z Granda III, do Granda IV

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2514
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: z Granda III, do Granda IV

Příspěvek od GREYWOLF » ned lis 08, 2020 19:48

Já ti rozumím řešil jsem něco podobného když jsem Espace měl chvíli a neměl jsem ještě Clip. Svíčky i cívky se měnily několikrát aby se pak jeden opravdu mechanik podíval na živá data a vyměnil jeden vstřik.

Nevím jak to máš daleko do Prahy, ale mě pomohli kluci : http://ublondaku.cz/

Oni elektřinu nedělají, ale mají známého který je fakt mistr.

Za zavolání skoro nic nedáš :-)
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

vlastikd
Advanced member
Příspěvky: 311
Registrován: pon bře 14, 2011 08:43

Re: z Granda III, do Granda IV

Příspěvek od vlastikd » pon lis 09, 2020 07:50

možná blbej nápad, ale co teplotní čidlo? bývá dvojité a může špatně hlásit teplotu u studeného motoru. pak by řídící jednotka chybně dávkovala benzín a mohlo by se to při přidání dusit...

a ještě jedna věc, startuje to na brnk, nebo to chvíli točí? Nedávno jsem viděl u jiného 2.0 ale bez turba že podobné problémy byly při špatném benzínovém čerpadle. Chtělo by to změřit tlak benzínu, jakej jde ke vstřikovačům a na life data teplotního čidla.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D

Mirdas
Starting member
Příspěvky: 75
Registrován: čtv pro 16, 2010 22:36
Bydliště: Horšovský Týn

Re: z Granda III, do Granda IV

Příspěvek od Mirdas » pon lis 09, 2020 08:23

Ty teplotní čidla, není od věci, protože s přibývající teplotou motoru, ten jev pomalu mizí. Chytá cca, na třetí - čtvrtý otočení motoru.
Bývalá:
3x R19 - 2x 1.4 benzin, 1x 1.7 benzin
2x Scenic Ph-I, Ph-II - 1.6 benzin
Užívaná:
Esp III - 2.0 benzin 8V
Esp IV - 2.0T benzin Ph-II.

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 843
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: z Granda III, do Granda IV

Příspěvek od magadafagada » úte pro 01, 2020 10:27

možná bych nekoukal a neupínal se na to který válec to dělá, protože evidentně i při výměnách křížem krážem se závada opakuje. možná bych šel cestou kontroly čerpadla v nádrži(kontakty, jestli zavrčí při otevření dveří, atd...) a postupoval dál, jestli se někde nedostávají bubliny do paliva cestou, přicpaný filtr...měl jsem lagunu II z roku 2002. veškeré chyby, které jsem řešil byly většinou prkotiny a to buď kvůli zanedbané údržbě předchozími lidmi nebo nekvalita elektromateriálu (přerušení drátu v důsledku průniku vlhkosti izolací a oxidace). Bohužel tyto prkotiny měly docela zásadní vliv na chod motoru...atd. Po vychytání jsem měnil jen spotřební materiál.
může to být samozřejmě i jinak, ale bez diagnostiky toho asi moc nezjistíš pokud se to týká čidel a elektroniky obecně.
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů