale pár minut prostě nevoní vábně. Ale takhle se asi chovaj všechny auta, nebo to piciťuješ ještě jinak? Mimochodem, sprej za sedačkama, s vnitřní ventilací, jsem taky dělal, ale žádnej zásadní rozdíl, jsem nezaznamenal. Asi, jako bych nic nedělal.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
No mne to vzdy pomohlo ty spreje a hlavne za ty 2 rocky co to auto mam to opravdu nesmrdelo. Ani muj EXespace nesmrdel a osetroval jsem ho prave odpalenejma sprejama uvnitr. Nevim estli to ma souvislost s tim ze mi padla ta klapka dolu a buhvi jak dlouho byl ten vnitrni okruh uzavrenej...
Re: z Granda III, do Granda IV
Takže Ti padla klapka vnitřního okruhu a zůstal uzavřenej, i když si přepínal jiný ukruhy? Tak to myslíš? To jsi nepsal, možná v jiným tématu, nevybavuju si to. Psal si o vosku po mytí, ale o klapce vnitřní ventilace ne.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Jj v jinem tematu je tam popis vymeny. Ano padla dolu jelikoz se ulomil nahon. Nevim proc... mozna v zime primrzla. Kazdopadle ta klapka je z priserneho materialu je to nejaky zrecyklovany plast no proste hruza. Nejradsi bych ji udelal z nerezu nebo duralu a byl by pokoj.
Re: z Granda III, do Granda IV
Když tu možnost máš, tak kov je kov. Ale tam jsou asi pouzdra na kuličkový panty, si myslím, ne? To by se dalo vyřešit modelářskýma koncovkama s táhlem. Buď plast, poddajnější, nebo kov/Al. Něco, jako tohle: https://mpjet.com/shop/cs/791-typ-v1
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
To jsou krasny pantíky a koncovky ale tam je to reseny kapku jinak. Ta klapka ma plastovy osy cca 3cm dlouhy na konci s prirubou aby mela vymezeny pohyb. Motorek pak klapkou otaci za jednu osu ktera ma vyrez a zapada do plastove krabicky s motorkem a prevody.
Re: z Granda III, do Granda IV
Já fakt nevím, jak to tam vypadá. Zatím tedy. Proto tedy ten odkaz na koncovky táhel. Neva, třeba se někdy hodí na něco jinýho.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Tak po tisíci km, opět lehký zápach oleje. Hledal jsem hledal a našel únik pod víkem ventilů. Respektive z pod menšího víka, který je na tom větším. Nevím, jak to jinak napsat a proč je vlastně víko na víku, nebo co je pod ním. No, to je jedno. Otázka zní, než to rozeberu. Je pod tím menším víkem nějaký těsnění, nebo je to těsněný nějakým tmelem z tuby? Nějak se mi nedaří, něco odpovídajícího najít. Díky.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Zapomel jsi si vypsat vizitku, tak pouze odhaduji, ze mas benzinovy dvoulitr. Neco podobneho:
https://www.youtube.com/watch?v=zUIguJtSqEY&t=14s
Nevim, jestli myslis viko (cca 10. minuta), nebo viko drzici vacky (cca 12. minuta). Je to vlastne jedno, protoze oboje je tesneno tmelem, ktery se nanasi valeckem. Tesneni tam neni.
https://www.youtube.com/watch?v=zUIguJtSqEY&t=14s
Nevim, jestli myslis viko (cca 10. minuta), nebo viko drzici vacky (cca 12. minuta). Je to vlastne jedno, protoze oboje je tesneno tmelem, ktery se nanasi valeckem. Tesneni tam neni.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: z Granda III, do Granda IV
Supr, díky. Je to benzin, je to psáno na začátku tohoto vlákna. Víko je to to malé. Od cívek k zadní části motoru. Našel jsem fotku sundanýho víka a jsou pod ním jen nějaký kanálky/přepážky. Šlo mi o to, čím je to těsněný, než to sundám, abych měl připravený nový. Takže je tam tmel. Díky
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Tak další útrapy s esp IV. Stále se občas objeví kontrolka motoru a zase zmizí. Dgs ukazuje chybu zápalu na ruznych válcích a zkoušel jsem nový svíčky, nový cívky a je to pořád stejný. Teď nově, mi auto začalo cukat, jako když vynechává válec. Při akceleraci se zadusí a musím zkoušet hejbat s pedálem plynu, než se zase chytne. Dgs mě nasměrovala na třetí válec, s chybama 300, 303, 313. Nová svíčka, nic. Nová cívka, taky nic. Teď novej vstřik a uvidíme ráno, až bude víc chladno. Ohřátej motor nevynechával, jen studenej.
Ale našel sem další závadu, týkající se světel. Když zapnu světla páčkou, nesvítí levá strana. Obrysovka, zadní lampa a spz. Když svetla zapne senzor, tak svítí všechno. Když stojím na zahradě a běží motor pro kontrolu, již zmíněných potíží s vynechaváním motoru, tak se levá strana rozsvěcuje a zhasíná, v nepravidelných intervalech.
Jo, a taky radio CD BT, občas přestane hrát a ztratí se signal gps.
Nejvíc mě pobavil jeden servisák, kterej mi řekl, že to nejsou závady, ale vlastnost esp IV. No, pravda je, že po necelým roce, co auto mám, vážně začínám uvažovat o jiným. Ale jaký jiný mpv??? No, to je vedlejší, teď mě zajímají ty světla.
Ale našel sem další závadu, týkající se světel. Když zapnu světla páčkou, nesvítí levá strana. Obrysovka, zadní lampa a spz. Když svetla zapne senzor, tak svítí všechno. Když stojím na zahradě a běží motor pro kontrolu, již zmíněných potíží s vynechaváním motoru, tak se levá strana rozsvěcuje a zhasíná, v nepravidelných intervalech.
Jo, a taky radio CD BT, občas přestane hrát a ztratí se signal gps.
Nejvíc mě pobavil jeden servisák, kterej mi řekl, že to nejsou závady, ale vlastnost esp IV. No, pravda je, že po necelým roce, co auto mám, vážně začínám uvažovat o jiným. Ale jaký jiný mpv??? No, to je vedlejší, teď mě zajímají ty světla.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Dgs odkazuje na třetí válec. Vstřik vyměněn a auto už necuká, nedusí se, ale stále se objevuje kontrolka motoru a je slyšet, že v tu chvíli motor neběží hladce. Při jízdě je pak znát lehce menší výkon a taky jadrnější zvuk motoru. Už fakt nevím. Svíčky nový, cívka nová a teď i ten vstřik a pořád to není ono.
A ty světla se mi taky nepodařilo vyřešit.
A ty světla se mi taky nepodařilo vyřešit.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Vyměň 2 i 3 vstřik to by mělo pomoct. Ohledně světel zkontroluj kostřící body. Taky je dobrý se podívat na svazek co vede nad prahem.
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: z Granda III, do Granda IV
Třetí vstřik je teď novej, i svíčka a cívka, tak vyměnit i druhej? No, zkusím to, musím objednat. Dgs pořád odkazuje na chybu zápalu třetího válce - kód 300 a 303. Je první válec, pořád první od převodovky, ne?
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Dneska vyjedu z práce, odbočím, šlápnu na plyn a misto akcelerace, jako bych šlápnul na brzdu. Motor, jakoby vypnul, zhasnul, zahltil se, nebo neměl benzin, nevím jak to popsat. Už sem zajížděl ke kraji, že zastavím a v tom se motor probral. Doslova se utrhl, jak jsem stál na plynu.
Něco zapípalo, třikrát blikla červená, kulatá kontrolka a auto jelo. Do první odbočky, kde jsem ubral plyn, projel odbočkou, přidal plyn a? Motor zase nic a opakovalo se to, co na předchozí odbočce. Už nevím, co dělat. Svíčky nový, cívky nový, vstřik na třetím válci, kam mě odkazovala dgs a vesměs vyhozený nemalý peníze, protože příčina bude asi jiná. Ale, kuva, CO???!!!
Něco zapípalo, třikrát blikla červená, kulatá kontrolka a auto jelo. Do první odbočky, kde jsem ubral plyn, projel odbočkou, přidal plyn a? Motor zase nic a opakovalo se to, co na předchozí odbočce. Už nevím, co dělat. Svíčky nový, cívky nový, vstřik na třetím válci, kam mě odkazovala dgs a vesměs vyhozený nemalý peníze, protože příčina bude asi jiná. Ale, kuva, CO???!!!
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Nehlásí ti Clip taky nedostatečné napětí? To co popisuješ vypadá na špatnou kostru.
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: z Granda III, do Granda IV
Teď už si taky myslím, že to bude něco v elektru. No, uvidím. Clip nemám, na ten si dojíždím a jedu tam v neděli. Mám jen takovej malej konnvei obd2, do telefonu, jako berličku na cestu na dovču, ale čím dál víc zjišťuju, že se bez Clipu neobejdu, pokud si auto budu chtít nechat, protože mi to připadá, že ten konnwei, se naučí nějakou chybu a pak už ji jen opakuje. Jsem přesvědčen, že k esp IV, se měl dodávat Clip, jako základní výbava auta. Bez urážky všem, horšího Rendu, jsem ještě neměl a to jsem jich měl šest.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Tak záhada světel vyřešena. Vadná pojistka. Ale tak, že někdy převáděla a někdy ne. A na pohled vypada zdravá a při měření nepípla, tak v domění, že ji špatně držím, jsem měřil znovu a pípla, tak šup s ní zpátky, a? Nic. Jak jsem hledal dál, tak jsem prohodil pojistky levé a pravé strany a ejhle, závada světel, místo levé, na pravé straně a bylo to jasný.
Dneska jsem zkusil, demontovanej vstřik ze třetího válce, vyměněnej za novej, namontovat na druhej válec, tak ráno uvidím, co to udělá. Večer, s ještě teplým motorem necukal a dgs nehlásí žádnou chybu, tak sem fakt zvědavej.
Dneska jsem zkusil, demontovanej vstřik ze třetího válce, vyměněnej za novej, namontovat na druhej válec, tak ráno uvidím, co to udělá. Večer, s ještě teplým motorem necukal a dgs nehlásí žádnou chybu, tak sem fakt zvědavej.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Ranní cesta do práce a motor stále škube. Výměna vstřiku na druhým válci taky nepomohla. Ale je evidentní, že to škubání, má souvislost s teplotou motoru. Dneska jsem jel kousek dál a škubání pomalu ustávalo. Při třetím buřtíku teploty motoru, už auto neškubalo vůbec.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Opravdu to bude chtít ten Clip a budeš mít jasno.
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: z Granda III, do Granda IV
Jj, v neděli jedu k servismanovi, tak budu vědět víc.
Teď malej dotaz, mám Konnwei KW903 OBD II Wifi, jako berličku na cestach a v mobilu od konnwee uvedený Car Scanner. Studuju tady příspěvky a koukám, že je asi hojně používán PyClip. No, zkusím postahovat apky a budu zkoušet, co a jak funguje. Třeba mi nějaká ukáže i klimu a vypne pípání pásů.
Teď malej dotaz, mám Konnwei KW903 OBD II Wifi, jako berličku na cestach a v mobilu od konnwee uvedený Car Scanner. Studuju tady příspěvky a koukám, že je asi hojně používán PyClip. No, zkusím postahovat apky a budu zkoušet, co a jak funguje. Třeba mi nějaká ukáže i klimu a vypne pípání pásů.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Tak auto mi 14 dní stálo před servisem, než se na něj přišla řada. Po dvou dnech mi volá, že auto je hotové a v pořádku. Prý mu Dgs ukázala chybu zápalu třetího válce, tak dal nové cívky a auto je bez chyby. Povytáhl jsem obočí a odpověděl mu, že jsem dával nové cívky před měsícem a že jsme o tom mluvily. I na papíře, s popisem závady, to bylo uvedeno. ´Včetně nových svíček a vstřiků. Slušná spotřeba dílů. Nicméně jsme sedli do auta na zkušební jízdu a světe div se, auto se chovalo ůplně stejně. Rozjezd, přeřazení na dvojku a při sešlápnutí plynu, místo akcelerace, zadušení motoru. Po chvilce prudká akcelerace, jak jsem stále víc šlapal na pedál. Ubrání plynu před zatáčkou, následné přidání plynu a opět zadušení motoru. Toto se opakuje a pomalu mizí s ohřáváním motoru. Servisák vykulenej, já vzteklej. Při debatě na parkovišti, s běžícím motorem, se opět na chvilku rozblikala oranžová kontrolka motoru. Dgs ukázala chybu zápalu druhého válce. Před tím to byl třetí. Diskuzi o vadném snímači pedálu plynu, jsem zavrhl. To by zlobil pořád a ve stejný pozici a bez ohledu na teplotu motoru, zož servisák připustil, jako logický. Pak začal mluvit o sundání hlavy a kontrole ventilů a protože je to renault a šestnáctiventil a s turbem, tak že to dělat nebude, protože on, se specializuje na koncern vw. Jako by oni neměli šestnáctiventily s turbem. Nebo dvanácti, to je jedno, prostě jsem fakt vytočenej a teď už zoufalej. Pak mě dorazil, že podobnej problem kdysi řešil na nějaký Insignii a ta pak skončila v likvidaci. Než se dojel domu, tak mi volal, že mam přijet zpátky, že mi tam dá ty moje nový cívky a ty jeho vyndá a vrátí mi peníze. To sice potěší, ale předpokládám, že tenhle jeho krok, už bude absolutní distanc od mýho auta.
Tak, a co teď. Fakt mám chuť to auto taky sešrotovat. To ho mám jen 3/4 roku. Pak prej, že 2.0T je nejspolehlivějsí motor a 230 tkm nejsou pro něj žádný kilometry. ESP III, benzin 2.0 83kw, mám 12 let, je mu celkem 22, má najeto 340 a pořád jezdí!!! To nechápu. Poradí mi někdo, co dál? Já už nevím, začínám nabývat pocitu, že jsem vyhodil z okna tucet desítek litrů a zbude mi jen vrak.
Tak, a co teď. Fakt mám chuť to auto taky sešrotovat. To ho mám jen 3/4 roku. Pak prej, že 2.0T je nejspolehlivějsí motor a 230 tkm nejsou pro něj žádný kilometry. ESP III, benzin 2.0 83kw, mám 12 let, je mu celkem 22, má najeto 340 a pořád jezdí!!! To nechápu. Poradí mi někdo, co dál? Já už nevím, začínám nabývat pocitu, že jsem vyhodil z okna tucet desítek litrů a zbude mi jen vrak.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Re: z Granda III, do Granda IV
Ty vstriky jsi měnil?
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: z Granda III, do Granda IV
Jasně. Nový svíčky - 2x za půl roku, nový civky - ty 2x v jednom měsíci, prý si ty jeho nový zase vyndá a vrátí ty moje nový + prašule k tomu No, a i vstřiky jsou nový a závada setrvává. Nemalej výdaj pro nic. O kousek výše, jsem četl kolegovo příspěvek o podobným chování jeho auta a katastrofickej scénář o demontáže motoru, hlavy, zjištění děravého výfukového ventilu a následné generálky motoru, bratru za šedesát litrů!!!! Jen hlava dvacet. Polejvá mě horko a jímá mě děs.
Jo, a ještě fakt blbej pocit z mechaniků, kteří opravují auta jen kontrolou a mazaním chyb. Když Dgs neukazuje žádnou chybu, tak je auto v pořádku a to i za cenu rozbiteho skla a hlavy, když po sešlápnutí pedálu, se místo akcelerace dostaví brzdnej efekt motoru.
Promiňte mi mou jízlivost, jsem moc moc rozhořčen.
Jo, a ještě fakt blbej pocit z mechaniků, kteří opravují auta jen kontrolou a mazaním chyb. Když Dgs neukazuje žádnou chybu, tak je auto v pořádku a to i za cenu rozbiteho skla a hlavy, když po sešlápnutí pedálu, se místo akcelerace dostaví brzdnej efekt motoru.
Promiňte mi mou jízlivost, jsem moc moc rozhořčen.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů